Pffttt... wat een kutzooi. Morgen ga ik het allemaal uitzoeken tot op de bodem. Maar nu wil ik dit topic niet verder verstoren. Bedankt iedereen voor de moeite en ik ga wel proberen te liplezen. Hè, wat zeg ik nu weer?? Tijn ligt nog niet in bed met Sá.quote:Op maandag 18 september 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Windows 98 se???
Sorry Coos, Bill en ik ondersteunen die niet meer, die is vet end of life!
grt,
Versabommie
mede namens Bill Gates!
Daar worden ze zo snel boos als je het niet gelijk snaptquote:Op maandag 18 september 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:
ja hoi... kennen jullie Digital Corner al?
als je haar maar ...quote:Op maandag 18 september 2006 00:08 schreef teamlead het volgende:Geweldig dit...
je hebt geen raar staartje van chernobyl....wtf?
hij is er alquote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef T-lex het volgende:
Als die gore E10 nou maar wel met z'n poten van Sa af blijft.
EN WAT ZEI IK JULLIE....quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Let op binnen nu en 5 minuten komt E10 haar verkrachten, ze isnu zwak.
Ja hoor, 12 over en E10 komt binnen!quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Let op binnen nu en 5 minuten komt E10 haar verkrachten, ze isnu zwak.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. Je ziet Etiënne denken :"Kut ze ligt al te maffen."
Ja zo kun je t ook uitleggen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne komt nog even bij Sabrina kijken en geeft haar een kusje. Hij is wel klasse vanavond
[afbeelding]
Hij dekt er netjes toe, geeft er een zoentje op d'r hoofd en gaat weg.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
E10 moet nu dat nest van sa wel induiken, morgen als een "man" het huis uit...
Jullie denken toch niet echt dat die echt geneukt heeft ooit he?
Ja, hij is gewoon geil en wil 'm er makkelijk in flatsenquote:
stream 3quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op welke stream is er nog activiteit?
E10 heeft je besmet, net als Scanman, elke stap die E10 zet is een stap teveel, dat zegt genoeg over hem.quote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij dekt er netjes toe, geeft er een zoentje op d'r hoofd en gaat weg.
Jullie vergissen je in E10?
Stream vierquote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik heb nog beeld op 4quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Met dat pikkie wordt dat nog een heel gedoe denk ik.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon geil en wil 'm er makkelijk in flatsen
Hilde gaat de hele nacht door..quote:
Bij een 'maatje' was je even gaan kijken 'o, ze slaapt gelukkig' en dan weglopen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef arneaux het volgende:
Wat erg zeg. Echt, als ze wakker was geworden hadtie zn slag geslagen. Hij deed ook nog echtwel zn best om r wakker te krijgen hoor.
Precies....dan had tie er gewoon weer bij gekropen. De griezel....hoop dat ze hem vannacht nog ff onder kotst.quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef arneaux het volgende:
Wat erg zeg. Echt, als ze wakker was geworden hadtie zn slag geslagen. Hij deed ook nog echtwel zn best om r wakker te krijgen hoor.
Klopt. Een aai over de bol geven eventueel nog en dan weg.quote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij een 'maatje' was je even gaan kijken 'o, ze slaapt gelukkig' en dan weglopen.
..hehe sterkere nog...hoop dat ze lekker in bed zeikt...hehehheequote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies....dan had tie er gewoon weer bij gekropen. De griezel....hoop dat ze hem vannacht nog ff onder kotst.![]()
Zo kun je wel overal wat achter zoeken. Ik denk dat E10 een hele brave jongen vol verantwoordelijkheidsgevoel is, die nu tentoonstelt hoe het moet. Petje af voor deze jongeman die de wereld laat zien hoe het kan EN moet!quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Die deur ook zo'n beetje opengooien, hè? Beeld schudde ervan. Maar Sa sliep door, gelukkig.
De deur dicht ging heeeel wat zachter.
Je hoorde 'm gewoon denken :"Kut kut kut kut."quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef Sanne het volgende:
Je kon erop wachten bij Etiënne.
Maar dat gezicht toen hij erachter kwam dat ze echt sliep. Priceless.
Hilde = entertainment.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hilde mag er wel uit morgen.... ik vind haar irritant met aar aanstellerij
ik wil dat ze blijftquote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hilde mag er wel uit morgen.... ik vind haar irritant met aar aanstellerij
Je liegt evenslecht als Etiënne.quote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kun je wel overal wat achter zoeken. Ik denk dat E10 een hele brave jongen vol verantwoordelijkheidsgevoel is, die nu tentoonsteld hoe het moet. Petje af voor deze jongeman die de wereld laat zien hoe het kan EN moet!
Een voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig!
quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je liegt evenslecht als Etiënne.
Ik wachtte en wist zeker dat hij binnen zou komen, ik werd écht pissig toen 'ie daadwerkelijk in beeld schoof.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Een aai over de bol geven eventueel nog en dan weg.
ik mag jou wel, heel de tijd al
Kijk jij wel dezelfde streams of ben je echt zo naïef?quote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne komt nog even bij Sabrina kijken en geeft haar een kusje. Hij is wel klasse vanavond
[afbeelding]
Dat weerhoudt zo'n foute jongen echt niet om straks alsnog naast haar in bed te kruipen, ben ik bang.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef Sanne het volgende:
Je kon erop wachten bij Etiënne.
Maar dat gezicht toen hij erachter kwam dat ze echt sliep. Priceless.
Precies, daarom mag ze van mij juist nog wel even blijven.quote:Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind haar irritant met aar aanstellerij
quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wachtte en wist zeker dat hij binnen zou komen, ik werd écht pissig toen 'ie daadwerkelijk in beeld schoof.
Likewise! On that thought ga ik slapen, tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |