Zeker. Als mensen zonder metalshirt vragen "speel is wat" dan speel ik Tico Tico of de Tarantella. Iedereen vindt die nummers leukquote:
Breezersletjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef Jorikjet het volgende:
hoezo ben je anti breezerslet???
Iemand nog suggesties ?!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
Suggesties voor een versterker van +/- 400 euro![]()
Het moet natuurlijk wel leuk blijvenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Sparen voor een duurdere
Roland Cube 60?
http://www.thomann.de/tho(...)ncombo_prodinfo.html
Ik ben ckar een beginnah.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef Ibanez het volgende:
[..]
deze is mateloos populair hier!! (ik vind em ook vet)
antwoord:
Nee, ik denk dat jij het hebt over hammers en pull offs, sweeps etc... woorden schieten te kort om dat allemaal uit te leggen....Ik denk dat je je er beter via intenret in kunt verdiepen, als je een gitaarleraar hebt - het aan hem vragen of gewoon wachten totdat je ering geïnteresseerd raakt/eraan toe bent want het zijn best moelijke technieken voor de beginner. Ben je beginner?
![]()
om beter te worden en technieken te oefenen zou ik gewoon bestaande nummers oefenen, ik heb een paar jaar les gehad, en als je de basics en een paar technieken kent kun je gewoon met tabs (of noten ofzo voor de nerds) je spel heel goed verbeteren.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ik ben ckar een beginnah.
ik speel pas een jaartje maar ik heb bijna de hele shitload aan theorie al achter mijn kiezen.
CAGED systeem ,moduleren en nog meer van die ongein.
kwint ,kwart sext enzovoortz.
't is gewoon frustrerend als je alle tools al hebt maar er nog weinig mee kan.
Improviseren over iets kan ik al. Alleen de snelheidis om te janken.
Ik wil ook persé niet zo'n gitarist zijn met 4 ingestudeerde lickjes die te pas en te onpas ten gehore worden gebracht........ en jezelf dan ook nog heel goed vinden.![]()
ik ben iemand die zijn gitaar in drop c stemt en dan alleen riffjes en simpele solo's speelt, hoofdzakelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef jehovaguerilla het volgende:
Wat is bijv. een techniek die jij vaak gebruikt?
die dingen zien er niet uit manquote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk spul hahaha: hier meer; http://www.otheroom.com/namm/guitars.html
Iemand hier weleend over een mad professor amp gespeeld? Ze staan op de site bij vdhaar en zijn neit te betalen. Ben wel benieuwd of ze zo goed zijn als ze zoveel kosten
Die 2e kende ik al, die is van een kunstenaar ofzo, heeft ooit eens in een gitaarblad gestaanquote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk spul hahaha: hier meer; http://www.otheroom.com/namm/guitars.html
Iemand hier weleend over een mad professor amp gespeeld? Ze staan op de site bij vdhaar en zijn neit te betalen. Ben wel benieuwd of ze zo goed zijn als ze zoveel kosten
Je zou ook een Marshall VS100 kunnen kopen! Heb ik pas ook gedaan, bevalt me heel prima! Ik zat te twijfelen tussen een MG en een VS, heb uiteindelijk toch de VS genomen, ik vind er een lekkerder geluid inzittenquote:
Gooi het eens over een totaal andere boeg en ga didgitaal:quote:Op woensdag 20 september 2006 19:15 schreef Even het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel leuk blijvenen die Marshall kost 450...
HEY --h-i-m--!!!! Toch nog aanwezig???? Mr Line 6!!! hahaha... jouw posts zie je niet vaak meer hier...quote:
Bedoel je zoquote:Op donderdag 21 september 2006 09:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Gooi het eens over een totaal andere boeg en ga didgitaal:
Lne 6 Spider II combo: Lekker metal sound en mooi clean!![]()
Nah, daar gaan we... Die top heb ik, wel de 150 watt stereo versie. Dat bijbehorende cabinet is brak! Dat is te licht voor de versterker --> raar maar waar.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:24 schreef Even het volgende:
[..]
Bedoel je zo
[afbeelding]
329,- euries
+
[afbeelding]
279,- euries
= 610 euries
?
![]()
[afbeelding]
Deze vind ik ook wel vet de Line 6 Spider II 212 (399,- euries)
Eigelijk wil ik de Vetta II maja die is wel heel duur
[afbeelding]
voor 2.049,- zonder footboard![]()
Naja die Vetta viel sowieso al af door de prijsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:36 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nah, daar gaan we... Die top heb ik, wel de 150 watt stereo versie. Dat bijbehorende cabinet is brak! Dat is te licht voor de versterker --> raar maar waar.
De combo is ideaal voor mensen die veel verschillende sounds willen.. er zit namelijk van alles op incl een effectenmodulatie.
De vetta2 is geen versterker voor beginners, die versterker eist teveel productkennis en secuurheid tijdens het spelen. Wel een fijne versterker overigens als je iets gevorderd bent.
Die combo is een aanrader! (Spider II)
Zijn die line6 cabs zo klote ja? Wel een schappelijk prijsje.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:36 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nah, daar gaan we... Die top heb ik, wel de 150 watt stereo versie. Dat bijbehorende cabinet is brak! Dat is te licht voor de versterker --> raar maar waar.
De combo is ideaal voor mensen die veel verschillende sounds willen.. er zit namelijk van alles op incl een effectenmodulatie.
De vetta2 is geen versterker voor beginners, die versterker eist teveel productkennis en secuurheid tijdens het spelen. Wel een fijne versterker overigens als je iets gevorderd bent.
Die combo is een aanrader! (Spider II)
Die footswitch heb je niet nodig: ze worden allen geleverd met een FB2 switch, hetzelfde idee als een marshall switch. Kanalen schakelen door naar links en rechts te klikken. Daarbij heb jij het over een shortboard, daar heb jij denk ik niet veel aan, of kun je al met een whammy of wha omgaan? Zonde van het geld.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:45 schreef Even het volgende:
[..]
Naja die Vetta viel sowieso al af door de prijsZoveel centjes heb ik niet
[afbeelding]
Deze past wel mooi binnen mn budget, is deze goed?
Jammer dat bij geen van alle een footswitch zit dus dat je die ook moet kopen:
[afbeelding]
250 euries![]()
Klinkt best goedquote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Desensitized het volgende:
NIET KLIKKEN!!
http://www.youtube.com/watch?v=rIovWE4Ta-0
Oja, en youtube fucked hem op, want het beeld is er eerder dan het geluid, wat opzichzelf ook al klote is.
![]()
Oow okay dat kon ik nergens vinden dus ik ging er van uit dat je die er niet bij kreeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Die footswitch heb je niet nodig: ze worden allen geleverd met een FB2 switch, hetzelfde idee als een marshall switch. Kanalen schakelen door naar links en rechts te klikken.
Ja dat kan ik zekerquote:Daarbij heb jij het over een shortboard, daar heb jij denk ik niet veel aan, of kun je al met een whammy of wha omgaan?
Ik ga morgen langs de gitaartoko ff proberenquote:Simpel: Line 6 Spider II (incl. FB 2 footswitch) Goede combinatie, kwaliteit en veel, héél veel voor weining!
Belangrijk: zelf gaan luisteren. Je eigen visie los laten op het materiaal.
Klinkt goedquote:http://members.home.nl/d.geurts/film/fade%20to%20ibanez.avi
hier kun je een filmpje downloaden waar ik iets heb ingespeeld. Kun je eventueel beoordelen hoe de spider klinkt.
Let wel: de sound kan verschillen ivm elementen die verschillen, opnamekwaliteit, settings, etc etc.
Ow sorry, dan verwar ik je waarschijnlijk met iemad anders waarvan ik weet dat hij een beginner is.. sorry...quote:
Ja, moet je even zoeken op Blink 182 - What's My Age Againquote:Op donderdag 21 september 2006 15:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Klinkt best goedIk wil eigenlijk wel een betere mp3 versie daarvan horen, heb je die?
Hahaha maakt niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ow sorry, dan verwar ik je waarschijnlijk met iemad anders waarvan ik weet dat hij een beginner is.. sorry...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |