doeidoeiquote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Vriendin komt binnen dus...doeidoei allemaal![]()
![]()
schur·kenquote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heej kuddelen komt van mij... en ja dat klopt...![]()
schurkquote:
Lafjes er tegenaan houden noemen we dat ook wel als mannen onder elkaar!quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Hime het volgende:
met het lichaam tegen iets aan schuren
ben je een onnozel schaap of een vet varkenquote:
Een kippetje natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je een onnozel schaap of een vet varken
kippetjes schurken niet..quote:
In dit geval aan die schurkpaalquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
kippetjes worden aan het spit geregen..
quote:
Nee, zo slank als een denquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef CherryLips het volgende:
van die dikke kippen die alleen maar eten en niet bewegen en als nuggets eindigen?
quote:
Van 't mos welquote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar heeft ze dan wel weer gelijk.. zo slank als een den, maar niet zo groen
dat mos jeukt zekerquote:
Daar ben je dan lekker snel achter zegquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mos jeukt zekerik weet wel waar die schurkpaal zijn werk moet doen
Aan de noordzijde hequote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
tsja.. mos groeit goed op vochtige donkere plekken
Sweet dreamsquote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
uh-uhwhere the sun don't shine
Welterusten allen!
Nou! Post eens door dan!quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
ugh, is dit topic nog niet vol? we worden oud en lui.
En dan heb ik het over online servicesquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
Kuthoeren, allemaal
Dan moet je staanquote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef CherryLips het volgende:
heb n zere kont van t zitten
Hier hebben we nog 1 werkendequote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
heb geen laptop
Dat soort telde ik niet eens meequote:
Er staat hier 1 laptop, 1 kapotte macbook, 1 werkende G3 (vroegah was alles beter), 1 desktop en 1 server. En dan ben ik al aan het uitdunnen geweestquote:
Op mijn bakkie kan geen osxquote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
ik heb intresse in een oude kutmac waar nog mac os x 10 op kan wil je niet wat kwijt?![]()
Tot nu toe heb ik niet echt goede ervaringen met de "nieuwe" macs. Vraag maar aan Q.quote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef muhammad_ali het volgende:
mac os x roeleert!
die van mij doet t nu. Ik ga hem uitzetten, ik vermoed dat ik hem nooit meer aan ga krijgen.quote:
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.
Ik ben een modern mens, ik accepteer dat van je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 06:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?
echt helemaal nix?quote:
En dat ik gezond ben, en mensen om me heen heb die van me houden en nog meer van die sentimentele crapquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
echt helemaal nix?
het geluk dat je toch weer wakker bent geworden bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |