Tele!quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef VaderJacob het volgende:
TVP met een gitaarslet.
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Gitarist het volgende:
Idd, mooie Tele, jammer van Sheryl Crow
tvp
Even ben je nog geweest vanmiddag?
Geen slechte sound voor een streaming videoquote:Op zondag 17 september 2006 18:26 schreef ssebass het volgende:
Even een tvp met filmpje
for the love of god
Wel invullen hequote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef guitarist.nl het volgende:
*knip*
[url=]Vorig deeltje[/url]
*knip
We speelden best lekker! Jammer dat we zo weinig tijd hadden. Dat kwam doordat de drummer van het pop/fusion ensemble waar we mee afwisselden erg laat was en hij z'n drumstel meenam (onze drummer moest ook op zijn drumstel spelen).quote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Even het volgende:
[..]
Nee
Moest leren voor toetsenHoe was het?
Waar woon je trouwens?
Ik was eerderquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb morgen mijn eerste band-meetmuhahahaha
ow je wou een reactiequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ow je wou een reactie![]()
Leuk![]()
Wat is je bezetting?
Wat gaan jullie maken?
Hoe heet de band?
![]()
Luisteren naar je bassistquote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
ik ga als het goed is rhythm guitar doen, maar is nog niet 100% zeker.
en we gaan richting melodische death-metal en dingen die daarop lijken
en we hebben nog geen naam bedacht, dat mag pas als we een paar nummers hebben geschreven![]()
(vindt de bassist enzo)
![]()
ik luister normaal ook niet zoveel naar death metal, en ik speel het ook niet echt verder.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Luisteren naar je bassist!
Wel tofDeath Metal is niet echt mijn ding maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk.
Ik wil ook een band![]()
het wordt gewoon raggen in drop c met een grunter, maar ook melodische onderdelen/nummers/weetikveel met cleane zang.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
melodische death metal....................ik ga me even voorstellen hoe dat gata klinken oke?!
is dat niet een beetje als vrolijke emo-rock?
a ok!quote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het wordt gewoon raggen in drop c met een grunter, maar ook melodische onderdelen/nummers/weetikveel met cleane zang.
LOLZquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Amon Amarth - Fate of Norns: http://youtube.com/watch?v=szgi6NsdpuQ
Gewoon.. death metal en dan melodisch.
Doet me denken aan ManoWar vooral het beginquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wintersun - Beyond the dark sun: http://youtube.com/watch?v=tnhdJVh9iIY
Wordt meestal melodeath genoemd, vaak erg technisch en hoog op het fretboard.
Screw you! eeehm...quote:
Opeth.... wordt ook weleens in 1 adem genoemd met Melodische Deathmetal, alhoewel ik dat weer progresieve deathmetal vind.... hokjes en shit: wegdoen: gewoon metal maken.quote:Op zondag 17 september 2006 23:12 schreef Cynic het volgende:
Cantara (uit nederland, let op hun binnekort te verschijnen cd) is al jaren vrij geniale melodische death metal
Ik ben prima voorzien wat betreft vriendin.quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Screw you! eeehm...nee, blijf maar: zijn er meerdere hier zo als hem??????? Meld je even: dan is Sheryl voor mij met die lekkere leren broek!!!!
![]()
Foto's willen we zienquote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben prima voorzien wat betreft vriendin.![]()
Teles daarentegen heb ik er nooit genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |