Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Verkrachting?? Neuh.. En dronken??? Die laatste borrel is nu al een paar uur geleden![]()
Ja, dat zeggen ze ja. Als je echt een keer iets van beide niet moet geloven, is het dat wel.quote:
Doe makkelijk, ga naar www.cu2.nlquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Zou niet best zijn...quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze had er 3 gehadDie is echt niet meer dronken.
Er stond iets op de Philips Ambilight.quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef Jammie het volgende:
Hebben de zusjes nou ruzie? En heeft BB weer fijn het geluid daarbij weggedraaid?
Zwakzinnige??? Nou, lekkere kijk heb jij op mensen als Sabrina danquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Niet geheel een treffende vergelijking, want we hebben hier te maken met een zeer dom iemand, een min of meer zwakzinnige die nu nog dronken is ook.
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.quote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ga eens kijken in het uitgaansleven en ontdek hoeveel 'Etiennes' je dan tegen komt.
Hopelijk vernietigt het niet je kijk op de mannelijke bevolking.
Haha, zo praat ze dus ook als ze nuchter is. Nooit opgevallen??quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Komt niet bepaald nuchter over met haar borrelnotenpraat.
Dat was de weekopdracht ooit, toen BB nog hard wasquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?quote:Op maandag 18 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Ja, smerig hè. Een jongen van 19 doet dat toch niet bij een vrouw die net heeft lopen verkondigen dat ze hem echt helemaal geweldig vindt.
Er zijn mensen die denken dat Sabrina helemaal bewust dit doetquote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind het niet erg als 2 mensen een relatie krijgen in het huis hoor ook al is de een 19 een de ander 27. Het gaat mij de manier waarop hij dat allemaal doe. Gewoon iemand helemaal bespelen. Reken maar dat Sabrina behoorlijk gekwetst kan worden zo.
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werdquote:Op maandag 18 september 2006 02:35 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is??
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.quote:Op maandag 18 september 2006 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
En dat je dat zonder gene op TV doet is natuurlijk ook normaal. Die saar is gewoon labiel en hij profiteerd daar van.
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Oké goed punt. Die tijd klopt wel inderdaad. Zullen we morgen wel zien..quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kweet het niet zeker, maar heb wel een bepaald idee erover nu. Omdat de weekopdracht is mislukt krijgen ze misschien wel een kans om m alsnog te halen door de oude weekopdracht af te maken vanaf het moment dat ie stopgezet werd
Okee, that's my cuequote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie een hersencel meer had dan E-10 of jij?
die klok staat er nog steedsquote:Op maandag 18 september 2006 02:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou aardig zijn, maar denk ik té creatief voor Hummy om daarmee te komen.
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie Sabrina echt niet als labiel. Ze zijn misschien wat simpeler da de meeste mensen, maar labiel vind ik wel even heel wat anders. Ik vind dat je wel erg snel klaar staat met je stempel.
Volgens mij weer sinds vanavond.quote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die klok staat er nog steeds![]()
quote:
Eggiequote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Volgens mij weer sinds vanavond.
Nou, misschien heeft ze juist wel door dat hij het speelt maar vindt de aandacht leuk?quote:Op maandag 18 september 2006 02:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval niet door dat E10 dit allemaal speelt, en wij weten wel beter. maatjes dit en zus enzo.
Je geeft een voorbeeld dat dit door vele jongeren wordt gedaan, maar ik kots hier gewoon van, vind het zelfs zielig voor Sabrina.
Dat gaat nog wel ff duren. Mon is er tussen gesprongenquote:Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen, in E10 in bed:![]()
![]()
![]()
Waar blijft ze
Ja hij ligt nu ook strategisch aan Mo haar kant. Als ze niet oppast heeft zij straks ook een handje op dr kont.quote:Op maandag 18 september 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Die griezel ligt alweer in haar bed te wachten.
quote:
Nee, eerst die manupalieve Hilde, daarna E-10 en Egbert...en dan begint BB echt.quote:Op maandag 18 september 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
junior moet morgen zo hard naar huis heh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |