dat is al snel het gevalquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Update is beter betrouwbaarder dan voetbalzone/primeur
quote:Koeman: intentie om te winnen
Ronald Koeman liet op de persconferentie weten dat PSV na de 0-0 thuis tegen Liverpool tegen Bordeaux het veld in gaat met de intentie om te winnen. „We gaan niet het veld met het idee om doelpunten te voorkomen, maar juist om doelpunten te maken. We hebben de intentie om te winnen,” aldus de coach.
quote:Geen beschadiging knie Kluivert, maar wel opnieuw revalidatie
Tegenover de NOS liet Patrick Kluivert weten dat uit het onderzoek vandaag in het AMC is gebleken dat er niets is beschadigd in zijn knie. "Er is vastgesteld dat er niets kapot is. Nu ga ik voor de zoveelste keer aan mijn revalidatie beginnen. Daar word ik wel een beetje moe van. Ik ga geen tijdslimiet stellen, want straks komt dat misschien niet uit."
Ronaldinho zou beter werken denk ik?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
Kluivert geblesseerd... balen!
Charisteas in de winterstop kopen een idee?
Het is één grote kopieer/plak zonder bronvermelding maffiaquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Update is beter betrouwbaarder dan voetbalzone/primeur
Die gozer nooit in een PSV-shirtquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ronaldinho zou beter werken denk ik?![]()
Valt wel mee hoor. Voetbalprimeur is redelijk goed qua berichten en qua betrouwbaarheid. (Ik heb 3 jaar journalistiek gestudeerd)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is één grote kopieer/plak zonder bronvermelding maffia![]()
Nee inderdaad, liever middelmatige spelers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die gozer nooit in een PSV-shirt![]()
Al hoef ik me daar gelukkig geen zorgen over te maken.
Dat laatste is in dat geval relevant omdat... ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Voetbalprimeur is redelijk goed qua berichten en qua betrouwbaarheid. (Ik heb 3 jaar journalistiek gestudeerd)
Ach positief denken is altijd goedquote:Op woensdag 27 september 2006 09:06 schreef lookinforyou het volgende:
We missen toch wel wat spelers vanavond, pffff.
Het begint wel flink te kriebelen in mijn buikie.
Hoort erbij![]()
Het zal wel erg moeilijk worden, vrees ik.
Als Koné (met dank aan Sientje) er 3 scoort vanavond, zal ik nooit weer wat negatiefs over hem zeggen, maar ben bang dat dat wishful thinking is....
Van harte gefeliciteerd Sientje, maarre is ze alleen vanavond jarigquote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach positief denken is altijd goed
Alleen mijn moeder is wel jarig vanavond.... dus ik denk dat ik maar met 1 oog kan kijken naar de wedstrijd.
Dankjequote:Op woensdag 27 september 2006 09:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Sientje, maarre is ze alleen vanavond jarig![]()
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:06 schreef lookinforyou het volgende:
We missen toch wel wat spelers vanavond, pffff.
Het begint wel flink te kriebelen in mijn buikie.
Hoort erbij![]()
Het zal wel erg moeilijk worden, vrees ik.
Als Koné (met dank aan Sientje) er 3 scoort vanavond, zal ik nooit weer wat negatiefs over hem zeggen, maar ben bang dat dat wishful thinking is....
En dan die van Liverpool ook... en de daarop volgende wedstrijden ook.. en dan de allerlaatste wedstrijden zijn dan echt bepalendquote:Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...
Nou ja, op die manier wordt het ook erg spannend natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan die van Liverpool ook... en de daarop volgende wedstrijden ook.. en dan de allerlaatste wedstrijden zijn dan echt bepalend
Nou ja niets kapot... dan kan er nog van alles aan de hand zijn..quote:Op woensdag 27 september 2006 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he:
Er is gebleken dat er niets beschadigd is in de knie van Kluivert. Toch moet hij wel weer gaan revalideren. Waarom? Waarvoor moet je revalideren als er niets kapot is?
Hij had last van z'n beschadigde kraakbeen geloof ik. Revalideren is dan ook een groot woord: het gaat dan waarschijnlijk meer om masseren en weer langzaam de training opbouwen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja niets kapot... dan kan er nog van alles aan de hand zijn..
Spiertje verrekt enz enz.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...
Minimaalquote:
nou ben benieuwd welke haken en ogen er aan zitten, in de Gelderlander stond ook dat er een overwaarde van 20 miljoen wordt opgenomen...... blijkbaar om te kunnen investeren volgend seizoen. Daar werd hier al eerder over gepost!quote:27/9/2006 - Amerikanen gaan Philips Stadion herfinancieren
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat de vertrekkend voorzitter Westerhof weten dat afrondende gesprekken gaande zijn voor de herfinanciering van het stadion. "Een Amerikaans bedrijf is bereid een financiering voor zijn rekening te nemen, die ons financieel plaatje substantieel beter maakt, terwijl we toch eigenaar van het stadion blijven. Het gaat om een groot consortium, dat ook de restaurants van McDonald’s en grote sportcomplexen in Amerika, zoals baseballstadions, financiert. Het Philips Stadion wordt hun eerste project in Europa."
dat lijkt me vooralsnog niet rendabelquote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Groter zal het niet worden toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |