voor 85 euro bij thomann.quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
? waar staat ie te koop dan?
*Is het geen vraag voor het Roffel topic![]()
Rok Axe probably!quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axe![]()
axel rose waarschijnlijk!quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axe![]()
staat nog bij die gast, hij gaat em volgende week voor me klaarmakenquote:Op maandag 18 september 2006 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
post maar foto's als je hem hebt![]()
Onderdelen moest ie bestellen, gvd. Moeten deze week binnenkomen, heb ze met spoed deze kant op laten komen. Ik maar denken, die man heeft een la vol, maar neuh... net nu ik haast heb heeft ie niks meer.quote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die basgitaar?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
deze meneer heeft het bij het goede eind![]()
Wees maar trots op je Rok Axequote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
deze meneer heeft het bij het goede eind![]()
Ik ben ook trots. Ik hoop alleen mog wat leuke nummers te leren. Iemand nog een leuk nummer om mee te beginnen incl tabletuur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wees maar trots op je Rok Axe
Mijn eerste gitaar was een Wehkamp Amuse
(die heeft een kunststof hals)
Net als bij die Jazzmaster die ik hier ooit postte...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:22 schreef Cynic het volgende:
Wehkamp heeft toch ook een tijdje een gitaar gehad die "the animal" heette?
En waarbij op de foto de tremoloarm in de jackinput zat
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Onderdelen moest ie bestellen, gvd. Moeten deze week binnenkomen, heb ze met spoed deze kant op laten komen. Ik maar denken, die man heeft een la vol, maar neuh... net nu ik haast heb heeft ie niks meer.
Dan maar 10 euro extra, gang met die dingen!
In het kruidvat/blokker (?) krantje van vorige week stonden ook wat Fenderklonen, en een foto van zo'n gozer die m alleen om zn nek had hangen (verder dus niet om een van z'n schouders)quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net als bij die Jazzmaster die ik hier ooit postte...![]()
waarom kost die ene versterker trouwens 99 euro en die andere 229? Zijn toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Maaark het volgende:
Voor die prijs zou je er bijna eentje kopen![]()
![]()
drugs?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Ibanez het volgende:
Hee desensitized: ik ben geen man van titels: ik weet de titels van de nummers van mijn eigen band nog niet eens!! Ik zal het eens even checken als ik thuis ben!
Ik heb hem ook nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Desensitized het volgende:
Mijn eerste was ook een Amuse![]()
Heb em zelfs nog, post vanmiddag wel even een foto.
Valt inderdaad niet te stemmen en mee te spelen. Nou ja, als beginner wel natuurlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |