abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:12:25 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41938878
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef Frautie het volgende:

Ik hou niet van echte bb-ers. Die zijn veels te hard Ligt voor geen meter
Anti-climax weer deze avond.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41939103

Hier Nick Lachey

Met zijn mooie gestroomlijnde streepjes rond zijn lies
pi_41939188
http://www.body-fitness.nl/forum/m_186311/mpage_1/tm.htm

ok, ik lees gans dit topic door, en ik snap nog steeds niet waar het over gaat...

Heeft iemand een betere uitleg dan "lijntjes in de lies" want dat doet het echt niet voor mij

nm in de voorlaatste page wordt het eindelijk eens uitgelegd.

Inderdaad de aflijning van het heupbeen dus. Lijkt me gewoon erfelijk, maar ik heb ze wel precies. Of ms dat leg raises werkt , heeft volgens mij iets met de heupflexors te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Calyptus op 19-09-2006 00:34:16 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41939495
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Calyptus het volgende:
http://www.body-fitness.nl/forum/m_186311/mpage_1/tm.htm

ok, ik lees gans dit topic door, en ik snap nog steeds niet waar het over gaat...

Heeft iemand een betere uitleg dan "lijntjes in de lies" want dat doet het echt niet voor mij

nm in de voorlaatste page wordt het eindelijk eens uitgelegd.
[afbeelding]

Inderdaad de aflijning van het heupbeen dus. Lijkt me gewoon erfelijk, maar ik heb ze wel precies. Of ms dat leg raises werkt , heeft volgens mij iets met de heupflexors te maken.
Ja maar ik weet zeker dat iedereen ze kan trainen tot betere resultaten

Net zoals Usher die traint ze namelijk echt !

Brad Pitt heeft het ook zo mooi in die film Fight Club
pi_41939633
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja maar ik weet zeker dat iedereen ze kan trainen tot betere resultaten

Net zoals Usher die traint ze namelijk echt !

Brad Pitt heeft het ook zo mooi in die film Fight Club
Ik ben erover aan het nadenken en ik denk dat het komt door een goed ontwikkelde internal obliques.

MisterJ, led, wat denken jullie ervan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Calyptus op 19-09-2006 00:53:16 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41939779
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:46 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Ik ben erover aan het nadenken en ik denk dat het komt door een goed ontwikkelde obliques.

MisterJ, led, wat denken jullie ervan?
Alvast bedankt voor de moeite
  dinsdag 19 september 2006 @ 07:48:36 #57
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41942396
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef J-Will het volgende:
volgens mij is dat vrij genetisch. Ik heb namelijk best wat vet rond die streek maar ze zijn duidelijk zichtbaar.
Je moet goed ontwikkelde buikspieren hebben en redelijk droog zijn
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Mr.J het volgende:
Anti-climax weer deze avond.
Ik heb 't iig geprobeerd en 't beviel me niet

Maar d'r zullen zat vrouwen zijn die 't wel lekker vinden!
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_41943085
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef LedZep het volgende:

[..]

Cool popcorn ik deed vrijdag ook 90kg x2.. evenzo prima. Vandaag tot 1x105, 110 helaas net gefaild. Over 6 weken max ik weer en gaat de 120 eraan
120 kg fullsquat begint al echt netjes te worden. Zolang ik maar over 'n week of 6 boven de 100 zit zonder noemenswaardige klachten ben ik al tevreden. Ik ben trouwens vergeten gisteravond te kijken voor die zakkies, zal er vanmiddag na college naar kijken.

En J-Will, smoejes smoesjes smoesjes Maar gooi het maar in de groep als je eindelijk zo ver bent
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41943110
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:39 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Veel mannen denken nog steeds dat hoe gespierder ze zijn, hoe sexier ze zijn. Het tegengestelde is echter waar. Een goede portie spieren vinden vrouwen nog steeds aantrekkelijk, maar gorrila's moet je thuislaten

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze had mn vriendin (voor ik in haar leven kwam ) op haar bureaublad. Het belangrijkste is dat er geen aders te zien zijn, dat samen met een stierenek ook bij de super-afknappers zit.

Nog iets is dat een lichte sixpack het topje op de taart is, daarom is is vetpercentage van 11-13% ideaal, eronder begint te freaky te worden. Het mag namelijk niet uitpuilen zoals bij superdroge bodybuilders. Het eerste wat de aandacht trekt als vrouw als je in boxer/zwemshort verschijnt, is de sixpack.

[afbeelding]

Met alle respect voor zijn prestaties als bodybuilder, want hij doet het namelijk hiervoor en niet voor de vrouwtjes, maar dit is een nachtmerrie voor bijna elke vrouw.
Net alsof wat jouw vriendin leuk vind de algemene mening is!

Ik heb gelukkig een vriendin die het allemaal niet uitmaakt, kan ik doen en laten wat ik wil
pi_41943184
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:52 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

120 kg fullsquat begint al echt netjes te worden. Zolang ik maar over 'n week of 6 boven de 100 zit zonder noemenswaardige klachten ben ik al tevreden. Ik ben trouwens vergeten gisteravond te kijken voor die zakkies, zal er vanmiddag na college naar kijken.

En J-Will, smoejes smoesjes smoesjes Maar gooi het maar in de groep als je eindelijk zo ver bent
Die gewichten noemen met fullsquat heb ik al begrepen dat het niet veel betekend. Bij mij op de gym zie ik zoveel mensen ook zogenaamd "full-squatten" maar op die manier pak ik zo 140kg....

Fullsquat is gewoon echt ass to the grass wat bij mij een ROM van zo'n 90cm is...
pi_41943353
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Frautie het volgende:

[..]

[afbeelding]

En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee
balsporten :r
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:23:03 #62
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41943517
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar (buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).

Hoe hebben jullie dat? gewoon doorzetten, of toch ietsje minder eten?
pi_41943559
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar (buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).

om half 6 gaan trainen en om 8u eten
balsporten :r
pi_41943800
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:

Ik train elke keer om 16:00u en eet dan voor het laatste om 14:00u, 2 uur van tevoren
pi_41944557
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Net alsof wat jouw vriendin leuk vind de algemene mening is!

Ik heb gelukkig een vriendin die het allemaal niet uitmaakt, kan ik doen en laten wat ik wil
ik heb nog geen enkele andere vrouw anders weten beslissen als ze echt haar ideaal moet kiezen, en ik heb het toch al een stuk of 10 gevraagd(alhoewel dat er 1 bij was die ze allemaal lelijk vond en op smalle mannetjes valt). Als je meisje er niks om geeft is dat omdat ze je graag ziet hoe je bent, altijd een

Maar als je ze vraagt wat ze het liefst zou hebben tussen de 2, zou ik graag het antwoord hebben
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:50:06 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41945063
zo, vandaag is mijn 2e dag met het nieuwe schema:

Rug + achterkant schouders

ik zit te denken aan de volgende oefeningen:
lat pull down (in de nek) 4 sets
lat pull down (naar de borst) 4 sets
zo'n smal ijzer handvat naar de borst (Weet ff niet hoe ie heet) 4 sets
Bent over rows 4 a 5 sets

voor de schouders pak ik die oefening waarbij je op een bankje voorover leunt en zo een soort zijwaarts heffen doet, maar dan met je acherkant schouders.

Zijn deze oefeningen goed?
Is die volgorde ook goed?

zit namelijk in dubio met die bent over row... dat is toch wel een van mijn favoriete oefeningen.. en nu pak ik hem steeds als laatste, terwijl ik er nog meer massa mee hebben als ik hem eerder zou pakken....

ook kan ik evt nog paar setjes back extension erbij doen om de onderrug te stimuleren.
( http://www.rice.edu/~jenky/sports/back.extension.html )
pi_41945537
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Dacide het volgende:
zo, vandaag is mijn 2e dag met het nieuwe schema:

Rug + achterkant schouders

ik zit te denken aan de volgende oefeningen:
lat pull down (in de nek) 4 sets
lat pull down (naar de borst) 4 sets
zo'n smal ijzer handvat naar de borst (Weet ff niet hoe ie heet) 4 sets
Bent over rows 4 a 5 sets

voor de schouders pak ik die oefening waarbij je op een bankje voorover leunt en zo een soort zijwaarts heffen doet, maar dan met je acherkant schouders.

Zijn deze oefeningen goed?
Is die volgorde ook goed?

zit namelijk in dubio met die bent over row... dat is toch wel een van mijn favoriete oefeningen.. en nu pak ik hem steeds als laatste, terwijl ik er nog meer massa mee hebben als ik hem eerder zou pakken....

ook kan ik evt nog paar setjes back extension erbij doen om de onderrug te stimuleren.
( http://www.rice.edu/~jenky/sports/back.extension.html )
Ik zou als ik jou was beginnen met bor's en daarna de pulldowns, die in de nek zou ik schrappen ivm gevoeligheid rotatorcuff!

Dus bijvoorbeeld:
bor
pulldown
cable row oid
chest row oid
bentover side raises
pi_41945557

[ Bericht 100% gewijzigd door McGilles op 19-09-2006 11:10:56 ]
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:42:10 #69
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41948030
Waarom moeten side-raises bent over zijn? Ik doe ze staand

Mijn nieuwe schema is echt verslavend Heb nu al zin in morgen. BOR, incline bench, Hyper-extensions en Legpress. Denk dat ik aan die dag bicep-curl toevoeg omdat die niet echt gestimuleerd wordt in mijn schema. Maar dat zien we morgen wel.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41949332

Je kunt ze volgens mij wel degelijk trainen, kijk hieronder maar is wel engels.

D2: Russian Twist (see below) - ( External & Internal Obliques ), Rectus Abdominis !

Roll a towel to be placed on your lower back. Anchor your feet under a pair of heavy dumbbells. Holding a small weight 2.5-5 lb. over your nose with elbows extended lift your mid and upper back a couple inches off the floor with the contraction of your abs. Twist all the way to one side and then the other while maintaining the contraction.

Sets: 4

Reps: 10

Rest interval: 120

Effe van bodybuilding.com afgehaald !

Jammer dat mijn engels niet super is maar is dit wat volgens jullie
pi_41949668
een oefening voor je buikspieren ^^

tvp
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:37:18 #72
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41949720
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.

Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
pi_41949981
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef ConQuestador het volgende:
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.

Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
Bij de Tuinen kost het precies hetzelfde voor de geinteresseerden!

Ik combineer altijd 40gram whey + 20gr dextrose (fructose) + 10gr creatine in mijn PWOshake
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:55:43 #74
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_41950198
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 04:50 schreef ivosnivo in het Prison Break-topic het volgende:
Geweldige serie. Wanner komt ep 5 uit?

Train je nog wel?
Ik train zeker nog. M'n trainingsmaatje zit even een week in NY, maar ik probeer er zelf toch nog flink tegenaan te gaan. Vanavond: benen

Over de twee voorgaande posts hierboven:
Ik denk zelf dat het niet zo heel veel verschil maakt of je nu een muesli-reep eet of wat dextrose pakt o.i.d. Het gaat er natuurlijk om dat je lichaam koolhydraten binnenkrijgt waardoor de insuline-productie wordt verhoogd, welke nodig is om de aminozuren in je bloed te vervoeren naar je spieren.
Of zijn er mensen die hier anders over denken?
pi_41950870
Waarom heb ik een five-pack ?

Ik wil een six-pack maar ja de zesde blokje wil er maar niet uitkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')