Als ik jou was, zou ik in de laatste week voor de wedstrijd alleen maar rustige trainingen doen. Zo geef je je lichaam de tijd om zo goed mogelijk te herstellen en de energievoorraden weer helemaal aan te vullen. Die 37'er zal dan zeker wel lukkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Grumpey het volgende:
Heb me overigens nu ook ingeschreven voor de 10 km die gelopen wordt tijdens de amsterdam marathon 15 oktober. Dus dat houd me lekker scherp met trainen enzo, en ik hoop dat ik binnenkort dus mijn 1e 37'er mag verwelkomen![]()
Ik ook, maar iemand waarmee ik zou gaan lopen volgens mij dus niet, even navragen nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef Wolfje het volgende:
De inschrijving voor de zevenheuvelenloop is gisteren gesloten! Dat is dus bijna 2 weken vroeger dan vorig jaar.
Voor mij maakt het toch niet veel uit aangezien ik me op tijd heb ingeschreven.
Was wel druk, 250 mannen recreanten (naast nog wedstrijd, vrouwen, jeugd etc.) die dus indezelfde categorie als ik startte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Robocock het volgende:
Zeer nette tijd Grumpert!
Was het druk? Baalde echt vandaag, maar toen ik vanmiddag een rondje van 7,5 km ging lopen had ik nog steeds last van mn knie dus ik had niet echt vol kunnen gaan.
Wel irritant trouwens, last van je knieHeb nog nooit ergens last van gehad bij het lopen, en heb het nu een paar dagen. Rust zal wel helpen, maar ik ben niet zo'n stilzitter
![]()
15 oktober loop ik ook de 10 km indd, sta al ingeschrevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ook, maar iemand waarmee ik zou gaan lopen volgens mij dus niet, even navragen nog
[..]
Was wel druk, 250 mannen recreanten (naast nog wedstrijd, vrouwen, jeugd etc.) die dus indezelfde categorie als ik startte.
Doe je wel weer mee met de 10 km op 15 oktober? Inschrijven daarvoor kan namelijk maar tot en met morgen als je dat zou willen.
Ow! Dat valt best mee joh! Ik ben begonnen met 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen afwisselen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:01 schreef Cutie het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste training gelopen...
3 x 2 minuten wandelen
3 x 2 minuten hardlopen.
Conclusie: Wandelen gaat prima!
Conditie is 0,0
Meteen nog een vraagje aan de dames alhier. Zijn er speciale sportbeha's voor hardlopers? Zo ja, waar koop je die en van welk merk zijn ze?
De 6km bij de ROC City run van de marathon van eindhovenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
welke 6 km?
volgende week loop ik de 4Mijl (6437 m) van Groningen![]()
Kijk! Mooi begin, als je op deze manier door blijft gaan en steeds een stukje langer gaat lopen merk je inderdaad al snel vooruit gang. Probeer deze topicreeksen bij te houden en reply af en toe wat je gelopen hebt dat houd je gemotiveerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef Cutie het volgende:
In de Runnersworld van oktober staat een sportbeha test!
Vandaag mijn tweede trainingsdag gehad.
3 x 2 minuten wandelen
3 x 2 minuten hardlopen
Omdat ik nog niet thuis was er nog 1 minuut wandelen en 1 minuut hardlopen aan vastgeplakt. In totaal zo'n 1,8 km afgelegd.
* Cutie is trots op zichzelf.
heel herkenbaar. m'n vader doet aan hardlopen, maar toch hebben we het er niet al te vaak over. op m'n stage en op school zitten vooral mensen die al zweten als ze het woord "sport" horen of zien. daarom kijk ik hier regelmatig naar al die tijden die lager zijn dan de mijne, en dan denk ik "shit, ik moet is gaan trainen, dat wil ik ook!"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Kijk! Mooi begin, als je op deze manier door blijft gaan en steeds een stukje langer gaat lopen merk je inderdaad al snel vooruit gang. Probeer deze topicreeksen bij te houden en reply af en toe wat je gelopen hebt dat houd je gemotiveerd.
Ik heb al aan mezelf gemerkt, dat wanneer ik minder in dit topic kijk dat ik minder enthosiast ben. Misschien komt dat wel door de mensen om mij heen die zich helemaal niet met hardlopen bezighouden. Want bepaalde eindtijden of afstanden zeggen mensen helemaal niks totdat je het zelf ervaart.
Ik denk dat ik voor volgend weekend weer een weekendje bier drinken skip en mezelf toch eindelijk eens probeer te verbeteren op de 5KM aanstaande zondag.![]()
*herkenning inderdaad*quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
heel herkenbaar. m'n vader doet aan hardlopen, maar toch hebben we het er niet al te vaak over. op m'n stage en op school zitten vooral mensen die al zweten als ze het woord "sport" horen of zien. daarom kijk ik hier regelmatig naar al die tijden die lager zijn dan de mijne, en dan denk ik "shit, ik moet is gaan trainen, dat wil ik ook!"
![]()
Die rechter met dat Oranje shirtje!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
*herkenning inderdaad*
Initiatief van mijn kant, wat foto's van afgelopen zaterdag:
[afbeelding]
Omdat die site waar ik ze op wil knallen opeens weigert foto's te uploaden is het bij ééntje gebleven, zal v/d week nog twee foto's erbij proberen te zetten.
Quizvraagje: Wie ben ik?![]()
Tip: Ik heb een korte broek aan...![]()
ik train op dinsdag en donderdag 's avonds en op zondag 's morgens met een groep.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 06:59 schreef Cutie het volgende:
Ik ga toch ook voor de nummer 6Wel leuk, dat soort foto's! Ik laat mezelf nog maar niet op de foto zetten, mijn ge(s)jog ziet er nog niet uit!
Gisteren had ik een rustdag, vandaag ga ik weer 3x2 rennen en 3x2 wandelen.
Lopen jullie trouwens voornamelijk 's avonds of 's ochtends?
meestal s'middags, mag dat ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 06:59 schreef Cutie het volgende:
Ik ga toch ook voor de nummer 6Wel leuk, dat soort foto's! Ik laat mezelf nog maar niet op de foto zetten, mijn ge(s)jog ziet er nog niet uit!
Gisteren had ik een rustdag, vandaag ga ik weer 3x2 rennen en 3x2 wandelen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Grumpey het volgende:
ik vermoed nummer 6, die lijkt het meest op je avatar
Succes komende zaterdag op de 5, ga je vantevoren nog keer trainen ervoor?
Er was een fotograaf en die had iets van 450 foto's geschoten die dag. Als je had meegedaan had er vast wel een foto van je tussen gezeten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 06:59 schreef Cutie het volgende:
Ik laat mezelf nog maar niet op de foto zetten, mijn ge(s)jog ziet er nog niet uit!
ik haalde laatst 2550 meter.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Ricky_ het volgende:
Ik heb morgen of volgende week een coopertest, zijn er dingen die jullie me kunnen aanraden? Muziek luisteren bijvoorbeeld, werkt dat of niet?
En 2.6 km in 12 minuten, is dat nou veel?
het is 13 km/h. Even een vergelijking: het wereldrecord van de marathon staat met een snelheid van 20 km/h, maar uiteraard is dat 42 km lang ipv 2.6quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Ricky_ het volgende:
Ik heb morgen of volgende week een coopertest, zijn er dingen die jullie me kunnen aanraden? Muziek luisteren bijvoorbeeld, werkt dat of niet?
jajaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef Soempie het volgende:
Oja, gaan er hier mensen zondag de vier mijl van Groningen lopen? Zag het zo snel niet staan.
Volgens mij moet je minstens 2400 M kunnen lopen. Geloof dat het ongeveer zo zatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Ricky_ het volgende:
hier staat een schemaatje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:56 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Volgens mij moet je minstens 2400 M kunnen lopen. Geloof dat het ongeveer zo zat
2400 2600 redelijk
2600 2800 goed
2800 3000 zeer goed
3000 > uitstekend
Het kan ook zomaar zijn dat deze afstanden met daarbij de benoemingen allang achterhaald zijn.![]()
Succes in ieder geval!
Muziek op doen voor 12 minuten, mha lijkt mij in ieder geval niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |