nou ja, we kunnen het niet altijd eens zijn denk ik dan, maar van Basten, zoals jappie zei, das een heilige, voor mij danquote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal je wat vertellen over HET doelpunt van van Basten ( overigens zelf door hem bekend) hij had de puff niet meer en schoot op goed geluk!
Overigens was van Basten puur, enkel en alleen een mannetje dat wachte op de bal en probeerde te scoren, een goede spits...Ik sla Bergkamp vele malen hoger aan dan van Basten. Bergkamp scoorde, zette mensen aan het scoren, zette lijnen uit, en ik zag hem zelfs een gele kaart krijgen ver ind e verdediging tijdens zijn laatste wk!
van Basten is en was overgewaardeerd!
Als voetballer had ik hem hoog zitten...daarna is het bergafwaarts gegaan, maar mijn mening is wat gekleurd omdat van Basten zijn geboortestad nooit met enig respect heeft kunnen behandelen. Ik hoop dus ook grondig dat hij als coach jammerlijk faalt en daar ziet het ook naar uit, het wk heeft hij al eerder verziekt!quote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nou ja, we kunnen het niet altijd eens zijn denk ik dan, maar van Basten, zoals jappie zei, das een heilige, voor mij dan
gaan ze nooit halen!quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaan ze nooit halen! edit: ik vergat deze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij wel...quote:
ze liggen nu al dik achter op schema!quote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
volgens mij wel...gaan ze weer een week schransen...
De mensen in Dafur kunnen ook streams kijken...
nu helemaal....hihiquote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze liggen nu al dik achter op schema!
denk trouwens niet dat ik veel ga posten hier vanavond...is die weer bijna vol, zit ik weer een half uur een keurige OP te maken komt die japkwal er weer bijquote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef Snaptnix het volgende:
Sja, weer terug naar het oude vertrouwde nietsdoen dan maar. Was weer een enerverende weekopdracht
quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk trouwens niet dat ik veel ga posten hier vanavond...is die weer bijna vol, zit ik weer een half uur een keurige OP te maken komt die japkwal er weer bij![]()
![]()
Ja...dus nu ......ga ik ......HET COS KAPEN!quote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Och schattepetatteke, was de lichtgele meneer stout tegen je?
Gossie toch, wat naar nou!
Hier kom maar gauw, krijg je een kus van me
quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja...dus nu ......ga ik ......HET COS KAPEN!
Mwuhahahahaahahah MWUHAHAHAHAHAHAHA!![]()
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:
[afbeelding]
Bommie bommie.....leer het nou toch eens...Amsterdammers ervaren bij lange na niet hetzelfde clubgevoel en dus pijn als willekeurig welke andere Nederlander wanneer hun clubbie met bijv 3-0 verliest.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:
[afbeelding]
Kutvoetbal!quote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommie bommie.....leer het nou toch eens...Amsterdammers ervaren bij lange na niet hetzelfde clubgevoel en dus pijn als willekeurig welke andere Nederlander wanneer hun clubbie met bijv 3-0 verliest.![]()
![]()
Noem eens wat...quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kutvoetbal!![]()
Geeft alleen maar ellende... weet je wel wat het allemaal aan beveiliging enzo kost![]()
Kun je hele leuke andere dingen mee doen...
Ja, maar wel de mensen op een andere manier helpen natuurlijk!quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wil dat de voedselbanken worden afgeschaft ???
Oww...owkee...ik dacht dat je de ME wilde inzetten om uitbaters van voedselbanken aan te pakken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar wel de mensen op een andere manier helpen natuurlijk!
Voedselbanken zijn totaal overbodig!
Nixquote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef PC eend het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen banken op dit forum
Ik ken iemand die op de voedselbank is aangewezen... op zich prima maar toch zou het er niet moeten zijn...quote:Op zondag 17 september 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...owkee...ik dacht dat je de ME wilde inzetten om uitbaters van voedselbanken aan te pakken.![]()
Bommie blijf! JIJ bent zo lekker kleurrijk...quote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Was net naar v.o.l....kijken of het de moeite waard is om over te lopen
Al duwen ze me met een rolstoelquote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Was net naar v.o.l....kijken of het de moeite waard is om over te lopen
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)quote:
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...quote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef PC eend het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen banken op dit forum
Nu schiet ik toch even VOLquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)
En van de buurman bovendienquote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)
ohw...zullen we daar een paar topics pwnen ?quote:
dat wilde ik horenquote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie blijf! JIJ bent zo lekker kleurrijk...
Ik ben maar een stomme boer
kep er ook niets tegenquote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...
neequote:Op zondag 17 september 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...zullen we daar een paar topics pwnen ?![]()
quote:
Joh, ik heb snappie totaal in mijn zak zitten, als ik zeg LIG! dan drijft ze al uit d'r broekie!quote:
Is toch ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |