zie nix?quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
De Weekopdracht is gehaald!!!
Staat op de site van Talpa!!!
Huh???quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Wel bronvermelding de volgende keerquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Maar ik bereid jullie alvast voor op het onvermijdelijke
Kutflugel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
misschien moet jij maar een tijdje op de SC!quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Ik zie het niet staanquote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Hee Joris!quote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef DJJoris het volgende:
Staat volgens mij nergens op de site, misschien zat Flugeltje bij een oud nieuwsbericht te kijken.
Een mod die ons verkeerde info geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Het is ook niet waar...
ooh, wat ben jij slecht zeg..... Maar deze weekopdracht kunnen ze niet laten slagen hoor......Echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is ook niet waar...
Ik dacht dat ze goed was in blowjobsquote:Op zondag 17 september 2006 17:07 schreef Jammie het volgende:
Milica heeft maar 10 ballonnen gedaan ???
Het is ook niet waar...
Hey Stereotomyquote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Joris!![]()
Nee, flugel had even een kutmoment
quote:Big Brother ik heb een leuke vervolgd opdracht , Hilde binnen 24 uur de knoopjes uit de ballonnen laten halen.
Lukt het haar dan mag ze nog 1 weekje blijven lukt het niet moet ze meteen het huis uit.
SUNS55 17 SEPTEMBER 2006 17:06
quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ach kom nou, we weten toch allemaal waar dit op uit gaat lopen
Straks hebben ze gewoon die opdracht gehaald of ze krijgen een noodrantsoen van spullen die bij mij ook gewoon in de koelkast liggen op een gemiddelde week. Een weekopdracht van ANDERHALF uur en vervolgens weer niks, nada, njente, noppes, nul.
De jongen krijgt altijd het meisje en BB is zo soft als een wattenbolletje...quote:Op zondag 17 september 2006 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb er een hekel aan als mensen het einde van de film al voorzeggen
![]()
Vorig jaar hebben ze weekopdrachten afgekeurd, waar wij niet eens de fouten in zagen....(stipodracht) of ben ik nu te optimistisch ?quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef flugeltje het volgende:
Ach kom nou, we weten toch allemaal waar dit op uit gaat lopen
Straks hebben ze gewoon die opdracht gehaald of ze krijgen een noodrantsoen van spullen die bij mij ook gewoon in de koelkast liggen op een gemiddelde week. Een weekopdracht van ANDERHALF uur en vervolgens weer niks, nada, njente, noppes, nul.
Ja maar BB is harder dan ooit dit jaarquote:Op zondag 17 september 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze weekopdrachten afgekeurd, waar wij niet eens de fouten in zagen....(stipodracht) of ben ik nu te optimistisch ?
leuk voor het forum...als niemand de stream meer hoeft te zien...quote:Op zondag 17 september 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De jongen krijgt altijd het meisje en BB is zo soft als een wattenbolletje...
Is niet voorzeggen, is gewoon realiteit.
Hilde kan de spanning niet meer aan. Ze heeft de groep verlaten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef versabommie het volgende:
Ohw ben zo zenuwachtig! zullen ze het halen dit keer? de spanning!
Maar wat nu als ze een paar balonnen kwijt zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef Verida het volgende:
slimme bb, alle niet opgeblazen ballonnen terug naar dbk
Leen er eentje bij Hildequote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuk voor het forum...als niemand de stream meer hoeft te zien...
ik ga maar eens de prozac pakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |