Hummie natuurlijk. Dit soort spelletjes kan ze zich nog herinneren van haar eigen kinderpartijtjes.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef ThaSandman het volgende:
Wie verzint zo'n opdracht?
Laat ze dan iets nuttigs doenquote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef ThaSandman het volgende:
Wie verzint zo'n opdracht?
Kan toch niet anders. Niemand weet hoeveel ballonnen ze nu hebben....quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BBoon het volgende:
Leuke TT...alleen hoop ik het niet ....er moet een berg drank dat huis in
Ik ben ook bang dat ze het niet halen...Niet leuk voor ons.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan toch niet anders. Niemand weet hoeveel ballonnen ze nu hebben....
2000 moeten ze er hebben....
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Wat doen Hilde en Monique nou??
HIlde staat te blazen
opdracht mislukt, door zeekoe!quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Wat doen Hilde en Monique nou??
HIlde staat te blazen
quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.
Daar hebben we niets aan, want ze mogen niet dronken wordenquote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BBoon het volgende:
Leuke TT...alleen hoop ik het niet ....er moet een berg drank dat huis in
zo hou ik weer van jequote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo beter, ik vind die rob wel grappig eigenlijk
![]()
ik ruik een noodrantsoenweekje![]()
Wel leuk als ze het rookwaar en alcohol afpakken voor een week. Een Hilde die helemaal gaat flippen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze het niet halen...Niet leuk voor ons.
Ik had het leuker gevonden als ze het met hun eigen longen hadden moeten doen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.
Wat was r dan?quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Jammie het volgende:
[..]
Yep, ruzie tussen scanman en LekkerSimpel. NothernStar sloot het topic. Maar dit is off-topic![]()
waarom niet? Laat ze maar eens een tijdje op noodrantsoen zitten. Hilde geen drank meer geven. Alleen pindakaas en uien lijkt mij wel geinig. En geen sigaretten en shag natuurlijk. Komt er eindelijk een beetje spanning in die ingekakte zooi daar.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze het niet halen...Niet leuk voor ons.
Yep, en dan ook ECHT geen rookwaar!quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel leuk als ze het rookwaar en alcohol afpakken voor een week. Een Hilde die helemaal gaat flippen.
Hilde is morgen toch weg.quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel leuk als ze het rookwaar en alcohol afpakken voor een week. Een Hilde die helemaal gaat flippen.
Idd. Ze moeten t niet zo halfbakken doen heel de tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
met dank aan Stability![]()
Hilde ziet het niet meer zitten
[afbeelding]
Dat is ook weer zo. Had ik nog niet bij stil gestaan de drank en peuken. Dan wordt het echt een hel daar. Met de nodige irritaties.quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
waarom niet? Laat ze maar eens een tijdje op noodrantsoen zitten. Hilde geen drank meer geven. Alleen pindakaas en uien lijkt mij wel geinig. En geen sigaretten en shag natuurlijk. Komt er eindelijk een beetje spanning in die ingekakte zooi daar.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo hou ik weer van je
noodransoen....kom maar op met die ergenissen..hihiihi![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef ThaSandman het volgende:
Pindakaas en uien rantsoen voor het niet houden aan de spelregels.
Je bent goed op dreefquote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
met dank aan Stability![]()
Hilde ziet het niet meer zitten
[afbeelding]
he die gast heb dat echt wel tof gedaan, tochquote:Op zondag 17 september 2006 16:44 schreef Jammie het volgende:
Ah, Stability dus...
Bellen dus morgen..... voor eigen belangen!quote:alleen jammer dat Hillie dat niet meer gaat meemaken
Absoluut.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he die gast heb dat echt wel tof gedaan, toch![]()
Om vervolgens als plumpuddingen op de bank ineen te zakken ...quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen zich gaan opfrissen onder de douche na deze opdracht.
En nu krijgen we heel de week te horen hoe t-had-gemoeten, dat ze honger hebben en dat ze zin hebben in drank.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Kinga het volgende:
Werd uberhaupt toch eens tijd voor een noodrantsoentje....met luxe vreten en drank is ook saai dus maakt geen ruk uit...
de link tussen [img] en [/ img] zetten....quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil zo graag een cap plaatsen, maar het lukt niet............ wie helpt me ?![]()
Ja lekker na afloop iedereen naakt onder de douche.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen zich gaan opfrissen onder de douche na deze opdracht.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef ThaSandman het volgende:
Dit is goed bewijs voor de arbeidsinspectie dat Hilde minstens een uur per dag kan werken. Dan hoef ik tenminste geen belasting meer aan haar te betalen.
Dat wordt dus pampers voor Hilde bestellen. Meenemen in de weekboodschappen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef versabommie het volgende:
milica heeft nu ongeveer dezelfde gelaatsuitdrukking als haar mams...
overigens zegde hilde: heb jij ook het gevoel of je in je broek gepiest hebt?
achter opmaak heb je allemaal blokkies de 1 na laatste daar de link inplakken en voilaquote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil zo graag een cap plaatsen, maar het lukt niet............ wie helpt me ?![]()
Aantal dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe lang loopt die stream3 al zo te kutten
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Huh? t Lijkt wel alsof de tijd heeft stilgestaan?
Ze mag daar toch gewoon staan? Het is haar leven.quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe lang loopt die stream3 al zo te kutten
Tena-lady zal je bedoelenquote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt dus pampers voor Hilde bestellen. Meenemen in de weekboodschappen.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ze mag daar toch gewoon staan? Het is haar leven.
De klok stond nog steeds op 22 minuten. Of ik heb t fout gezien, dat kan ook.quote:
Ja, die passen denk ik beter..quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tena-lady zal je bedoelen
[afbeelding]
Klopte nog steeds, gewoon 17.11 als eindtijd aanhouden...quote:Op zondag 17 september 2006 16:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
De klok stond nog steeds op 22 minuten. Of ik heb t fout gezien, dat kan ook.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo erg dat ze die stream nooit meer maken he
![]()
Duh.quote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Straks natuurlijk meteen 3 pagina's vol met verontwaardiging als weekopdracht toch geslaagd is
Nee die niet. Kijk maar waar anderen naar uploaden. Deze bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
THx, ga nog wel even oefenen ( doe het via image shaker)![]()
Uiteraard, zit niet voor jan lul te streamenquote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Straks natuurlijk meteen 3 pagina's vol met verontwaardiging als weekopdracht toch geslaagd is
quote:Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef kleinzusje het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/ScreenHunter_003.jpg]afbeelding][/URL]
THHHHHHHHHHHHHHHHHHXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXquote:Op zondag 17 september 2006 16:55 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee die niet. Kijk maar waar anderen naar uploaden. Deze bijvoorbeeld.
[afbeelding]
Jepquote:Op zondag 17 september 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Nou jongens, geniet nog maar ff...
Zometeen zakt het weer ineen op de banken en is de aktie weer voorbij..
nehg...ik dacht dat eggie 45 was of zo...quote:Op zondag 17 september 2006 17:01 schreef Kinga het volgende:
Eggie en Sab al 240??
The story of BB-6 so far....quote:Op zondag 17 september 2006 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Nou jongens, geniet nog maar ff...
Zometeen zakt het weer ineen op de banken en is de aktie weer voorbij..
SAY WHATquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
De Weekopdracht is gehaald!!!
Staat op de site van Talpa!!!
wOOOOOOOt????quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Meen je nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
zie nix?quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Huh???quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Wel bronvermelding de volgende keerquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Maar ik bereid jullie alvast voor op het onvermijdelijke
Kutflugel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
misschien moet jij maar een tijdje op de SC!quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Ik zie het niet staanquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Hee Joris!quote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef DJJoris het volgende:
Staat volgens mij nergens op de site, misschien zat Flugeltje bij een oud nieuwsbericht te kijken.
Een mod die ons verkeerde info geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Het is ook niet waar...
ooh, wat ben jij slecht zeg..... Maar deze weekopdracht kunnen ze niet laten slagen hoor......Echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Ik dacht dat ze goed was in blowjobsquote:Op zondag 17 september 2006 17:07 schreef Jammie het volgende:
Milica heeft maar 10 ballonnen gedaan ???
Het is ook niet waar...
Hey Stereotomyquote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Joris!![]()
Nee, flugel had even een kutmoment
quote:Big Brother ik heb een leuke vervolgd opdracht , Hilde binnen 24 uur de knoopjes uit de ballonnen laten halen.
Lukt het haar dan mag ze nog 1 weekje blijven lukt het niet moet ze meteen het huis uit.
SUNS55 17 SEPTEMBER 2006 17:06
quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ach kom nou, we weten toch allemaal waar dit op uit gaat lopen
Straks hebben ze gewoon die opdracht gehaald of ze krijgen een noodrantsoen van spullen die bij mij ook gewoon in de koelkast liggen op een gemiddelde week. Een weekopdracht van ANDERHALF uur en vervolgens weer niks, nada, njente, noppes, nul.
De jongen krijgt altijd het meisje en BB is zo soft als een wattenbolletje...quote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb er een hekel aan als mensen het einde van de film al voorzeggen
![]()
Vorig jaar hebben ze weekopdrachten afgekeurd, waar wij niet eens de fouten in zagen....(stipodracht) of ben ik nu te optimistisch ?quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ach kom nou, we weten toch allemaal waar dit op uit gaat lopen
Straks hebben ze gewoon die opdracht gehaald of ze krijgen een noodrantsoen van spullen die bij mij ook gewoon in de koelkast liggen op een gemiddelde week. Een weekopdracht van ANDERHALF uur en vervolgens weer niks, nada, njente, noppes, nul.
Ja maar BB is harder dan ooit dit jaarquote:Op zondag 17 september 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze weekopdrachten afgekeurd, waar wij niet eens de fouten in zagen....(stipodracht) of ben ik nu te optimistisch ?
leuk voor het forum...als niemand de stream meer hoeft te zien...quote:Op zondag 17 september 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De jongen krijgt altijd het meisje en BB is zo soft als een wattenbolletje...
Is niet voorzeggen, is gewoon realiteit.
Hilde kan de spanning niet meer aan. Ze heeft de groep verlaten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef versabommie het volgende:
Ohw ben zo zenuwachtig! zullen ze het halen dit keer? de spanning!
Maar wat nu als ze een paar balonnen kwijt zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef Verida het volgende:
slimme bb, alle niet opgeblazen ballonnen terug naar dbk
Leen er eentje bij Hildequote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuk voor het forum...als niemand de stream meer hoeft te zien...
ik ga maar eens de prozac pakken![]()
Daar heeft niet de minste denktank achtergezeten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef Verida het volgende:
slimme bb, alle niet opgeblazen ballonnen terug naar dbk
Of gewoon niet teruggedaan in de bak.. Kan ook nog natuurlijk, zeer makkelijk valsspelen zo.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze een paar balonnen kwijt zijn?
Ja, hoe dom kun je zijn!quote:Op zondag 17 september 2006 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaan ze nog zeer enthousiast naar balonnen zoeken... Dat wordt alleen maar van het totaal afgehaald...
Knap dat ze het gehaald hebben en zo....quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leen er eentje bij Hilde
Wel snel wezen die neemt zometeen een O.D. omdat ze het allemaal niet meer aankan van de pijn
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.aspquote:Op zondag 17 september 2006 17:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Knap dat ze het gehaald hebben en zo....
p.s. wat was volgens jou de link naar die werkende stream 3 ook alweer ?
Ik verdenk BB ervan dat ze voor dit spel profesionals hebben ingeschakeld.quote:Op zondag 17 september 2006 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Daar heeft niet de minste denktank achtergezeten.![]()
Klopt idd. t Is gewoon nagenoeg onmogelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef golfer het volgende:
Ze kunnen het onmogelijk gehaald hebben.
Ze moesten precies 2000 ballonnen hebben opgeblazen en niemand die het precies geteld heeft.
Zelfs bij 2001 is de opdracht dus al mislukt.
Buffert idd een beetje erg veel...quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp
Maar die werkt inmiddels ook k*t...
Nou ja, anders krijgen ze later misschien nog een sanctiequote:
GO FLUGEL...hihihiquote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Daar zitten dan ook heel veel mensen denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp
Maar die werkt inmiddels ook k*t...
Dat had ze wel beloofd.quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
Is Hilde aant janken?
BB gaat de niet-opgeblazen ballonnen tellen. Dat weer aftrekken van het totaal aan geleverde ballonen dan weet je ongeveer hoeveel er opgeblazen zijn.....quote:Op zondag 17 september 2006 17:17 schreef Kinga het volgende:
Ze weten het alleen zeker als BB met een prikker die ballonnen komt tellen....anders geloof ik er geen reet van!
Tijn is ook van de kaart.quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef ruby het volgende:
Semih is weer eens gepiqueerd. Gevoelig mannetje.
wacht maar tot ze hoort dat ie niet geslaagd isquote:Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Zit Hlde nou te janken?
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Zit Hlde nou te janken?
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=3 ...s3...lage kwaliteit 191kbprut...maar hij werkt welquote:Op zondag 17 september 2006 17:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buffert idd een beetje erg veel...
Dan nooit meer zeiken over Hilde wanneer ze niet janktquote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Kinga het volgende:
Oh, vind het toch wel zielig worden nu..
Dan heb je ook nog de ballonnen die niet geklapt zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
BB gaat de niet-opgeblazen ballonnen tellen. Dat weer aftrekken van het totaal aan geleverde ballonen dan weet je ongeveer hoeveel er opgeblazen zijn.....
Mooi zo.quote:
niet zo emotioneel a.u.b. we zijn streamers, we leven van de ellende van de bewonersquote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Verida het volgende:
hilde huilt en alleen milica troost haar, vind ik toch wel zielig
ga je mond spoelen met zeepsop ! gek!quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde zit er helemaal doorheen, zielig hoor![]()
Daar heeft ze het zelf voor een groot deel naar gemaakt toch?quote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Verida het volgende:
hilde huilt en alleen milica troost haar, vind ik toch wel zielig
Tijn kon het van Sem niet hebben dat hij "pleur op" zei.quote:Op zondag 17 september 2006 17:21 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Semih en Tijn, kut stream buffert als een gek!
het was cynisch bedoeldquote:
Nee, geloof er geen zak van. Toen de streams op haar ogen waren gericht was het gortdroog en ook haar neus had een normaal kleurtje.quote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef riri het volgende:
huilde Hilde?
thanksquote:Op zondag 17 september 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=3 ...s3...lage kwaliteit 191kbprut...maar hij werkt wel
Hilde heeft staan stomen als een locomotief, die kan écht wel doorwerken hoor en hard ookquote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geloof er geen zak van. Toen de streams op haar ogen waren gericht was het gortdroog en ook haar neus had een normaal kleurtje.
i knowquote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het was cynisch bedoeld![]()
Sanctie!quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih heeft nog 10 ballonnen in zijn broekzak zitten
quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef Jammie het volgende:
Semih heeft nog 10 lege ballonnen in zijn broekzak zitten!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
thanks![]()
...af en toe ben je wel lief
semih eruit, en hilde en e10 erin ...lekker irritaties!quote:
heheh ja volgens mij is toch een beetje van haar stuk door die confrontatie, ze is alleen jaknikkers in haar omgeving gewend.quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef riri het volgende:
Denk dat de open confrontatie van Mo naar Hilde wel zijn uitwerking heeft nu![]()
nee joh, dat wint ie makkelijk van die 2quote:Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
semih eruit, en hilde en e10 erin ...lekker irritaties!
quote:17:22De aanmoedigingstaktieken van Tijn
Tijn en Semih bespreken de aanmoedigingstactiek van Tijn. “Daar raak ik zo opgefokt van”, legt Semih uit. Maar Tijn voelde zich gekwetst van het commentaar van Semih: “Het raakte mij wel.” Tijn fluistert dat hij Milica moed probeerde in te spreken omdat ze zei dat ze het niet kon. Die heeft momenteel haar handen vol met een huilende moeder. “Een asbak, ik wil die asbak”, snikt Hilde. Semih begrijpt Tijn uiteindelijk. "Het spijt me", zegt hij.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde:
"Ik heb een mes'' "Ik kom eraan met een mes!!!''
Rennen MO RENNEN!!
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 17 september 2006 17:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ze moeten ze helemaal niet kapot prikken denk ik
als ze alles kapot prikken hoe ken BB dan tellen dat het er precies 2000 waren, ze lezen niet goedquote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef versabommie het volgende:
geen mes gebruiken, kijk naar kussen en brief
WHAAAAAAAAAAAAHAHAHA dit MOET fout gaan....dit is de opzet van hummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |