Ik ken het apparaat niet, maar ik weet wel dat Phonic het allergoedkoopst is van alle muziekfabrikanten. Ze zijn nog cheaper dan Behringer. Dat merk je ook wel aan de vrij brakke site van Phonic. Het hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar ik zou toch voor een beter merk gaan. Ook qua garantie/service etc.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:04 schreef Prep2Fight het volgende:
niemand op dit muziekforum die hier iets vanaf weet ?kan toch haast niet.
Voor in het oefenhok is dit best prima, zeker als je aan een budget zit. Alleen zou je er ook mee gaan toeren/optredens doen, dan zul je merken dat de bouwkwaliteit daarvoor niet geschikt is. Beter optredenwaardig spul in ongeveer dezelfde prijscategorie is bijvoorbeeld een powered-mixer van samson.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Boxjes kan ik zo snel even niks van vinden dat post ik later wel. Ik heb het zien staan en het zag er zeer degelijk en compact uit.. vandaar dat ik wel benieuwd ben naar wat jullie ervan vinden.
Daar heb je zeker wel een punt. Het blijft een hobby, natuurlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
je krijgt veel waar voor je geld, zeker als je kijkt wat dan 1 input op zo'n tafel slechts kost. Het is alleen net zoals bij alles: je kan niet voor een spreekwoordelijk kwartje op de eerste rij staan. Het klinkt best goed musicwise gezien, alleen je kunt geen robuste road-rig verwachten voor dat geld. Echter voor thuisgebruik is het onzin om een hele dure installatie te kopen als je met je hobby bezig wil zijn! Daar zijn deze panelen dan ook superdeprima voor!
geen mic's?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:03 schreef Prep2Fight het volgende:
Dit setje hebben we nu aangeboden gekregen:
1x Behringer Xenyx 2442 Fx Mixer
1x Behringer EP 2500 Eindversterker
2x Samson RS15PA
2x Samson RS18Sub
1 Set tussenpalen
Speakerkabels
1x Samson Servo 600 Eindversterker
2x Samson RS12M Monitor
2x Speakerkabel
Is het voordelig, een externe versterker voor de monitoren en mixer? Please let me know..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |