Dus de kans is groot dat ik je een keer rukkend aantref met dát op het beeldscherm?quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik vind mezelf wel geil zo, eigenlijk
knap is idd andersquote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind je eng zo!
whehehe no problemoquote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Herinner me eraan dat ik binnenkort [afbeelding] even nadoe voor [dat ene] topic.
Er is vast heel wat vrouwelijk grut die zelfs dan haar borsten in je gezicht zou willen draperen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Moet je mij eens meemaken als ik wakker word na het zuipen.
dat zie ik in december welquote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Moet je mij eens meemaken als ik wakker word na het zuipen.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Herinner me eraan dat ik binnenkort [afbeelding] even nadoe voor [dat ene] topic.
Check.quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaan we nu onze eigen afkomst baggetalliseren?quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
welke andere?quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op die andere foto vond ik je schattiger
Dat hoeft niet als TS zijnde hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
TVP.
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat ziet het er hier blauw uit tegenwoordig zeg
Was het erg klam en vochtig onder die steen?quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat ziet het er hier blauw uit tegenwoordig zeg
Ik dácht al dat ik iets vergat.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
Dat hoeft niet als TS zijnde hoor!
Your scaring me away now.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.
De harde kern is nu overgebleven (Jos, Domi, Sander, Yorick, ik) en het betreft nu voornameliojk nerdtalk.quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar lits, is het verder wel gezellig enzo? Mis ik veel?
Schattig heur.quote:
Ik ga systematisch weigeren. Om respect af te dwingen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.
Stuur ze maar door naar mij!quote:Op maandag 18 september 2006 00:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga systematisch weigeren. Om respect af te dwingen.
Oh. Eh. Ehm. Kan je op MSN?quote:Op maandag 18 september 2006 00:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De harde kern is nu overgebleven (Jos, Domi, Sander, Yorick, ik) en het betreft nu voornameliojk nerdtalk.
Het is gezellig in elk geval, en ik ben volledig over je uitgehoord door Mirte en Dagmar
Lijkt er verdacht veel op, zo eens ff lezen wat die mail van Janetje zo speciaal maaktequote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
De echte doorslag kwam op de meet zaterdag. En ik wil specifiek geen aandacht op je UI leggen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op, zo eens ff lezen wat die mail van Janetje zo speciaal maakte
Als ik wijs word uit zijn macbook zal ik het aanzetten. Hoezo?quote:Op maandag 18 september 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Eh. Ehm. Kan je op MSN?.
.
En dan zeggen ze dat ik er niks aan gemist heb.quote:Op maandag 18 september 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
De echte doorslag kwam op de meet zaterdag. En ik wil specifiek geen aandacht op je UI leggen.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
De echte doorslag kwam op de meet zaterdag. En ik wil specifiek geen aandacht op je UI leggen.
kloptquote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik er niks aan gemist heb.
Tsk, je wéét dat ik nu ga vragen wat er ammel besproken is. Hoe goed ken je me nou?quote:Op maandag 18 september 2006 00:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ik wijs word uit zijn macbook zal ik het aanzetten. Hoezo?
We mochten niet kijken van Dago.quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik er niks aan gemist heb.
Ik vroeg me alleen af of je het lef had me te verzoeken op msn te komen daarvoor als ik op een feestje zit.quote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, je wéét dat ik nu ga vragen wat er ammel besproken is. Hoe goed ken je me nou?
Oooooo, jij bent láág. Jíj zit toch een beetje te Fokken!quote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of je het lef had me te verzoeken op msn te komen daarvoor als ik op een feestje zit.
Och, je zit daar ook uitgebreid te Fok!kenquote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Slarioux het volgende:
Ik vroeg me alleen af of je het lef had me te verzoeken op msn te komen daarvoor als ik op een feestje zit.
Die is oud.quote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Janetje het volgende:
Peet stuurde me net dit: http://www.callme.nm.ru/schild.swf?namee=GO_Janetje
quote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Janetje het volgende:
Dude, zelfs op een feestje op FOK! zittenquote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Janetje het volgende:
Een uur eerder weggaan bij een verjaardag om een TVP in de nieuwste BeF te kunnen zetten.quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, zelfs op een feestje op FOK! zitten![]()
![]()
![]()
cheilquote:Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef Janetje het volgende:
Het is mijn feestje... see if I carequote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, zelfs op een feestje op FOK! zitten![]()
![]()
![]()
Vandaar die missende PI.quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef Slarioux het volgende:
Welkom, Litso is opgetieft en het is mij weer.![]()
haha, true feli nogquote:Op maandag 18 september 2006 00:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is mijn feestje... see if I care
als je een linkje op msn van een klasgenoot krijgtquote:Op maandag 18 september 2006 01:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij ook geklikt
Dat je hem/haar niet wil kennen?quote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je een linkje op msn van een klasgenoot krijgt
met zijn 06-nummer
wat zou dat betekenen?
Nul negen nul zes, nul èèèèn twèèèèèèèè drieieieieieieieieieieieie!quote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
met zijn 06-nummer
wat zou dat betekenen?
Dat hij wil weten wanneer de volgende vergadering is!quote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
met zijn 06-nummer
wat zou dat betekenen?
Coherentie, heet dat.quote:Op maandag 18 september 2006 01:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
PI's zijn voor overcompenserende kutnerds. [afbeelding]
Mij of Litso?quote:Op maandag 18 september 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vermoord hem.
Klitso? Waarom?quote:Op maandag 18 september 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vermoord hem.
Litso natuurlijk. Jij bent jarig. Dan hoor je lief te zijn tegen mensen. Kijk maar. Dat, en ik zou niet weten waarom ik je zou willen vermoorden. Behalve dat je heiden bent en Jihaad enzo.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Litso natuurlijk. Jij bent jarig. Dan hoor je lief te zijn tegen mensen. Kijk maar. Dat, en ik zou niet weten waarom ik je zou willen vermoorden. Behalve dat je heiden bent en Jihaad enzo.
geen idee maar ik moest ook lachenquote:Op maandag 18 september 2006 01:10 schreef cerreur het volgende:
[afbeelding]
Waarom moest ik zo hard lachen?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 01:10 schreef cerreur het volgende:
[afbeelding]
Waarom moest ik zo hard lachen?![]()
![]()
Gezamelijke stopactie ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 01:13 schreef Slarioux het volgende:
En niemand in mijn vriendenkring rookt meer (en ik ook niet).
Nee, we zijn langzaam maar zeker slim gewordenquote:Op maandag 18 september 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezamelijke stopactie ofzo?
quote:Op maandag 18 september 2006 01:19 schreef cerreur het volgende:
Even nutteloze plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
NAH EN! Hier doet alles.quote:Op maandag 18 september 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
c... image shack..
Ja maar.. hier niet.quote:
nr 5, 7 en 9 nietquote:Op maandag 18 september 2006 01:26 schreef JDude het volgende:
Ik zie de plaatjes zelfs.
Ik heb ze van pouet.quote:Op maandag 18 september 2006 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
alleen paupers gebruiken nog imageshack
Hier niet de mod uithangen J.quote:Op maandag 18 september 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
Genoeg over de plaatjes.
Ik hang niet de mod uit, de pms'er.. dat wel.quote:
pms'ster, me dunktquote:Op maandag 18 september 2006 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hang niet de mod uit, de pms'er.. dat wel.
Syndromer of syndroomster lijkt me beide even incorrect.quote:
Net een dag mod en nu al de baan van Yvonne ambiërenquote:Op maandag 18 september 2006 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hang niet de mod uit, de pms'er.. dat wel.
Ze is een ster in het pms'en hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Syndromer of syndroomster lijkt me beide even incorrect.
Neem dat terug.quote:Op maandag 18 september 2006 01:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Net een dag mod en nu al de baan van Yvonne ambiëren
Nee.quote:Op maandag 18 september 2006 01:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan ik alvast je dochter reserveren?
ik denk dat je je verzoek naar benden moet richten in plaats van naar bovenquote:Op maandag 18 september 2006 01:41 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat is mijn grote wens aan god.
Neem yvonne terug.
quote:
Als ik die foto zo bekijk, nee, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 18 september 2006 01:45 schreef ehqo het volgende:
Jij dacht dat ik Brechtje wel écht zag zitten?
Dáár heeft c. dan wel weer een punt. [huillach.gif].quote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef cerreur het volgende:
Brechtje... hmz. Ik wil d'r nog wel eens zien over 5 jaar.
trusten hansquote:Op maandag 18 september 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Ich soll schlafen gehen.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 18 september 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Ich soll schlafen gehen.
Roflmaoquote:Op maandag 18 september 2006 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
En die twee in dat plaatje van New York ook niet!
of je pakt een foto van yvonne van een jaar of 20 geledenquote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef cerreur het volgende:
Brechtje... hmz. Ik wil d'r nog wel eens zien over 5 jaar.
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Ich soll schlafen gehen.
Niet lekker slapen is telkens half wakker worden (half) en draaien en onrustig dromen etc.quote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef cerreur het volgende:
Wat is nou lekker slapen en wat is nou niet lekker slapen?
Niet lekker slapen is toch gewoon niet slapen?
quote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef petre86 het volgende:
ik heb vandaag een zonde begaan
ik heb 2 frikandellen gegeten op het station
zonder saus!
Schaam jequote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef petre86 het volgende:
zonder saus!
Ik heb het ooit gehad. lang geleden.quote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet lekker slapen is telkens half wakker worden (half) en draaien en onrustig dromen etc.
Lekker slapen is heel langzaam, zachtjes wegzakken in een droom en compleet verfrist wakker worden met een glimlach op je gezicht.
Schijnt, ik heb het tweede nooit gehad.
Wakker worden is geen slapen.quote:Op maandag 18 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet lekker slapen is telkens half wakker worden (half) en draaien en onrustig dromen etc.
Lekker slapen is heel langzaam, zachtjes wegzakken in een droom en compleet verfrist wakker worden met een glimlach op je gezicht.
Schijnt, ik heb het tweede nooit gehad.
Een fijne droom waaruit je prettig ontwaakt is beter dan een nachtmerrie.quote:Op maandag 18 september 2006 02:14 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wakker worden is geen slapen.
Dus de slaap die je krijgt is slaap en dus goed.
Kijk, das andere koek.quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een fijne droom waaruit je prettig ontwaakt is beter dan een nachtmerrie.
ik vind die dingen uit een automaat altijd zo lekkerquote:
Helemaal waarquote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind die dingen uit een automaat altijd zo lekker
en slapen.. na .. uitgeput in slaap vallen naast je lieffie
dàt is lekker slapen
Ahuh.quote:Op maandag 18 september 2006 02:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind die dingen uit een automaat altijd zo lekker
en slapen.. na .. uitgeput in slaap vallen naast je lieffie
dàt is lekker slapen
waarom wil JIJ pijpen nadoen?quote:Op maandag 18 september 2006 02:21 schreef cerreur het volgende:
Pijpen!
Zit er niet in voor de komende tijd dus ze dan maar nadoen: Roken!
De grootste homofoben zijn meestal degenen die stiekem een piemel tussen hun billetjes willen.quote:
noem jij C een latente kastnicht?quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De grootste homofoben zijn meestal degenen die stiekem een piemel tussen hun billetjes willen.
Tuurlijk mag 'ie dat.quote:Op maandag 18 september 2006 02:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
noem jij C een latente kastnicht?
mag ie dan bij J in de kast met thake that?
Dat is correct.quote:Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef cerreur het volgende:
Oh, nu gaan we allemaal onze ex-en betreuren en liefdes ver weg verwanen?
dan kruip jij bij thake that en C in de kast?quote:Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag 'ie dat.
Zolang 'ie maar latent blijft.![]()
Juist.quote:Op maandag 18 september 2006 02:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan kruip jij bij thake that en C in de kast?
quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef cerreur het volgende:
Hey, homo's krijgen wel meer chicks.
Ja wat?quote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
TAKE.
maar wat voor soort? die begripvolle mensen die niet echt geinteresseerd zijn in kerels?quote:Op maandag 18 september 2006 02:36 schreef cerreur het volgende:
Hey, homo's krijgen wel meer chicks.
takema?quote:Op maandag 18 september 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
TAKE.
En je zei dat je alleen een stukje pizza op had.. Vuile leugenaarquote:Op maandag 18 september 2006 02:08 schreef petre86 het volgende:
zonder saus!
Ik krijg geen van beiden!quote:Op maandag 18 september 2006 02:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar wat voor soort? die begripvolle mensen die niet echt geinteresseerd zijn in kerels?
die meer geven om het innerlijk? of de trendy wendy typjes die het hip vinden een gay in de vriendenkring te hebben?![]()
sorry, ik beken, de drang was gewoon te sterk..quote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En je zei dat je alleen een stukje pizza op had.. Vuile leugenaar![]()
![]()
Maar jij hebt al iemand die specialer isquote:Op maandag 18 september 2006 02:42 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik krijg geen van beiden!
Zowaarlijk blijkens blijk te nemen!
Ik eis een scheiding!!!quote:Op maandag 18 september 2006 02:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
sorry, ik beken, de drang was gewoon te sterk..
en ik heb bij die pizza ook nog een stukje stokbrood met kruidenboter gehad
en er is al een bon bon block op ..
Bier?quote:Op maandag 18 september 2006 02:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
sorry, ik beken, de drang was gewoon te sterk..
en ik heb bij die pizza ook nog een stukje stokbrood met kruidenboter gehad
en er is al een bon bon block op ..
[..]
Maar jij hebt al iemand die specialer is
die kam je zelf maar in mijn haar hoorquote:
verknal het moment nou nietquote:
wijn ( witte zoete) is idd lekkerder dan bierquote:Op maandag 18 september 2006 02:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij vindt bier stiekum niet lekker hoor![]()
![]()
* wizarddragon is ermee eensquote:Op maandag 18 september 2006 02:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind het niet staan bij mij namelijk..
[..]
De homo!~:(quote:Op maandag 18 september 2006 02:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij vindt bier stiekum niet lekker hoor![]()
![]()
Jenever is wel te doenquote:Op maandag 18 september 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
wijn ( witte zoete) is idd lekkerder dan bieren andere dranken heb ik nauwelijks nog gedronken
JAH KOTSEND IN JE EIGEN WC! ( ik moest ineens denken aan de manier van uitspreken door hans teeuwen)quote:
Maar er kwam geen kots uit alleen jeneverquote:Op maandag 18 september 2006 02:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
JAH KOTSEND IN JE EIGEN WC! ( ik moest ineens denken aan de manier van uitspreken door hans teeuwen)
Flikkerquote:Op maandag 18 september 2006 02:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
say it to me good now! smack my bitch up
ik merkte hetquote:Op maandag 18 september 2006 02:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar er kwam geen kots uit alleen jeneverAlhoewel alles was toen een blurrrr
![]()
yeah baby YEAH![/austin powers mode off]quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 september 2006 08:09 schreef Chowi het volgende:
Ik leef! IK LEEF, VERDULLEME!
He, verdorie!quote:Op maandag 18 september 2006 08:09 schreef Chowi het volgende:
Ik leef! IK LEEF, VERDULLEME!
Vandaag bevalt ook best prima hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 10:24 schreef DeLeider het volgende:
JA MOGGUH!!
*krasquote:
Ik ben een zonnebloem met duizend dansende blaadjes.quote:Op maandag 18 september 2006 12:22 schreef ehqo het volgende:
Heeft er iemand onlangs nog een zonnebloem met duizend dansende blaadjes gezien?
Mag ik dan naar je kijken? Enkele uren. Terwijl ik de zon zijn pilaren van goud op je laat werpen?quote:Op maandag 18 september 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een zonnebloem met duizend dansende blaadjes.
En hoi!quote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
Middag.
Okay. Maar voorzichtig. Ik ben erg kwetsbaar.quote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mag ik dan naar je kijken? Enkele uren. Terwijl ik de zon zijn pilaren van goud op je laat werpen?
Ik zal ze heel zachtjes op je uiteen laten stuiven, en ik zal niet te hard kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay. Maar voorzichtig. Ik ben erg kwetsbaar.
Huhu, dat klonk eng.quote:Op maandag 18 september 2006 12:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zal ze heel zachtjes op je uiteen laten stuiven, en ik zal niet te hard kijken.
Te laat.quote:
Nee. Van het bos blijf je af. Wacht maar op de sneeuw, die mag je verven in elke gewenste kleur, van cyaan tot midlentegroen. Maar het bos moet zo blijven, hoor je me?quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een bos donkerrood kleuren, om mijn stemming visueel te maken.
Zoquote:
Zo-zo.quote:
Sowiesoquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 13:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Van het bos blijf je af. Wacht maar op de sneeuw, die mag je verven in elke gewenste kleur, van cyaan tot midlentegroen. Maar het bos moet zo blijven, hoor je me?
Welk een teleurstellingen alom.quote:Op maandag 18 september 2006 13:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Te laat.
Jammer. Erg jammer.
Is dit dan het punt waar we gaan zoenen in een glooiend weiland, gestrekt zover het oog reikt, om de tijd uit te rekken, en alle zorgen even teniet te doen? Al is het maar voor even.quote:
Goed, want ik was er niet.quote:Op maandag 18 september 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
Hoe was de meet btw?
Dat geldt voor mij ookquote:
Ik vind het meer een moment om samen zwijgend onder de dekens te kruipen met een kop thee, en de problemen weg te slapen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is dit dan het punt waar we gaan zoenen in een glooiend weiland, gestrekt zover het oog reikt, om de tijd uit te rekken, en alle zorgen even teniet te doen? Al is het maar voor even.
Fapfapfapfapquote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een moment om samen zwijgend onder de dekens te kruipen met een kop thee, en de problemen weg te
quote:slapen.
quote:
Ik las die "kop" even als in "kop een trein". Toen zag het er best vreemd uit.quote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef cerreur het volgende:
Kop yoghurt met banaan doet je goed.
Kop een trein met banaan doet je goed.quote:Op maandag 18 september 2006 13:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik las die "kop" even als in "kop een trein". Toen zag het er best vreemd uit.
Volgens mij is die ene op het Plein het dichtst bijquote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
hmmlekker
waar zit de dichtsbijzijnde subway bij d'haag HS?
Ik zag je meer yogurt met een banaan koppen, maar dat is ook best abstract.quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef cerreur het volgende:
[..]
Kop een trein met banaan doet je goed.
'T zou zo uit alice in wonderland kunnen komen.
Zo lees je natuurlijk automatisch als je ziet dat cerror het post.quote:Op maandag 18 september 2006 13:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik las die "kop" even als in "kop een trein". Toen zag het er best vreemd uit.
Hey, ik post met cerreur de vrolijke wonderhond!quote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo lees je natuurlijk automatisch als je ziet dat cerror het post.
"Vlecht een bloemenkrans en kop dán een trein"?quote:Op maandag 18 september 2006 13:58 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey, ik post met cerreur de vrolijke wonderhond!
Met een biertje in je hand.quote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Vlecht een bloemenkrans en kop dán een trein"?
En mits peuk.quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met een biertje in je hand.
Ik steek je een hart onder de riem, bij deze.quote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Druk.
ik heb de drukte vandaag gelukkig weer gehad, had iets te veel afspraken iets te dicht op elkaar geplandquote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Druk.
Grutjes, wat een gemiereneuk.quote:Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
zonder peuk is het gewoon niet leuk
Wanneer wordt ie ingewijd??quote:Op maandag 18 september 2006 17:04 schreef Bizznitch het volgende:
Nieuw bed hoezee!
quote:Op maandag 18 september 2006 13:58 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey, ik post met cerreur de vrolijke wonderhond!
Ja hoi.quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef ehqo het volgende:
En? Hoeveel mensen zitten te f5'en tot er een reactie komt om op te reageren?
*F5 t..quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef ehqo het volgende:
En? Hoeveel mensen zitten te f5'en tot er een reactie komt om op te reageren?
Wat is dan het discussiepunt?quote:Op maandag 18 september 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
*F5 t..
Ok, zullen we een discussie starten over konijntjes?
Konijnen zijn lief.quote:
Nouja, wat heet lief hè? Ze zien er zo uit, maar om zodoende nu als karaktertrek te bestempelen vind ik te ver gaan. Daar zijn ze niet ontwikkeld genoeg voor, maar, juist hun onwetendheid en alles wel best vinden kan ze schattig maken. Punt is, dat het onbewust is, en als je ze iets verkeerd pakt, of aan hun eten zit bijten ze gewoon van zich af, ongeacht wie het betreft.quote:
Voor kerst?quote:
Wat heeft dat met konijntjes te maken?quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveelste wordt zorgtoeslag gestort?
Dat meende ik ook niet hoor.quote:
vlak voor je premie afgeboekt wordt geloof ikquote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Nooit. Ik verdien te veel.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maar daar krijg ik gewoon een rekening van thuis dus dat gaat niet opquote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
vlak voor je premie afgeboekt wordt geloof ik
of check je bankafschriften en kijk op welke data ongeveer hij de vorige maanden gestort werdquote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik gewoon een rekening van thuis dus dat gaat niet op.
Goed, goed, ik zoek de site van de belastingdienst wel even af.
Ik krijg het deze maand voor het eerst. Mét terugwerkende kracht, dus aardige som geld, dus ik wil weten wanneer ik het krijg.quote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
of check je bankafschriften en kijk op welke data ongeveer hij de vorige maanden gestort werd
In augustus is het bij mij op de 21e bijgeschrevenquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg het deze maand voor het eerst. Mét terugwerkende kracht, dus aardige som geld, dus ik wil weten wanneer ik het krijg.
Dank u.quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef JDude het volgende:
[..]
In augustus is het bij mij op de 21e bijgeschreven.
Bellen dat je geen geld meer hebt om eten te kopen.. dat werkt bij de huurtoeslag wel, geven ze alvast een voorschotquote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het trouwens ergens in april aangevraagd. Te laat, maar dat was niet erg. Goed, toen het juli was had ik nog steeds niets van ze gehoord, dus toch maar even bellen. "Ja mevrouw, uw aanvraag is vorige week verwerkt, met veel geluk gaat hij mee met de lichting van augustus, anders wordt het september". Als het er volgende week niet opstaat ga ik toch best boos worden denk ik.
Had ik ook. Ben inmiddels overgestapt op olijven.quote:
Link?quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt 's oppassen met de leugentjes om bestwil die ik vertel. Ik lul mezelf nog 's vast.
schrijf ze opquote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt 's oppassen met de leugentjes om bestwil die ik vertel. Ik lul mezelf nog 's vast.
Ik lieg alleen tegen mensen met wie ik een bloedband heb. En die komen niet op fok. Gelukkig.quote:
Oh, dus je hebt nog nooit tegen mij gelogen?quote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lieg alleen tegen mensen met wie ik een bloedband heb. En die komen niet op fok. Gelukkig.
Rightquote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef rompompom het volgende:
Rattamahattata.
Je hebt gelijk. Die laatste 'ta' hoort er niet bij en de eerste dubbel 't' moet een enkele zijn.quote:
Wáárom zou ik?quote:Op maandag 18 september 2006 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt nog nooit tegen mij gelogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |