Is 275 ook nog niet geteld?quote:Op maandag 18 september 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
Het scheelt wel met tellen dat je twee topics terug al had geteld voor Tong (die het toen niet in de OP heeft gezet)
quote:Op maandag 18 september 2006 01:42 schreef NanKing het volgende:
DeForest Kelley - Dokter in Star Trek TOS
Ik kom er niet op verdikkiequote:Op maandag 18 september 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Dokter wie? Een naam alsjeblieft...
Z'n nickname is ook goed hoor. Afgeleid van onderdelen van het menselijk lichaam.quote:
Bonesquote:Op maandag 18 september 2006 01:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Z'n nickname is ook goed hoor. Afegeleid van onderdelen van het menselijk lichaam.
Dr. Leonard Horatio Bones McCoyquote:
V is goedquote:Op maandag 18 september 2006 01:59 schreef Snarf het volgende:
Gaat het om de serie? Dan speelde ze in "V". Ik weet haar naam niet meer.
quote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef NanKing het volgende:
Billy Jean?
Tringquote:Op maandag 18 september 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:
Nog steeds geen belletje hier.
Je usernamequote:Op maandag 18 september 2006 02:02 schreef Admiraal_darmkanaa... het volgende:
Tring
Laat dat "dirty" er maar af. Ze speelde een dirty personage, maar ze werd gewoon aangesproken met Diana.quote:Op maandag 18 september 2006 02:20 schreef Gooitzen het volgende:
Dirty Diana?
Nog nooit van de serie gehoord, en toevallig een van de drie nummers die ik van Jackson goed vind.quote:Op maandag 18 september 2006 02:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Laat dat "dirty" er maar af. Ze speelde een dirty personage, maar ze werd gewoon aangesproken met Diana.
Je maakt 't wel compleet. Derhalve:
Gooitzen +1
Dat is een. Die ander speelde ook in de tenenkrommende film 'de boekverfilming'.quote:Op maandag 18 september 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
Cees Geel
Slaap lekker, tot later.quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet en ga maar lekker slapen.
Doei
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
Hij speelt de homoseksuele tandarts, Camiel.
Misschien helpt een hint?quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef Gooitzen het volgende:
Andere vraag?
Goed gokjequote:Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef buzzer het volgende:
Gokje: Gerard Kemkers
quote:
Het Oud-Hollandsch hotsenklotsenquote:Op maandag 18 september 2006 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Volgende vraag:
In welk ambacht gebruiken ze een klots ?
die opmerking vind ik nogal doorzichtigquote:Op maandag 18 september 2006 10:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het Oud-Hollandsch hotsenklotsen
He shit, ik dacht eraan toen ik bij mijn vorige antwoord op invoegen klikte. Weer punt dat aan mn neus voorbij gaatquote:Op maandag 18 september 2006 10:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het Oud-Hollandsch hotsenklotsen
Kantklossen?quote:Op maandag 18 september 2006 10:05 schreef buzzer het volgende:
Volgende vraag:
In welk ambacht gebruiken ze een klots ?
Je bedoelt crematoria?quote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef DSanka het volgende:
bottenbakken?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef DSanka het volgende:
bottenbakken?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
die opmerking vind ik nogal doorzichtig
+1 Uquote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef U het volgende:
Stephen King - The Stand?
Doe ik dat, ok?quote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef U het volgende:
ik weet vrij zeker dat dat 't goeie antwoord is, maar ik moet nu ook de trein halen; dus mag iemand anders de volgende vraag stellen van mij
Shit, die wist ikquote:
Je hebt 1 naam niet volledig.quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amalia, Alexia, Eloise en Claus-Casimir. Doopnamen en zo weet ik niet.
Lance Armstrong na zijn tweede epo-injectie ?quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooi, want dat was de enige waarbij ik een tweede naam wist
Wie was de laatste Amerikaan die een podiumplek heeft gehaald in een Formule 1 Grand Prix?
Die podiumplaats hoeft hij toch niet dit jaar behaald te hebben?quote:Op maandag 18 september 2006 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet echt geen Amerikaanse rijder in dit seizoen te verzinnen die ook maar in de buurt van een podiumplaats is gekomen.
Groenland is goed (staat op nummer 1 als grootste eiland) maar Java en Sri Lanka zijn niet goed want die zijn een heel stuk kleiner.quote:
dank jequote:Op maandag 18 september 2006 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was inderdaad Michael Andretti. Supersheep +1
Deze is goed, nu nummer 3 nog.quote:Op maandag 18 september 2006 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Nieuw guinea?
We have a winner.quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Borneo?
Gooitzen +1quote:Op maandag 18 september 2006 12:55 schreef Gooitzen het volgende:
De leugen regeert, uitspraak van de koningin
Hiep hoi!quote:
Deze zocht. Hij heeft ook veel gepubliceerd, twee romans en veel essay bundels. Ook vertaalde hij voor de russische biblkiotheek van Van Oorschot. Toch een van mijn favoriete schrijvers.quote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef Berkery het volgende:
Karel van het Reve - Hoogleraar 'Ruslandkunde'?
Ik weet alleen dat het door 51 landen is opgerichtquote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Hoeveel lidstaten hebben de Verenigde Naties?
190?quote:
Ho ho. Een antwoord per keer. Die vorige was foutquote:Op maandag 18 september 2006 13:28 schreef Isabeau het volgende:
192
Ook voor je beurt dan. Die vorige was ook fout.quote:Op maandag 18 september 2006 13:29 schreef Yurithemaster het volgende:
correctie192
Ja sorry, ff druk & dacht dat 't niet goed wasquote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Uit de OP:quote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Mag het nu wel dan? 192
Dus ja, nu mag het wel.quote:Eén antwoord per keer
Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Jeejquote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dus ja, nu mag het wel.
Ik zie trouwens dat ik je op basis van de uitzondering ook al het punt had mogen geven, maar zo komt het toch nog goed.
Yurithemaster +1
toch wel wat meer, als je het in dollar noemt reken ik het ook goedquote:Op maandag 18 september 2006 13:49 schreef Etcetera het volgende:
15
Meerquote:Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben Indianen sowieso aan guldens. Het zullen wel spullen ter waarde van een hoeveelheid guldens zijn geweest.
Ik gok maar weer eens: 50 gulden.
Als dat in dollar stond zit je er heel dichtbijquote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Neleos het volgende:
25 gulden?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:58 schreef Isabeau het volgende:
60 gulden?
Ik denk wel ietsje meer dan 60 gulden/24 dollarquote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef Isabeau het volgende:Ik dacht: hij gaat vanzelf minder zeggen
Wat zal de grond in Manhattan nu waard zijn?
Dan zou het Volle Maan kunnen zijn, dat was een buttfilm.quote:Op maandag 18 september 2006 14:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets met victoria Koblenko?
Nee, maar de juiste actrice kan je denk ik ook wel radenquote:Op maandag 18 september 2006 14:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets met victoria Koblenko?
quote:
Morgan Spurlockquote:Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef Neleos het volgende:
Van wie is de film Supersize Me?
Die maakte er juist een geweldige Oscar-waardige vertoning vanquote:
Ik heb 'm gisteren gezien. Geweldig.quote:Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef Neleos het volgende:
Van wie is de film Supersize Me?
quote:
pssst dat zei ik ook, of wilde je de hele naamquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gisteren op tv inderdaad.
Isabeau + 1
Een vriend van mij zegt dat hij altijd zoveel honger krijgt van die film![]()
Ik heb hem gisteren ook gezien. De eerste keer dat ik de docu zag ben ik samen met een vriend naar de Mac gegaan om hamburgers op te eten.quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
Een vriend van mij zegt dat hij altijd zoveel honger krijgt van die film![]()
Oh, sorry overheen gelezenquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pssst dat zei ik ook, of wilde je de hele naam
dacht ik alquote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, sorry overheen gelezen![]()
Isabeau - 1
Etcetera + 1
quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook gezien. De eerste keer dat ik de docu zag ben ik samen met een vriend naar de Mac gegaan om hamburgers op te eten.Ik was toen al jaren niet meer in een MacDonalds geweest
Pure reclame, dat programma
Nee, dat idee had ik ook al. Maar hij "hmmmm"t ook best vaak terwijl hij zijn tanden in een hamburger zetquote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
Terwijl dat toch niet helemaal de bedoeling van Spurlock was...
roodquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor een kleur is vermiljoen
ff een makkie tussendoor
Rood.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor een kleur is vermiljoen
ff een makkie tussendoor
quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef NoSigar het volgende:
Sylvester Stallone?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef Neleos het volgende:
Ron Jeremy?
Hoera!quote:Op maandag 18 september 2006 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
+1 NoSigar
Het was inderdaad Sylvester Stallone
Oh jaquote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef NoSigar het volgende:
Dat is St. Maarten
quote:Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef AgentSteel het volgende:
Hij kleedde een naakte man met zijn mantel
Goethe toch?quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef AgentSteel het volgende:
nieuwe vraag?
Dat is ook niet echt een wonder.quote:Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef AgentSteel het volgende:
Hij kleedde een naakte man met zijn mantel
Hij kon huppelen zoals geen ander dat konquote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat is een wonder van Sint Maarten?
quote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel iemand genezen hebben van een ziekte
quote:Martinus zou enkele wonderen hebben verricht. Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en bad enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Toen hij een andere keer een door de heidenen vereerde pijnboom wilde omhakken werd hij door hen uitgedaagd. Ze zouden de boom zelf wel omhakken, maar zo, dat hij op Martinus zou vallen. Als Christus werkelijk zou bestaan zou hij zijn volgeling wel redden. Martinus nam de uitdaging aan en werd geboeid neergelegd, maar door een wonder viel de boom de verkeerde kant op en verpletterde bijna de heidenen.
Bij een stadspoort van Parijs trad hij eens een melaatse tegemoet een kuste hem op het gezicht, tot ontsteltenis van alle aanwezigen. Terstond was de zieke man genezen.
Heb ik het nog goed ookquote:Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik zal maar niet vragen wie wat enzo lijkt me een beetje te moeilijk
Yurithemaster +1
[..]
Mooi is dat. Kan die knecht zich nog een keer ophangen...quote:Martinus zou enkele wonderen hebben verricht. Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en bad enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Ik zou toch wat anders gaan doen dan lekker gaan badderen met een hangend lijkquote:Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en badderde enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Rare mensen, die heiligen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef Supersheep het volgende:
Ik zou toch wat anders gaan doen dan lekker gaan badderen met een hangend lijk
Myra is dus sowieso al fout, daar werd hij bisschop van.quote:Ook de wieg van Sint-Nicolaas stond in Lycië. In het jaar 280 zag de goedheiligman het levenslicht in het Turkse havenstadje Patara. De ruïnes van het stadje zijn nog altijd te vinden te midden van duinenrijen aan de zuid-westkust van Turkije.
Schorpioen +1quote:Op maandag 18 september 2006 15:26 schreef Schorpioen het volgende:
Voor kaalheid.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn god, hoe weet ik DAT nou weer!
Wauw, wat een schokkend nieuws. Die Frans heeft het wel zwaar zegquote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schorpioen +1
Frans Bauer is bang voor kaalheid
Uitgegeven: 17 september 2006 11:49
Laatst gewijzigd: 17 september 2006 11:52
AMSTERDAM - Frans Bauer is bang om kaal te worden. "Dat heeft puur te maken met mijn ijdelheid", zegt de 32-jarige volkszanger zondag in De Telegraaf. "Stel je voor dat ik helemaal kaal word, dan moet ik een cowboyhoed gaan dragen. Daar schrik ik 's nachts wel eens wakker van."
Frans is ook ontdaan wanneer hij 's ochtends 'ineens hartstikke veel haren' op zijn kussen vindt. "Mijn haargrens is de afgelopen jaren opgeschoven. En het wordt er ook al niet dikker op." Aan een toupetje begint hij echter niet. "Het moet wel natuurlijk blijven allemaal."
Frans benijdt mensen die krullen hebben of een volle kop met haar, zoals zijn vrouw Mariska. "Daar ben ik voor gevallen. Onze kinderen hebben ook alledrie een lekkere volle bos."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |