Tele!quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef VaderJacob het volgende:
TVP met een gitaarslet.
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Gitarist het volgende:
Idd, mooie Tele, jammer van Sheryl Crow
tvp
Even ben je nog geweest vanmiddag?
Geen slechte sound voor een streaming videoquote:Op zondag 17 september 2006 18:26 schreef ssebass het volgende:
Even een tvp met filmpje
for the love of god
Wel invullen hequote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef guitarist.nl het volgende:
*knip*
[url=]Vorig deeltje[/url]
*knip
We speelden best lekker! Jammer dat we zo weinig tijd hadden. Dat kwam doordat de drummer van het pop/fusion ensemble waar we mee afwisselden erg laat was en hij z'n drumstel meenam (onze drummer moest ook op zijn drumstel spelen).quote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Even het volgende:
[..]
Nee
Moest leren voor toetsenHoe was het?
Waar woon je trouwens?
Ik was eerderquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb morgen mijn eerste band-meetmuhahahaha
ow je wou een reactiequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ow je wou een reactie![]()
Leuk![]()
Wat is je bezetting?
Wat gaan jullie maken?
Hoe heet de band?
![]()
Luisteren naar je bassistquote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
ik ga als het goed is rhythm guitar doen, maar is nog niet 100% zeker.
en we gaan richting melodische death-metal en dingen die daarop lijken
en we hebben nog geen naam bedacht, dat mag pas als we een paar nummers hebben geschreven![]()
(vindt de bassist enzo)
![]()
ik luister normaal ook niet zoveel naar death metal, en ik speel het ook niet echt verder.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Luisteren naar je bassist!
Wel tofDeath Metal is niet echt mijn ding maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk.
Ik wil ook een band![]()
het wordt gewoon raggen in drop c met een grunter, maar ook melodische onderdelen/nummers/weetikveel met cleane zang.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
melodische death metal....................ik ga me even voorstellen hoe dat gata klinken oke?!
is dat niet een beetje als vrolijke emo-rock?
a ok!quote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het wordt gewoon raggen in drop c met een grunter, maar ook melodische onderdelen/nummers/weetikveel met cleane zang.
LOLZquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Amon Amarth - Fate of Norns: http://youtube.com/watch?v=szgi6NsdpuQ
Gewoon.. death metal en dan melodisch.
Doet me denken aan ManoWar vooral het beginquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wintersun - Beyond the dark sun: http://youtube.com/watch?v=tnhdJVh9iIY
Wordt meestal melodeath genoemd, vaak erg technisch en hoog op het fretboard.
Screw you! eeehm...quote:
Opeth.... wordt ook weleens in 1 adem genoemd met Melodische Deathmetal, alhoewel ik dat weer progresieve deathmetal vind.... hokjes en shit: wegdoen: gewoon metal maken.quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef Cynic het volgende:
Cantara (uit nederland, let op hun binnekort te verschijnen cd) is al jaren vrij geniale melodische death metal
Ik ben prima voorzien wat betreft vriendin.quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Screw you! eeehm...nee, blijf maar: zijn er meerdere hier zo als hem??????? Meld je even: dan is Sheryl voor mij met die lekkere leren broek!!!!
![]()
Foto's willen we zienquote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben prima voorzien wat betreft vriendin.![]()
Teles daarentegen heb ik er nooit genoeg!
quote:
Van je Tele's natuurlijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Wat moet je nou met een vriendin als je 15 gitaren hebt?quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Cynic het volgende:
wat moet je nou met een vriendin als je een gitaar hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Das sjeck hendig want dan kan ze je snaren wisselen en stemmenquote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Cynic het volgende:
wat moet je nou met een vriendin als je een gitaar hebt?
Vertrouw je dat aan je vriendin toe? Ik niet (Hoor in gedachten de nieuwe snaren al springen!)quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das sjeck hendig want dan kan ze je snaren wisselen en stemmen![]()
![]()
![]()
Als ze je snaren breekt danquote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vertrouw je dat aan je vriendin toe? Ik niet (Hoor in gedachten de nieuwe snaren al springen!)![]()
Maar dat vinden ze toch juist lekker?quote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als ze je snaren breekt dan![]()
![]()
![]()
![]()
je d'r toch
![]()
ah, dan doe ik dat dus verkeerd!quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het balkon van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
Welk balkon?quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het balkon van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
Vanaf de grond? Of vanuit een afgrond/klif?quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vervang balkon door iets waar je voor haar kan spelen
zo?quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het rokje van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
quote:
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!quote:
Carnavalslied van Hans Teeuwen!quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!
(heeft voor mij ooit een keer gewerkt)
Zeg meisje..zeg meisje..quote:Op maandag 18 september 2006 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Carnavalslied van Hans Teeuwen!![]()
quote:
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!quote:Op maandag 18 september 2006 16:32 schreef Svyatagor het volgende:
Pod
idd een {goede}acceptabele speakersimulator kost tegenwoordig ook geen ruk meer dus waarom nietquote:
? waar staat ie te koop dan?quote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef Cynic het volgende:
is de drumkit from hell 2 trouwens een beetje fatsoenlijk? DIe is namelijk nog wel redelijk betaalbaar zie ik net.
Heb je een POD gekocht? Ik vind het zo kut, ik heb hier een heerlijke Koch staan, ik wil niet met een simulator en een koptelefoon gaan zitten... (heb ik net een paar maanden een nieuwe amp, denk dat ik er nog wel een hele tijd mee vooruit kan, krijg ik dit... en ik heb ook nog eens gewoon geen geld voor een POD (denk ik) wat kosten die dingen?)quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!
Ik had exact hetzelfde (luxe-)probleem 2 maanden geleden...![]()
BEN JE GEIL OF WIL JE EEN KOEKJE!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!
(heeft voor mij ooit een keer gewerkt)
Nope, ik ben een arme studentquote:Op maandag 18 september 2006 18:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Heb je een POD gekocht? Ik vind het zo kut, ik heb hier een heerlijke Koch staan, ik wil niet met een simulator en een koptelefoon gaan zitten... (heb ik net een paar maanden een nieuwe amp, denk dat ik er nog wel een hele tijd mee vooruit kan, krijg ik dit... en ik heb ook nog eens gewoon geen geld voor een POD (denk ik) wat kosten die dingen?)
Ja dat komt dan wel mooi uit... problem not solved dus...quote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nope, ik ben een arme student![]()
Ik heb die Fender Frontman uit het vorige topic gekocht, 15 watt transistor, is al wat beter in de hand te houden en voldoet voorlopig aan mijn eisen...![]()
Stinkgitaar...quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Jorikjet het volgende:
me gitaar ruikt naar zweet. bah!
had hem in me tas laten zitten na zaterdag avond flink te hebben gerockt met ontbloot bovenlichaam met 30 graden in de oefenruimte!
En binnenkort smoke on the water waarschijnlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Kom net van mijn eerste gitaarlesIk heb Vader Jacob gespeeld
![]()
Een Pod gaat ernstig ten koste van je cleane geluid...quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!
Ik had exact hetzelfde (luxe-)probleem 2 maanden geleden...![]()
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axequote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En binnenkort smoke on the water waarschijnlijk![]()
![]()
bevalt je les ?
post maar foto's als je hem hebtquote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axe![]()
voor 85 euro bij thomann.quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
? waar staat ie te koop dan?
*Is het geen vraag voor het Roffel topic![]()
Rok Axe probably!quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axe![]()
axel rose waarschijnlijk!quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
staat nog bij die gast, hij gaat em volgende week voor me klaarmakenquote:Op maandag 18 september 2006 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
post maar foto's als je hem hebt![]()
Onderdelen moest ie bestellen, gvd. Moeten deze week binnenkomen, heb ze met spoed deze kant op laten komen. Ik maar denken, die man heeft een la vol, maar neuh... net nu ik haast heb heeft ie niks meer.quote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die basgitaar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |