quote:Op maandag 18 september 2006 11:06 schreef seto het volgende:
Partysquad - Dat is die shit.
de sfeer in negatieve zin zeker.quote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Blanchimont het volgende:
Boten anna;
Toppertje.
Ik kom in een kroeg waar die nogal eens worden gedraaid om de sfeer op te krikken.
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Annaquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Blanchimont het volgende:
Boten anna;
Toppertje.
Ik kom in een kroeg waar die nogal eens worden gedraaid om de sfeer op te krikken.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Anna![]()
En leuke meiden zijn er ook al nietquote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Anna![]()
ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Niwa het volgende:
Ik vond het écht erg toen Toppertje op nummer 1 stond.
Ik hoop dat je hierbij onderscheid maakt tussen r&b/rap en hiphop.quote:
Laten we deze man lekker negeren.quote:Op maandag 18 september 2006 13:06 schreef PsychoDominator het volgende:
Alle metal, alternatieve rock, piratenmuziek en jaren 60-herrie in de fik!
Maar dat is ook erg. Vooral als je erbij na gaat denken dat er van die zieke mensen zijn die dus die single gekocht hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Niwa het volgende:
Ik vond het écht erg toen Toppertje op nummer 1 stond.
Inderdaad. Daar hoef je niet naar te luisteren. De muziek die wij opnoemen wel want het maakt niet uit welke zender je op zet, je hoort overal het zelfde.quote:Op maandag 18 september 2006 13:06 schreef PsychoDominator het volgende:
Alle metal, alternatieve rock, piratenmuziek en jaren 60-herrie in de fik!
Krijg een gezwel.quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Laten we deze man lekker negeren.
quote:
Daar heb je mequote:Op maandag 18 september 2006 13:12 schreef Ericr het volgende:
Cthulhu Dawn - Cradle of Filth.
wat hij zegt.quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef thomzor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje
Geef mij maar U-Niq.quote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
Partysquad, Ali B., Yes-R, Lange Frans & Baas B.
Ja we gaan met z'n allen naar vieze boerse rockers luisterenquote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef cerreur het volgende:
Alles waar negers aan te pas komen, behalve Nina Simone en Miles David.
Dat is tenminste èchte muziek. Niet met een simpele beat van 10sec die zich herhaalt en waar een hoop mothafucka's, ho's en bitches in de rondte vliegen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Ja we gaan met z'n allen naar vieze boerse rockers luisteren
Man, je praat als m'n vader van 50quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat is tenminste èchte muziek.
Alsof 'zwarte' muziek alleen zo is zoals jij het nu beschrijft. Ik luister echt niet alleen naar urban, maar negers hebben nou eenmaal een veel beter ritmegevoel dan vieze langharige ongewassen boeren die een beetje op hun gitaar raggen.quote:Niet met een simpele beat van 10sec die zich herhaalt en waar een hoop mothafucka's, ho's en bitches in de rondte vliegen.
Wat boeit dat? Het gaat er toch om of het lekker klinkt?quote:Muziek waar 4 figuren precies goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Waar ze nog ècht persoonlijk muziek máken.
Mjuh dat mogen ze van mij echt wel weg laten , wat een rommelquote:
En dat klinkt het gewoon niet. Het is zó simpel dat je gewoon simpel MOET zijn om het leuk te kunnen vinden. De echte muziek klinkt gewoon te gecompliceerd voor jouw oortjes. Vandaar dat je het niet vindt klinken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef PsychoDominator het volgende:
Wat boeit dat? Het gaat er toch om of het lekker klinkt?
owh en hierbij wil ik ook het gerucht ontkrachten dat alle mensen die rock maken vieze, langharige, ongewassen boeren zijn die een beetje op hun gitaar raggenquote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef PsychoDominator het volgende:
blablabla
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef ToYDoLL het volgende:
ik heb het nummer van Paris Hilton nog nooit gehoord![]()
Die draait Sky dus nog steedsquote:Op maandag 18 september 2006 14:59 schreef BobbyB het volgende:
Krezip is nooit leuk geweest.Hoeveel jaar hebben we "I Would Stay" niet moeten aanhoren omdat datr hun enige shit "hit" was.
538quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind dat hele zenders uit de ether mogen. Skyadio bijvoobeeld! Feel van Robbie Williams is niet meer leuk, Krezip is ook niet meer leuk, James Blunt is ook niet meer leuk allemaal oprotten ermee. Ik word er steeds weer mee gekweld tijdens m'n bijbaantje. Heb medelijden met de full-time werkers daar. Maar die zullen het waarschijnlijk niet eens meer horen.
Internetradio
Het is echt een Schijtnummer ja!quote:Op maandag 18 september 2006 15:01 schreef vencodark het volgende:
Dat "nieuwe"? nummer van Rhianna, Faithfull ofzo? Heeft nou werkelijk niemand in de gaten hoe vals ze zingt? Ze kan geen toon aanhouden en echt alles is fout eraan. Bah.![]()
En die hebben ook nog een nieuwe hit, Movin on stereoquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Sommige nummers zijn ontzettend slecht, maar dan begrijp ik wel waarom het een hit is. Vaak omdat ze juist zo camp zijn.
Maar er zijn ook liedjes waarvan ik dat absoluut niet snap, neem nou "Living on video" van Pakito. Onbegrijpelijk.
Dat nummer slaat inderdaad gewoon helemaal nergens op. Niet mooi, niet swingend, geen inhoud, gewoon baggerquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Sommige nummers zijn ontzettend slecht, maar dan begrijp ik wel waarom het een hit is. Vaak omdat ze juist zo camp zijn.
Maar er zijn ook liedjes waarvan ik dat absoluut niet snap, neem nou "Living on video" van Pakito. Onbegrijpelijk.
Mensen met veel vrije tijd omdat ze simpelweg geen sociaal leven hebben gaan elk nummer compleet lopen analyseren. "Zouden de teksten waargebeurd zijn?" "Zouden de teksten een dubbelzinnige betekenis hebben?" "Wat voor instrumenten zijn er gebruikt?" "Hoe lang zou erover gedaan zijn om dit nummer te schrijven en op te nemen?", "is het puur?", enz.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef benchMarc het volgende:
[..]
En dat klinkt het gewoon niet. Het is zó simpel dat je gewoon simpel MOET zijn om het leuk te kunnen vinden. De echte muziek klinkt gewoon te gecompliceerd voor jouw oortjes. Vandaar dat je het niet vindt klinken.
Ik vind zoveel muziekstijlen nummers bevatten die lekker klinken, zelfs in genres waar ik niet zo van hou is er wel wat te vinden.quote:Enfin. Ik ga niet verder in discussie met iemand die dat 'urban' (yo fo sho) lekker vindt klinken. Dat was 't.![]()
Zelfs in de hardcore-stroming zijn er nog een aantal leuke nummers te vinden. Alleen niet om thuis op de bank te luisteren, maar om je lekker helemaal in mee te laten gaan op de klanken en de bass.quote:Op maandag 18 september 2006 17:22 schreef ToYDoLL het volgende:
Kijk dat is tenminste wél een intelligente postIk hou voornamelijk van wat oudere rock, Pink Floyd en dergelijke, maar er zijn zoveel stijlen waar leuke muziek in te vinden is
Alleen bij hardcore en varianten kan ik dit iig niet. Eigenlijk kan je dat amper muziek noemen, maja, er zijn hier vast hardcore liefhebbers die mij uit kunnen leggen wat er zo tof aan is
Diana Ross & Supremes, Fats Domino, Temptations, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Bob Marley, de familie Jackson...allemaal bagger?quote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef cerreur het volgende:
Alles waar negers aan te pas komen, behalve Nina Simone en Miles David.
Jaquote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Diana Ross & Supremes, Fats Domino, Temptations, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Bob Marley, de familie Jackson...allemaal bagger?
Living on videoquote:Op maandag 18 september 2006 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat nummer slaat inderdaad gewoon helemaal nergens op. Niet mooi, niet swingend, geen inhoud, gewoon bagger
Maar goed, tegenwoordig denkt iedere synthesizer-josti dat ze muziek kunnen maken.
Ik ken ze niet bij naam, maar ik heb een vermoeden dat ik weet welke je bedoelt... dat mens dat de hele tijd d'r stem laat overslaan? Pfff die kan inderdaad niet zingen nee ...quote:Op maandag 18 september 2006 15:01 schreef vencodark het volgende:
Dat "nieuwe"? nummer van Rhianna, Faithfull ofzo? Heeft nou werkelijk niemand in de gaten hoe vals ze zingt? Ze kan geen toon aanhouden en echt alles is fout eraan. Bah.![]()
Shakiraquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ken ze niet bij naam, maar ik heb een vermoeden dat ik weet welke je bedoelt... dat mens dat de hele tijd d'r stem laat overslaan? Pfff die kan inderdaad niet zingen nee ...
Dit vind ik niet liiieeeeeeeeeeef!!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
elke keer als ik u2 hoor moet ik kokhalzen.
Ja klopt, en dan is het nog een cover ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:56 schreef BobbyB het volgende:
Die lelijke zwarte dop erwten met hun Hash Que Nada... daar moet ik echt om kotsen, wat een lelijk kut nummer is dat toch
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
metal, punk, hardrock. Zielige figuren die alleen aan zichzelf willen denken, en denken dat ze heel zielig zijn en snijden hun polsen door.Depressieve micheal jackson look a likes.
Dit vind ik niet lief!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:19 schreef Reza-impreza het volgende:
U2 , Kane , weg ermee
lol, urban fan zeker? volgens de neger in je avatar wel iig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
Hardcore, hardhouse dit is geen muziek maar allemaal bagger schreeuwen door een microfoon, met een kapotte wasmachine geluid op de achtergrond.
metal, punk, hardrock. Zielige figuren die alleen aan zichzelf willen denken, en denken dat ze heel zielig zijn en snijden hun polsen door.Depressieve micheal jackson look a likes.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lol, urban fan zeker? volgens de neger in je avatar wel iig.
Dat bedoel ik nou , typische U2 / Kane fanquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Bek dicht, fuckin' smegma-aap!![]()
Kane niet hoor maat, dat is 2e rangs bagger!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou , typische U2 / Kane fan![]()
U2 is ook kut anders.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Kane niet hoor maat, dat is 2e rangs bagger!
Niet alles, maar wel 8 op de 10 nummers van hen!
Kane is over het algemeen gerecycle U2-muziek!
Gedeeltelijk eens, HTDAAB vond ik ook maar matig/slecht!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
U2 is ook kut anders.Wat een bagger muziek maken die tegenwoordig
Hun oude nummers zijn wel goed overigens.
VANDAAAAG IS ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JAJAJAJAquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef VinoTinto het volgende:
rood van marco borsato
tering wat een baggershit
die tekst ook
Altijd beter als een computernerd/metalfreakquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef benchMarc het volgende:
[..]En dat durft dan zo over muziek te spreken. Urban
(ik bedoel dus die knaak, niet jou)
dat zeg je maar tegen die bono van je. fucking loser met je kut muziek.quote:
Ik hoop dat je sterft, nepneger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Altijd beter als een computernerd/metalfreak![]()
Hey even over die opmerking dat hiphop simpel is (4 maten herhalen enz.)quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:27 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft, nepneger
Het feit dat het door 1 iemand in elkaar te zetten is maakt het voor mij al simpel genoeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef razzberry het volgende:
[..]
Hey even over die opmerking dat hiphop simpel is (4 maten herhalen enz.)
Ik ben muziek producer en Hiphop is vele malen moeilijker te produceren dan Rock. (Ik ben niet Rock aan het afkraken)
Rock is melodieus snel in elkaar gezet met standaar gitaar,drums,bass enz.
Bij rap ben ik uren bezig met zoeken naar samples in honderden kratten met platen. Eindelijk van 3 verschillende Soul, Funk liedjes samples gevonden dan moet je het nog inelkaar draaien. Cutte, Equelaizen, vervormen, relationele verbanden nodig. Al die uren. Al zou ik een paar gitaristen inhuren en een drummer plus bass dat zou het makkelijker maken. Dus hiphop is niet persee herhaling en makkelijk.
wel kut als je zelfs je eigen beroep niet foutloos kan schrijven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef razzberry het volgende:
[..]
Hey even over die opmerking dat hiphop simpel is (4 maten herhalen enz.)
Ik ben muziek producer en Hiphop is vele malen moeilijker te produceren dan Rock. (Ik ben niet Rock aan het afkraken)
Rock is melodieus snel in elkaar gezet met standaar gitaar,drums,bass enz.
Bij rap ben ik uren bezig met zoeken naar samples in honderden kratten met platen. Eindelijk van 3 verschillende Soul, Funk liedjes samples gevonden dan moet je het nog inelkaar draaien. Cutte, Equelaizen, vervormen, relationele verbanden nodig. Al die uren. Al zou ik een paar gitaristen inhuren en een drummer plus bass dat zou het makkelijker maken. Dus hiphop is niet persee herhaling en makkelijk.
Tja dat is ook het enige waar je muziek over gaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:27 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft, nepneger.
Wow dat was een goede uiteenzetting van tegenargumenten. Ik kan ook een Rockplaat in mijn eentje maken. Gewoon iedere spoor apart opnemen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:36 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Het feit dat het door 1 iemand in elkaar te zetten is maakt het voor mij al simpel genoeg.
1. Bono is geen smegma-aap, jij wel, dus daarom noem ik je zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg je maar tegen die bono van je. fucking loser met je kut muziek.
Je kunt er ook tools voor je vriendin bestellen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:03 schreef BlaineDeMono het volgende:
De PABO is voor flauwe homosuelen!![]()
Ook zo lekker onderbouwd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
1. Bono is geen smegma-aap, jij wel, dus daarom noem ik je zo.
2. Ik ben geen lozer, ik ben een held!![]()
3. Voor de 100.000e keer: U2 is GEEN kutmuziek!
U2 is muziek door en voor helden!!!![]()
Onnozele smegma-aap!![]()
quote:Ik hoop dat je sterft, nepneger
quote:Bek dicht smegma-aap!!!
quote:1. Bono is geen smegma-aap, jij wel, dus daarom noem ik je zo.
2. Ik ben geen lozer, ik ben een held!
3. Voor de 100.000e keer: U2 is GEEN kutmuziek!
U2 is muziek door en voor helden!!!
Onnozele smegma-aap!
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:20 schreef kipknots het volgende:
oh ja, boten anna![]()
![]()
![]()
Er is echt niets, maar dan ook niets goeds aan het nummer. Baggere zang, baggere 13 in een dozijn beat, baggere tekst (niet eens grappig). Dit is nog erger dan Boozywoozy/Jan Wayne en dat zegt erg veel.
16 - Ain't no party like an alcoholic party - Dj Kicken (2004)quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb enige tijd geleden een lijst opgesteld met mijn meest gehaatte platen ooit, mét toelichting bij elke plaat.
Wat hij zegtquote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
Partysquad, Ali B., Yes-R, Lange Frans & Baas B.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Cyberthube het volgende:
alle nederlansche shit blof en van dat soort jank spul
Sorry, ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef BobbyB het volgende:
Opzich was het een goed topic. Maar nu lijkt het wel een topic een kinder forum
[..]
[..]
[..]Wat niveau kleuterschool.
ik heb heel die lijst doorgelezen, en ik was het er roerend mee eens!! iig met de nummers die ik ken of kan plaatsen dan, maar bij de overige kon ik me vinden in je argumenten. Je bent fel tegen overproductie, nepperij en gemaaktheid in muziek en daar ben ik het roerend mee eens!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb enige tijd geleden een lijst opgesteld met mijn meest gehaatte platen ooit, mét toelichting bij elke plaat.
Wie wil lezen hoe ik 28 platen de grond in boor, en welke het precies zijn, mag hier klikken. Copy/pasten zou minder spammerig overkomen, maar daar is het veel teveel tekst voor.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef postinggirl het volgende:
Wie wil lezen hoe ik 28 platen de grond in boor, en welke het precies zijn, mag hier klikken. Copy/pasten zou minder spammerig overkomen, maar daar is het veel teveel tekst voor.
Ik neem dit terug, sorry ik liet me teveel gaan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg je maar tegen die bono van je. fucking loser met je kut muziek.
Superlijst!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef postinggirl het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 20 september 2006 13:31 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik neem dit terug, sorry ik liet me teveel gaan!![]()
Excuses!!!
Eensch. Als ik namelijk ergens respect voor heb is het de vrouw, dus kan er slecht tegen als die worden weergegeven als lustobjecten die alleen goed zijn voor de seks en het huishouden (bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Superlijst!![]()
(Ik bedoel dan natuurlijk de juiste schijtnummers + goede motivatie hè!)
Je zegt op een gegeven moment: 'je kan wel zien dat deze lijst door een vrouw is opgesteld'
of zoiets, maar ook ik als man zijnde erger me rot aan die vrouwonvriendelijke deuntjes
van Partysquad en soortgelijke strontapen!
Veel succes met je live optreden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef razzberry het volgende:
[..]
Wow dat was een goede uiteenzetting van tegenargumenten. Ik kan ook een Rockplaat in mijn eentje maken. Gewoon iedere spoor apart opnemen.
Ik kan dat lijstje ook wel waarderenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Superlijst!![]()
(Ik bedoel dan natuurlijk de juiste schijtnummers + goede motivatie hè!)
Je zegt op een gegeven moment: 'je kan wel zien dat deze lijst door een vrouw is opgesteld'
of zoiets, maar ook ik als man zijnde erger me rot aan die vrouwonvriendelijke deuntjes
van Partysquad en soortgelijke strontapen!
Vooral de observaties over Marco Kwijlebal vind ik erg raak!!!![]()
![]()
![]()
Geen Toppertje?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef postinggirl het volgende:
Ik ben geen Kane-freak, alleen zijn er nog voldoende andere nummers die nog véél erger zijn. Kane vind ik vooral 'het ene oor in en het andere oor weer uit'-muziek, muziek die me in zowel positieve als negatieve zin niet raakt. Bon Jovi is ook zoiets.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb heel die lijst doorgelezen, en ik was het er roerend mee eens!! iig met de nummers die ik ken of kan plaatsen dan, maar bij de overige kon ik me vinden in je argumenten. Je bent fel tegen overproductie, nepperij en gemaaktheid in muziek en daar ben ik het roerend mee eens!![]()
Jammer dat je Kane niet hebt genoemd trouwens... want het kan (in het kader van overdrevenheid, nepperij en overproductie) toch niet zo zijn dat je die wel kan waarderen?![]()
Daar kan ik in ieder geval nog een klein beetje om lachen. Ik erger me meer aan dingen die serieus bedoeld zijn, maar desondanks verkeerd uitpakken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |