Dus de kans is groot dat ik je een keer rukkend aantref met dát op het beeldscherm?quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik vind mezelf wel geil zo, eigenlijk
knap is idd andersquote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind je eng zo!
whehehe no problemoquote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Herinner me eraan dat ik binnenkort [afbeelding] even nadoe voor [dat ene] topic.
Er is vast heel wat vrouwelijk grut die zelfs dan haar borsten in je gezicht zou willen draperen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Moet je mij eens meemaken als ik wakker word na het zuipen.
dat zie ik in december welquote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Moet je mij eens meemaken als ik wakker word na het zuipen.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Herinner me eraan dat ik binnenkort [afbeelding] even nadoe voor [dat ene] topic.
Check.quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaan we nu onze eigen afkomst baggetalliseren?quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
welke andere?quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op die andere foto vond ik je schattiger
Dat hoeft niet als TS zijnde hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
TVP.
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat ziet het er hier blauw uit tegenwoordig zeg
Was het erg klam en vochtig onder die steen?quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat ziet het er hier blauw uit tegenwoordig zeg
Ik dácht al dat ik iets vergat.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
Dat hoeft niet als TS zijnde hoor!
Your scaring me away now.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.
De harde kern is nu overgebleven (Jos, Domi, Sander, Yorick, ik) en het betreft nu voornameliojk nerdtalk.quote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar lits, is het verder wel gezellig enzo? Mis ik veel?
Schattig heur.quote:
Ik ga systematisch weigeren. Om respect af te dwingen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Mods worden niet meer geselecteerd op emails ofzo... men kijkt gewoon wie de eerste in BeF is die ze nog zwart tegenkomen.
Stuur ze maar door naar mij!quote:Op maandag 18 september 2006 00:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga systematisch weigeren. Om respect af te dwingen.
Oh. Eh. Ehm. Kan je op MSN?quote:Op maandag 18 september 2006 00:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De harde kern is nu overgebleven (Jos, Domi, Sander, Yorick, ik) en het betreft nu voornameliojk nerdtalk.
Het is gezellig in elk geval, en ik ben volledig over je uitgehoord door Mirte en Dagmar
Lijkt er verdacht veel op, zo eens ff lezen wat die mail van Janetje zo speciaal maaktequote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
De echte doorslag kwam op de meet zaterdag. En ik wil specifiek geen aandacht op je UI leggen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op, zo eens ff lezen wat die mail van Janetje zo speciaal maakte
Als ik wijs word uit zijn macbook zal ik het aanzetten. Hoezo?quote:Op maandag 18 september 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Eh. Ehm. Kan je op MSN?.
.
En dan zeggen ze dat ik er niks aan gemist heb.quote:Op maandag 18 september 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
De echte doorslag kwam op de meet zaterdag. En ik wil specifiek geen aandacht op je UI leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |