ik weet hetquote:
Dank je.. ja het was een leuke vakantie, veel gezien.. en nog meer gezwommen of eigenlijk gesnorkeld..heb nog nooit zoveel in de zee "gelegen "als dit jaar...quote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom terug! Leuke vakantie gehad?
quote:
Dat is d'r mannelijke kant!quote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in het begrijpen van hints.
www.volkskrant.nlquote:
Wat heb je allemaal gezien?quote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je.. ja het was een leuke vakantie, veel gezien.. en nog meer gezwommen of eigenlijk gesnorkeld..heb nog nooit zoveel in de zee "gelegen "als dit jaar...
Linkje voor de luie mensen!quote:
Ik had 'm al gezien. Jammer dat bij jouw 5 seconds of fame het geluid is weggedraaid...quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html zoek hier maar
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant,quote:
jaquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm al gezien. Jammer dat bij jouw 5 seconds of fame het geluid is weggedraaid...
Joop Visser!quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Hime het volgende:
[..]
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant,
De Volkskrant is een kutkrant,
En een plaag voor het gezin.
Wanneer kom jij eigenlijk uit de kast? Marjoretten met een geweer...quote:
quote:
Ik wil ook!quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Karnak Tempel..IN Luxor..De grootste tempel in Egypte
ik kan em nog niet hoog in de lucht gooienquote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eigenlijk uit de kast? Marjoretten met een geweer...![]()
ik ook.. en zal ik jou eens voor zijn?quote:
quote:
zeker, maar die zijn privé.. dat weet je..quote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook.. en zal ik jou eens voor zijn?
Heb je ook fotos met jezelf erop, niet van de achterkant![]()
![]()
Cara geeft toch niet toe, dus die moeite heb ik al opgegeven... Graag of niet, ik ga er niet om smeken!quote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef nixxx het volgende:
Heb je ook fotos met jezelf erop, niet van de achterkant![]()
![]()
Ik wil ook!quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef Hime het volgende:
[..]
Kan je dan mooi doen als ik in Japan zit
quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zeker, maar die zijn privé.. dat weet je..
tja.......quote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik ben gewoon te nieuwsgierig
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai en me heerlijk tegen het warme lijf van m'n vriendje schurkquote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
ja ik moet ook maar vroeg naar bed.. moet 6:15 klaar staan bij station
Schurk!quote:Op maandag 18 september 2006 21:07 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai en me heerlijk tegen het warme lijf van m'n vriendje schurk
Veel plezier / succes!quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
ja ik moet ook maar vroeg naar bed.. moet 6:15 klaar staan bij station
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!
heej kuddelen komt van mij... en ja dat klopt...quote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schurken, dat is net zoiets als kuddelen!
doeidoeiquote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Vriendin komt binnen dus...doeidoei allemaal![]()
![]()
schur·kenquote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heej kuddelen komt van mij... en ja dat klopt...![]()
schurkquote:
Lafjes er tegenaan houden noemen we dat ook wel als mannen onder elkaar!quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Hime het volgende:
met het lichaam tegen iets aan schuren
ben je een onnozel schaap of een vet varkenquote:
Een kippetje natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je een onnozel schaap of een vet varken
kippetjes schurken niet..quote:
In dit geval aan die schurkpaalquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
kippetjes worden aan het spit geregen..
quote:
Nee, zo slank als een denquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef CherryLips het volgende:
van die dikke kippen die alleen maar eten en niet bewegen en als nuggets eindigen?
quote:
Van 't mos welquote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar heeft ze dan wel weer gelijk.. zo slank als een den, maar niet zo groen
dat mos jeukt zekerquote:
Daar ben je dan lekker snel achter zegquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mos jeukt zekerik weet wel waar die schurkpaal zijn werk moet doen
Aan de noordzijde hequote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
tsja.. mos groeit goed op vochtige donkere plekken
Sweet dreamsquote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
uh-uhwhere the sun don't shine
Welterusten allen!
Nou! Post eens door dan!quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
ugh, is dit topic nog niet vol? we worden oud en lui.
En dan heb ik het over online servicesquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
Kuthoeren, allemaal
Dan moet je staanquote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef CherryLips het volgende:
heb n zere kont van t zitten
Hier hebben we nog 1 werkendequote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
heb geen laptop
Dat soort telde ik niet eens meequote:
Er staat hier 1 laptop, 1 kapotte macbook, 1 werkende G3 (vroegah was alles beter), 1 desktop en 1 server. En dan ben ik al aan het uitdunnen geweestquote:
Op mijn bakkie kan geen osxquote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
ik heb intresse in een oude kutmac waar nog mac os x 10 op kan wil je niet wat kwijt?![]()
Tot nu toe heb ik niet echt goede ervaringen met de "nieuwe" macs. Vraag maar aan Q.quote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef muhammad_ali het volgende:
mac os x roeleert!
die van mij doet t nu. Ik ga hem uitzetten, ik vermoed dat ik hem nooit meer aan ga krijgen.quote:
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry Q, daar gaat je romantische avondje.
Ik ben een modern mens, ik accepteer dat van je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 06:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn romantische avondje met 5 andere mensen bedoel je?
echt helemaal nix?quote:
En dat ik gezond ben, en mensen om me heen heb die van me houden en nog meer van die sentimentele crapquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
echt helemaal nix?
het geluk dat je toch weer wakker bent geworden bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |