waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Desensitized het volgende:
Ding kost tegen de 300 euro.
Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel!
Maar ik wil dan natuurlijk wel die met EMG's en beter houtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Desensitized het volgende:
Ding kost tegen de 300 euro.
Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel!
Is inschrijven bij de KvK nu dan al alle rompslomp waard? (Belastingen e.d.)quote:Op woensdag 20 september 2006 09:46 schreef Desensitized het volgende:
Eigen zaakje inschrijvenRepareren en opknappen van gitaren, basgitaren, versterkers, pedalen, dat soort dingen
En later nog professionele refinishes [gaat nu ook, maar nog niet je van het, geen goeie ruimte] en custom zelf bouw gitaren. Nu eerst alleen bestaande customizen.
weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is inschrijven bij de KvK nu dan al alle rompslomp waard? (Belastingen e.d.)
Is iig mooier dan die hoekige afgezaagde gitaartjes zoals: Het gitaristentopic Nr. 81: gitaarsletje *O*quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
afschuwelijk ding
Zo zie je maar wat smaken verschillen
Hier ben ik het helemaal mee eens. Van dingen op gehoor uitzoeken leer je ook nog eens veel meer, want je moet inderdaad veel intensiever luisteren. Soms tot in den treure, soms met hulp van een vertragingsprogrammaatje. En ik weet uit ervaring dat van ongeveer 99 procent van de tabs op internet geen kont klopt. Als ik op gehoor ergens echt niet uitkom, zoek ik de 'officiële' tabs op in de bibliotheek. Of ik haal ze uit gerenommeerde gitaarblaadjes, want daar kloppen ze meestal ook nog wel aardig.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef Ibanez het volgende:
Ik gebruik géén noten én geen tabs.. als ik al nummers thuis 'cover' dan doe ik dat op gehoor. Is veel avontuurlijker: Zo hoorde ik laatst bij Enter Sandman (een nummer dat ik vanaf den beginne speel: blijft lekker) iets dat ik nooit speelde: nummer opnieuw in waardering gestegen, ondanks zijn eenvoud.
Wat ik wil zeggen is dat je dan veel meer oog voor detail hebt en de nummers geconcentreerder luisterd als wanneer je van tabs afleest. En voor de leken: geloof je alles wat in de krant staat? Soms zijn op het internet geschreven noten of tabs nog ongeloofwaardiger dan de story!
Ik heb heel lang nummers van Dream Theater nagespeeld, 7 en 6 snarig. Daar heb ik me speciaal boeken, per cd, voor besteld. Dan wordt je wel even met de neus op de feiten gedrukt. Bij sommige bands helpt geoncentreerd luisteren maar gedeeltelijk, ivm ghost-notes etc. etc. Over het algemeen geeft luisteren mij meer plezier en voldoening.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Van dingen op gehoor uitzoeken leer je ook nog eens veel meer, want je moet inderdaad veel intensiever luisteren. Soms tot in den treure, soms met hulp van een vertragingsprogrammaatje. En ik weet uit ervaring dat van ongeveer 99 procent van de tabs op internet geen kont klopt. Als ik op gehoor ergens echt niet uitkom, zoek ik de 'officiële' tabs op in de bibliotheek. Of ik haal ze uit gerenommeerde gitaarblaadjes, want daar kloppen ze meestal ook nog wel aardig.
Die is vetquote:Op woensdag 20 september 2006 12:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tico tico: http://youtube.com/watch?v=JMdw7xbCJLw
Alsof ik dat echt ga uitprintenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef Desensitized het volgende:
Tab uitprinten... n00bIk pak altijd de laptop met GuitarPro erbij.
![]()
Sorry kon het niet latenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Even het volgende:
[..]
Alsof ik dat echt ga uitprintenBeetje kerel doet het op gehoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef jehovaguerilla het volgende:
Iemand nog een zinnige tips hoe je een beetje snelheid op kan bouwen voor korte licks etc. ?
Jeesus man.. aan jou heb ik ook niksquote:Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neelangzaam beginnen en steeds sneller opbouwen
![]()
Klopt wel een beetjequote:Op woensdag 20 september 2006 13:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Jeesus man.. aan jou heb ik ook niks
Geen id wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 september 2006 14:56 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer truukjes om bepaalde licks etc. wat lekkerder uit de verf te laten komen zoals het barreren van 2 of 3 snaren tegelijk ipv. per snaar te spelen etc.
Of is dit staatsgeheim?
Ik vraag me dus af hoe groot dat dingetje nou precies is want ik kan er alleen een plaatje van vinden en zo'n klein dingetje moet ik nietquote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef Desensitized het volgende:
Die Marshall is vet!! Heb zelf de halfstack versie
En die is nog vetter dan zo'n combo![]()
hij was al lelijk, en dan ook nog die kleur erop gooienquote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Aparte bodyvorm! (Telestrat!)
[afbeelding]
Wat is er mis met zwart?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij was al lelijk, en dan ook nog die kleur erop gooien![]()
quote:
helemaal niks natuurlijk, maar ik bedoelde eigenlijk die slagplaat en die elementenquote:
Ik heb dat ding zelf ook, goede versterker, voor de prijs geweldig. De buizensimulatie die er in zit, geeft een aanzienlijk beter geluid dan de meeste andere transistorversterkers, met name bij overdrive/distortion.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
Geen id wat je bedoelt
Iemand ervaring met Marshall MG100DFX ?! Ik wil graag een nieuwe versterker en deze ziet er wel goed uit
[afbeelding]
Of suggesties voor een versterker van +/- 400 euro![]()
Volgens mij hebben wij daar de opnames van de promocd mee opgenomen.... mooi geluid idd qua distortion.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
Geen id wat je bedoelt
Iemand ervaring met Marshall MG100DFX ?! Ik wil graag een nieuwe versterker en deze ziet er wel goed uit
[afbeelding]
Of suggesties voor een versterker van +/- 400 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |