FUCK dat wil ik kunnen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Jorikjet het volgende:
lijkt op de mijne, behalve de kop!
check dit filmpje trouwens
http://compfused.com/directlink/3697/
Leuk, maar wel enigzins eentonig.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Jorikjet het volgende:
check dit filmpje trouwens
http://compfused.com/directlink/3697/
Dat zeker, staat me iets van bij dat er ook een band was met een gitarist die op deze manier speelt, weet het alleen niet zeker meer.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef Desensitized het volgende:
Wel fokking goed!
wat een ontzettend geile gitaar zeg!!quote:
Niet helemaal op dezelfde manier maar bij sommige nummers van Satriani tap ik ook met twee handen zoals "day at the beach".quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat zeker, staat me iets van bij dat er ook een band was met een gitarist die op deze manier speelt, weet het alleen niet zeker meer.....
afschuwelijk dingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef Echoes het volgende:
[..]
wat een ontzettend geile gitaar zeg!!![]()
kwijl kwijl kwijl, ik ben echt jaloers op die gozer, hij heeft altijd van die aparte gave dingen
Als ik jou was zou ik voor een kwaliteitsexplorer gaan. Zo kan je wel aan de gang blijven met budgetgitaren... tijdje sparen en je hebt er veel meer plezier van!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:59 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik die explorer moet kopen, 300 euro is voor mij best veel en ik heb net een paar maand die Epiphone special II. maar ik heb er 1 in EADGBE staan en 1 in DropC dus ik heb er wel 2 nodig, m'n beginners gitaar is wel oud en afgeragd, maar hij doet nog. en die explorer is de ultieme rag-gitaar.. en, maar.. ewgoiwgi ... ik weet niet
zit wat in, maar ik ben het ook met Desensitized eens...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor een kwaliteitsexplorer gaan. Zo kan je wel aan de gang blijven met budgetgitaren... tijdje sparen en je hebt er veel meer plezier van!
ESP LTD EX-50, eigenlijk de goedkoopste explorer die er is geloof ik..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Desensitized het volgende:
Welke Explorer gaat het om?
maar niet voor death metalquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:46 schreef Desensitized het volgende:
Kopen man!
[afbeelding]
Maar toch vind ik het originele model van Gibson mooier:
[afbeelding]
neh die vind ik minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef Desensitized het volgende:
NeeKoop dan een BC Rich Warlock!
[afbeelding]
waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Desensitized het volgende:
Ding kost tegen de 300 euro.
Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel!
Maar ik wil dan natuurlijk wel die met EMG's en beter houtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Desensitized het volgende:
Ding kost tegen de 300 euro.
Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel!
Is inschrijven bij de KvK nu dan al alle rompslomp waard? (Belastingen e.d.)quote:Op woensdag 20 september 2006 09:46 schreef Desensitized het volgende:
Eigen zaakje inschrijvenRepareren en opknappen van gitaren, basgitaren, versterkers, pedalen, dat soort dingen
En later nog professionele refinishes [gaat nu ook, maar nog niet je van het, geen goeie ruimte] en custom zelf bouw gitaren. Nu eerst alleen bestaande customizen.
weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is inschrijven bij de KvK nu dan al alle rompslomp waard? (Belastingen e.d.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |