ah, dan doe ik dat dus verkeerd!quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het balkon van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
Welk balkon?quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het balkon van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
Vanaf de grond? Of vanuit een afgrond/klif?quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vervang balkon door iets waar je voor haar kan spelen
zo?quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Je hebt een gitaar om onder het rokje van je vriendin mooie liefdesliedjes te spelen!
quote:
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!quote:
Carnavalslied van Hans Teeuwen!quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!
(heeft voor mij ooit een keer gewerkt)
Zeg meisje..zeg meisje..quote:Op maandag 18 september 2006 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Carnavalslied van Hans Teeuwen!![]()
quote:
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!quote:Op maandag 18 september 2006 16:32 schreef Svyatagor het volgende:
Pod
idd een {goede}acceptabele speakersimulator kost tegenwoordig ook geen ruk meer dus waarom nietquote:
? waar staat ie te koop dan?quote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef Cynic het volgende:
is de drumkit from hell 2 trouwens een beetje fatsoenlijk? DIe is namelijk nog wel redelijk betaalbaar zie ik net.
Heb je een POD gekocht? Ik vind het zo kut, ik heb hier een heerlijke Koch staan, ik wil niet met een simulator en een koptelefoon gaan zitten... (heb ik net een paar maanden een nieuwe amp, denk dat ik er nog wel een hele tijd mee vooruit kan, krijg ik dit... en ik heb ook nog eens gewoon geen geld voor een POD (denk ik) wat kosten die dingen?)quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!
Ik had exact hetzelfde (luxe-)probleem 2 maanden geleden...![]()
BEN JE GEIL OF WIL JE EEN KOEKJE!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ze een keertje geen zin in sex heeft speel je een romatish liedje voor d'r!
(heeft voor mij ooit een keer gewerkt)
Nope, ik ben een arme studentquote:Op maandag 18 september 2006 18:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Heb je een POD gekocht? Ik vind het zo kut, ik heb hier een heerlijke Koch staan, ik wil niet met een simulator en een koptelefoon gaan zitten... (heb ik net een paar maanden een nieuwe amp, denk dat ik er nog wel een hele tijd mee vooruit kan, krijg ik dit... en ik heb ook nog eens gewoon geen geld voor een POD (denk ik) wat kosten die dingen?)
Ja dat komt dan wel mooi uit... problem not solved dus...quote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nope, ik ben een arme student![]()
Ik heb die Fender Frontman uit het vorige topic gekocht, 15 watt transistor, is al wat beter in de hand te houden en voldoet voorlopig aan mijn eisen...![]()
Stinkgitaar...quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Jorikjet het volgende:
me gitaar ruikt naar zweet. bah!
had hem in me tas laten zitten na zaterdag avond flink te hebben gerockt met ontbloot bovenlichaam met 30 graden in de oefenruimte!
En binnenkort smoke on the water waarschijnlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Kom net van mijn eerste gitaarlesIk heb Vader Jacob gespeeld
![]()
Een Pod gaat ernstig ten koste van je cleane geluid...quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Enige echte optie. De rest gaat allemaal ten koste van je geluid... helaas!
Ik had exact hetzelfde (luxe-)probleem 2 maanden geleden...![]()
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axequote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En binnenkort smoke on the water waarschijnlijk![]()
![]()
bevalt je les ?
post maar foto's als je hem hebtquote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ja hoor de les was prima. Alleen ik heb een gitaar bij hem gekocht hij gaat em volgende week voor me klaar maken, ik ben alleen vergeten het was. iets met axe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |