quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zit in vak U de 28e. Hopelijk niet direct onder de ring want dan weet ik wel weer wat voor mooi geel vocht ik over me heen kan krijgen.
Mooi staat gelijk aan lekker, en lekker geel vocht is maar één dingquote:
preciesquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef Staanplaats het volgende:
In de Kuip is dat gele vocht gewoon gelijk aan pis..
Jammer genoeg
Leonard kennende ... dramaquote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
Hoe deed ie het?
Loopt Barbara te zweten onder der oksels ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
Lucius vind het niveau op de training van feyenoord, minder als die bij PSV
wat een leuke uitspraak
Ja want iedereen weet dat het "minder dan dat bij PSV" isquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een leuke uitspraak
Nee, ze dacht weer even aan ajax.. Dan breekt het vocht uit alle gaten bij der naar buiten.quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Loopt Barbara te zweten onder der oksels ?
Ja dat is wel bekendquote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ze dacht weer even aan ajax.. Dan breekt het vocht uit alle gaten bij der naar buiten.
DAN.quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een leuke uitspraak
Lijkt me ook wel logisch, dat niveauverschilquote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius was wel eerlijk.
Nog niet eens zo raar, niemand wou hem toch?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nog niet eens zo raar, niemand wou hem toch?
Fcupdatequote:Léonard maakt debuut in Jong Feyenoord
18 september 2006
Philippe Léonard heeft zijn eerste wedstrijd in dienst van Feyenoord gespeeld. De Belgische linkervleugelverdediger, die drie weken geleden transfervrij aangetrokken werd, speelde negentig minuten voor Jong Feyenoord in het bekerduel met het beloftenelftal van FC Dordrecht. Mede dankzij het spel van de oud-international wonnen de Feyenoorders met 1-0. Het enige doelpunt van de wedstrijd werd in blessuretijd gemaakt door Lorenzo Davids.
Zou hij de rechtsbuiten van Jong Dordt onschadelijk hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Fcupdate
Nou, dat staat er dan toch niet voor niets zou ik zeggen.
Maar aan de andere kant moet je je wel realiseren dat er gewoon teveel jongens rondliepen. Dat Koeman Saidi weer heeft opgesteld vind ik juist weer wel positief.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Erasmusch het volgende:
Kolkka speelt toch op een heel andere plek dan Biseswar
Ben het wel met je eens. Sno en Lazovic hadden bv ook best kunnen blijven.
Dan had je bv Charisteas of Tiendalli niet hoeven halen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant moet je je wel realiseren dat er gewoon teveel jongens rondliepen.
Eensquote:Dat Koeman Saidi weer heeft opgesteld vind ik juist weer wel positief.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Biseswar vind ik een potientiele topper. Hij moet denk ik alleen zijn mentaliteit iets aanpassen. Ik heb altijd het idee van hem, dat het een 2e van Persie kan worden. En Zuiverloon had ook mogen blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan had je bv Charisteas of Tiendalli niet hoeven halen.
[..]
Jahh ik bedoelde ook meer de Ceular ipv Kolkka, hoewel ik beide aankopen onnodig vind.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Erasmusch het volgende:
Kolkka speelt toch op een heel andere plek dan Biseswar
Ben het wel met je eens. Sno en Lazovic hadden bv ook best kunnen blijven.
De Ceulaer stond vorig seizoen ook al onder contract bij Feyenoord hoor. Toch zie ik liever een Ceulaer dan een Kolkka hoor. Van Kolkka kan ik niet zeggen dat ik het zo'n superspeler vindtquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Jahh ik bedoelde ook meer de Ceular ipv Kolkka, hoewel ik beide aankopen onnodig vind.
En dat Saidi weer speelt vind ik ook goed, speelde het seizoen onder Gullit een goed seizoen.
Ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Ik had gister voor Fifa 2006 een transfer update geinstalled en daar werd Kollkka aangegeven met een rating van 72, dus iemand is het niet met ons eens
Leonard is bij mij ook 73. Charisteas 76, en Pi-air zelfs 81quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Ik had gister voor Fifa 2006 een transfer update geinstalled en daar werd Kollkka aangegeven met een rating van 72, dus iemand is het niet met ons eens
Bij mij is Leonard ook 73 en Chari zelfs 79. Pair idd 81.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:54 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Leonard is bij mij ook 73. Charisteas 76, en Pi-air zelfs 81![]()
Wij spelen tegenwoordig in Australië?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef DAMH het volgende:
Ik hoorde dat feyenoord bezig is met Romario, aangezien die de 1000 goals wil halen
Ik heb Leonard wel al wat meer zien spelenquote:
Beetje offtopic, maar waar kan ik die patch downloaden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:23 schreef Ricky_ het volgende:
Van Hooijdonk er in dus?
Kan. Maar ik heb nog steeds niet het idee dan Ali B echt balvast is. Castelen ook niet, maar die moet het vooral van zijn snelheid hebben. Ali moet het misschien hebben van sluwheid?quote:
Inderdaad. Alleen vertegenwoordigt de FSV niet de mening van 50.000 mensen. Genoeg die het beleid niet zo rampzalig vinden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Erasmusch het volgende:
Goed trouwens dat de FSV ook van zich laat horen. Vertegenwoordigen toch 50.000 man ofzo.
En hoeveel hebben Hunterlaar, Kluivert en Farfan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Saampjes ook 72quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef MrSleep het volgende:
[..]
En hoeveel hebben Hunterlaar, Kluivert en Farfan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
kaartje voor sofia is binnen ( eindelijk een kaartje )
Wie is die G?quote:
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:55 schreef Waris3 het volgende:
[..]
En trouwens, sinds wanneer is Léonard oud-international?
Dus als Demy de Zeeuw niet wordt opgeroepen voor de volgende wedstrijd is die ineens ook oud-international? En Seedorf, Davids, van Bommel en van Nistelrooy ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.
Rico Kogeldansquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef Waris3 het volgende:
Blijft de vraag: Wie is die kill die "//" doet op die foto?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg hoe staat het nu eigenlijk met Alfred Schreuder , zag hem zaterdag nog wel lopen.
is ie al wel weer in training of dat ook nog niet ?
Yep.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Rico Kogeldans, met zo'n naam moet je wel een cultheld worden.
Speelt hij voor Jong Feyenoord ofzo?
Ja, maar volgens mij zit ie nog bij de A-juniorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Rico Kogeldans, met zo'n naam moet je wel een cultheld worden.
Speelt hij voor Jong Feyenoord ofzo?
Ik volg de jongeren teams nogalquote:
Dat spandoek gaf je ook wel een zetje in de goeie richting he?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik volg de jongeren teams nogal![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
hup Léonard![]()
Al is het maar omdat Drenthe kut speelt..
hopen dat Castelen er snel weer bij is.
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
hup Léonard![]()
Al is het maar omdat Drenthe kut speelt..
hopen dat Castelen er snel weer bij is.
Een van de weinige dingen die ik me nog kan herinneren van de wedstrijd. Was mooi, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
15 minuten "We love you Feyenoord" zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |