abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42709727
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef jde_kok het volgende:
Wel mooi dat de marathon bij ons in Eindhoven sneller is gelopen dan in amsterdam.
Ja dat vond mijn vader ook erg lollig! Al die aandacht voor Amsterdam bij Studio Sport, hele marathon live uitgezonden, telkens weer die commentator die zegt dat het in Amsterdam met name om de snelle tijden gaat. En dan gewoon een langzamere winnaar dan in Eindhoven, een marathon waaraan de tv bijzonder weinig aandacht aan heeft besteed.
Hihihi
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:41:40 #252
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42711247
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Goed dat het feestje nog erg leuk was! Wel zo fijn

En zovaak hoor je inderdaad niet 2 mensen in 1 week vertellen dat ze van achter door een scooter zijn aangereden tijdens het hardlopen, dus toen was de link snel gelegd. Annoh en ik waren dus collega's op dezelfde stand bij de studiebeurs, nederland is eigenlijk echt heel klein
haha nee gelukkig hoor je dat niet zo vaak nee! Vond t echt bizar wel Is het met zó goed gelukt de fok! meeting op lowlands te ontwijken (en het was een close call hoor, echt wel!) kom ik op de fucking studiebeurs een fokker tegen. Haha! Maar t was wel gezellig, dus helemaal niet erg! Vond t vooral zo komisch dat we r echt pas aan t eind van de dag achter kwamen

off topic (want dit hiervoor was natuurlijk volledig hardlopen-relevant!): een vriendin van me wil missch. ook jouw master gaan doen en wilde daar wat meer info over. Heb dr al naar de masterdag gestuurd (ik was gewoon nog aan t werk op mn feestje ) maar ben je vaak bij de balie ofzo? Dan stuur ik r ff langs.
I'm just a girl in the world.
pi_42715978
Zaterdag heb ik mijn eerste hardlooples gehad (via 'met Agis in beweging') en dat ging eigenlijk best goed. Ik kon goed meekomen met de hoogste middengroep. Ik had nog geen hardloopschoenen, maar gewoon op mijn oude aerobic schoenen.
Zaterdag middag naar Run2Day en daar heb ik echte hardloopschoenen gekocht. Je wordt daar op video opgenomen om te kijken hoe je loopt, en dat was echt schrikken! Mijn enkels zakken helemaal naar binnen (daar heb je speciale schoenen voor) maar ik maak ook een rare zwaai met mijn benen en ik landt niet op mijn hiel maar op mijn voorvoet.
Oei!
Zondagochtend heb ik mijn nieuwe schoenen uitgeprobeerd en ik kwam gelijk niet meer vooruit.....zelfs de 30 seconden 'dribbelen'-30 seconden wandelen-30 seconden hardlopen routine van de dag ervoor hiel ik niet vol.

Ik was na de les wel vol energie!
pi_42715994
--- oeps
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:04:12 #255
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42716019
Maar je wikkelt je voet nu wel volledig af bij het lopen? Het zal ook vast niet makkelijk zijn zo'n volledig verkeerde looptechniek af te leren.
pi_42716082
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Maar je wikkelt je voet nu wel volledig af bij het lopen? Het zal ook vast niet makkelijk zijn zo'n volledig verkeerde looptechniek af te leren.
Valt niet mee om er op te letten!
Ik moet én landen op de hiel en goed afwikkelen, én mijn benen op de goede manier optillen.
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:21:00 #257
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_42719009
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef computergirl het volgende:
Zaterdag heb ik mijn eerste hardlooples gehad (via 'met Agis in beweging') en dat ging eigenlijk best goed. Ik kon goed meekomen met de hoogste middengroep. Ik had nog geen hardloopschoenen, maar gewoon op mijn oude aerobic schoenen.
Zaterdag middag naar Run2Day en daar heb ik echte hardloopschoenen gekocht. Je wordt daar op video opgenomen om te kijken hoe je loopt, en dat was echt schrikken! Mijn enkels zakken helemaal naar binnen (daar heb je speciale schoenen voor) maar ik maak ook een rare zwaai met mijn benen en ik landt niet op mijn hiel maar op mijn voorvoet.
Oei!
Zondagochtend heb ik mijn nieuwe schoenen uitgeprobeerd en ik kwam gelijk niet meer vooruit.....zelfs de 30 seconden 'dribbelen'-30 seconden wandelen-30 seconden hardlopen routine van de dag ervoor hiel ik niet vol.

Ik was na de les wel vol energie!
voorvoetlanding is niet per definitie verkeerd zal ook maar goed nadenken of je het wel wil afleren.

http://www.posetech.com/

*landt zelf trouwens op bijna de gehele voet
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_42720011
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:21 schreef Scighera het volgende:

[..]

voorvoetlanding is niet per definitie verkeerd zal ook maar goed nadenken of je het wel wil afleren.

http://www.posetech.com/

*landt zelf trouwens op bijna de gehele voet
Oh, gelukkig. Ik kreeg de indruk dat dat het heel raar is om niet op je hiel te landen:) BTW: waarom zit de demping van hardloopschoenen dan voornamelijk in de hiel?

Ik zal me de komende tijd dan maar vooral richten op mijn rare manier om mijn benen naar voren te 'zwaaien'. Dat geeft echt blessures.
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:05:05 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:44:36 #260
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42722270
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:41 schreef annoh het volgende:
off topic (want dit hiervoor was natuurlijk volledig hardlopen-relevant!): een vriendin van me wil missch. ook jouw master gaan doen en wilde daar wat meer info over. Heb dr al naar de masterdag gestuurd (ik was gewoon nog aan t werk op mn feestje ) maar ben je vaak bij de balie ofzo? Dan stuur ik r ff langs.
Ik sta morgen en overmorgen daar boeken te verkopen toevallig
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:54:34 #261
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42722364
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:05 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nu overigens een vrij vreemd beeld van jouw techniek.
- teveel zwaai naar voren met been
- landen op de voorvoet
- beweging van voet niet helemaal afmaken

Als ik het zo voor me zie dan lijkt het voor mij nogal op huppelen ofzo, meer kan ik er niet echt van maken
(maar goed, ik ben dan ook niet zo goed in de techniek-kennis van het lopen, heb pas sinds maand goede schoenen )
pi_42732667
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:05 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nu overigens een vrij vreemd beeld van jouw techniek.
Kan ik me wel voorstellen.....ik kan het een beetje moeilijk uitleggen.
Wat ik fout doe is dat ik mijn (onder) been niet gewoon recht naar voren optil, maar een beetje een bocht maak.
Mijn onderbeen blijft dus niet in een rechte lijn onder mijn knie maar zwaait een beetje uit naar buiten. Dit ken ik ook wel van mezelf, ik wandel graag flinke stukken en als ik moe wordt heb ik ook deze 'onderbeen zwaai'-neiging.

Het komt er waarschijnlijk op neer dat ik gewoon mijn knie hoger op moet tillen dan ik nu geneigd ben om te doen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:45:40 #263
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42751481
ok ok, niet alleen maar roze wolken dus, haha.
Wilde vandaag nog 1 keertje hardlopen voordat de regen zou toeslaan (en ik ben rest van de week ook druk met uitgaan enzo ) en had als doel eens te kijken of ik 3:30 op een kilometer zou kunnen volhouden (= 17km/h ongeveer)...dat lukte, voor 3,5 kilometer dan tenminste daarna was ik kapot en moest ik in een jog tempo terug lopen de 3,5 kilometer . Laatste kilometer nog even aangezet, maar ik zal nog even moeten doortrainen voordat ik dit tempo 10 kilometer zou kunnen volhouden haha.

Zo, nu even tijdje niks
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:45:33 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42859015
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:01 schreef pfaf het volgende:
Zojuist 7 kilometer hardgelopen, (..)
Voor het eerst in een maand weer hardlopen zo, eens kijken of ik de 10k nog kan en hoe snel.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15:08 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42859677
Ik ben vandaag begonnen met hardlopen. Weleens eerder gedaan in verenigingsverband (wel 10 jaar geleden). De sessie was erg fijn, zonnetje scheen en mooie herfstkleuren in het park. Omdat mijn conditie 0 is ben ik begonnen met een absolute beginnersschema. Daarnet heb ik 5x1 minuut hardgelopen afgewisseld met 5x2 minuten wandelen. Het ging me niet echt moeilijk af. Toch was ik na de 5de keer lopen wel enigszins buiten adem en ik heb lekker gezweet. Hartslag is na een halfuur nog 95 per minuut, dit lijkt me dan weer iets minder goed (rusthartslag is 66 bij mij). Is dit normaal of...? En is een hartslagmeter aan te raden?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:13:27 #266
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42860828
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:15 schreef Aventura het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met hardlopen. Weleens eerder gedaan in verenigingsverband (wel 10 jaar geleden). De sessie was erg fijn, zonnetje scheen en mooie herfstkleuren in het park. Omdat mijn conditie 0 is ben ik begonnen met een absolute beginnersschema. Daarnet heb ik 5x1 minuut hardgelopen afgewisseld met 5x2 minuten wandelen. Het ging me niet echt moeilijk af. Toch was ik na de 5de keer lopen wel enigszins buiten adem en ik heb lekker gezweet. Hartslag is na een halfuur nog 95 per minuut, dit lijkt me dan weer iets minder goed (rusthartslag is 66 bij mij). Is dit normaal of...? En is een hartslagmeter aan te raden?
Als je het fijn vindt om met hartslag te werken is het aan te raden ja, maar noodzakelijk is het zeker niet. Ik heb zelf bijvoorbeeld geen flauw benul van mijn hartslag tijdens het lopen en/of in rust, zonder het bij te houden kan je ook heel makkelijk aanvoelen hoe zwaar de belasting voor je lichaam is

Maar goed begin! Gewoon lekker uitbouwen....heb je nog een bepaald doel voor ogen?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:24:21 #267
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42861029
Hartslag is over het algemeen wel goed aan te voelen, mijne ligt nu al een paar maand zonder batterijen in de kast, maar echt missen doe ik 'm niet.
't Lopen ging verbazingwekkend lekker overigens, lekker weer, lekker tempo en totaal geen problemen met de 10.000.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:29:00 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42861122
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:13 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Als je het fijn vindt om met hartslag te werken is het aan te raden ja, maar noodzakelijk is het zeker niet. Ik heb zelf bijvoorbeeld geen flauw benul van mijn hartslag tijdens het lopen en/of in rust, zonder het bij te houden kan je ook heel makkelijk aanvoelen hoe zwaar de belasting voor je lichaam is

Maar goed begin! Gewoon lekker uitbouwen....heb je nog een bepaald doel voor ogen?
Ja...vooral conditieopbouw en bijkomend effect afvallen hoewel ik niet erg veel kwijt hoef, maar 2 kg ofzo. Daarnaast wil ik gaan meedoen aan lopen zoals de Dam tot Dam, vriendinnen van mij doen al jaren aan hardlopen, en spoorden me steeds aan, maar ik had elke keer een excuus. Nu wil ik ze verbluffen door ze over een paar maanden op te bellen en te vragen of ze met me meegaan voor een duurloopje
Wel denk ik dat ze zich dan moeten inhouden, ze lopen beide al 18 jaar ofzo
  zondag 22 oktober 2006 @ 06:38:06 #269
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_42879525
He did it again!!!!!

Normann Stadler heeft met een eindtijd van 8:11:56 zijn 2e IRONMAN wereldtitel binnegehaald:

3.8k swim: 54:05
180k bike: 4:18:23 (41.8km/h)
42.2k run: 2:55:03

snelste marathon is geloof ik gelopen door de nr2: Cameron Brown liep 2:46:02, wat niet snel genoeg was om Stadler terug te pakken bij zijn opgebouwde voorsprong bij het fietsen

[ Bericht 5% gewijzigd door Scighera op 22-10-2006 07:10:56 ]
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:00:30 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:26:11 #271
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42881726
ik moet maar zien uberhaupt ooit onder de 3 uur te komen met een marathon!
geweldige prestatie!

Heb je zelf nog fanatieke plannen scighera? Je trainingsschema's waren zo indrukwekkend dat iedereen hier waarschijnlijk erg benieuwd is naar waar je nu naar bezig bent (ik in ieder geval wel )
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:50:38 #272
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_42896111
vannochtend weer getraind (op zondag ochtend altijd in verenigingsverband). het programma voor dit keer was 15*1 minuut, met een minuut rust tussendoor. de laatste minuut was 30 seconden samen en 30 seconden volle snelheid voor jezelf. ik ben er vol voor gegaan en heb m'n pa, die in het zelfde groepje zat er uit gelopen de korte stukken, die korte minuten blijf ik hem wel voor.
.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:32:47 #273
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42899945
Ik heb me voorgenomen deze week eindelijk een afspraak te maken met de sportarts. Heb al een week of drie niet gelopen door knieklachten, en ik mis het best.
Hopelijk heeft hij een goed advies. Ik sprak van de week een (half)bekende, en die had de halve marathon van Amsterdam gelopen. En toen werd ik wel weer even jaloers.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_42900787
ik heb vandaag ook geprobeerd te trainen maar ineens spelen mn scheenbenen op, waar ik afgelopen dinsdag nog 10 km zonder problemen heb gelopen kom ik nu niet verder dan 2 km Ik heb niks veranderd aan mn schoeisel, trainingen etc.
Waarschijnlijk is er sprake van Shin-splints (Tibiaal Stress Syndroom - T.S.S).
Maar wat ik niet begrijp is WAAROM treedt dat nu ineens op en zo plotseling? Ik heb mezelf niet 'overtraind' ofzo, in de keren daarvoor constant 7,5 - 10 kilometers gelopen en geen tekenen van shin-splints.

Iemand een idee?

En ik ben niet blij aangezien de zevenheuvelelnloop eraan komt
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:54:50 #275
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42900788
Jaloers op mensen die de Marathon van Amsterdam hebben gelopen?
Totaaaal geen last van Tsss een finish in t olympisch stadion, wat stelt dat nou voor??

Wel. jaloers dus. Balen, ik heb ook nog steeds last van mn schenen. Steeds minder maar toch.
pi_42904949
Haha die foto, ik dacht even dat het iemand uit dit topic was die een foto van zichzelf plaatste bij een verslagje van een wedstrijd

Ik ben ZEER slecht bezig qua hardlopen. Had al een tijdje in de gaten dat ik een stuk langzamer ben dan vorig jaar om deze tijd, en ook gewoon minder train. Maar nu is de klad er helemaal in gekomen. Op zich is dat niet heel erg, ik vermaak me momenteel erg met andere dingen en zulke weinig sportieve periodes heb ik wel vaker, het jammere is alleen dat het zo kort voor de Zevenheuvelen is. De timing had beter gekund
pi_42910246
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb me voorgenomen deze week eindelijk een afspraak te maken met de sportarts. Heb al een week of drie niet gelopen door knieklachten, en ik mis het best.
Hopelijk heeft hij een goed advies. Ik sprak van de week een (half)bekende, en die had de halve marathon van Amsterdam gelopen. En toen werd ik wel weer even jaloers.
Kun je gewoon naar een willekeurige sportarts toe, of moet dit via de huisarts? Ik zit met hetzelfde probleem, heb nu al vier weken niet meer gelopen door aanhoudende knieklachten Had gehoopt dat het vanzelf wel zou weggaan, maar ik heb de indruk dat het soms alleen maar erger is dan vier weken geleden
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:00:40 #278
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42910826
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef corny het volgende:

[..]

Kun je gewoon naar een willekeurige sportarts toe, of moet dit via de huisarts? Ik zit met hetzelfde probleem, heb nu al vier weken niet meer gelopen door aanhoudende knieklachten Had gehoopt dat het vanzelf wel zou weggaan, maar ik heb de indruk dat het soms alleen maar erger is dan vier weken geleden
Ik zei sportarts, maar in feite is het een podoloog, omdat ik vrijwel zeker weet dat het door mijn looptechniek of mijn schoenen komt. Daar heb je geen verwijzing van de huisarts voor nodig, je kunt gewoon een afspraak voor een loopanalyse maken.

Bijvoorbeeld: http://www.sportpodologie.nl/sportpodologie.htm
Check mijn band Glorybox
  maandag 23 oktober 2006 @ 11:08:41 #279
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42912118
Met m'n oude schoenen had ik ook vaak last van m'n schenen, na overgestapt te zijn heb ik nergens meer last van.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:54:21 #280
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42916890
Ben nu al 3 dagen ernstig ziek, echt vervelend
Even tijdje niet lopen dus...

(ok, het is niet zo erg als shinned splins of oververmoeidheid natuurlijk)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:04:16 #281
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42917205
Ik ben weer terug in zaken.

Net een klein fortuin uitgegeven aan nieuwe schoenen. Het bleek dat mijn oude echt te slecht waren, ook al waren het Asics. Maar uit het cheape segment, en ik heb met mijn massa wel wat stevigers nodig.
Meteen ook maar even twee loopshirts en een verlichtingsbandje erbij gekocht, en morgen mijn rentree maken.
Check mijn band Glorybox
pi_42917588
Ben vanochtend bij de huisarts geweest, zij denkt aan een irritatie van het kraakbeen achter de knieschijf en een bijkomende vochtophoping. Moet nu onder begeleiding van een fysio het herstel gaan opbouwen....
pi_42919039
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef corny het volgende:

[..]

Je doet geen andere sporten, want daar kan het ook aanliggen?
Ik heb van de zomer last van mijn rechterknie gehad en achteraf denk ik dat het meer met de plotselinge "zwenk'bewegingen te maken had die ik met een andere sport deed.
Ik heb toen een maand echt helemaal niet hardgelopen, maar wel veel fietsen en watersporten.
Het is nu helemaal weg en ik loop nu 5 keer per week tussen 6 en 15km, dat ligt een beetje aan of ik tijd en zin heb.
pi_42919153
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 18:44 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik sta morgen en overmorgen daar boeken te verkopen toevallig
ehmm....ook ff off-topic, maar ik begin zo'n vaag vermoeden te krijgen dat ik jou misschien ook wel eens in het echt heb gezien...iets met de UvA?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:26:33 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42919988
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Nooruna het volgende:

[..]

ehmm....ook ff off-topic, maar ik begin zo'n vaag vermoeden te krijgen dat ik jou misschien ook wel eens in het echt heb gezien...iets met de UvA?
neej, VU....(zou wat zijn, als ik iedereen hier zou kennen, dat verwacht je niet )
pi_42920053
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Grumpey het volgende:

[..]

neej, VU....(zou wat zijn, als ik iedereen hier zou kennen, dat verwacht je niet )
sorry nog steeds off-topic....pfft, zou wat zijn idd...alhoewel in de VU-boekwinkel ben ik ook weleens geweest.....
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:37:49 #287
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42920338
Nouja, grootste kans om me tegen te komen is als je ook langs de Amstel hardloopt, aangezien dat mijn standaard route is (enige optie ook, woon in het centrum en vondelparkrondje is net te kort)

Maar als je het niet erg vind ga ik niet met een FOKshirt lopen ofzo, zoveel behoefte aan herkenning heb ik ook weer niet
pi_42920497
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef Nooruna het volgende:

[..]

Je doet geen andere sporten, want daar kan het ook aanliggen?
Ik heb van de zomer last van mijn rechterknie gehad en achteraf denk ik dat het meer met de plotselinge "zwenk'bewegingen te maken had die ik met een andere sport deed.
Ik heb toen een maand echt helemaal niet hardgelopen, maar wel veel fietsen en watersporten.
Het is nu helemaal weg en ik loop nu 5 keer per week tussen 6 en 15km, dat ligt een beetje aan of ik tijd en zin heb.
Nee, hardlopen is de enige sport die ik momenteel beoefen. Nou ja, momenteel niet dus Ik had ook gehoopt dat rust de klachten zou wegnemen, maar helaas is dit niet het geval gebleken. Zal vanmiddag proberen een afspraak bij een fysio te maken om eens te kijken hoe ik weer kan gaan trainen. Begin het wel enorm te missen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:46:16 #289
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42920604
Check mijn band Glorybox
pi_42920920
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef Grumpey het volgende:
Nouja, grootste kans om me tegen te komen is als je ook langs de Amstel hardloopt, aangezien dat mijn standaard route is (enige optie ook, woon in het centrum en vondelparkrondje is net te kort)

Maar als je het niet erg vind ga ik niet met een FOKshirt lopen ofzo, zoveel behoefte aan herkenning heb ik ook weer niet
Ehm...langs de Amstel komt weleens voor ja, maar meestal ren ik in de buurt van Ouderkerk.
Jammer dat je echt stukken sneller als ik ren, anders konden we een keer afspreken (en met Annoh?)..
en nee ik doe ook geen FOK-shirt aan..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:28:40 #291
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42921576
Hahaha proef ik heir een zekere schaamte nooruna en Grumpey? Haha heel herkenbaar .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:39:24 #292
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42921956
quote:
Ze blijven echt altijd lelijk he, hardloopschoenen. Maar voor hardlopenschoenen zien ze er goed uit
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:04 schreef Nooruna het volgende:

[..]

Ehm...langs de Amstel komt weleens voor ja, maar meestal ren ik in de buurt van Ouderkerk.
Jammer dat je echt stukken sneller als ik ren, anders konden we een keer afspreken (en met Annoh?)..
en nee ik doe ook geen FOK-shirt aan..
ach, zo snel ben ik ook niet meer als ik helemaal tot aan oudekerk gelopen ben hoor In principe is dat net iets te ver voor me (ik zit dan op 11km, en dan moet ik nog terug), maar ik ben altijd in voor gezellige activiteiten natuurlijk
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef annoh het volgende:
Hahaha proef ik heir een zekere schaamte nooruna en Grumpey? Haha heel herkenbaar .
Ik sta nog na te beven joh, ben er zelfs nu ziek van geworden
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:55:44 #293
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42922495
Ach dat effect heb ik wel eens op mensen heh;) Haha. Je bent gewoon een enorm beroemd persoon. Volgens mij is fok er zelfs drie dagen plat van geweest!! Nu snap ik het... Hahaha

Maar ontopic dan maar, ik wil weer lopen maar heb nog steeds scheenpijn en word er eigenlijk best een beetje sjacherijnig van. Het trekt wel weg dus volgende week ga ik misschien weer eens iets ondernemen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:16:23 #294
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42977753
sterkte alvast, hou ons op de hoogte

Heb zelf nagevraagd hoe het werkt om in het universiteitsteam te mogen lopen tijdens de batavierenrace, en ik zit nu in de voorselectiegroep dus hopelijk mag ik dan ook meedoen Al zit ik er in op basis van mijn snelste tijd, dus ik moet op dit niveau blijven of beter worden, niet opeens verslechteren want dan wordt het lastig.

Lijkt me erg leuk om voor uni te mogen lopen tijden de bata , nog meer mensen die de bata kennen hier?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:22:27 #295
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42977848
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Grumpey het volgende:
sterkte alvast, hou ons op de hoogte

Heb zelf nagevraagd hoe het werkt om in het universiteitsteam te mogen lopen tijdens de batavierenrace, en ik zit nu in de voorselectiegroep dus hopelijk mag ik dan ook meedoen Al zit ik er in op basis van mijn snelste tijd, dus ik moet op dit niveau blijven of beter worden, niet opeens verslechteren want dan wordt het lastig.

Lijkt me erg leuk om voor uni te mogen lopen tijden de bata , nog meer mensen die de bata kennen hier?
Ik heb er een jaar of vijf geleden ongetraind aan meegedaan, een etappe van 7 km geloof ik. Ik kwam brokkend over de finish. Maar het is zeker een leuk evenement, vooral de nachtploeg is tof, iedereen loopt met lampjes en er hangt een leuk sfeertje.
Het feest na afloop op de campus van de TU Twente is ook top.

Heb gisteren voor het eerst weer een half uurtje gelopen, nu op nieuwe schoenen. Vooralsnog heb ik geen last van mijn knieën, dus dat gaat goed! Wel spierpijn, maar ja dat krijg je als je een maand niet hebt gelopen.
Check mijn band Glorybox
pi_42982183
Bata is geweldig, ik studeer al jaaaaren niet meer maar doe nog vrijwel elk jaar mee, er zijn altijd teams die op het laatst ineens nog een vrouw nodig hebben. Heb nachtploeg, ochtendploeg, middagploeg allemaal meerdere keren gedaan, nachtploeg is super! Ochtendploeg is qua tijden kut, maar qua etappes best lekker. Middagploeg is leuk als je de slotetappe mag doen, met z'n allen tegelijk starten en dan binnenkomen op die atletiekbaan met superveel publiek en orkestjes

(Er is trouwens een apart topic hierover)

In zo'n universiteitsteam is het wel heel anders dan in een gezelligheidsteam. Het gaat dan heel erg om de prestatie. Dan kun je er bij wijze van spreken echt op aangekeken worden dat je "maar" twintigste was. Maar als je dan met je team hoog eindigt is dat natuurlijk wel super!

(Heb zelf nooit in het uni-team meegedaan hoor, daar ben ik veel te langzaam voor, maar ik hoorde de verhalen van een jongen die een keer met ons meedeed omdat hij ook weleens een keer in een relaxed team mee wilde doen. Dat was lachen, later kon je bij ons team in de uitslagen zien dat zo ongeveer iedereen 150e of 200e was geworden op zijn etappe, en op twee etappes waren we 6e en 4e geworden. Dat waren de twee etappes die die gast liep, en hij liep ze ook nog direct achter elkaar
pi_42982212
Heb ook een keer meegedaan aan de Veluweloop trouwens met een team, da's wel even wat anders, veel minder studentikoos, veel minder massaal, en over het algemeen een stuk snellere teams.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:58:12 #298
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42983562
Oja, ik deed mee met een gezelligheidsteam.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:26:05 #299
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43001709
thaleia, kan dat topic niet zo snel vinden, zoekfunctie is ook kapot volgens mij, heb je linkje voor me misschien?

Vorig jaar Bata liep ik ook in de nachtploeg in gezelligheidsteam, maar het leukste vind ik ook alle sfeer eromheen, het rijden in het busje/fietsen naast lopers/brak in gymzaal slapen/grootste feest van nederland/de finish kijken etc. Vooral ook dat je met zun 25en bent (grote groep) maakt het gelijk gezellig bij voorbaat op de heenreis al
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:04:06 #300
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43052232
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef annoh het volgende:
Jaloers op mensen die de Marathon van Amsterdam hebben gelopen?
Totaaaal geen last van Tsss een finish in t olympisch stadion, wat stelt dat nou voor??
3 december is de Olympisch stadionloop, 5 of 10 km, met finish in het stadion zelf, dus mooie herkansing, en mooi doel om te halen met je kapote benen toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')