Dan heb je ook nog de ballonnen die niet geklapt zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
BB gaat de niet-opgeblazen ballonnen tellen. Dat weer aftrekken van het totaal aan geleverde ballonen dan weet je ongeveer hoeveel er opgeblazen zijn.....
Mooi zo.quote:
niet zo emotioneel a.u.b. we zijn streamers, we leven van de ellende van de bewonersquote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Verida het volgende:
hilde huilt en alleen milica troost haar, vind ik toch wel zielig
ga je mond spoelen met zeepsop ! gek!quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde zit er helemaal doorheen, zielig hoor![]()
Daar heeft ze het zelf voor een groot deel naar gemaakt toch?quote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef Verida het volgende:
hilde huilt en alleen milica troost haar, vind ik toch wel zielig
Tijn kon het van Sem niet hebben dat hij "pleur op" zei.quote:Op zondag 17 september 2006 17:21 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Semih en Tijn, kut stream buffert als een gek!
het was cynisch bedoeldquote:
Nee, geloof er geen zak van. Toen de streams op haar ogen waren gericht was het gortdroog en ook haar neus had een normaal kleurtje.quote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef riri het volgende:
huilde Hilde?
thanksquote:Op zondag 17 september 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=3 ...s3...lage kwaliteit 191kbprut...maar hij werkt wel
Hilde heeft staan stomen als een locomotief, die kan écht wel doorwerken hoor en hard ookquote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geloof er geen zak van. Toen de streams op haar ogen waren gericht was het gortdroog en ook haar neus had een normaal kleurtje.
i knowquote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het was cynisch bedoeld![]()
Sanctie!quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih heeft nog 10 ballonnen in zijn broekzak zitten
quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef Jammie het volgende:
Semih heeft nog 10 lege ballonnen in zijn broekzak zitten!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 17:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
thanks![]()
...af en toe ben je wel lief
semih eruit, en hilde en e10 erin ...lekker irritaties!quote:
heheh ja volgens mij is toch een beetje van haar stuk door die confrontatie, ze is alleen jaknikkers in haar omgeving gewend.quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef riri het volgende:
Denk dat de open confrontatie van Mo naar Hilde wel zijn uitwerking heeft nu![]()
nee joh, dat wint ie makkelijk van die 2quote:Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
semih eruit, en hilde en e10 erin ...lekker irritaties!
quote:17:22De aanmoedigingstaktieken van Tijn
Tijn en Semih bespreken de aanmoedigingstactiek van Tijn. “Daar raak ik zo opgefokt van”, legt Semih uit. Maar Tijn voelde zich gekwetst van het commentaar van Semih: “Het raakte mij wel.” Tijn fluistert dat hij Milica moed probeerde in te spreken omdat ze zei dat ze het niet kon. Die heeft momenteel haar handen vol met een huilende moeder. “Een asbak, ik wil die asbak”, snikt Hilde. Semih begrijpt Tijn uiteindelijk. "Het spijt me", zegt hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |