quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Unsticky
Stickies zijn voor de dopingcommissie.quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Und Sticky
Nu dat nog eens in een stadion hangenquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
A.M.A.B.
Hoeveel krijg ik er voor?quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu dat nog eens in een stadion hangen
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef dndiek het volgende:
Tsja het is een tv-tip, dus misschien toch even de naam van het programma noemen en daarna centraal maken
Maar dus wel logisch dat nog iemand een topic hierover opent, omdat de titel van het open topic geheel niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond BBC1: 22.00: Undercover: Football's Dirty Secrets
Klopt. Ik heb dan ook de titel van het gesloten topic overgenomen naar het anderequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar dus wel logisch dat nog iemand een topic hierover opent, omdat de titel van het open topic geheel niet duidelijk is.
Er is een tijd terug hier een kleine discussie geweest dat men zich weer begon te ergeren aan de tvp's. Daarop hebben wij gezegd zo veel mogelijk de tvp;s te verwijderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:
wat is er toch mis met die TVP'salsof er hier 28 geplaatst worden
Welke tvp?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu ook consequent zijn en die TVP ook verwijderen Bos.![]()
dat vind ik dan weer niet kunnen, of je pakt het aan of nietquote:Op woensdag 20 september 2006 08:45 schreef Kaap het volgende:
Desondanks mis je toch wel eens TVP's, happens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |