dan is deze al volquote:Op maandag 18 september 2006 09:32 schreef Mindlight het volgende:
TerugVanPlaatsbewijs voor komende zondag halen
Vinkquote:Op maandag 18 september 2006 08:32 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van de zotte dat iemand die in de houtgreep wordt gehouden (twee armen om hem heen) de overtreding maakt volgens onze Bep van Klaveren-scheids..
wat een laffe actie , geef je fout toe en wees een man !![]()
Feyenoord heeft er toch niets meer aan , maar het zou hem sieren ...
Dat ook ja...quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef ruud_fr het volgende:
vorige ec thuiswedstrijd zaten er ook niet zoveel wilde je zeggen?
Zeker op de massagetafel met zn Ono-kwaaltjes?quote:Op maandag 18 september 2006 11:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ron Vlaar zit vanavond bij Holland Sport
quote:Op maandag 18 september 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zeker op de massagetafel met zn Ono-kwaaltjes?
quote:Op maandag 18 september 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
zo ook maar ff een kaartje kopen om feyenoord naar de 2de ronde in de uefa cup te helpen .
ja , maar ik ga niet alleen daarheenquote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Je bent toch voor Vitesse?
Blijft raar volk, die Arnhemmers...quote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Je bent toch voor Vitesse?
ik weet wie het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Blijft raar volk, die Arnhemmers...
Timmer definitief 2e keuze a.s. Donderdag?![]()
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leukquote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik weet wie het zegt![]()
en geld dat ook voor de Feyenoorders die uit Arnhem komen![]()
In ieder geval een verstandige Vitessenaar danquote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja , maar ik ga niet alleen daarheen![]()
Nou moet je het alleen nog ff in het Sparta-topic postenquote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef DarkShine het volgende:
De gedoodverfde degradatiekandidaat is momenteel de beste Rotterdamse club
Volgens mij is dat de slechtste Rotterdamse club op het moment. Maar wat wil je ook met Vloet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou moet je het alleen nog ff in het Sparta-topic posten![]()
zoiets dacht ik alquote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leuk
quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
In ieder geval een verstandige Vitessenaar dan
zeg jochie nou moet jij niet gaan overdrijven hehquote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nahh, bedoel er verder niks mee, kom vaak zat in Arnhem. Arnhemmertjes pesten is zo af en toe wel leuk
nee, X is uitverkocht dus leuk wordt het nietquote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
ja, maar zijn de kaarten voor een leuk vak zijn er niet meer
ik sta gewoon in W4 en dat bevalt me prima. Of ben jij iemand die een boner van de gele zijde (lees: vak X) krijgt?quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
heel geel is uitverkocht, maar heb nu al een kaartje als het goed isquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, X is uitverkocht dus leuk wordt het niet![]()
volgens mij 2e ring nog welquote:Op maandag 18 september 2006 18:49 schreef Staanplaats het volgende:
haha geel al uitverkocht? Had zelf het idee om gewoon ouderwets dag van de wedstirijd aan de kassa mn kaarten te halen..
Naja dan maar ff ergens anders zitten. Is de tweede rind wel open gegooid dan?
Veendam had me ook wel kick geleken, maar zit op op een vage cursus van mn werk met overnachting..
Vak Z is leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Oh wat heb ik gemist, daar ben ik in elk geval wel een voorstander van.quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie zaak dat Timmer gepasseerd wordt, zet de Sherif of Lodewijks er maar in!
Thuis kijk je canal+quote:Op maandag 18 september 2006 20:10 schreef Staanplaats het volgende:
Thuisblijven is toch leuker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |