Het is dat het maatjes zijn, anders had ik wat anders achter gezocht.quote:
Klopt, is al zo sinds vrijdagquote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Doet stream 3 ook zo vaag bij jullie als ik hem opstart zie ik telkens een puffende Hilde
Je bedoelt dit?:quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Doet stream 3 ook zo vaag bij jullie als ik hem opstart zie ik telkens een puffende Hilde
gek!quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Blijf tot nader order in de loungequote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef mazaru het volgende:
Wat staat er op het plasmascherm?
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.quote:
Hmm, dit plaatje?quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.![]()
Dank u, ik kon het niet ontcijferenquote:Op zondag 17 september 2006 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Blijf tot nader order in de lounge
Met alle liefde, maar het is nu live op de stream, tenminste ik klik live stream aan en krijg dat!quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.![]()
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word er toch werkelijk onpasselijk van hoe Hilde nu weer aan het klagen is: "Ohhh Rik schop niet tegen mijn stoel aan... OHHHHH..."
Moet je opletten als ze de drank weer mogen ophalen, dan brult ze de hele boel weer bij elkaar.
Niet bij http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
Met alle liefde, maar het is nu live op de stream, tenminste ik klik live stream aan en krijg dat!
Dit gaat zo serieus mis.quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf het moment dat de drank afgepakt is, zit ze er zo bij ???![]()
Het wordt echt steeds erger zeg
Kudtkwaliteit.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet bij http://www.radio.nl/bigbrother/
wedden dat ze loopt dan ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.![]()
Ik zou haar het zwembad inrollen, moet je eens kijken hoe vlot ze er uit isquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is helemaal naar de KANOKOS, met dr 39+3 pffffffquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef KonnieKipke het volgende:
wat kijkt die hilde moeilijk?
Dat hoort een goede zus te doenquote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
Check hoe Monique sab heel goed in de gaten houdt....
quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou haar het zwembad inrollen, moet je eens kijken hoe vlot ze er uit is
quote:
ja met de low quality stream url wat jij gebruikt is het id niet zo dat hilde blijft staan maar kwaliteit is erg slecht/wazig.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet bij http://www.radio.nl/bigbrother/
En waar zijn mijn sigarettenquote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Ik red dit niet, ik ga dooddddddddd. Maar neem de kurketrekker mee, de kurketrekker.
Dan vervang je die, is mij zelfs gelukt.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar het is nu live op de stream, tenminste ik klik live stream aan en krijg dat!
Wees maar blij, ik erger me op zijn Rotterdams gezegd de pleurisquote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef MsInfidelity het volgende:
Op welke stream is Hilde te zien?? Kan het niet vinden.
Of moet ik daar blij om zijn
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1xs4all.htmquote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef MsInfidelity het volgende:
Op welke stream is Hilde te zien?? Kan het niet vinden.
Of moet ik daar blij om zijn
tis een running gag...al rent ze niet zozeerquote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan vervang je die, is mij zelfs gelukt.
Dat ding duikt in ieder topic 10 tot 20 keer op...
En ik op z'n Amsterdams de KANKOSquote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik erger me op zijn Rotterdams gezegd de pleuris![]()
Ik hoop dat Bridget tijdens de live-uitzending lekker scherp is en zeker t.o.v. Hilde. Dat zal 'r leren met die theatrale acties van 'r.quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef Anitra het volgende:
anders kan ik nooit meer lopen zegt Hilde
Ik word echt niet goed van dat mens
Dacht ik net ook!! Dat hoofd moet alleen nog iets schuiner!quote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef BorTheWolf het volgende:
hahaha Die Hilde doet me aan paus Johannes paulus denken
maar misschien blijft ze wel spoken op stream 3quote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Wacht maar tot ze morgen weg is, jullie zullen haar nog missen
Dank..quote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1xs4all.htm
Ik had ook liever iemand anders zien vertrekken...quote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Wacht maar tot ze morgen weg is, jullie zullen haar nog missen
Lijkt mij een topscenario, hilde het huis uit en de rest van de tijd stream 3 verrotquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
maar misschien blijft ze wel spoken op stream 3
LOL! Ik was even aan het freubelen, en kijk eens wat ik nou op stream 3 heb!quote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan vervang je die, is mij zelfs gelukt.
Dat ding duikt in ieder topic 10 tot 20 keer op...
Maar dat hebben zelf in de hand toch?quote:Op zondag 17 september 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had ook liever iemand anders zien vertrekken...![]()
Omdat Hilde niet goed meer weet wat er ook al weer in dat boek stond over haar "ziekte"quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
waarom slaat hilde haar "ziekte" ook accuut op haar stembanden, ze praat nu zelfs huilerig en ziek en zwak
Da's knapquote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL! Ik was even aan het freubelen, en kijk eens wat ik nou op stream 3 heb![afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
Rik: Heey hil ik heb je onderkin op mijn bord.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
Op één of andere manier denk ik dat dat zonde van je geld is.quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maar dat hebben zelf in de hand toch?we kunnen bellen
hahahahaha nou heb ik Hilde weer met haar blauwe shirtjequote:
Die heb ik nu ook op stream 3.quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL! Ik was even aan het freubelen, en kijk eens wat ik nou op stream 3 heb![afbeelding]
pics!quote:Op zondag 17 september 2006 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
hahahahaha nou heb ik Hilde weer met haar blauwe shirtje![]()
Waarop iemand anders zegt: "Zo, dan heb je ook een groot stuk"quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop iemand anders zegt: "Zo, dan heb je ook een groot stuk"![]()
![]()
![]()
Hahahahaha dat doe ik jullie niet aanquote:
Vertel een, hoe ben je zo tot dat inzicht gekomen?quote:Op zondag 17 september 2006 23:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik dat dat zonde van je geld is.![]()
Daar gaan ze een hoop boze telefoontjes over krijgenquote:Op zondag 17 september 2006 23:49 schreef Anitra het volgende:
Ik ga kappen voor vandaag want anders stap ik nog in de rolstoel ehhh auto en sjees naar het BB huis toe om Hilde uit die stoel te rammen
Nah, zeg jij dan maar effe hoe ik m'n geluid weer aan de praat krijg.quote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik heb daarnaast niet zo veel kijk op computers en al die hightech internetgedoe enzo![]()
KUTKUTKUT!quote:Op zondag 17 september 2006 23:48 schreef intoyou het volgende:
Heyyyy stream 3 doet het weer!
Ja maar met die pijn kun je vast niet computeren...quote:Op zondag 17 september 2006 23:48 schreef ruby het volgende:
Zal Hil na haar eventuele vertrek ook op Fok komen? Ze heeft toch tijd zat.
Als die hem kan vindenquote:Op zondag 17 september 2006 23:49 schreef Omaha het volgende:
Gaat E10 nog scoren?
Jaaaaaaaa, en dan bij boulevard een interview en bij pauw en witteman etc etcquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
af en toe heb ik em zoquote:
Heb je nou al systeemherstel geprobeerd?quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, zeg jij dan maar effe hoe ik m'n geluid weer aan de praat krijg.
Van die z.g. "deskundigen" moet ik het ook niet hebben.
Heb al opnieuw opgestart.
servicepack eroverheen, drivers updaten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar zit dat?quote:Op zondag 17 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je nou al systeemherstel geprobeerd?
Dan doet ze het maar d.m.v. een rietje in haar muil. Kan ze tegelijkertijd haar wijn opslurpen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja maar met die pijn kun je vast niet computeren...
Misschien als iemand anders voor haar typt? Vrijwilligers?
Ik zag het net gebeuren in de badkamer en Tijn kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Toen ik dat eens had stond bij Volume Control het Mute-vinkje aangevinkt. Zomaar opeens. Kwam ik na een halve dag pas achter.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
vindt e<10 niet heb ik het ideequote:Op zondag 17 september 2006 23:51 schreef T-lex het volgende:
Sa en Tijn doen ff een gevechtje....hahaha vet lachen.
www,microsoft.com ?quote:
Hilde eruit en milica is bevrijd!quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Ze misbruikt haar dochter gewoon. Milica moet alles doen voor 'r. Continu maar asbakjes voor 'r pakken. Lui serpent!
Hij kan ook onherstelbaar beschadigd zijn. Heb ik wel eens gelezen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, effe proberen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef wolferl het volgende:
Hilde der batterijen worden verwisseld, werd eens tijd ze begon al raar te praten.
Ik was je vergeten te quoten, dus nog maar een keer, anders heb ik voor niets zo veel lopen typenquote:
Je word 1 keer per 2 weken gewassen in kokend heet water.quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Als je moet plassen mam, maak me dan maar gewoon wakker".
Hilde: "Jezus, ik zit nu al in een verzorgingstehuis"
Goed gecast, en die rolstoel was volgens mij niet op haar eigen verzoek.quote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
Wat een karikatuur is Hilde toch ook. Goed gecast.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was je vergeten te quoten, dus nog maar een keer, anders heb ik voor niets zo veel lopen typen
Start (linksonder )
Programs/programma's
Accessoiries/bureauaccessoires
Systemtool/systeem
Systemrestore/systeemherstel
Datum invoeren die dikgedrukt staat van gisteren of later, en dan de computer even laten herstarten.
Doet die uit zijn eigen.
Maar ik heb W98-2.quote:Op zondag 17 september 2006 23:55 schreef mazaru het volgende:
Start (linksonder)
Programs/programma's
Accessoiries/bureauaccessoires
Systemtool/systeem
Systemrestore/systeemherstel
Datum invoeren die dikgedrukt staat van gisteren of later, en dan de computer even laten herstarten.
Doet die uit zijn eigen.
Maar ze maakt er wel gretig gebruik van! Die groeit de komende periode nog vast aan dat ding.quote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed gecast, en die rolstoel was volgens mij niet op haar eigen verzoek.
Meer een ideetje van BB.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Kan het echt niet vinden.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
COOS
start->instellingen->configuratiescherm->geluiden en audio apparaten->geavanceerd en kijken of er niet per ongelijk een vinkje staat ergens.
hij haalt de kwak van Sabrina uit zn orenquote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
Gaat Tijn nou in zn onderbroek douchen..
quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Die heeft het ook niet geloof ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Windows 98 se???quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
W98 is zo jaren 90,nog ff en je kan een jubileum vieren
Ik zie het nog gebeuren ook. Sprinten naar dat ding whahaquote:Op maandag 18 september 2006 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
TRINGGGGGGGGGGG TRINGGGGGGGGGGGGGGG TRINGGGGGGGGGGGGGG
Gaat de telefoon, springt Hilde uit de rolstoel: "Hallo, met de mooiste vrouw van Nederland"
Pffttt... wat een kutzooi. Morgen ga ik het allemaal uitzoeken tot op de bodem. Maar nu wil ik dit topic niet verder verstoren. Bedankt iedereen voor de moeite en ik ga wel proberen te liplezen. Hè, wat zeg ik nu weer?? Tijn ligt nog niet in bed met Sá.quote:Op maandag 18 september 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Windows 98 se???
Sorry Coos, Bill en ik ondersteunen die niet meer, die is vet end of life!
grt,
Versabommie
mede namens Bill Gates!
Daar worden ze zo snel boos als je het niet gelijk snaptquote:Op maandag 18 september 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:
ja hoi... kennen jullie Digital Corner al?
als je haar maar ...quote:Op maandag 18 september 2006 00:08 schreef teamlead het volgende:Geweldig dit...
je hebt geen raar staartje van chernobyl....wtf?
hij is er alquote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef T-lex het volgende:
Als die gore E10 nou maar wel met z'n poten van Sa af blijft.
EN WAT ZEI IK JULLIE....quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Let op binnen nu en 5 minuten komt E10 haar verkrachten, ze isnu zwak.
Ja hoor, 12 over en E10 komt binnen!quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Let op binnen nu en 5 minuten komt E10 haar verkrachten, ze isnu zwak.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. Je ziet Etiënne denken :"Kut ze ligt al te maffen."
Ja zo kun je t ook uitleggen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne komt nog even bij Sabrina kijken en geeft haar een kusje. Hij is wel klasse vanavond
[afbeelding]
Hij dekt er netjes toe, geeft er een zoentje op d'r hoofd en gaat weg.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
E10 moet nu dat nest van sa wel induiken, morgen als een "man" het huis uit...
Jullie denken toch niet echt dat die echt geneukt heeft ooit he?
Ja, hij is gewoon geil en wil 'm er makkelijk in flatsenquote:
stream 3quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op welke stream is er nog activiteit?
E10 heeft je besmet, net als Scanman, elke stap die E10 zet is een stap teveel, dat zegt genoeg over hem.quote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij dekt er netjes toe, geeft er een zoentje op d'r hoofd en gaat weg.
Jullie vergissen je in E10?
Stream vierquote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik heb nog beeld op 4quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Met dat pikkie wordt dat nog een heel gedoe denk ik.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon geil en wil 'm er makkelijk in flatsen
Hilde gaat de hele nacht door..quote:
Bij een 'maatje' was je even gaan kijken 'o, ze slaapt gelukkig' en dan weglopen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef arneaux het volgende:
Wat erg zeg. Echt, als ze wakker was geworden hadtie zn slag geslagen. Hij deed ook nog echtwel zn best om r wakker te krijgen hoor.
Precies....dan had tie er gewoon weer bij gekropen. De griezel....hoop dat ze hem vannacht nog ff onder kotst.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef arneaux het volgende:
Wat erg zeg. Echt, als ze wakker was geworden hadtie zn slag geslagen. Hij deed ook nog echtwel zn best om r wakker te krijgen hoor.
Klopt. Een aai over de bol geven eventueel nog en dan weg.quote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij een 'maatje' was je even gaan kijken 'o, ze slaapt gelukkig' en dan weglopen.
..hehe sterkere nog...hoop dat ze lekker in bed zeikt...hehehheequote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies....dan had tie er gewoon weer bij gekropen. De griezel....hoop dat ze hem vannacht nog ff onder kotst.![]()
Zo kun je wel overal wat achter zoeken. Ik denk dat E10 een hele brave jongen vol verantwoordelijkheidsgevoel is, die nu tentoonstelt hoe het moet. Petje af voor deze jongeman die de wereld laat zien hoe het kan EN moet!quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Die deur ook zo'n beetje opengooien, hè? Beeld schudde ervan. Maar Sa sliep door, gelukkig.
De deur dicht ging heeeel wat zachter.
Je hoorde 'm gewoon denken :"Kut kut kut kut."quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef Sanne het volgende:
Je kon erop wachten bij Etiënne.
Maar dat gezicht toen hij erachter kwam dat ze echt sliep. Priceless.
Hilde = entertainment.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hilde mag er wel uit morgen.... ik vind haar irritant met aar aanstellerij
ik wil dat ze blijftquote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hilde mag er wel uit morgen.... ik vind haar irritant met aar aanstellerij
Je liegt evenslecht als Etiënne.quote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kun je wel overal wat achter zoeken. Ik denk dat E10 een hele brave jongen vol verantwoordelijkheidsgevoel is, die nu tentoonsteld hoe het moet. Petje af voor deze jongeman die de wereld laat zien hoe het kan EN moet!
Een voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig!
quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je liegt evenslecht als Etiënne.
Ik wachtte en wist zeker dat hij binnen zou komen, ik werd écht pissig toen 'ie daadwerkelijk in beeld schoof.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Een aai over de bol geven eventueel nog en dan weg.
ik mag jou wel, heel de tijd al
Kijk jij wel dezelfde streams of ben je echt zo naïef?quote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne komt nog even bij Sabrina kijken en geeft haar een kusje. Hij is wel klasse vanavond
[afbeelding]
Dat weerhoudt zo'n foute jongen echt niet om straks alsnog naast haar in bed te kruipen, ben ik bang.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef Sanne het volgende:
Je kon erop wachten bij Etiënne.
Maar dat gezicht toen hij erachter kwam dat ze echt sliep. Priceless.
Precies, daarom mag ze van mij juist nog wel even blijven.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind haar irritant met aar aanstellerij
quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wachtte en wist zeker dat hij binnen zou komen, ik werd écht pissig toen 'ie daadwerkelijk in beeld schoof.
Likewise! On that thought ga ik slapen, tot morgen.
E10 ligt gevoelig bij een groot aantal personen in het huis. Die moet blijven.quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef T-lex het volgende:
Hilde meot blijven...die lozen ze toch wel. E10 moet nu geloost worden...voor die zich meer in de groep nesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |