Dat vond ik sowieso een naddel van het laatse jaar. Ik heb mijn scriptie geschreven en een stage gelopen. Al met al ben ik misschien 15 uur op school geweest. Dat heeft me dus 100 euro per uur gekost.quote:
nog zoiets wat vaker voor schijnt te komen: scriptie geschreven hebben maar nog wel collegegeld moeten betalen omdat het drie maanden duurt voordat hij is nagekeken, en dan maar hopen dat je je geld terug krijgt voor die drie nutteloze maanden.
ZO hard gaan we nietquote:
Was het maar zo. Ik verlang terug naar de tijd dat we in een half uur een topic vol hadden.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik verlang terug naar de tijd dat we in een half uur een topic vol hadden.
Mja, het moet gezelliger worden op FoK, vergeet dat nietquote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik verlang terug naar de tijd dat we in een half uur een topic vol hadden.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:11 schreef Una_Piedra het volgende:
Lunch weggewerkt en zie plots dat het vorige topic eindelijk vol is....
quote:
je bent daar vast niet de enige in....quote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
ik verveel mequote:
ben ik mee bezig...quote:
Nou ja, lopen. Veel meer dan kruipen is het niet.quote:Op maandag 18 september 2006 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit loopt gewoon nog steeds, mên.
Open er een topic overquote:
Waarom post je hier, IR?quote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom post je hier, IR?Nou, het is pauze op mijn werk, en ik heb de krant al uit.
Nou, een invalide gaat harderquote:Op maandag 18 september 2006 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit loopt gewoon nog steeds, mên.
Je gaat naar de wc?quote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar goed, ik ga eindelijk eens iets nuttigs doen met mijn tijd.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar goed, ik ga eindelijk eens iets nuttigs doen met mijn tijd.
Je mag m'n beenspieren wel masserenquote:
ja preciesquote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat vond ik sowieso een naddel van het laatse jaar. Ik heb mijn scriptie geschreven en een stage gelopen. Al met al ben ik misschien 15 uur op school geweest. Dat heeft me dus 100 euro per uur gekost.
Hyvesquote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
En waarom heb jij een hyves I.R.?
In mijn laatste week werd de volledig nieuwe, hypermoderne bibliotheek eindelijk geopend. Bovendien stonden toen ploteling ook overal TFT-tjes.quote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja precies. je moet het echt niet gaan uitrekenen. ik heb het afgelopen collegejaar drie cursussen gevolgd, 4 uur in de week per cursus en nog 2 uur per week voor een bepaalde extra module. daarnaast stage en een doe-het-thuis-lekker-zelf-vak. en bij de faculteit geneeskunde hadden ze ineens nieuwe computers
.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
In mijn laatste week werd de volledig nieuwe, hypermoderne bibliotheek eindelijk geopend. Bovendien stonden toen ploteling ook overal TFT-tjes.
![]()
Het is altijd beter dan lp. Alhoewel....quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Maar sommige dingen veranderen nooit: WebCT doet het nog steeds niet. Oh, en ik was de laatste lichting die cassettebandjes gebruikte voor speaking en listening
. Daarna gingen ze over op cd-rom. Ik voel me oud.
Ik word ook altijd een beetje verdrietig van I.R.quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Jammer dat ik dan weer veel te laat zie dat IR is langsgeweest. Ik word er een beetje verdrietig van.
* Checkt profiel....quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Maar sommige dingen veranderen nooit: WebCT doet het nog steeds niet. Oh, en ik was de laatste lichting die cassettebandjes gebruikte voor speaking en listening
. Daarna gingen ze over op cd-rom. Ik voel me oud.
Je krijgt een kleurrijk toetsenbord dan, met muisjes er tussen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef _Arual_ het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Mijn beschuit met muisjes, wat doe je? Afbreken en een enorme zooi opleveren.
Ja, ik mis de SC-relletjes ook. Nostalgie.quote:Op maandag 18 september 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent daar vast niet de enige in....
hoop dan ook dat er snel weer wat input komt
gewoon iemand willekeurig uitschelden is ook altijd leukquote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik mis de SC-relletjes ook. Nostalgie.
Ik gooi meestal met crabsaladequote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef CherryLips het volgende:
wie heeft er geworpen..?
Mja, maar niemand vertrouwt mij een baby toequote:Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Babies gooien is veel toffer. Levert leuke reacties op.
babies janken, schijten hun broek vol, kosten klauwen vol geld en kosten je je nachtrust. Heel wat verschil imhoquote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef melismay het volgende:
Crabsalade, Babies, what's the difference
Gewoon eentje pakken uit een willekeurige kinderwagen, er zijn er toch genoeg.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar niemand vertrouwt mij een baby toe
Het gaf rotzooi. Ik kon een broek weggooien.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef melismay het volgende:
Crabsalade, Babies, what's the difference
Op de Groest, voor de MacStorequote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon eentje pakken uit een willekeurige kinderwagen, er zijn er toch genoeg.
En zeg dat ff dat zn mn MacBook fixen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de Groest, voor de MacStore. En dan die baby door het raam keilen en roepen dat ik de Wireless Mighty Mouse wil!
Is goed. Ze kennen je ook als Q.?quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
En zeg dat ff dat zn mn MacBook fixen.
Neen, ik heb een Nec.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Viper_74 het volgende:
heeft apple de wereld overgenomen ofzo
Ben je uit je winterslaap gekomen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Viper_74 het volgende:
heeft apple de wereld overgenomen ofzo
De warme sferen hier omtrent mijn gemis hebben mij vroegtijdig gewekt.quote:Op maandag 18 september 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je uit je winterslaap gekomen?
Ohw? Was je weg?quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
De warme sferen hier omtrent mijn gemis hebben mij vroegtijdig gewekt.
Ik ook. Ook 2x afsluiten en daarna geheugen gereset.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed. Ze kennen je ook als Q.?
Ik heb gisteren (nadat _Arual_ miepte) het boekje van ons gereset, na 2x een spontane reboot
*molensteen gevonden heeftquote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
Heb net een nekmassage gekregen van mijn baas.
Nu nog even bedenken wat ik daar precies van moet denken.
je kijkt te lang naar haar avatarquote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
Heb net een nekmassage gekregen van mijn baas.
Nu nog even bedenken wat ik daar precies van moet denken.
Wat moet een IT bedrijf met molenstenenquote:
Wie niet, wie nietquote:
Veldhoven?quote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef Aarti het volgende:
hoi.
quote:
Jezus beste nutteloze post tot nu toequote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali komt ook nog maar eens terug in een van zijn oude slowchat topics.
Jezus wat verveel ik mij zeg![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
ik deed er 4 min over, totdat ik erachter was dat die kutmario expres rondjes loopt om mij van me werk te houden
het is een gavequote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jezus beste nutteloze post tot nu toe
Nee hoor ik vind een hyperactieve mario die non-stop marathons loopt terwijl die een staartje heeft, elke mario debiel weet dat hij ook kan vliegen, erg intrigerend om naar te starenquote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat mijn avatar zo'n uitwerking had. Zal ik maar een andere zoeken?
je onderschat jezelfquote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jezus beste nutteloze post tot nu toe
Tis symbolisch voor mijn eigen leven.quote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind een hyperactieve mario die non-stop marathons loopt terwijl die een staartje heeft, elke mario debiel weet dat hij ook kan vliegen, erg intrigerend om naar te staren
of zal hij proberen om snelheid te maken
Klonenquote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef muhammad_ali het volgende:
waar zijn brunette en die andere....
quote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tis symbolisch voor mijn eigen leven.
Helemaal uitgerust om een vliegende start te maken, maar t komt neit echt van de grond.
dat heeft hij eerder gehad merken wequote:
Weet ik veel, Danny of zoquote:
't Was een grapje.quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
laat ik nou net hetzelfde denken![]()
wel snoezig
Lolligquote:Op maandag 18 september 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat heeft hij eerder gehad merken we
ohquote:
awwwquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Lollig
is het weer Vipert bash dag ofzo ffs
Je begint zelfquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Lollig
is het weer Vipert bash dag ofzo ffs
scaryquote:Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
serieus? volgens mij is het bullshit Pheno![]()
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow. Village after village. Army after armyquote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
scary
I fear the day they're able to clone people such as Pheno
Apocalypse now
Gezeveromeenbever,quote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Viper_74 het volgende:
I fear the day they're able to clone people such as Pheno
Ik kan het niet bewijzenquote:Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
serieus? volgens mij is het bullshit Pheno![]()
iets met beavers, ongeschoren poesjesquote:
Nu.quote:
Now that was unexpected!quote:
Whehe, been there, done that today.quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu.
Of, in Pheno stijl:
Linker rij stoelen in de bus!.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Whehe, been there, done that today.
mijn verwachtingen zijn overtroffen....quote:
Aangezien je vermoedelijk praktisch de enige autobezitter in dat deel van Nederland zult zijn maakt het ook niet veel uit of je links of rechts rijdt.quote:
Hoe is het met jou in je nieuwe studentenleventje?quote:
Omdat ik een slappeling ben.quote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
En waarom heb jij een hyves I.R.?
Druk?quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
druk maar goed
Dat gaat niet, ik heb geen hyves.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat ik een slappeling ben.
Voeg me toe, voeg me toe!.
Je moet gewoon een studie vinden waarvan je legaal dit soort dingen mag doen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit iets aan mijn studie doen.
Jij bent raar, dan is het anders.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Druk?
Dan doe je toch iets fout, ik heb het zelden druk gehad tijdens mijn langdurige studententijd.![]()
Kutwijf.quote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent raar, dan is het anders.
ik heb ook een bijbaantje waar ik veel mee bezig ben en 200blz en de opdrachten per vak per week is uiteraard ook niks neequote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Druk?
Dan doe je toch iets fout, ik heb het zelden druk gehad tijdens mijn langdurige studententijd.![]()
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet met Nixxx verward wil worden.quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
You think I'm sexy, you want to date me, you want to marry me.![]()
Ontkennen heeft geen zin beste Plato.quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet met Nixxx verward wil worden.![]()
Dat doe ik wel en ik luister ook niet naar je. Je bent mijn baas niet.quote:Op maandag 18 september 2006 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin beste Plato.
Wellus!quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel en ik luister ook niet naar je. Je bent mijn baas niet.![]()
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iets met kaartjes voor een mooie dag in mei. Ofzo.
Ja, ik ben ongeduldig.
Ik zie een verband.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
zelden druk [...]langdurige studententijd.![]()
Whehehe.quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.![]()
Q. jij hoer!quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.![]()
Hey, lief doen tegen CL anders krijg je met mij te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
teruglezen... CL doet me aan BTTD denken.. maar dan met tieten
oooh koop je dan bier voor me?quote:Op maandag 18 september 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, lief doen tegen CL anders krijg je met mij te maken.
flauwerd...quote:
Bedankt!quote:Op maandag 18 september 2006 19:44 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik het mooist.. heb em 60x60 gemaakt
quote:
is het een spin ... of een vis...quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Spinvis. Dat is pas tof. Ken je dat, IR?
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Spinvis. Dat is pas tof. Ken je dat, IR?
Lummel..quote:
het is baggerquote:
[20:12:32] <IR|studie> maar oh, ik wil wel mee naar spinvisquote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Mijn hart, wat doe je?quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Welkom terug! Leuke vakantie gehad?quote:
IR is een sloerie. Een andere conclusie valt er niet te trekken...quote:
hij past hier welquote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IR is een sloerie. Een andere conclusie valt er niet te trekken...
Een ruzie op een feest ergens op een forum waar ik toch niemand kende...quote:
Het Biltstraat forum?quote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ruzie op een feest ergens op een forum waar ik toch niemand kende...
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook gewoon mee.!
Oja, gezellig! Doen we.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze had zichzelf allang uitgenodigd hoor... Net zoals IR...quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trekken kun je zelf vast heel goedquote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.
Neem er nog een, ofzo.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.
Ok.quote:
Als de beste.quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Hime het volgende:
[..]
Trekken kun je zelf vast heel goed
Moet ik jaloers worden?quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem er nog een, ofzo.
[..]
Ok.
Ohja Air, ik bedoel het allemaal niet zo slecht hoor.![]()
Ik zei laatst speciaal voor jou geen zulks.
Doei he, allemaal.
dat is gemeenquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is bagger![]()
echt iets voor bakvissen die thuis wonen
![]()
![]()
![]()
sorry![]()
Heel goed! Wat een fout stopwoordje is dat!quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Air, ik bedoel het allemaal niet zo slecht hoor.![]()
Ik zei laatst speciaal voor jou geen zulks.
Ik las: wil je met me trouwen?quote:
ik weet hetquote:
Dank je.. ja het was een leuke vakantie, veel gezien.. en nog meer gezwommen of eigenlijk gesnorkeld..heb nog nooit zoveel in de zee "gelegen "als dit jaar...quote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom terug! Leuke vakantie gehad?
quote:
Dat is d'r mannelijke kant!quote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in het begrijpen van hints.
www.volkskrant.nlquote:
Wat heb je allemaal gezien?quote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je.. ja het was een leuke vakantie, veel gezien.. en nog meer gezwommen of eigenlijk gesnorkeld..heb nog nooit zoveel in de zee "gelegen "als dit jaar...
Linkje voor de luie mensen!quote:
Ik had 'm al gezien. Jammer dat bij jouw 5 seconds of fame het geluid is weggedraaid...quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html zoek hier maar
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant,quote:
jaquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm al gezien. Jammer dat bij jouw 5 seconds of fame het geluid is weggedraaid...
Joop Visser!quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Hime het volgende:
[..]
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant,
De Volkskrant is een kutkrant,
En een plaag voor het gezin.
Wanneer kom jij eigenlijk uit de kast? Marjoretten met een geweer...quote:
quote:
Ik wil ook!quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Karnak Tempel..IN Luxor..De grootste tempel in Egypte
ik kan em nog niet hoog in de lucht gooienquote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eigenlijk uit de kast? Marjoretten met een geweer...![]()
ik ook.. en zal ik jou eens voor zijn?quote:
quote:
zeker, maar die zijn privé.. dat weet je..quote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook.. en zal ik jou eens voor zijn?
Heb je ook fotos met jezelf erop, niet van de achterkant![]()
![]()
Cara geeft toch niet toe, dus die moeite heb ik al opgegeven... Graag of niet, ik ga er niet om smeken!quote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef nixxx het volgende:
Heb je ook fotos met jezelf erop, niet van de achterkant![]()
![]()
Ik wil ook!quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef Hime het volgende:
[..]
Kan je dan mooi doen als ik in Japan zit
quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zeker, maar die zijn privé.. dat weet je..
tja.......quote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik ben gewoon te nieuwsgierig
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai en me heerlijk tegen het warme lijf van m'n vriendje schurkquote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
ja ik moet ook maar vroeg naar bed.. moet 6:15 klaar staan bij station
Schurk!quote:Op maandag 18 september 2006 21:07 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai en me heerlijk tegen het warme lijf van m'n vriendje schurk
Veel plezier / succes!quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
ja ik moet ook maar vroeg naar bed.. moet 6:15 klaar staan bij station
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!
heej kuddelen komt van mij... en ja dat klopt...quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!
doeidoeiquote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Vriendin komt binnen dus...doeidoei allemaal![]()
![]()
schur·kenquote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heej kuddelen komt van mij... en ja dat klopt...![]()
schurkquote:
Lafjes er tegenaan houden noemen we dat ook wel als mannen onder elkaar!quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Hime het volgende:
met het lichaam tegen iets aan schuren
ben je een onnozel schaap of een vet varkenquote:
Een kippetje natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je een onnozel schaap of een vet varken
kippetjes schurken niet..quote:
In dit geval aan die schurkpaalquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
kippetjes worden aan het spit geregen..
quote:
Nee, zo slank als een denquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef CherryLips het volgende:
van die dikke kippen die alleen maar eten en niet bewegen en als nuggets eindigen?
quote:
Van 't mos welquote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar heeft ze dan wel weer gelijk.. zo slank als een den, maar niet zo groen
dat mos jeukt zekerquote:
Daar ben je dan lekker snel achter zegquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mos jeukt zekerik weet wel waar die schurkpaal zijn werk moet doen
Aan de noordzijde hequote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
tsja.. mos groeit goed op vochtige donkere plekken
Sweet dreamsquote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
uh-uhwhere the sun don't shine
Welterusten allen!
Nou! Post eens door dan!quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
ugh, is dit topic nog niet vol? we worden oud en lui.
En dan heb ik het over online servicesquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
Kuthoeren, allemaal
Dan moet je staanquote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef CherryLips het volgende:
heb n zere kont van t zitten
Hier hebben we nog 1 werkendequote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
heb geen laptop
Dat soort telde ik niet eens meequote:
Er staat hier 1 laptop, 1 kapotte macbook, 1 werkende G3 (vroegah was alles beter), 1 desktop en 1 server. En dan ben ik al aan het uitdunnen geweestquote:
Op mijn bakkie kan geen osxquote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
ik heb intresse in een oude kutmac waar nog mac os x 10 op kan wil je niet wat kwijt?![]()
Tot nu toe heb ik niet echt goede ervaringen met de "nieuwe" macs. Vraag maar aan Q.quote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef muhammad_ali het volgende:
mac os x roeleert!
die van mij doet t nu. Ik ga hem uitzetten, ik vermoed dat ik hem nooit meer aan ga krijgen.quote:
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.
Ik ben een modern mens, ik accepteer dat van je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 06:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?
echt helemaal nix?quote:
En dat ik gezond ben, en mensen om me heen heb die van me houden en nog meer van die sentimentele crapquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
echt helemaal nix?
het geluk dat je toch weer wakker bent geworden bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |