Morgan Spurlockquote:Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef Neleos het volgende:
Van wie is de film Supersize Me?
Die maakte er juist een geweldige Oscar-waardige vertoning vanquote:
Ik heb 'm gisteren gezien. Geweldig.quote:Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef Neleos het volgende:
Van wie is de film Supersize Me?
quote:
pssst dat zei ik ook, of wilde je de hele naamquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gisteren op tv inderdaad.
Isabeau + 1
Een vriend van mij zegt dat hij altijd zoveel honger krijgt van die film![]()
Ik heb hem gisteren ook gezien. De eerste keer dat ik de docu zag ben ik samen met een vriend naar de Mac gegaan om hamburgers op te eten.quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
Een vriend van mij zegt dat hij altijd zoveel honger krijgt van die film![]()
Oh, sorry overheen gelezenquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pssst dat zei ik ook, of wilde je de hele naam
dacht ik alquote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, sorry overheen gelezen![]()
Isabeau - 1
Etcetera + 1
quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook gezien. De eerste keer dat ik de docu zag ben ik samen met een vriend naar de Mac gegaan om hamburgers op te eten.Ik was toen al jaren niet meer in een MacDonalds geweest
Pure reclame, dat programma
Nee, dat idee had ik ook al. Maar hij "hmmmm"t ook best vaak terwijl hij zijn tanden in een hamburger zetquote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
Terwijl dat toch niet helemaal de bedoeling van Spurlock was...
roodquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor een kleur is vermiljoen
ff een makkie tussendoor
Rood.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor een kleur is vermiljoen
ff een makkie tussendoor
quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef NoSigar het volgende:
Sylvester Stallone?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef Neleos het volgende:
Ron Jeremy?
Hoera!quote:Op maandag 18 september 2006 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
+1 NoSigar
Het was inderdaad Sylvester Stallone
Oh jaquote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef NoSigar het volgende:
Dat is St. Maarten
quote:Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef AgentSteel het volgende:
Hij kleedde een naakte man met zijn mantel
Goethe toch?quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef AgentSteel het volgende:
nieuwe vraag?
Dat is ook niet echt een wonder.quote:Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef AgentSteel het volgende:
Hij kleedde een naakte man met zijn mantel
Hij kon huppelen zoals geen ander dat konquote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat is een wonder van Sint Maarten?
quote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel iemand genezen hebben van een ziekte
quote:Martinus zou enkele wonderen hebben verricht. Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en bad enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Toen hij een andere keer een door de heidenen vereerde pijnboom wilde omhakken werd hij door hen uitgedaagd. Ze zouden de boom zelf wel omhakken, maar zo, dat hij op Martinus zou vallen. Als Christus werkelijk zou bestaan zou hij zijn volgeling wel redden. Martinus nam de uitdaging aan en werd geboeid neergelegd, maar door een wonder viel de boom de verkeerde kant op en verpletterde bijna de heidenen.
Bij een stadspoort van Parijs trad hij eens een melaatse tegemoet een kuste hem op het gezicht, tot ontsteltenis van alle aanwezigen. Terstond was de zieke man genezen.
Heb ik het nog goed ookquote:Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik zal maar niet vragen wie wat enzo lijkt me een beetje te moeilijk
Yurithemaster +1
[..]
Mooi is dat. Kan die knecht zich nog een keer ophangen...quote:Martinus zou enkele wonderen hebben verricht. Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en bad enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Ik zou toch wat anders gaan doen dan lekker gaan badderen met een hangend lijkquote:Op een dag kwam hij langs een landerij waar diepe treurnis heerste omdat het knechtje zich had verhangen. Martinus strekte zich over het lijk en badderde enige tijd, waarop het kind weer tot leven kwam.
Rare mensen, die heiligen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef Supersheep het volgende:
Ik zou toch wat anders gaan doen dan lekker gaan badderen met een hangend lijk
Myra is dus sowieso al fout, daar werd hij bisschop van.quote:Ook de wieg van Sint-Nicolaas stond in Lycië. In het jaar 280 zag de goedheiligman het levenslicht in het Turkse havenstadje Patara. De ruïnes van het stadje zijn nog altijd te vinden te midden van duinenrijen aan de zuid-westkust van Turkije.
Schorpioen +1quote:Op maandag 18 september 2006 15:26 schreef Schorpioen het volgende:
Voor kaalheid.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn god, hoe weet ik DAT nou weer!
Wauw, wat een schokkend nieuws. Die Frans heeft het wel zwaar zegquote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schorpioen +1
Frans Bauer is bang voor kaalheid
Uitgegeven: 17 september 2006 11:49
Laatst gewijzigd: 17 september 2006 11:52
AMSTERDAM - Frans Bauer is bang om kaal te worden. "Dat heeft puur te maken met mijn ijdelheid", zegt de 32-jarige volkszanger zondag in De Telegraaf. "Stel je voor dat ik helemaal kaal word, dan moet ik een cowboyhoed gaan dragen. Daar schrik ik 's nachts wel eens wakker van."
Frans is ook ontdaan wanneer hij 's ochtends 'ineens hartstikke veel haren' op zijn kussen vindt. "Mijn haargrens is de afgelopen jaren opgeschoven. En het wordt er ook al niet dikker op." Aan een toupetje begint hij echter niet. "Het moet wel natuurlijk blijven allemaal."
Frans benijdt mensen die krullen hebben of een volle kop met haar, zoals zijn vrouw Mariska. "Daar ben ik voor gevallen. Onze kinderen hebben ook alledrie een lekkere volle bos."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |