Oww...owkee...ik dacht dat je de ME wilde inzetten om uitbaters van voedselbanken aan te pakken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar wel de mensen op een andere manier helpen natuurlijk!
Voedselbanken zijn totaal overbodig!
Nixquote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef PC eend het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen banken op dit forum
Ik ken iemand die op de voedselbank is aangewezen... op zich prima maar toch zou het er niet moeten zijn...quote:Op zondag 17 september 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...owkee...ik dacht dat je de ME wilde inzetten om uitbaters van voedselbanken aan te pakken.![]()
Bommie blijf! JIJ bent zo lekker kleurrijk...quote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Was net naar v.o.l....kijken of het de moeite waard is om over te lopen
Al duwen ze me met een rolstoelquote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Was net naar v.o.l....kijken of het de moeite waard is om over te lopen
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)quote:
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...quote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef PC eend het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen banken op dit forum
Nu schiet ik toch even VOLquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)
En van de buurman bovendienquote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zitten wel veel 'bekende' mensen van BB5 (FB, Muerte, Cuall, Lovebear etc...)
ohw...zullen we daar een paar topics pwnen ?quote:
dat wilde ik horenquote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie blijf! JIJ bent zo lekker kleurrijk...
Ik ben maar een stomme boer
kep er ook niets tegenquote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niets! Zolang ze niet zo oud zijn tenminste...
neequote:Op zondag 17 september 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...zullen we daar een paar topics pwnen ?![]()
quote:
Joh, ik heb snappie totaal in mijn zak zitten, als ik zeg LIG! dan drijft ze al uit d'r broekie!quote:
Is toch ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |