denk trouwens niet dat ik veel ga posten hier vanavond...is die weer bijna vol, zit ik weer een half uur een keurige OP te maken komt die japkwal er weer bijquote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef Snaptnix het volgende:
Sja, weer terug naar het oude vertrouwde nietsdoen dan maar. Was weer een enerverende weekopdracht
quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk trouwens niet dat ik veel ga posten hier vanavond...is die weer bijna vol, zit ik weer een half uur een keurige OP te maken komt die japkwal er weer bij![]()
![]()
Ja...dus nu ......ga ik ......HET COS KAPEN!quote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Och schattepetatteke, was de lichtgele meneer stout tegen je?
Gossie toch, wat naar nou!
Hier kom maar gauw, krijg je een kus van me
quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja...dus nu ......ga ik ......HET COS KAPEN!
Mwuhahahahaahahah MWUHAHAHAHAHAHAHA!![]()
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:
[afbeelding]
Bommie bommie.....leer het nou toch eens...Amsterdammers ervaren bij lange na niet hetzelfde clubgevoel en dus pijn als willekeurig welke andere Nederlander wanneer hun clubbie met bijv 3-0 verliest.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens, tis ook bekend waarom ajax verloor van Roda:
[afbeelding]
Kutvoetbal!quote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommie bommie.....leer het nou toch eens...Amsterdammers ervaren bij lange na niet hetzelfde clubgevoel en dus pijn als willekeurig welke andere Nederlander wanneer hun clubbie met bijv 3-0 verliest.![]()
![]()
Noem eens wat...quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kutvoetbal!![]()
Geeft alleen maar ellende... weet je wel wat het allemaal aan beveiliging enzo kost![]()
Kun je hele leuke andere dingen mee doen...
Ja, maar wel de mensen op een andere manier helpen natuurlijk!quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wil dat de voedselbanken worden afgeschaft ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |