quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
deze meneer heeft het bij het goede eind![]()
Wees maar trots op je Rok Axequote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
deze meneer heeft het bij het goede eind![]()
Ik ben ook trots. Ik hoop alleen mog wat leuke nummers te leren. Iemand nog een leuk nummer om mee te beginnen incl tabletuur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wees maar trots op je Rok Axe
Mijn eerste gitaar was een Wehkamp Amuse
(die heeft een kunststof hals)
Net als bij die Jazzmaster die ik hier ooit postte...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:22 schreef Cynic het volgende:
Wehkamp heeft toch ook een tijdje een gitaar gehad die "the animal" heette?
En waarbij op de foto de tremoloarm in de jackinput zat
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Onderdelen moest ie bestellen, gvd. Moeten deze week binnenkomen, heb ze met spoed deze kant op laten komen. Ik maar denken, die man heeft een la vol, maar neuh... net nu ik haast heb heeft ie niks meer.
Dan maar 10 euro extra, gang met die dingen!
In het kruidvat/blokker (?) krantje van vorige week stonden ook wat Fenderklonen, en een foto van zo'n gozer die m alleen om zn nek had hangen (verder dus niet om een van z'n schouders)quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net als bij die Jazzmaster die ik hier ooit postte...![]()
waarom kost die ene versterker trouwens 99 euro en die andere 229? Zijn toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Maaark het volgende:
Voor die prijs zou je er bijna eentje kopen![]()
![]()
drugs?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Ibanez het volgende:
Hee desensitized: ik ben geen man van titels: ik weet de titels van de nummers van mijn eigen band nog niet eens!! Ik zal het eens even checken als ik thuis ben!
Ik heb hem ook nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Desensitized het volgende:
Mijn eerste was ook een Amuse![]()
Heb em zelfs nog, post vanmiddag wel even een foto.
Valt inderdaad niet te stemmen en mee te spelen. Nou ja, als beginner wel natuurlijk.
quote:
Neem je met een mic voor je versterker op? Waarschijnlijk pikt die dan ook de metronoom uit je boxen op. Beste is om tijdens het opnemen te monitoren met een koptelefoon, dan kun je het probleem omzeilen denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef Cynic het volgende:
whehe, voor de mensen die wel verstand hebben van Cubase: als ik opneem met de metronoom dan hoor ik die heel zachtjes terug bij het afspelen van de track. Hoe kan dat, en belangrijker: hoe voorkom ik dat?
Daar dacht ik ook aan idd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Neem je met een mic voor je versterker op? Waarschijnlijk pikt die dan ook de metronoom uit je boxen op. Beste is om tijdens het opnemen te monitoren met een koptelefoon, dan kun je het probleem omzeilen denk ik.
nou ik heb nu dus niks aangesloten, en dan nog neemt hij zachtjes die klik op. Nou heb ik zo'n enorm gaye ingebouwde webcam in mijn computer, zou die eventueel geluid kunnen opvangen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Neem je met een mic voor je versterker op? Waarschijnlijk pikt die dan ook de metronoom uit je boxen op. Beste is om tijdens het opnemen te monitoren met een koptelefoon, dan kun je het probleem omzeilen denk ik.
ik weet niet hoe dat moet...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:05 schreef Desensitized het volgende:
Zou kunnen, schakel die eens uit.
okay, maar hij neemt die clik dus nog wel steeds opquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Desensitized het volgende:
Heel hard slaan!![]()
Start, Configuratiescherm, Systeem, Tabblad Hardware, Apparaat beheer![]()
die heb ik gedempt, en anders zou hij er ook harder moeten opstaan denk ik. Het lijkt net of er ergens een beetje geluid "lekt"quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Hammet het volgende:
Is het niet zo dat je bij de opnameregeling (het icoontje rechtsonderin je taakbalk) per ongeluk stereo mix hebt gekozen, ipv line-in? Dat neemt 'ie inderdaad ook je metronoom op.
Hij is wel vet, maar heb al 6 projecten liggen waar ik mee bezig benquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog interesse in een knutseluitdaging?
[afbeelding]
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=646715
Geinig ding, zijn vast wel liefhebbers voor te vinden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
je wilt er een piano van maken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je wilt er een piano van maken?![]()
whahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Neidropje het volgende:
[..]
![]()
als jij er een piano van kan maken mag je hem gratis komen ophalen
![]()
ik kan er wel een piano mee slopen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Neidropje het volgende:
[..]
![]()
als jij er een piano van kan maken mag je hem gratis komen ophalen
![]()
Ook dát zou ik wel eens willen zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik kan er wel een piano mee slopen, telt dat ook?![]()
![]()
Sadistquote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Kom net van mijn eerste gitaarlesIk heb Vader Jacob gespeeld
![]()
dat zij ik tochquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hahaHey, maar die gast is een goede leraar
![]()
Dat moet te onthouden zijn, ik zal donderdag eens een kijkje nemenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef muhammad_ali het volgende:
hij staat in het lokaal. de rock axeStaat er maar een van als het goed is.
Ik heb overigens express een wat lichtere klankkleur gekozen, heb liever indie en triprock als hardrock en metal
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat voor muziek speel jij VJ? En kan je noten lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |