Op één of andere manier denk ik dat dat zonde van je geld is.quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maar dat hebben zelf in de hand toch?we kunnen bellen
hahahahaha nou heb ik Hilde weer met haar blauwe shirtjequote:
Die heb ik nu ook op stream 3.quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL! Ik was even aan het freubelen, en kijk eens wat ik nou op stream 3 heb![afbeelding]
pics!quote:Op zondag 17 september 2006 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
hahahahaha nou heb ik Hilde weer met haar blauwe shirtje![]()
Waarop iemand anders zegt: "Zo, dan heb je ook een groot stuk"quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
Rik: Heey hil ik heb je onderkin op mijn bord.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop iemand anders zegt: "Zo, dan heb je ook een groot stuk"![]()
![]()
![]()
Hahahahaha dat doe ik jullie niet aanquote:
Vertel een, hoe ben je zo tot dat inzicht gekomen?quote:Op zondag 17 september 2006 23:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik dat dat zonde van je geld is.![]()
Daar gaan ze een hoop boze telefoontjes over krijgenquote:Op zondag 17 september 2006 23:49 schreef Anitra het volgende:
Ik ga kappen voor vandaag want anders stap ik nog in de rolstoel ehhh auto en sjees naar het BB huis toe om Hilde uit die stoel te rammen
Nah, zeg jij dan maar effe hoe ik m'n geluid weer aan de praat krijg.quote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik heb daarnaast niet zo veel kijk op computers en al die hightech internetgedoe enzo![]()
KUTKUTKUT!quote:Op zondag 17 september 2006 23:48 schreef intoyou het volgende:
Heyyyy stream 3 doet het weer!
Ja maar met die pijn kun je vast niet computeren...quote:Op zondag 17 september 2006 23:48 schreef ruby het volgende:
Zal Hil na haar eventuele vertrek ook op Fok komen? Ze heeft toch tijd zat.
Als die hem kan vindenquote:Op zondag 17 september 2006 23:49 schreef Omaha het volgende:
Gaat E10 nog scoren?
Jaaaaaaaa, en dan bij boulevard een interview en bij pauw en witteman etc etcquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Het is idd weer doffe ellende. Morgen in rolstoel de studio in.![]()
af en toe heb ik em zoquote:
Heb je nou al systeemherstel geprobeerd?quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, zeg jij dan maar effe hoe ik m'n geluid weer aan de praat krijg.
Van die z.g. "deskundigen" moet ik het ook niet hebben.
Heb al opnieuw opgestart.
servicepack eroverheen, drivers updaten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar zit dat?quote:Op zondag 17 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je nou al systeemherstel geprobeerd?
Dan doet ze het maar d.m.v. een rietje in haar muil. Kan ze tegelijkertijd haar wijn opslurpen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja maar met die pijn kun je vast niet computeren...
Misschien als iemand anders voor haar typt? Vrijwilligers?
Ik zag het net gebeuren in de badkamer en Tijn kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Toen ik dat eens had stond bij Volume Control het Mute-vinkje aangevinkt. Zomaar opeens. Kwam ik na een halve dag pas achter.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
vindt e<10 niet heb ik het ideequote:Op zondag 17 september 2006 23:51 schreef T-lex het volgende:
Sa en Tijn doen ff een gevechtje....hahaha vet lachen.
www,microsoft.com ?quote:
Hilde eruit en milica is bevrijd!quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Ze misbruikt haar dochter gewoon. Milica moet alles doen voor 'r. Continu maar asbakjes voor 'r pakken. Lui serpent!
Hij kan ook onherstelbaar beschadigd zijn. Heb ik wel eens gelezen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké, effe proberen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:54 schreef wolferl het volgende:
Hilde der batterijen worden verwisseld, werd eens tijd ze begon al raar te praten.
Ik was je vergeten te quoten, dus nog maar een keer, anders heb ik voor niets zo veel lopen typenquote:
Je word 1 keer per 2 weken gewassen in kokend heet water.quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Als je moet plassen mam, maak me dan maar gewoon wakker".
Hilde: "Jezus, ik zit nu al in een verzorgingstehuis"
Goed gecast, en die rolstoel was volgens mij niet op haar eigen verzoek.quote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
Wat een karikatuur is Hilde toch ook. Goed gecast.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was je vergeten te quoten, dus nog maar een keer, anders heb ik voor niets zo veel lopen typen
Start (linksonder )
Programs/programma's
Accessoiries/bureauaccessoires
Systemtool/systeem
Systemrestore/systeemherstel
Datum invoeren die dikgedrukt staat van gisteren of later, en dan de computer even laten herstarten.
Doet die uit zijn eigen.
Maar ik heb W98-2.quote:Op zondag 17 september 2006 23:55 schreef mazaru het volgende:
Start (linksonder)
Programs/programma's
Accessoiries/bureauaccessoires
Systemtool/systeem
Systemrestore/systeemherstel
Datum invoeren die dikgedrukt staat van gisteren of later, en dan de computer even laten herstarten.
Doet die uit zijn eigen.
Maar ze maakt er wel gretig gebruik van! Die groeit de komende periode nog vast aan dat ding.quote:Op zondag 17 september 2006 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed gecast, en die rolstoel was volgens mij niet op haar eigen verzoek.
Meer een ideetje van BB.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Kan het echt niet vinden.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
COOS
start->instellingen->configuratiescherm->geluiden en audio apparaten->geavanceerd en kijken of er niet per ongelijk een vinkje staat ergens.
hij haalt de kwak van Sabrina uit zn orenquote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
Gaat Tijn nou in zn onderbroek douchen..
quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Die heeft het ook niet geloof ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
Windows 98 se???quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik heb W98-2.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
W98 is zo jaren 90,nog ff en je kan een jubileum vieren
Ik zie het nog gebeuren ook. Sprinten naar dat ding whahaquote:Op maandag 18 september 2006 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
TRINGGGGGGGGGGG TRINGGGGGGGGGGGGGGG TRINGGGGGGGGGGGGGG
Gaat de telefoon, springt Hilde uit de rolstoel: "Hallo, met de mooiste vrouw van Nederland"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |