Het is dat het maatjes zijn, anders had ik wat anders achter gezocht.quote:
Klopt, is al zo sinds vrijdagquote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Doet stream 3 ook zo vaag bij jullie als ik hem opstart zie ik telkens een puffende Hilde
Je bedoelt dit?:quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Doet stream 3 ook zo vaag bij jullie als ik hem opstart zie ik telkens een puffende Hilde
gek!quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Blijf tot nader order in de loungequote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef mazaru het volgende:
Wat staat er op het plasmascherm?
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.quote:
Hmm, dit plaatje?quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.![]()
Dank u, ik kon het niet ontcijferenquote:Op zondag 17 september 2006 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Blijf tot nader order in de lounge
Met alle liefde, maar het is nu live op de stream, tenminste ik klik live stream aan en krijg dat!quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme mensen, kap nou 's met dat plaatje.![]()
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word er toch werkelijk onpasselijk van hoe Hilde nu weer aan het klagen is: "Ohhh Rik schop niet tegen mijn stoel aan... OHHHHH..."
Moet je opletten als ze de drank weer mogen ophalen, dan brult ze de hele boel weer bij elkaar.
Niet bij http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
Met alle liefde, maar het is nu live op de stream, tenminste ik klik live stream aan en krijg dat!
Dit gaat zo serieus mis.quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf het moment dat de drank afgepakt is, zit ze er zo bij ???![]()
Het wordt echt steeds erger zeg
Kudtkwaliteit.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet bij http://www.radio.nl/bigbrother/
wedden dat ze loopt dan ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.![]()
Ik zou haar het zwembad inrollen, moet je eens kijken hoe vlot ze er uit isquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.![]()
Die is helemaal naar de KANOKOS, met dr 39+3 pffffffquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef KonnieKipke het volgende:
wat kijkt die hilde moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |