Neen, ik heb er voor gekozen om donderdag met de FSV bus te gaan, bier voor een euroquote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor de terugweg...heb je al antwoord van de NS?![]()
Kneus.quote:Op zondag 17 september 2006 22:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, Heracles Almelo. De club waar jullie niet tegen konden scoren en de club die eigenlijk had moeten winnen in een dode Kuip. De club die vér boven jouw cluppie staat. Dat Heracles ja. Er is wel één Feyenoord supporter met verstand, val hem niet lastig met jouw domme gezever joh![]()
Sterk weerwoord jongen. Betekent dit dat je bent uitgeluld?quote:
Ik.quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat er donderdag ?
Weet niet hoorquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Veendam, kunnen jullie eindelijk weer eens winnen
Het is niet echt een weerwoord, aangezien de quote niet aan mij gericht was.quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sterk weerwoord jongen. Betekent dit dat je bent uitgeluld?
club 2-3 gewonnen, soort nec uit met die late goalsquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is niet echt een weerwoord, aangezien de quote niet aan mij gericht was.
Het is alleen een samenvatting van m'n gedachtengang terwijl ik dacht wat voor een persoon die post zou plaatsen.
Al die dingetjes die jij opsomde heeft er namelijk geen barst mee te maken.
Waarmee dan niet?
Nou, met de reden waarom het persoon die club in zijn sign heeft geplaatst.
Nou, ook nog met de reden waarom het andere persoon erop reageerde (waarop jij dus die, kneuzige, reactie gaf).
Enneuh.. Nee, ik ben dus niet uitgeluld.
Keltie, laat die kneus johquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Keltie het volgende:
-knip-
Vorige week nog gewonnen.. Niet te vaak doen, dan gaan we dingen verwachtenquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Late goals tellen ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
club 2-3 gewonnen, soort nec uit met die late goals
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
zo'n pisnicht kan je toch niet meer serieus nemenquote:Pieter Vink heeft vanmiddag toegegeven een fout te hebben gemaakt tijdens de topper tussen PSV en Feyenoord. De scheidsrechter liet aan de pers weten dat PSV een strafschop verdiende, terwijl dat voor Feyenoord niet het geval was.
Alex zou in de slotseconden van de wedstrijd Ali Boussaboun hebben neergetrokken, maar daar is volgens Vink niets van waar. "Gelijktijdig maakten Alex en Boussabon de overtreding. Daarom besluit ik niets te doen. Achteraf blijf ik daarbij", aldus Vink na het bekijken van de beelden.
Een overtreding van Bahia op Aissati zou echter wel bestraft hadden kunnen worden. "Als ik heel eerlijk ben zou het een strafschop kunnen zijn na het zien van de beelden. Maar als ik mijn positie terugzie, dan is vanuit die positie de keuze een logische", zo zegt de leidsman.
Ook het afgekeurde doelpunt van Feyenoord in de laatste minuut zorgde voor opschudding. Supporters dachten dat er een overtreding op Gomes was gemaakt, maar volgens Vink ging het om shirtjetrekken van Kolkka.
Gaat nog lastig worden ook ben ik bang. Die gasten hebben niks te verliezen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Mijn Godquote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zo'n pisnicht kan je toch niet meer serieus nemen
en wonnen vrijdag met 1-7quote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Gaat nog lastig worden ook ben ik bang. Die gasten hebben niks te verliezen.
Nooit meer laten fluiten die kneus.quote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zo'n pisnicht kan je toch niet meer serieus nemen
Hoeveel hebben jullie Vink betaald?quote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef RijstNatie het volgende:
psv hoplakee
zal wel weer een of ander philips product zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie Vink betaald?
Ladyshave voor het vrouwtje?quote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zal wel weer een of ander philips product zijn.
of iets anders voor het vrouwtje , en een beertender en een scheerapparaat voor hemzelfquote:
Een beertender is dan ook wel een erg aanlokkelijk aanbodquote:Op zondag 17 september 2006 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
of iets anders voor het vrouwtje , en een beertender en een scheerapparaat voor hemzelf
we zullen er wel niet achterkomen....
Natuurlijk ga ik.quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef ViVe het volgende:
Net even kaartjes gekocht voor de return wedstrijd tegen Locomotiv Sofia. Nog meer mensen die er heengaan?
Krijg je thuis gestuurd, ja.quote:[offtopic]Heb ze voor her eerst online besteld via feyenoord.nl. Krijg je dan de kaartjes thuis gestuurd ofzo, kan even niet zo snel iets vinden op de site [/offtopic]
waarvoor?quote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie Vink betaald?
Ben van de partij..quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef ViVe het volgende:
Net even kaartjes gekocht voor de return wedstrijd tegen Locomotiv Sofia. Nog meer mensen die er heengaan?
[offtopic]Heb ze voor her eerst online besteld via feyenoord.nl. Krijg je dan de kaartjes thuis gestuurd ofzo, kan even niet zo snel iets vinden op de site [/offtopic]
Lul toch op man.quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarvoor?
die goal van feyenoord.. hij floot voor een overtreding van kolka, dus hij floot al voordat die goal viel..
boussabon begon eerst met trekken tegen Alex, dus dat was geen penalty.
PSV was gewoon veel beter dan feyenoord dus gewoon terecht gewonnen![]()
Het is toch gewoon van de zotte dat iemand die in de houtgreep wordt gehouden (twee armen om hem heen) de overtreding maakt volgens onze Bep van Klaveren-scheids..quote:Op maandag 18 september 2006 08:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja bij die situatie waar Gomes struikelt , had het gewoon 2-2 moeten zijn.
daar is gelukkig nog niet genoeg over gezegdquote:Op maandag 18 september 2006 09:03 schreef ChAoZ het volgende:
Opvallend hoe snel wordt vergeten hoe Feyenoord werd bevoordeeld tegen Sparta
jajaquote:Op maandag 18 september 2006 09:03 schreef ChAoZ het volgende:
Opvallend hoe snel wordt vergeten hoe Feyenoord werd bevoordeeld tegen Sparta
De ene keer heb je de scheids mee, de andere keer tegen.
jep. In vak xquote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef ViVe het volgende:
dan is deze al volquote:Op maandag 18 september 2006 09:32 schreef Mindlight het volgende:
TerugVanPlaatsbewijs voor komende zondag halen
Vinkquote:Op maandag 18 september 2006 08:32 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van de zotte dat iemand die in de houtgreep wordt gehouden (twee armen om hem heen) de overtreding maakt volgens onze Bep van Klaveren-scheids..
wat een laffe actie , geef je fout toe en wees een man !![]()
Feyenoord heeft er toch niets meer aan , maar het zou hem sieren ...
Dat ook ja...quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef ruud_fr het volgende:
vorige ec thuiswedstrijd zaten er ook niet zoveel wilde je zeggen?
Zeker op de massagetafel met zn Ono-kwaaltjes?quote:Op maandag 18 september 2006 11:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ron Vlaar zit vanavond bij Holland Sport
quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zeker op de massagetafel met zn Ono-kwaaltjes?
quote:Op maandag 18 september 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
zo ook maar ff een kaartje kopen om feyenoord naar de 2de ronde in de uefa cup te helpen .
ja , maar ik ga niet alleen daarheenquote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Je bent toch voor Vitesse?
Blijft raar volk, die Arnhemmers...quote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Je bent toch voor Vitesse?
ik weet wie het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Blijft raar volk, die Arnhemmers...
Timmer definitief 2e keuze a.s. Donderdag?![]()
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leukquote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik weet wie het zegt![]()
en geld dat ook voor de Feyenoorders die uit Arnhem komen![]()
In ieder geval een verstandige Vitessenaar danquote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja , maar ik ga niet alleen daarheen![]()
Nou moet je het alleen nog ff in het Sparta-topic postenquote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef DarkShine het volgende:
De gedoodverfde degradatiekandidaat is momenteel de beste Rotterdamse club
Volgens mij is dat de slechtste Rotterdamse club op het moment. Maar wat wil je ook met Vloet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou moet je het alleen nog ff in het Sparta-topic posten![]()
zoiets dacht ik alquote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leuk
quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
In ieder geval een verstandige Vitessenaar dan
zeg jochie nou moet jij niet gaan overdrijven hehquote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leuk
nee, X is uitverkocht dus leuk wordt het nietquote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
ja, maar zijn de kaarten voor een leuk vak zijn er niet meer
ik sta gewoon in W4 en dat bevalt me prima. Of ben jij iemand die een boner van de gele zijde (lees: vak X) krijgt?quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
heel geel is uitverkocht, maar heb nu al een kaartje als het goed isquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, X is uitverkocht dus leuk wordt het niet![]()
volgens mij 2e ring nog welquote:Op maandag 18 september 2006 18:49 schreef Staanplaats het volgende:
haha geel al uitverkocht? Had zelf het idee om gewoon ouderwets dag van de wedstirijd aan de kassa mn kaarten te halen..
Naja dan maar ff ergens anders zitten. Is de tweede rind wel open gegooid dan?
Veendam had me ook wel kick geleken, maar zit op op een vage cursus van mn werk met overnachting..
Vak Z is leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Oh wat heb ik gemist, daar ben ik in elk geval wel een voorstander van.quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie zaak dat Timmer gepasseerd wordt, zet de Sherif of Lodewijks er maar in!
Thuis kijk je canal+quote:Op maandag 18 september 2006 20:10 schreef Staanplaats het volgende:
Thuisblijven is toch leuker?
Zit in vak U de 28e. Hopelijk niet direct onder de ring want dan weet ik wel weer wat voor mooi geel vocht ik over me heen kan krijgenquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zit in vak U de 28e. Hopelijk niet direct onder de ring want dan weet ik wel weer wat voor mooi geel vocht ik over me heen kan krijgen.
Mooi staat gelijk aan lekker, en lekker geel vocht is maar één dingquote:
preciesquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef Staanplaats het volgende:
In de Kuip is dat gele vocht gewoon gelijk aan pis..
Jammer genoeg
Leonard kennende ... dramaquote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
Hoe deed ie het?
Loopt Barbara te zweten onder der oksels ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
Lucius vind het niveau op de training van feyenoord, minder als die bij PSV
wat een leuke uitspraak
Ja want iedereen weet dat het "minder dan dat bij PSV" isquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een leuke uitspraak
Nee, ze dacht weer even aan ajax.. Dan breekt het vocht uit alle gaten bij der naar buiten.quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Loopt Barbara te zweten onder der oksels ?
Ja dat is wel bekendquote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ze dacht weer even aan ajax.. Dan breekt het vocht uit alle gaten bij der naar buiten.
DAN.quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een leuke uitspraak
Lijkt me ook wel logisch, dat niveauverschilquote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Lucius was wel eerlijk.
Nog niet eens zo raar, niemand wou hem toch?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nog niet eens zo raar, niemand wou hem toch?
Fcupdatequote:Léonard maakt debuut in Jong Feyenoord
18 september 2006
Philippe Léonard heeft zijn eerste wedstrijd in dienst van Feyenoord gespeeld. De Belgische linkervleugelverdediger, die drie weken geleden transfervrij aangetrokken werd, speelde negentig minuten voor Jong Feyenoord in het bekerduel met het beloftenelftal van FC Dordrecht. Mede dankzij het spel van de oud-international wonnen de Feyenoorders met 1-0. Het enige doelpunt van de wedstrijd werd in blessuretijd gemaakt door Lorenzo Davids.
Zou hij de rechtsbuiten van Jong Dordt onschadelijk hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Fcupdate
Nou, dat staat er dan toch niet voor niets zou ik zeggen.
Maar aan de andere kant moet je je wel realiseren dat er gewoon teveel jongens rondliepen. Dat Koeman Saidi weer heeft opgesteld vind ik juist weer wel positief.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Erasmusch het volgende:
Kolkka speelt toch op een heel andere plek dan Biseswar
Ben het wel met je eens. Sno en Lazovic hadden bv ook best kunnen blijven.
Dan had je bv Charisteas of Tiendalli niet hoeven halen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant moet je je wel realiseren dat er gewoon teveel jongens rondliepen.
Eensquote:Dat Koeman Saidi weer heeft opgesteld vind ik juist weer wel positief.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Biseswar vind ik een potientiele topper. Hij moet denk ik alleen zijn mentaliteit iets aanpassen. Ik heb altijd het idee van hem, dat het een 2e van Persie kan worden. En Zuiverloon had ook mogen blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan had je bv Charisteas of Tiendalli niet hoeven halen.
[..]
Jahh ik bedoelde ook meer de Ceular ipv Kolkka, hoewel ik beide aankopen onnodig vind.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Erasmusch het volgende:
Kolkka speelt toch op een heel andere plek dan Biseswar
Ben het wel met je eens. Sno en Lazovic hadden bv ook best kunnen blijven.
De Ceulaer stond vorig seizoen ook al onder contract bij Feyenoord hoor. Toch zie ik liever een Ceulaer dan een Kolkka hoor. Van Kolkka kan ik niet zeggen dat ik het zo'n superspeler vindtquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Jahh ik bedoelde ook meer de Ceular ipv Kolkka, hoewel ik beide aankopen onnodig vind.
En dat Saidi weer speelt vind ik ook goed, speelde het seizoen onder Gullit een goed seizoen.
Ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Ik had gister voor Fifa 2006 een transfer update geinstalled en daar werd Kollkka aangegeven met een rating van 72, dus iemand is het niet met ons eens
Leonard is bij mij ook 73. Charisteas 76, en Pi-air zelfs 81quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Ik had gister voor Fifa 2006 een transfer update geinstalled en daar werd Kollkka aangegeven met een rating van 72, dus iemand is het niet met ons eens
Bij mij is Leonard ook 73 en Chari zelfs 79. Pair idd 81.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:54 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Leonard is bij mij ook 73. Charisteas 76, en Pi-air zelfs 81![]()
Wij spelen tegenwoordig in Australië?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef DAMH het volgende:
Ik hoorde dat feyenoord bezig is met Romario, aangezien die de 1000 goals wil halen
Ik heb Leonard wel al wat meer zien spelenquote:
Beetje offtopic, maar waar kan ik die patch downloaden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:23 schreef Ricky_ het volgende:
Van Hooijdonk er in dus?
Kan. Maar ik heb nog steeds niet het idee dan Ali B echt balvast is. Castelen ook niet, maar die moet het vooral van zijn snelheid hebben. Ali moet het misschien hebben van sluwheid?quote:
Inderdaad. Alleen vertegenwoordigt de FSV niet de mening van 50.000 mensen. Genoeg die het beleid niet zo rampzalig vinden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Erasmusch het volgende:
Goed trouwens dat de FSV ook van zich laat horen. Vertegenwoordigen toch 50.000 man ofzo.
En hoeveel hebben Hunterlaar, Kluivert en Farfan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Kaap het volgende:
Saampjes ook 72quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef MrSleep het volgende:
[..]
En hoeveel hebben Hunterlaar, Kluivert en Farfan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
kaartje voor sofia is binnen ( eindelijk een kaartje )
Wie is die G?quote:
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:55 schreef Waris3 het volgende:
[..]
En trouwens, sinds wanneer is Léonard oud-international?
Dus als Demy de Zeeuw niet wordt opgeroepen voor de volgende wedstrijd is die ineens ook oud-international? En Seedorf, Davids, van Bommel en van Nistelrooy ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer wordt opgeroepen.
Rico Kogeldansquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef Waris3 het volgende:
Blijft de vraag: Wie is die kill die "//" doet op die foto?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg hoe staat het nu eigenlijk met Alfred Schreuder , zag hem zaterdag nog wel lopen.
is ie al wel weer in training of dat ook nog niet ?
Yep.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Rico Kogeldans, met zo'n naam moet je wel een cultheld worden.
Speelt hij voor Jong Feyenoord ofzo?
Ja, maar volgens mij zit ie nog bij de A-juniorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Rico Kogeldans, met zo'n naam moet je wel een cultheld worden.
Speelt hij voor Jong Feyenoord ofzo?
Ik volg de jongeren teams nogalquote:
Dat spandoek gaf je ook wel een zetje in de goeie richting he?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik volg de jongeren teams nogal![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
hup Léonard![]()
Al is het maar omdat Drenthe kut speelt..
hopen dat Castelen er snel weer bij is.
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
hup Léonard![]()
Al is het maar omdat Drenthe kut speelt..
hopen dat Castelen er snel weer bij is.
Een van de weinige dingen die ik me nog kan herinneren van de wedstrijd. Was mooi, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
15 minuten "We love you Feyenoord" zingen![]()
quote:
quote:Karim Saidi is Koeman dankbaar
Karim Saidi mocht afgelopen zondag voor het eerst sinds augustus 2005 aan de aftrap verschijnen, dit terwijl hij al maanden op de transferlijst stond. 'Het kan raar lopen in het voetbal, dan heb ik inmiddels wel ondervonden', geeft Saidi in de Feyenoord Krant.
'Ik ben Koeman dankbaar dat hij me deze kans gunde. Me zo maar in de basis zetten in zo'n topwedstrijd na een lange afwezigheid, voelt als een blijk van vertrouwen. Hopelijk volgt een nieuwe kans om wat te laten zien. De trainer weet in elk geval dat hij op me kan rekenen.'
Twee seizoenen geleden was Saidi nog de sensatie in de eerste seizoenshelft, hij kreeg zelfs direct een contractverlenging. Onder trainer Erwin Koeman belandde de Tunesier op een zijspoor en er volgde een verhuur aan het Italiaanse Lecce. Saidi keerde terug in Rotterdam en hoopte op een nieuwe kans. Hij kreeg te horen dat er geen plaats meer voor hem was en ging voor een stage naar Sheffield United. Dankzij een blessure kwam Saidi toch weer terecht in De Kuip en kan hij zich nu opmaken voor zijn extra kans.
'In de zomer leek mijn rol uitgespeeld, een vertrek was dichtbij. Nu dit allemaal achter de rug is hoop ik nu weer veel wedstrijden voor Feyenoord te kunnen spelen. Ik zit denk ik op tachtig procent van mijn kunnen. Qua wedstrijdritme heb ik natuurlijk een achterstand, maar ik was redelijk tevreden over mijn prestatie tegen PSV, daar put ik dan ook vertrouwen uit. Het is een moeilijke tijd voor de club, donderdag moeten we absoluut winnen tegen Veendam, vooral voor de supporters ook. Ik wil hier een graag een bijdrage in hebben, ik hoop dan ook dat dit het begin is van de ommekeer.'
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef Cart_man het volgende:
http://www.bvveendam.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=1327&Itemid=2
http://www.bvveendam.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=1327&Itemid=2
Lekker consistent.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
...............
Mede ook doordat beide spitsen ( Van Hooijdonk en Charisteas ) geblesseerd zijn. Charisteas zal iedergeval niet spelen morgenavond.
Voor Feyenoord is het belangrijk dat het beker toernooi langer zal duren dan vorig jaar. Toen verloor Feyenoord in zijn 1e wedstrijd in Limburg bij Roda JC met 1-0. Hopelijk is dit jaar alles anders.
................
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Tiendalli, Bahia, Greene, Drenthe, Lucius, De Guzman, Buijs, Hofs, Huysegems en Charisteas ( Van Hooijdonk )
Dat moet ik gvd allemaal missenquote:Nieuwsbrief
Kassa's donderdag open vanaf 18.00 uur
woensdag, 20 september 2006
De kassa's van stadion de Langeleegte zijn morgen (donderdag) vanaf 18.00 uur geopend voor voetbalfans, die graag nog een kaartje willen kopen voor het bekerduel BV Veendam-Feyenoord. De hoeveelheid toegangsbewijzen is inmiddels geslonken tot minder dan duizend stuks. Het betekent dat er morgenavond - aanvang 20.00 uur - in ieder geval ruim 5.000 toeschouwers aanwezig zijn. Overigens, overdag zijn kaarten gewoon te koop bij de administratie van de club (vanaf 09.00 uur).
Het voorprogramma voor aanvang van de wedstrijd ziet er als volgt uit:
19.15-19.25 uur - optredens Oxygym.
19.25-19.35 uur - optreden Lucas & Gea.
19.35-19.45 uur - optreden Burdy.
19.45-19.55 uur - Het elftal van Veendam dat in 1977 Feyenoord versloeg, wordt in het zonnetje gezet.
20.00 uur - aanvang BV Veendam - Feyenoord.
Wedstrijd is compleet uitverkocht.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is geen vrije verkoop voor de thuisvakken toch?
Mijn bericht komt van de officiele site en daar staat dat er nog 1000 kaarten zijn? Ik ga sowieso niet ,aar er stond in dat stukkie niks over cc's e.d.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wedstrijd is compleet uitverkocht.
Ik heb dat hele bericht niet gelezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mijn bericht komt van de officiele site en daar staat dat er nog 1000 kaarten zijn? Ik ga sowieso niet ,aar er stond in dat stukkie niks over cc's e.d.
Dat ook wel, maar heb hem wel eens zien spelenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat spandoek gaf je ook wel een zetje in de goeie richting he?
Zelfs m'n legitimatiebewijs was niet nodigquote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Het is inderdaad vrije verkoop. Zo ben ik ook aan mijn kaartje gekomen. Kon gewoon afgehaald worden na het tonen van een legitimatiebewijs.
Nou lekker is dat, ik dacht dat hij ze carriere bij Feijenoord zou afsluitenquote:Barcelona wil Van Bronckhorst niet kwijt
21/9/2006 11:10
Barcelona heeft zijn pogingen gestaakt om Eric Abidal los te weken bij Olympique Lyon. De Franse international is te duur. De Blaugranas willen nu hun huidige linksbacks behouden.
Giovanni van Bronckhorst kan zijn verblijf verlengen. Ook voor zijn concurrent Silvinho ligt er een nieuwe verbintenis klaar. Volgens de Spaanse pers kan het tweetal tot medio 2008 bijtekenen.
'Ik ben blij dat de club me heeft voorgesteld om langer door te gaan', liet Van Bronckhorst weten aan Catalunya Rádio. 'Volgende week praat mijn zaakwaarnemer met Begiristain. Als je het zo goed naar je zin als ik bij Barcelona, is het altijd mooi om te verlengen.'
Silvinho's situatie is iets anders. De Braziliaanse linksback heeft een clausule in zijn contract dat de Catalanen hem sowieso moeten behouden als hij tenminste in zestig procent van de wedstrijden van Barça in actie komt.
Frank Rijkaard doet afwisselend een beroep op Van Bronckhorst en Silvinho. De Nederlander speelt altijd in de Champions League en krijgt vaak de voorkeur in de toppers in de Primera División. Voor Silvinho geldt dat zijn samenwerking met landgenoot en linksbuiten Ronaldinho wat vlotter verloopt.
bron vi.nl
Begrijpelijke keuze...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef ViVe het volgende:
[..]
Nou lekker is dat, ik dacht dat hij ze carriere bij Feijenoord zou afsluiten![]()
Jij ziet liever Leonard of Drenthe?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Boeie, Gio lijkt mij op dit moment geen toegevoegde waarde voor Feyenoord
Als Gio al komt, dan heb ik liever dat hij voor het middenveld komt...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Jij ziet liever Leonard of Drenthe?
vergeet niet dat mooie shirtje te kopen hé. je bent er tenslotte bij!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben weg. Veendam here I come.
Ja dat moet ik ook nog maar zienquote:Op donderdag 21 september 2006 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Jongens kop op. In de beker maken mindere teams ook een kans, dus jullie kunnen nog een prijs winnen dit seizoen. Wel eerst van Veendam winnen vanavond!
Dat lijkt mij ook. Volgens mij heeft ie dat zelf ook gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als Gio al komt, dan heb ik liever dat hij voor het middenveld komt...
Triest dat je zo denkt, vanavond gewoon winst.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog maar zien
Gewoon aan het stadion nog, geloof ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er nog verkoop van kaarten voor Veendam vanavond bij de ticketbox?
Ik durf het er niet op te wagen. Ik moet 2,5 uur rijden om er te komen. Dan vind ik het niet bepaalt leuk als ik dan bij het stadion ben en het is uitverkochtquote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef FLR het volgende:
[..]
Gewoon aan het stadion nog, geloof ik.
Ik reis in ieder geval nu ook af. Kijken hoe druk de bus naar Veendam is![]()
Kan aan mij liggen, maar ik krijg alleen een introquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Silenus het volgende:
http://stream.nxs.nl/asx/flexdot/vdmfeijsjaal
Een interview met de ontwerper van [De Sjaal en een plaatselijk sfeerverslag.![]()
Die Veendammers hebben het toch wel een beetje in hun bol gekregen zeg.
van Excelsiorquote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef PsychoDominator het volgende:
Luigi Bruins, is die van ons? Zo snel mogelijk halen, anders kaapt PSV of AZ hem voor onze neus weg deze zomer.
Misschien dat het nu met Bosz anders is.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
van Excelsior
maar Feyenoord kennende zullen ze wel weer te laat zijn
Het hele interview is in videovorm hier te vinden.quote:Het gaat niet goed met Feyenoord. Al te lang. Al jaren. En al die tijd was Het Legioen trouwer dan trouw. Nu andermaal een matig seizoen dreigt en de ooit rijke club er financieel slecht voor staat, hebben de supporters ten langen leste hun kont tegen de krib gegooid.
Zij dienden op 29 augustus een motie van wantrouwen in tegen alleenheerser Jorien van den Herik, kregen geen enkele reactie en publiceerden maandag ten einde raad de brief. Tijd om Eric van Dorp, de voorzitter van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) aan het woord te laten.
Jullie voeren actie met een bloedend clubhart? “Een beetje erg bloedend hart. Wij willen allemaal het beste voor de club. De mogelijkheden zijn zo groot.”
Op de man spelen willen jullie niet. “Nee, het gaat ons niet om personen. Maar om de structuur.”
Je hoort altijd dat er geen geld is. “Er komt genoeg geld binnen. Maar de leiding stelt verkeerde mensen aan, dus het geld gaat er met bakken uit aan verkeerde spelers.”
Dachten jullie ook dat het met Wim Jansen als adviseur beter zou gaan? “Wim is een clubicoon. Maar van zijn aankopen snappen we niet alles.”
En jullie willen nu niet meer de trainer of de technisch directeur afrekenen, maar de leider, Jorien van den Herik. “Bosjes mensen zijn aangesteld en alweer vertrokken. Maar het punt is dat Jorien alleen zichzelf kan afrekenen. Wij willen dat hij verantwoording aflegt. Niet aan ons, maar vanaf de middenstip aan de fans.”
Hoe verder? “We zien het wel. We hopen dat de zaak niet hoeft te escaleren. Raar is het wel, een voorzitter die niet meer in zijn eigen stadion komt.”
Luister naar deze oprecht bezorgde voorzitter, die uitlegt waarom Jorien van den Herik uit de malaise en neergang van de club onherroepelijk zijn conclusies moet trekken.
Ja, je zou nu al actie moeten ondernemen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij naar Feyenoord zal gaan. Eerst een subtopper en dan naar een topclub is geloof ik zijn planning. (Dus een contract met de belofte dat hij een jaar uitgeleend wordt zou dan de oplossing zijn)quote:Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
van Excelsior
maar Feyenoord kennende zullen ze wel weer te laat zijn
Hij hoeft niet eens uitgeleend te worden, het niveau bij Feyenoord is even hoog als dat bij Heerenveen etc. (als het niet lager is).quote:Op donderdag 21 september 2006 19:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja, je zou nu al actie moeten ondernemen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij naar Feyenoord zal gaan. Eerst een subtopper en dan naar een topclub is geloof ik zijn planning[quote]Nou dan kan ie toch eerst naar Fe (Dus een contract met de belofte dat hij een jaar uitgeleend wordt zou dan de oplossing zijn)
Goed interviewquote:Op donderdag 21 september 2006 18:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Het hele interview is in videovorm hier te vinden.
bron planet.nl
Niet dat ik er verstand van heb hoor (kom nooit in de stadions ben zeg maar de tv fan) maar ik heb de indruk dat de hooligans van tegenwoordig jonger zijn dan die van toen en bijna allemaal poederneusjes hebben, terwijl het toen meer echte kerels waren.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben vandaag begonnen met het lezen van het boek "Handboek Hooligan" (trieste naam) van Paul van Gageldonk. Dat is een bundel van de boeken: Hand in Hand, Geen woorden maar daden en Eurohooligans. Echt super mooi om al die verhalen te lezen over de hooligans van een jaar of 15 terug. Die lui die zich op dit moment hooligan noemen zijn echt sissies vergeleken met de hooligans van toen
![]()
Toen kon er ook meer.. Lijkt mij zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:20 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Niet dat ik er verstand van heb hoor (kom nooit in de stadions ben zeg maar de tv fan) maar ik heb de indruk dat de hooligans van tegenwoordig jonger zijn dan die van toen en bijna allemaal poederneusjes hebben, terwijl het toen meer echte kerels waren.
Wijsneusquote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef devv05 het volgende:
Ik schakel net in, staat Harry in de basis?
Blij dat hoe kut wij ook spelen, jullie er altijd een schepje bovenop doen
Het is altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef devv05 het volgende:
Ik schakel net in, staat Harry in de basis?
Blij dat hoe kut wij ook spelen, jullie er altijd een schepje bovenop doen
Idd, het is een goed boek ( zitten ook nog 2 boeken in van jullie grootste rivaal ) , heb hem hier ook liggenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben vandaag begonnen met het lezen van het boek "Handboek Hooligan" (trieste naam) van Paul van Gageldonk. Dat is een bundel van de boeken: Hand in Hand, Geen woorden maar daden en Eurohooligans. Echt super mooi om al die verhalen te lezen over de hooligans van een jaar of 15 terug. Die lui die zich op dit moment hooligan noemen zijn echt sissies vergeleken met de hooligans van toen
![]()
Dat jullie zulke waardeloze spelers hebben daar kan Koeman ook niets aan doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er word fout op fout gemaakt en er zit totaal geen snelheid in het spel. Er zit totaal geen verbetering in het spel van Feyenoord.
Koeman![]()
Brakke tactieken wel ..quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat jullie zulke waardeloze spelers hebben daar kan Koeman ook niets aan doen.
Zulke persoonlijk fouten en passes die niet aan komen mag je ook als je Kolkka heet niet maken. Volgens mij trainen ze er niet op.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Onzin, dit team moet gewoon 5e staan in de competitie en winnen van Groningen, Heracles en Veendam. Na 2 maanden nog steeds geen automatismen bij de spelers, geen motivatie en geen stijgende lijn te bekennen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ok, dat is waar maar als de spelers het niet doen dan kan Koeman schreeuwen wat hij wil maar...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zulke persoonlijk fouten en passes die niet aan komen mag je ook als je Kolkka heet niet maken. Volgens mij trainen ze er niet op.
Maar waarom doen opeens bijna alle spelers het niet goed??? Beetje vreemdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ok, dat is waar maar als de spelers het niet doen dan kan Koeman schreeuwen wat hij wil maar...
Dan moet ie opstappen. Onwerkbare situatie of geen klik tussen de trainer en de spelers.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ok, dat is waar maar als de spelers het niet doen dan kan Koeman schreeuwen wat hij wil maar...
Ja vorm is gewoon hopeloos, ze zijn dan ook nog eens zwaar gedemoraliseerd omdat Kuijt weg isquote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar waarom doen opeens bijna alle spelers het niet goed??? Beetje vreemd
Zware avond voor Castelen bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als we door gaan hoop ik dat we FC Eindhoven loten. Daar speelt een van me beste maten in het 1e elftal. Zou ook wel tof voor hem zijn, hij is ook een Feyenoord fan.
Het zal dan wel een zware avond worden, want hij zal dan waarschijnlijk tegen Castelen staan![]()
Kuijt heeft gewoon de zwakte van Feyenoord gecamoufleertquote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja vorm is gewoon hopeloos, ze zijn dan ook nog eens zwaar gedemoraliseerd omdat Kuijt weg is
Eens.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt heeft gewoon de zwakte Feyenoord gecamoufleert
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Duh, jij bent Ajacied. Jij stemt in met alle negatieve uitspraken over Feyenoord.![]()
Het is jammergenoeg wel zoquote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Duh, jij bent Ajacied. Jij stemt in met alle negatieve uitspraken over Feyenoord.![]()
In dit geval wel ja. Maar toch moet dit team beter kunnen. Echt geen slechter materiaal dan Roda JC of Heerenveen dit.quote:
Och, zit ook een wereld van verschil tussen of je het aan den lijve ondervind (in het stadion) of vanachter een tvquote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik vind het allemaal zo lachwekkend dat ik mezelf er helemaal niet meer druk om kan maken... Zoals ik een paar weken geleden deed.
Gelijkwaardig matriaal ja. Alleen De Guzman en Castelen zijn welquote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Maar toch moet dit team beter kunnen. Echt geen slechter materiaal dan Roda JC of Heerenveen dit.
Castelen....9 van de 10 keer: Aannemen, hard rennen, kut voorzet afleveren of balverliesquote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gelijkwaardig matriaal ja. Alleen De Guzman en Castelen zijn wel![]()
Maar toch zo'n 10 assists en 10 goals per seizoen. Beter dan die 2 Belgen of die kut-Kolkka.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Castelen....9 van de 10 keer: Aannemen, hard rennen, kut voorzet afleveren of balverlies
Noem eens een Buitenspeler die op dit moment er boven uit stijgt, ik zie ze nietquote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Castelen....9 van de 10 keer: Aannemen, hard rennen, kut voorzet afleveren of balverlies
Ja dat is waar, maar hoe ga je dan spelen? 4-4-2 is niks voor Castelen, 4-3-3 niets voor Charisteas en dan moet 1 middenvelder plaats maken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Maar toch zo'n 10 assists en 10 goals per seizoen. Beter dan die 2 Belgen of die kut-Kolkka.
bij Feyenoord is Castelen idd de beste buitenspelerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem eens een Buitenspeler die op dit moment er boven uit stijgt, ik zie ze niet
In Nederland is Castelen een van de beste buitenspelers.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bij Feyenoord is Castelen idd de beste buitenspeler
zegt genoeg![]()
Goede vraag, je zou met 3 spitsen kunnen spelen maar wie zet je dan op links?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar hoe ga je dan spelen? 4-4-2 is niks voor Castelen, 4-3-3 niets voor Charisteas en dan moet 1 middenvelder plaats maken.
Charisteas heeft bij ajax gefaald in een systeem met 3 spitsen....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Goede vraag, je zou met 3 spitsen kunnen spelen maar wie zet je dan op links?
Hij faalt ook met 4-4-2, en met 4-3-3, en met 4-4-1-1, en met... enz.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Charisteas heeft bij ajax gefaald in een systeem met 3 spitsen....
Dan maar verliezen! Die Amstelcup boeid me toch geen flikkerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef PsychoDominator het volgende:
Nee hoor, zolang we winnen gebeurt er niets.
Jorien blijft zitten tot na het 100 jarige bestaan van Feyenoordquote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef PsychoDominator het volgende:
Liever niet, ik snak naar een prijs(je)Laat ons in de competitie maar in het rechterrijtje staan tot de winterstop, misschien dat er dan wat gebeurt.
Tegen Sparta wel een actie gehad met die bordjes. (ben toen nog op voetbalinsite een tijdje vol in beeld geweest, en heb in de krant gestaan, ook weer met de dikke kop erop) Zondag is er sinds een week of 3 eindelijk weer eens een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
Is die massale opstand nog gekomen tegen het bestuur?![]()
We heten geen ajaxquote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
Witte zakdoekjes doen het altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |