quote:Op maandag 18 september 2006 11:06 schreef seto het volgende:
Partysquad - Dat is die shit.
de sfeer in negatieve zin zeker.quote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Blanchimont het volgende:
Boten anna;
Toppertje.
Ik kom in een kroeg waar die nogal eens worden gedraaid om de sfeer op te krikken.
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Annaquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Blanchimont het volgende:
Boten anna;
Toppertje.
Ik kom in een kroeg waar die nogal eens worden gedraaid om de sfeer op te krikken.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Anna![]()
En leuke meiden zijn er ook al nietquote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je dan niet in de goeie kroeg. Boten Anna![]()
ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Niwa het volgende:
Ik vond het écht erg toen Toppertje op nummer 1 stond.
Ik hoop dat je hierbij onderscheid maakt tussen r&b/rap en hiphop.quote:
Laten we deze man lekker negeren.quote:Op maandag 18 september 2006 13:06 schreef PsychoDominator het volgende:
Alle metal, alternatieve rock, piratenmuziek en jaren 60-herrie in de fik!
Maar dat is ook erg. Vooral als je erbij na gaat denken dat er van die zieke mensen zijn die dus die single gekocht hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Niwa het volgende:
Ik vond het écht erg toen Toppertje op nummer 1 stond.
Inderdaad. Daar hoef je niet naar te luisteren. De muziek die wij opnoemen wel want het maakt niet uit welke zender je op zet, je hoort overal het zelfde.quote:Op maandag 18 september 2006 13:06 schreef PsychoDominator het volgende:
Alle metal, alternatieve rock, piratenmuziek en jaren 60-herrie in de fik!
Krijg een gezwel.quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Laten we deze man lekker negeren.
quote:
Daar heb je mequote:Op maandag 18 september 2006 13:12 schreef Ericr het volgende:
Cthulhu Dawn - Cradle of Filth.
wat hij zegt.quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef thomzor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje
Geef mij maar U-Niq.quote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
Partysquad, Ali B., Yes-R, Lange Frans & Baas B.
Ja we gaan met z'n allen naar vieze boerse rockers luisterenquote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef cerreur het volgende:
Alles waar negers aan te pas komen, behalve Nina Simone en Miles David.
Dat is tenminste èchte muziek. Niet met een simpele beat van 10sec die zich herhaalt en waar een hoop mothafucka's, ho's en bitches in de rondte vliegen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Ja we gaan met z'n allen naar vieze boerse rockers luisteren
Man, je praat als m'n vader van 50quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat is tenminste èchte muziek.
Alsof 'zwarte' muziek alleen zo is zoals jij het nu beschrijft. Ik luister echt niet alleen naar urban, maar negers hebben nou eenmaal een veel beter ritmegevoel dan vieze langharige ongewassen boeren die een beetje op hun gitaar raggen.quote:Niet met een simpele beat van 10sec die zich herhaalt en waar een hoop mothafucka's, ho's en bitches in de rondte vliegen.
Wat boeit dat? Het gaat er toch om of het lekker klinkt?quote:Muziek waar 4 figuren precies goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Waar ze nog ècht persoonlijk muziek máken.
Mjuh dat mogen ze van mij echt wel weg laten , wat een rommelquote:
En dat klinkt het gewoon niet. Het is zó simpel dat je gewoon simpel MOET zijn om het leuk te kunnen vinden. De echte muziek klinkt gewoon te gecompliceerd voor jouw oortjes. Vandaar dat je het niet vindt klinken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef PsychoDominator het volgende:
Wat boeit dat? Het gaat er toch om of het lekker klinkt?
owh en hierbij wil ik ook het gerucht ontkrachten dat alle mensen die rock maken vieze, langharige, ongewassen boeren zijn die een beetje op hun gitaar raggenquote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef PsychoDominator het volgende:
blablabla
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef ToYDoLL het volgende:
ik heb het nummer van Paris Hilton nog nooit gehoord![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |