Gelukkig is E10 niet iemand die daarvan misbruik wil makenquote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina is behoorlijk de weg kwijt
Nogal!quote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina is behoorlijk de weg kwijt
Jij bent stiekum genverbrander heh.....jaaaaaaa, geef maar toequote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 is een genverbrander en heeft in een vorig leven een harem met 1001 vrouwen gehad.
Die twee zijn stapelgek op elkaar. Als je hoorde hoe Sabrina het over Etienne had vanavond..... dan kan het haast niet anders of ze moet wel stapelgek op hem zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
je ziet gewoon dat hij haar als een echt maatje ziet, niks meer hooooooor![]()
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?quote:Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:
Nou, als het serieus is met die Barry zal die nu wel onderweg naar Aalsmeer zijn
hij is allang gekomen en zij ligt nog steeds van waar blijft ie nouquote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef mazaru het volgende:
Straks zit E10 er in, en Sabrine heeft het niet eens door!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10's gedachten: KIJK Barry, ik me hand op dr reet![]()
Barry is in een burka getrokken en woont nu samen met een Afghaanse schone.quote:Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?
Als ie slim is wel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?
e10's gedachten: KIJK Barry, nou check ik ff die knabbbel en babbel van dr, vin je nie errug he, BARRYquote:
En ja hoor, die viespeuk ligt weer naaste haar te graaien aan haar borsten enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Dat weerhoudt zo'n foute jongen echt niet om straks alsnog naast haar in bed te kruipen, ben ik bang.
Die handjes en kusjes zij okay, maar als je weet met wat voor formaat hij je wil penetreren dan schiet je toch volledig in de lachquote:Op maandag 18 september 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Getverdemme, die handen en die kusjes
*ril*
tuurlijk scanquote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Etienne grijpt wel z'n kans nu. Het was natuurlijk meer nobel geweest als hij dat niet had gedaan, maar geheel onbegrijpelijk vind ik het nou ook weer niet.
Ja, smerig hè. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Gadver...een paar uur geleden voorspelde ik dit al:
[..]
En ja hoor, die viespeuk ligt weer naaste haar te graaien aan haar borsten enzo.
Ik voel een asperge opkomenquote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef Loedertje het volgende:
Die handjes en kusjes zij okay, maar als je weet met wat voor formaat hij je wil penetreren dan schiet je toch volledig in de lach
Zelfs anale sex met Etienne zal nix voorstellem
Ehm, mogen we kijken?quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje pakt Bors hanje..kom...mee naar bed liefje...
ALS MAATJEquote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, smerig hè. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.
Niet geheel een treffende vergelijking, want we hebben hier te maken met een zeer dom iemand, een min of meer zwakzinnige die nu nog dronken is ook.quote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, smerig hè. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geledenquote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat sadistisch. Je wilt dus de verkrachting van een dronken vrouw zien?
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Die gozer spoort gewoon niet.
totaal de weg kwijt in het leven.
Het zal me niks verbazen als hij klappen gaat krijgen van iemand
Hij solliciteert er wel naar idd.quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Die gozer spoort gewoon niet.
totaal de weg kwijt in het leven.
Het zal me niks verbazen als hij klappen gaat krijgen van iemand
En ze had er 3 gehadquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geleden![]()
Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geleden![]()
Ja, dat zeggen ze ja. Als je echt een keer iets van beide niet moet geloven, is het dat wel.quote:
Doe makkelijk, ga naar www.cu2.nlquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Zou niet best zijn...quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze had er 3 gehadDie is echt niet meer dronken.
Er stond iets op de Philips Ambilight.quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef Jammie het volgende:
Hebben de zusjes nou ruzie? En heeft BB weer fijn het geluid daarbij weggedraaid?
Zwakzinnige??? Nou, lekkere kijk heb jij op mensen als Sabrina danquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Niet geheel een treffende vergelijking, want we hebben hier te maken met een zeer dom iemand, een min of meer zwakzinnige die nu nog dronken is ook.
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Haha, zo praat ze dus ook als ze nuchter is. Nooit opgevallen??quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.
Dat was de weekopdracht ooit, toen BB nog hard wasquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?quote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Sabrina helemaal bewust dit doetquote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind het niet erg als 2 mensen een relatie krijgen in het huis hoor ook al is de een 19 een de ander 27. Het gaat mij de manier waarop hij dat allemaal doe. Gewoon iemand helemaal bespelen. Reken maar dat Sabrina behoorlijk gekwetst kan worden zo.
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werdquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Oké goed punt. Die tijd klopt wel inderdaad. Zullen we morgen wel zien..quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Okee, that's my cuequote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?
die klok staat er nog steedsquote:Op maandag 18 september 2006 02:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.
Volgens mij weer sinds vanavond.quote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die klok staat er nog steeds![]()
quote:
Eggiequote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Volgens mij weer sinds vanavond.
Nou, misschien heeft ze juist wel door dat hij het speelt maar vindt de aandacht leuk?quote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.
Je geeft een voorbeeld dat dit door vele jongeren wordt gedaan, maar ik kots hier gewoon van, vind het zelfs zielig voor Sabrina.
Dat gaat nog wel ff duren. Mon is er tussen gesprongenquote:Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen, in E10 in bed:![]()
![]()
![]()
Waar blijft ze
Ja hij ligt nu ook strategisch aan Mo haar kant. Als ze niet oppast heeft zij straks ook een handje op dr kont.quote:Op maandag 18 september 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Die griezel ligt alweer in haar bed te wachten.
quote:
Nee, eerst die manupalieve Hilde, daarna E-10 en Egbert...en dan begint BB echt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
junior moet morgen zo hard naar huis heh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |