Daar heb ik nu de kracht niet meer voor.quote:
Nee, dat mag niet, maar dat maakt niet uit want je hebt al gekliktquote:Op maandag 18 september 2006 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kon niet meer in de vorige posten, kreeg een rare foutmelding. Dus ik heb een nieuwe gemaakt. Mag toch wel?![]()
Komt die nog een keerquote:Op maandag 18 september 2006 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb ik nu de kracht niet meer voor.![]()
Ik ken Scanman alleen van het Scanman tieten topic:quote:Op maandag 18 september 2006 01:48 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hahaha! Eens kijken hoeveel mensen je daar nu op gaan aanvallen. Volgens mij zitten er nog wel een paar die jou geloven. Scanman bijvoorbeeld.
Hallo Loedertje,quote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef Loedertje het volgende:
Etienne is cool![]()
![]()
W A A A R O M ????????
Omdat Stereo op hem lijkt. Duhhhquote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef Loedertje het volgende:
Etienne is cool![]()
![]()
W A A A R O M ????????
Toegevoegd aan favorieten.quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt die nog een keer
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqDocument?lc=nl&cc=be&dlc=nl&product=12455&docname=bdh07154
Gaat vast wel lukken.quote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Toegevoegd aan favorieten.
Morgen fixen.
Tnx.![]()
Ik herken heel veel dingen van Hilde in me, ik lijk erg op haar, we lijken wel bloedverwandten. Tevreden?quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken Scanman alleen van het Scanman tieten topic:
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 4
Dat was eigenlijk de reden waarom ik BB ben gaan kijken.Maar dat zal vast ook voor jou gelden, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je Hilde naakt wil zien, toch?
Geloof jij in Hilde? Zie jij toekomst in haar? Ik vind haar heel vrij. En ze doet normaal, want ze weet dit BB gaat ook voorbij.
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen zequote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen: "een stukje genegenheid"
Jaja, hij heeft dus tóch humor!
Het is het broertje van E10!!quote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef BorTheWolf het volgende:
En ehhh Sterotommy. neem jij een ander in de maling. Je volgt BB6 al vanaf het begin gezien je history (je kwam me al bekend voor trouwens)
wat dat betreft kan E10 wat beter liegen.
We.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen ze![]()
En dat vind ik nou net van alle mensen hier die, als ze eenmaal de pest aan iemand hebben, echt ALLES negatief uitleggen. Dat vind ik 'doorschieten'.quote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar je schiet af en toe wat door...
Als je Hilde het leukst vindt kun je dat toch wel gewoon zeggen? Of ben je bang dat andere mensen je erop "aanvallen" ?quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik herken heel veel dingen van Hilde in me, ik lijk erg op haar, we lijken wel bloedverwandten. Tevreden?
Hai lekker ding...quote:
Hmmmm, maar jezelf identificeren./..envereenzelfen MET Etienne is wel heel erg fout babe./..quote:omdat ik veel van mezelf in Etienne herken! Volgens user bb6kijker is dat iets slechts, had hij net tegen mij gezegd. Maar ik zei net ook tegen hem, ik begin pas met kijken dus ik weet niet precies wie "cool" is en wie niet.![]()
Vraag me af of 'hunk' Jeroen dat ooit al wel heeft gedaan. Wat een kind is dat zeg, zelfs de 19-jarige 10mmE10 heeft meer levenservaring.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen ze![]()
Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 18 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou net van alle mensen hier die, als ze eenmaal de pest aan iemand hebben, echt ALLES negatief uitleggen. Dat vind ik 'doorschieten'.
Je weet toch wel dat de meisjes in Werkendamn héél erg gereformeerd zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 02:00 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Vraag me af of 'hunk' Jeroen dat ooit al wel heeft gedaan. Wat een kind is dat zeg, zelfs de 19-jarige 10mmE10 heeft meer levenservaring.
dr is geen enkel bewijs dat ie ook maar iets met die 25 denkbeeldige mokkels gedaan heeft, dus daarvoor in principe ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 01:56 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 kan ook goed liegen tegen Jeroen.
Hij zal voor sex in het huis niet wegkruipen.
en wat zij hij op de Talpa site ? GEEN SEX IN HET HUIS.
Kijk, DAT is nog eens een mooi scrabblewoordquote:
Nog 1x omdat ik hem zo meesterlijk vindquote:
Daar kan ik me wel in vinden ja, maar het is wel heel erg menselijk: je hebt een bepaald beeld van iemand en daarin wil je bevestigd worden. Klinkt allemaal erg amateurpsychologie, maar zo werkt het volgens mij wel. Want wie vindt het in het dagelijks leven wel makkelijk om de goede kanten van mensen te zien waar je een hekel aan hebt.quote:Op maandag 18 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou net van alle mensen hier die, als ze eenmaal de pest aan iemand hebben, echt ALLES negatief uitleggen. Dat vind ik 'doorschieten'.
Als dat zo was, dan had ik al lang het internet vaarwel gezegd. Toch blijft het om de een of andere reden trekken.quote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk.
Wat kan jou het nou schelen wat een ander ergens van vind?
Zolang jij maar weet hoe jij er over denkt. Het is maar internet en tv hoor.
![]()
neem een ander in de malingquote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo Loedertje,
omdat ik veel van mezelf in Etienne herken! Volgens user bb6kijker is dat iets slechts, had hij net tegen mij gezegd. Maar ik zei net ook tegen hem, ik begin pas met kijken dus ik weet niet precies wie "cool" is en wie niet.![]()
OMGquote:Op maandag 18 september 2006 02:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nog 1x omdat ik hem zo meesterlijk vind
http://www.kladblog.com/embedded.asp?id=http://media1.break.com/dnet/media/content/best_of_big_brother_sweden.wmv&w=480&h=360
Je bent anders ook niet erg aardig voor Etienne, en ook niet voor Jeroen. Misschien heeft hij het emotioneel wel moeilijk. Als ik hem zo in die stoel zie zitten dan lijkt hij er wel helemaal doorheen.....quote:Op maandag 18 september 2006 02:02 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden ja, maar het is wel heel erg menselijk: je hebt een bepaald beeld van iemand en daarin wil je bevestigd worden. Klinkt allemaal erg amateurpsychologie, maar zo werkt het volgens mij wel. Want wie vindt het in het dagelijks leven wel makkelijk om de goede kanten van mensen te zien waar je een hekel aan hebt.
Masochisme?quote:Op maandag 18 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je er een verklaring voor hebt, hoor ik die graag.
Zeker, zéér gereformeerd. Hebben nog nooit een disco gezien. Maar inderdaad, hooibergen genoeg daar.quote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meisjes in Werkendamn héél erg gereformeerd zijn.![]()
Ik nietquote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meisjes in Werkendamn héél erg gereformeerd zijn.![]()
Dat weet je donders goed. Doe niet zo onnosel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent anders ook niet erg aardig voor Etienne, en ook niet voor Jeroen. Misschien heeft hij het emotioneel wel moeilijk. Als ik hem zo in die stoel zie zitten dan lijkt hij er wel helemaal doorheen.....
Wie zijn zijn vrienden in het huis?
Doe gewoon normaal, je volgt BB al vanaf het begin. Kijk maar ff naar je eigen History.quote:Op maandag 18 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, fabeltjeskrant
Ik heb het niet tegen jou, le-zen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat weet je donders goed. Doe niet zo onnosel.
Ik ben geen sabrinaquote:Op maandag 18 september 2006 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou, le-zen.![]()
Tsja, ja, ja....kweenie, ja...denk tsja...pffttt....quote:Op maandag 18 september 2006 02:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik niet
* Loedertje] niet[/me]
[me=Loedertje] niet[/me]
[me=Loedertje niet
En nu Coos?
Je kunt inderdaad ook te lang doorgaan, nu krijgt het hopeloze trekjes.quote:Op maandag 18 september 2006 02:06 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, je volgt BB al vanaf het begin. Kijk maar ff naar je eigen History.
Zoals jij bij Tijn doet bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook te lang doorgaan, nu krijgt het hopeloze trekjes.
Limburgs? Lees ik dat nou goed? Wat een domme opmerking. Nieuw hier?quote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef Fronsertje het volgende:
Omg tijn zegt, jij hebt mij gehelpt met tekenen...limburgs of gewoon dom?
Niks mis met een dom blondjequote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef Fronsertje het volgende:
Omg tijn zegt, jij hebt mij gehelpt met tekenen...limburgs of gewoon dom?
Oe, tweede keer in 24 uur dat ik het met je eens ben, dit wordt eng, LSquote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals jij bij Tijn doet bedoel je?
Gelukkig voel ik niet zo diep. Heb werkelijk geen flauw idee waar het nu over gaat. Naar bed dan maar.quote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook te lang doorgaan, nu krijgt het hopeloze trekjes.
Vertel maar waarom dan.quote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Dames en heren,
Vanavond gaat de eerste prijs voor grootste sukkel, nitwit, en spoil-sport naar....
**tromgeroffel**
BordeWolf
Gefeliciteerd, kutn00b![]()
Moet haast wel ja. Ik heb me vooral vandaag onwaarschijnlijk zitten ergeren aan alle berichten over Hilde en Etienne.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Limburgs? Lees ik dat nou goed? Wat een domme opmerking. Nieuw hier?
hij zei het tussen haakjes dus het was een quote van zn kleine neefjequote:
waar komt ie dan vandaan dan?...en nee...lurk me de tyfus hier..quote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Een verklaring waarom jij je zo op de kast laat jagen heb ik niet, wel een adviesquote:Op maandag 18 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ik al lang het internet vaarwel gezegd. Toch blijft het om de een of andere reden trekken.
Je ergert je te pleuris aan heel veel berichten... maar toch blijven posten. Als je er een verklaring voor hebt, hoor ik die graag.
Hou eens op Bor, niet op ingaan. Ben benieuwd wat voor een antwoord je van hem verwacht met je vraag...quote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vertel maar waarom dan.
Je post hier alsof je niets van BB6 afweet. Maar als je naar je history kijkt, blijkt dat je het allang volgt.
Waarom doe je je zo voor dan ?
Omdat ik bb6kijker al zo'n 75 posts succesvol voor de gek aan het houden was, totdat jij ertussen kwam, gekquote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vertel maar waarom dan.
Je post hier alsof je niets van BB6 afweet. Maar als je naar je history kijkt, blijkt dat je het allang volgt.
Waarom doe je je zo voor dan ?
Als je mij iedere zin die Tijn uitspreekt negatief ziet uitleggen (wat dus wel zo ongeveer met Etienne gebeurt), mag je even met de voorbeelden komen. En vooral de manier waarop dan. Kijk eens of die verschilt met wat er over Etienne wordt geschrevenquote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, tweede keer in 24 uur dat ik het met je eens ben, dit wordt eng, LS
Je mag geen nieuwe mensen op een forum pesten!quote:Op maandag 18 september 2006 02:11 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hou eens op Bor, niet op ingaan. Ben benieuwd wat voor een antwoord je van hem verwacht met je vraag...
Goed mijn excuses daarvoor.quote:Op maandag 18 september 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik bb6kijker al zo'n 75 posts succesvol voor de gek aan het houden was, totdat jij ertussen kwam, gek![]()
Maargoed, sommige newbees zijn makkelijker voor de gek te houden dan andere.![]()
Hahaha, wat een rijke fantasie!!! Toch nog iets positiefs in je gevonden, hoewel het eigenlijk meer iets van liegen is, dat is dan weer minder.quote:Op maandag 18 september 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik bb6kijker al zo'n 75 posts succesvol voor de gek aan het houden was, totdat jij ertussen kwam, gek![]()
Maargoed, sommige newbees zijn makkelijker voor de gek te houden dan andere.![]()
Noooooooooou, Scan......quote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je mij iedere zin die Tijn uitspreekt negatief ziet uitleggen (wat dus wel zo ongeveer met Etienne gebeurt), mag je even met de voorbeelden komen.
Volgens mij heb ik vandaag de hele dag nog niets negatiefs over Tijn geschreven. Maar wees het vooral maar eens
Er zitten wat mensen in een huis opgesloten, en die worden er 1 voor 1 uitgestemd.quote:Op maandag 18 september 2006 02:12 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand een samenvatting maken >?
Snap er hélemaal nix meervan
Bor nieuw??quote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag geen nieuwe mensen op een forum pesten!![]()
Damn nu je het zegt. Ik moet om 05:30 alweer op.quote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie allemaal werkeloos of hebben jullie een uitkering vanwege *rugklachten* oid
nah>??
Dat kan niet eng voor jou zijn, want jij bent nieuw hier en je kent mijn reputatie dus niet op het BB-subforumquote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, tweede keer in 24 uur dat ik het met je eens ben, dit wordt eng, LS
Het was leuk met je te dollen, lieve newbee, maar mijn moeder flugeltje zegt dat ik nooit met eten of iets wat hetzelfde IQ heeft mag spelen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hahaha, wat een rijke fantasie!!! Toch nog iets positiefs in je gevonden, hoewel het eigenlijk meer iets van liegen is, dat is dan weer minder.
Als ik zo zou voelen, dan zat ik al lang niet meer op een forum te posten over BB.quote:Op maandag 18 september 2006 02:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een verklaring waarom jij je zo op de kast laat jagen heb ik niet, wel een advies![]()
Bedenk je gewoon dat de persoon waar je je zo kwaad over maakt een complete vreemde is.
Misschien is hij/zij wel onder psychiatrische begeleiding, omdat de bovenkamer niet helemaal in orde is.
En dan zit jij je druk te maken?
Gewoon niet doen, haal je schouders op, en lees het volgende berichtje.
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten wat mensen in een huis opgesloten, en die worden er 1 voor 1 uitgestemd.
Wie overblijft wint![]()
Zeg begin jij ook al?quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bor nieuw??
Die zat hier al in 1999
nog een antwoord? of hoe zit dat?quote:Op maandag 18 september 2006 02:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ik newbee genoemd wordt. Vorig jaar was ik BB5kijker, maar goed, dat telt natuurlijk weer niet, en bij een nieuwe naam ben je meteen een newbee. Een newbee, hahaha!!!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was leuk met je te dollen, lieve newbee, maar mijn moeder flugeltje zegt dat ik nooit met eten of iets wat hetzelfde IQ heeft mag spelen.
Brabantsquote:Op maandag 18 september 2006 02:16 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
nog een antwoord? of hoe zit dat?
Waarom niet?quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik zo zou voelen, dan zat ik al lang niet meer op een forum te posten over BB.
Newbees komen en gaan, users ookquote:Op maandag 18 september 2006 02:17 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ik newbee genoemd wordt. Vorig jaar was is BB5kijker, maar goed, dat telt natuurlijk weer niet, en bij een nieuwe naam ben je meteen een newbee. Een newbee, hahaha!!!!!!
Ik werk dinsdag t/m zaterdag, maar dat is off-topicquote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie allemaal werkeloos of hebben jullie een uitkering vanwege *rugklachten* oid
nah>??
Iedereen die zich na het jaar 2000 heeft geregistreerd is een newby of een kloonquote:Op maandag 18 september 2006 02:17 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ik newbee genoemd wordt. Vorig jaar was ik BB5kijker, maar goed, dat telt natuurlijk weer niet, en bij een nieuwe naam ben je meteen een newbee. Een newbee, hahaha!!!!!!
Zeker doen. Ik speel wel weer mee.quote:Op maandag 18 september 2006 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Newbees komen en gaan, users ook![]()
Als je volgend jaar nou BB7kijker neemt, dan kunnen we weer van voren af aan beginnen.![]()
Kernachtig samengevat Scan.quote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft Sabrina nog even een knuffel en een kusje . Hij hoopt vast dat ze wakker wordt en hij haar kan neuken.
Als E10 het echt goed wil....quote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft Sabrina nog even een knuffel en een kusje . Hij hoopt vast dat ze wakker wordt en hij haar kan neuken.
Die volgen alles ook hoor en lezen de berichten ook, dus geen probleem mee.quote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hier kun je lekker je ei over BB kwijt.
Ik denk dat real life huisgenoten geen zin hebben om de hele dag commentaar over de streams te horen, zeker geen drie maanden lang.
E10 is een genverbrander en heeft in een vorig leven een harem met 1001 vrouwen gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
Sabje heeft Jenever gedronkenEn E10 vindt dat belachelijk
![]()
Blijf maar lekker fanatiek hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die volgen alles ook hoor en lezen de berichten ook, dus geen probleem mee.
Maar zonder enige vorm van fanatsme, wordt een BB forum wat mij betreft vrij zinloos. Dus daarom denk ik dat ik niet meer zou posten als dat gevoel er niet meer zou zijn.
Gelukkig is E10 niet iemand die daarvan misbruik wil makenquote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina is behoorlijk de weg kwijt
Nogal!quote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina is behoorlijk de weg kwijt
Jij bent stiekum genverbrander heh.....jaaaaaaa, geef maar toequote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 is een genverbrander en heeft in een vorig leven een harem met 1001 vrouwen gehad.
Die twee zijn stapelgek op elkaar. Als je hoorde hoe Sabrina het over Etienne had vanavond..... dan kan het haast niet anders of ze moet wel stapelgek op hem zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
je ziet gewoon dat hij haar als een echt maatje ziet, niks meer hooooooor![]()
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?quote:Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:
Nou, als het serieus is met die Barry zal die nu wel onderweg naar Aalsmeer zijn
hij is allang gekomen en zij ligt nog steeds van waar blijft ie nouquote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef mazaru het volgende:
Straks zit E10 er in, en Sabrine heeft het niet eens door!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10's gedachten: KIJK Barry, ik me hand op dr reet![]()
Barry is in een burka getrokken en woont nu samen met een Afghaanse schone.quote:Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?
Als ie slim is wel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar dan moet Barry wel kijken. Zou hij nu niet gewoon bij zijn vriendin zijn?
e10's gedachten: KIJK Barry, nou check ik ff die knabbbel en babbel van dr, vin je nie errug he, BARRYquote:
En ja hoor, die viespeuk ligt weer naaste haar te graaien aan haar borsten enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Dat weerhoudt zo'n foute jongen echt niet om straks alsnog naast haar in bed te kruipen, ben ik bang.
Die handjes en kusjes zij okay, maar als je weet met wat voor formaat hij je wil penetreren dan schiet je toch volledig in de lachquote:Op maandag 18 september 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Getverdemme, die handen en die kusjes
*ril*
tuurlijk scanquote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Etienne grijpt wel z'n kans nu. Het was natuurlijk meer nobel geweest als hij dat niet had gedaan, maar geheel onbegrijpelijk vind ik het nou ook weer niet.
Ja, smerig hč. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Gadver...een paar uur geleden voorspelde ik dit al:
[..]
En ja hoor, die viespeuk ligt weer naaste haar te graaien aan haar borsten enzo.
Ik voel een asperge opkomenquote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef Loedertje het volgende:
Die handjes en kusjes zij okay, maar als je weet met wat voor formaat hij je wil penetreren dan schiet je toch volledig in de lach
Zelfs anale sex met Etienne zal nix voorstellem
Ehm, mogen we kijken?quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje pakt Bors hanje..kom...mee naar bed liefje...
ALS MAATJEquote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, smerig hč. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.
Niet geheel een treffende vergelijking, want we hebben hier te maken met een zeer dom iemand, een min of meer zwakzinnige die nu nog dronken is ook.quote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, smerig hč. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geledenquote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat sadistisch. Je wilt dus de verkrachting van een dronken vrouw zien?
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Die gozer spoort gewoon niet.
totaal de weg kwijt in het leven.
Het zal me niks verbazen als hij klappen gaat krijgen van iemand
Hij solliciteert er wel naar idd.quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Die gozer spoort gewoon niet.
totaal de weg kwijt in het leven.
Het zal me niks verbazen als hij klappen gaat krijgen van iemand
En ze had er 3 gehadquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geleden![]()
Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geleden![]()
Ja, dat zeggen ze ja. Als je echt een keer iets van beide niet moet geloven, is het dat wel.quote:
Doe makkelijk, ga naar www.cu2.nlquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Zou niet best zijn...quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze had er 3 gehadDie is echt niet meer dronken.
Er stond iets op de Philips Ambilight.quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef Jammie het volgende:
Hebben de zusjes nou ruzie? En heeft BB weer fijn het geluid daarbij weggedraaid?
Zwakzinnige??? Nou, lekkere kijk heb jij op mensen als Sabrina danquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Niet geheel een treffende vergelijking, want we hebben hier te maken met een zeer dom iemand, een min of meer zwakzinnige die nu nog dronken is ook.
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Haha, zo praat ze dus ook als ze nuchter is. Nooit opgevallen??quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.
Dat was de weekopdracht ooit, toen BB nog hard wasquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?quote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Sabrina helemaal bewust dit doetquote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind het niet erg als 2 mensen een relatie krijgen in het huis hoor ook al is de een 19 een de ander 27. Het gaat mij de manier waarop hij dat allemaal doe. Gewoon iemand helemaal bespelen. Reken maar dat Sabrina behoorlijk gekwetst kan worden zo.
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werdquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Oké goed punt. Die tijd klopt wel inderdaad. Zullen we morgen wel zien..quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Okee, that's my cuequote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?
die klok staat er nog steedsquote:Op maandag 18 september 2006 02:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.
Volgens mij weer sinds vanavond.quote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die klok staat er nog steeds![]()
quote:
Eggiequote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Volgens mij weer sinds vanavond.
Nou, misschien heeft ze juist wel door dat hij het speelt maar vindt de aandacht leuk?quote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.
Je geeft een voorbeeld dat dit door vele jongeren wordt gedaan, maar ik kots hier gewoon van, vind het zelfs zielig voor Sabrina.
Dat gaat nog wel ff duren. Mon is er tussen gesprongenquote:Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen, in E10 in bed:![]()
![]()
![]()
Waar blijft ze
Ja hij ligt nu ook strategisch aan Mo haar kant. Als ze niet oppast heeft zij straks ook een handje op dr kont.quote:Op maandag 18 september 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Die griezel ligt alweer in haar bed te wachten.
quote:
Nee, eerst die manupalieve Hilde, daarna E-10 en Egbert...en dan begint BB echt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
junior moet morgen zo hard naar huis heh![]()
nee Hummie wilt eerst wraak nemen op Marcel en E-10.. fuck them all vond ze niet liefquote:Op maandag 18 september 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, eerst die manupalieve Hilde, daarna E-10 en Egbert...en dan begint BB echt.
quote:
Eerst E10 eruit, dan stemt iedereen op Hildequote:Op maandag 18 september 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, eerst die manupalieve Hilde, daarna E-10 en Egbert...en dan begint BB echt.
0906-012tien, dat is een lekker pijpertjequote:Op maandag 18 september 2006 02:55 schreef Jammie het volgende:
E10 met al zijn vrienden.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 02:55 schreef Jammie het volgende:
E10 met al zijn vrienden.
[afbeelding]
Ik ben Mo niet hehquote:Op maandag 18 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Godver, doe ff heel gauw jaratelletjes aan?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:en aftaaien voor E10
poging 12426 mislukt![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
Ze kleineren hem nu wel leuk als JUNIOR.![]()
En zijn piemeloosje.![]()
die meiden verwachten ook wat anders natuurlijk hequote:Op maandag 18 september 2006 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is misschien zijn laatste nacht hé? Eigenlijk had hij iets anders verwacht.
Wat ik zo begrijp hebben ze zijn pinda gezien en is ie nu boosquote:Op maandag 18 september 2006 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is misschien zijn laatste nacht hé? Eigenlijk had hij iets anders verwacht.
En zijn witte mutsjequote:Op maandag 18 september 2006 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
Valt nog mee dat hij zijn mitella niet om heeft gedaan.
Dat geluk heeft ie nog, dat ze die nog niet hebben gezienquote:Op maandag 18 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ik zo begrijp hebben ze zijn pinda gezien en is ie nu boos![]()
Zie pics hierbovenquote:Op maandag 18 september 2006 03:06 schreef Addi het volgende:
Wie kwam eruit? Mn streams doen het niet!
nou je het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
Zagen jullie haar ook nįįr de plee lopen
Als een kieviet he
wat een aanfluiting he, je zou m toch, grrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef MsInfidelity het volgende:
Schijtziek van Sabrina.. Jezus, wat een eikel
Hij zei toch echt Sabrina hoor..quote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij wordt ziek van Monique, niet van Sabrina.
Nee, Sabrina zegt hij nu.quote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij wordt ziek van Monique, niet van Sabrina.
234quote:Op maandag 18 september 2006 03:13 schreef Addi het volgende:
Welke streams zien jullie wat?
het zou me nix verbazen als ie zich zo in de broek van Milica probeert te lullenquote:Op maandag 18 september 2006 03:13 schreef MsInfidelity het volgende:
Sterf maar.. Nou, nou wat een harde woorden weer van dat kereltje
Nope, hij heeft het echt over Sab..quote:Op maandag 18 september 2006 03:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Sterf maar over Monique
Japans troostmeisjequote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het zou me nix verbazen als ie zich zo in de broek van Milica probeert te lullen![]()
Anders kijk je even in de FAQ, die is voor mensen zoals jij gemaakt ter voorkoming dat ze in de topics zelf gaan blerenquote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
Help me please,geef effe een link naar streams die het wel doen?
Ben jij ook zo?quote:Op maandag 18 september 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
Sabje heeft geteased en E10 ging erop in en toen wilde ze niet meer![]()
Goh wat een verrassing![]()
www.nowlive.euquote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
Hij dacht even lekker aan Sabrina te vunzen, maar dat ging niet door. Nu is ie boos.quote:Op maandag 18 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom mag Sabrina stikken?
En sterven zelfs
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=233&x=.asxquote:Op maandag 18 september 2006 03:14 schreef Addi het volgende:
Ik dacht dat hij haar slipje uit had getrokken en erachter kwam dat Sabrina eigenlijk Sabrino heette.quote:Op maandag 18 september 2006 03:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij dacht even lekker aan Sabrina te vunzen, maar dat ging niet door. Nu is ie boos.
Jullie zijn te aardig voor deze wereldquote:Op maandag 18 september 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Doe ff normaal,ik stream zo'n 16 uur per dag en ben ze nu ff kwijt,heb dit niet eerder gevraagd.quote:Op maandag 18 september 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de FAQ, die is voor mensen zoals jij gemaakt ter voorkoming dat ze in de topics zelf gaan bleren
Tja, daar is een FAQ toch voor? Voor jou, voor mij, voor iedereenquote:Op maandag 18 september 2006 03:17 schreef Addi het volgende:
[..]
Doe ff normaal,ik stream zo'n 16 uur per dag en ben ze nu ff kwijt,heb dit niet eerder gevraagd.
Maar bedankt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |