quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef ruby het volgende:
Sjo he, Eggie in z'n blote torso.
Castle Freak, die is namelijk verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das ook al een vette film. Doe maar Hostel.
bij jou is het meer Hilde schiet te hulpquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bij mij is ook beweging
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Castle Freak, die is namelijk verschrikkelijk slecht.
de gevallen madonna van de eeuwigdurende klaagzangquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
Madonna van de Eeuwigdurende Klaagzang. Bid voor ons.
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
zo beterquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he bas...dump rob
ik wordt er een beetje misselijk van
![]()
...
kunnen de bbers binnen kort ff bij mij komen ballonnen opblazen!!!![]()
Die ga ik boven m'n bed hangen.quote:
Geen minuut langer, maar kom op nou... Het heet toch niet voor niets WEEKopdracht...quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?
Het valt je zwaar he.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
Nou zeg, gebeurt er eindelijk eens iets... Weer niet goed.quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef ruby het volgende:Vanavond hebben ze allemaal last van stijve armen. Dat wordt weer vroeg naar bed gaan ben ik bang.![]()
wij lijden.....ZIJ lijdenquote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
Als BB zich aan de regels houdt is de weekopdracht mislukt. Gezien t feit dat de streams al saai zijn mét drank en eten lijkt het me niet echt leuk als deze opdracht als mislukt word beschouwd door BB.
de intentie daarvan was dat het een opdracht was 1x in een week..quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen minuut langer, maar kom op nou... Het heet toch niet voor niets WEEKopdracht...
Sja, hoe krijgen we het voor elkaar eigenlijk. Ik zet m'n relatie bijna op het spel hierdoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Jammie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...
Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze niet een hun best doen er iets leuks van te maken.quote:
ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Jammie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...
Je blijft erin, he....quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotjequote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!
gastenslotje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotje
's Nachts werd het erg komisch inderdaad maar daarvoor was het vrij gezapig. Bewoners die allemaal vroeg naar bed wilden enzo. Dat moet gewoon verboden worden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!
quote:
Wat overigens geheel terecht was, maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotje
Je vergat ... Anderhalf uurquote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze niet een hun best doen er iets leuks van te maken.
Bonje in het huis, kom laten we ze bij elkaar zetten om samen te werken. Jongens, drink niet zo veel, rook niet zo veel. Doe vooral niet té veel, ga maar lekker hangen met z'n allen...
Yep, ruzie tussen scanman en LekkerSimpel. NothernStar sloot het topic. Maar dit is off-topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |