jaja. zeer goed zelfs. gezond, gelukkig wat wil je nog meer. Heb alleen een k-drukke nieuwe baan. Dus Fok schiet er een beetje bij in.quote:Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai, alles goed met je????
[afbeelding]
Pasc
dat doe ik de hele week alquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat een zweetdag zeg
vanavond maar weer onder een laken liggen denk ik
Dat ik minder op Fok kom...quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:09 schreef nikky het volgende:
Jajong kan zich nog altijd niet gedragen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:10 schreef nikky het volgende:
cultheld heeft ook nog nooit van de term fatsoen gehoord.
hehe.... lekker in de laatste minuut tegen die ##%^^&&* uit Arnhem. Heerlijk. Mooie goal !quote:
mooi zoquote:Op zondag 17 september 2006 01:36 schreef manny het volgende:
truste. Pascal: ik ben voor jullie als jullie tegen hunnie moeten spelen morgen.
Ach ja, de kleine snotneuzen willen zich weer even bewijzen. Hoe voorspelbaar.quote:
Nou een voetbaltitel van jouw hand.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:19 schreef Eilanden het volgende:
Diekie ... Braziliaans is erg lekker! En vergeet zeker niet een caipirinha te nemen!
Zou je denken?quote:
Klimzequote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
Laatste peuk even oprookt en dan achter die billen in mandje kruipt.
Jij hoopt nu al op een nachtmerrie?quote:Op zondag 17 september 2006 04:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen Ik ga lekker dromen over alle successen van Ajax.
dat is dan ook mijn voornaamste zorg jaquote:Op zondag 17 september 2006 09:17 schreef borisz het volgende:
als de punten uit kerkrade meekomen is dat leuk ja![]()
mooi op tijd wakker voor de wedstrijdquote:Op zondag 17 september 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
Moggūh
Inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 08:59 schreef Againzender het volgende:
leuk voetbaldagje vandaag idd
eens kijken of ik dat om 14:30 nog steeds denk .....
Met kater. Kameraden van me zitten nu bij Hasselt dus die zijn ook zo hier...quote:Op zondag 17 september 2006 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi op tijd wakker voor de wedstrijd
Ik zag dat je je geregistreerd had bij Unibet, als je uitleg nodig hebt, mail me even op ambrosius AT fok.nlquote:
neuh denk het niet, heb vroeger op andere sites gegoktquote:Op zondag 17 september 2006 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag dat je je geregistreerd had bij Unibet, als je uitleg nodig hebt, mail me even op ambrosius AT fok.nl![]()
.
Das wel kicken.quote:Op zondag 17 september 2006 03:54 schreef DarkShine het volgende:
Terug uit Heerlen.
In werkelijk iedere kroeg werd Ajax door de dj belachelijk gemaakt. Toen om 3 uur de muziek uitging stond de hele kroeg het welbekende 'hamas hamas' te zingen...
Men heeft er zin in hier in het zuiden!Op de terugweg ook continu pro-Roda gezang.
Ajax? Who the fucking hell are you?
De meneer van Tele2 noemde Ajax - Roda JC de echte topper van vandaag, psv-feyenoord was de klassiekerquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt er voor PSV-Feyenoord zoveel kabaal gemaakt? Ajax Roda is een grotere topper momenteel.
De voetbalwereld moet nog altijd wennen aan de nieuwe verhoudingen.
eens zien of dat na 20 wedstrijden nog steeds zo isquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt er voor PSV-Feyenoord zoveel kabaal gemaakt? Ajax Roda is een grotere topper momenteel.
Moet maar op een historisch kanaal danquote:Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
psv-feyenoord was de klassieker.
Roda-Ajax is wel een stuk minder interessant op dit momentquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
PH naar de bios, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 17 september 2006 14:57 schreef pascalheister het volgende:
Straks naar Zwartboek, ik ben benieuwd
komt wel vaker voor, al geef ik toe ik kijk net wat meer dvd'squote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
PH naar de bios, het moet niet gekker wordenveel plezier
Als filmliefhebber moet je toch ook nog wel naar Vlissingen komen van de week...quote:Op zondag 17 september 2006 14:57 schreef pascalheister het volgende:
beetje ver weg hequote:Op zondag 17 september 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als filmliefhebber moet je toch ook nog wel naar Vlissingen komen van de week....
Lijkt me ook wel een aardige film.quote:Op zondag 17 september 2006 14:57 schreef pascalheister het volgende:
Dat lijkt net afwaswaterquote:
wel met scarlett dus nooit slechtquote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wel het mooiste festival van het land.
Vrijdag was bij de opening Scoop, niet onaardig, maar ook niet denderend...
Waarschijnlijk ben ik ook daarom blijven zitten terwijl het merendeel van de mensen met wie ik was weg ging en ik niet eens meer bier hadquote:Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel met scarlett dus nooit slecht![]()
het is berliner weizenquote:Op zondag 17 september 2006 15:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd
boris niet stiekem de verkeerde tap gepakt?
Heeft ie gescoord dan ?quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Patrick Kluivert.
Okquote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Hij is terug tong, dat is toch genoeg?
Nu al?quote:
Ja, nu een eigen goal, wat een waardeloze start daar bij Blackburnquote:
zekerquote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nu een eigen goal, wat een waardeloze start daar bij Blackburn
Hey Geile! Alles goed? :pquote:
Ja goed, ze hadden vandaag met 4-2 van Veritas gewonnen, na vorige week RKSVV thuis met 7-1 opgerold te hebben........quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
Ja man, twee keer 3-0 in 4 dagen - en hoe gaat het met jouw club?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja goed, ze hadden vandaag met 4-2 van Veritas gewonnen, na vorige week RKSVV thuis met 7-1 opgerold te hebben........
Oew wacht.... dat bedoel je niet..... of weL?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ja goed, ze hadden vandaag met 4-2 van Veritas gewonnen, na vorige week RKSVV thuis met 7-1 opgerold te hebben........
Oew wacht.... dat bedoel je niet..... of weL?
quote:
quote:De 3 punten zijn weer binnen![]()
Proost Bosquote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Daarom pak ik nog een biertje
Dank je,quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Tom Egberts : 'Draai even het geluid uit hier komen de uitslagen.'
Uitslagen zijn uit beeld. Zegt ie nadat mensen het geluid weer hebben aangezet :
'AZ verliest dus punten net zoals Ajax verloor en Ronald van Erwin won.'
Ik kan het gescheld horen in menig huiskamer
quote:Op zondag 17 september 2006 19:00 schreef borisz het volgende:
ik heb het van tom egbers gemaild naar DWDD
Goh, meneer voetbalvreemd kijkt sinds jaren ook weer eens een samenvatting hoorquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef appelsientje het volgende:
Beginnen ze bij Talpa met AZ - twente ... waar slaat dat nu weer op?
Dat is al sinds vorig seizoen zo. Dat de toppers pas later komen, Maar goed, dat heb je Down Under niet mee gekregen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef appelsientje het volgende:
Beginnen ze bij Talpa met AZ - twente ... waar slaat dat nu weer op?
Ach je cluppie verloren vandaag?quote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goh, meneer voetbalvreemd kijkt sinds jaren ook weer eens een samenvatting hoor
Slapen en koffie doet trouwens wonderen tegen lam zijn. Vanaf 12 uur aan de Hoegaarden
De logica van die reactie ontgaat mij.quote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach je cluppie verloren vandaag?![]()
Omdat het een beetje zielige reaktie was op wat Appelsientje zei.quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De logica van die reactie ontgaat mij.
ik was er vorig jaar nietquote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goh, meneer voetbalvreemd kijkt sinds jaren ook weer eens een samenvatting hoor
Slapen en koffie doet trouwens wonderen tegen lam zijn. Vanaf 12 uur aan de Hoegaarden
Als je na anderhalf jaar nog niet doorhebt hoe het er bij Talpa aan toe gaat, dan ben je wat mij betreft redelijk wereldvreemd wat voetbal volgen betreft hoorquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Omdat het een beetje zielige reaktie was op wat Appelsientje zei.
En die huilende smilies erbij.
Daarom zei ik ook dat ik niet in nederland was... ik was in Australie en Nieuwe Zeeland weet je nog?quote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je na anderhalf jaar nog niet doorhebt hoe het er bij Talpa aan toe gaat, dan ben je wat mij betreft redelijk wereldvreemd wat voetbal volgen betreft hoor
Maar goed, maril komt hier ook tegenwoordig, dus met dat soort types zal het allemaal wel weer vrolijk en aardig en hosanna moeten hier
Wat heb jij?quote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, maril komt hier ook tegenwoordig, dus met dat soort types zal het allemaal wel weer vrolijk en aardig en hosanna moeten hier
Ik heb niets gezegd over de belachelijke indeling van de wedstrijden, daar heb ik het allang niet meer over, is een kansloze zaak , dus laat mij erbuiten.quote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
100.000 bezoekers in 4 dagenquote:Op zondag 17 september 2006 20:54 schreef pascalheister het volgende:avond
Met Zwartboek is er weer een Nederlandse topfilm bij![]()
![]()
Kom jij er ook in voor ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef Noca het volgende:
Voor de liefhebbers, op BRT 2 reportage over hooliganzen.
Fietsen op Texel is zeker erg leuk. Mooi eiland.quote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools
Personeelsuitje naar Texel was hardstikke leuk. Vreselijk veel lol gehad.
40km gefietst, lekker terrasjes gepikt.
De route is echt een aanrader
Fck Ajax.
gefeliciteerd nog!!quote:
5 jaar?? jemig.. ik vond 1 x wel genoegquote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fietsen op Texel is zeker erg leuk. Mooi eiland.
We zijn 5 jaar achter elkaar daar op vakantie geweest en zonder fiets ben je vrijwel nergens.
Goed is ie he, heb ik volgens mij 2 zomers geleden al in de bios gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
Geweldige Docu aan het kijken op Ned-3 iemand die een maand lang 3 keer per dag eet bij McDonalds en verder geen ander voetdel. Hij gaat bijna de pijp uit.
Dank je voor de tip.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
Geweldige Docu aan het kijken op Ned-3 iemand die een maand lang 3 keer per dag eet bij McDonalds en verder geen ander voetdel. Hij gaat bijna de pijp uit.
Ik vind het eten nog best lekker.. maar om daar nu iedere dag te eten...quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed is ie he, heb ik volgens mij 2 zomers geleden al in de bios gezien.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Maar we hebben echt 5 leuke vakanties gehad daarquote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
5 jaar?? jemig.. ik vond 1 x wel genoeg
Helemaal met je eens!! Als het maar gezellig isquote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Maar we hebben echt 5 leuke vakanties gehad daar![]()
oke ik dacht al dat het niet meer kwam...quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef borisz het volgende:
de mac is wel is lekker, maar toch ga ik liever naar de burgerking
studio voetbal pas 22.26![]()
belachelijke docuquote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
ben na afloop van de film nog even bij de mac wezen eten, daar kom ik de eerstvolgende maand ook niet meerquote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben na afloop van de film nog even bij de mac wezen eten, daar kom ik de eerstvolgende maand ook niet meer
Nee genietenquote:
ach het gaat over de VS versie van de Mac, en die is al heel anders dan de Nederlandse. Bovendien is het gewoon logisch als je 3 maal daags en dat weken lang vette shit gaat eten dat je er ziek van wordt. Dat is ook zo met al die tijd shoarma of pizza gaan eten. Net als bijvoorbeeld weken de hele alcohol zou eten, of non stop roken, daar ga je ook kapot aan.quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben na afloop van de film nog even bij de mac wezen eten, daar kom ik de eerstvolgende maand ook niet meer
quote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Net als bijvoorbeeld weken de hele alcohol zou eten
Zo'n zinsverhaspelling verwacht ik van jou nou net nietquote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld weken de hele alcohol zou eten.
en rumbonen niet te vergetenquote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
je kan alcohol trouwens gewoon etener is bijvoorbeeld bierjam
We gaan maar eens proberen er volgende week naartoe te gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef pascalheister het volgende:
ja geweldige film, Carice van Houten is voor de rol geboren
moet je eens doenquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan maar eens proberen er volgende week naartoe te gaan.
hoaxquote:Op zondag 17 september 2006 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dood ga je toch
quote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo nog even de Internetuitzending van Paul de Leeuw bekijken.
Noca is niet geil genoeg.quote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef clauwheee het volgende:
Zo pitten. Wilde al eerder. Waarom lukt dat toch nooit.
Okquote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom denk je nou dat ze niet eerder kan pitten, duh.
wachten tot ie overeind komtquote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom denk je nou dat ze niet eerder kan pitten, duh.
Dan was ze al wel gaan pitten.quote:Op maandag 18 september 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wachten tot ie overeind komt
doe je er dan de hele nacht over?quote:
Ik bdoel natuurlijk als ie niet overeind kwam, domme eend!quote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe je er dan de hele nacht over?
Mogguhquote:Op maandag 18 september 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook slapen.
Trusten Hoolers.
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, potten die naar Paul kijken, dat kan toch niet?![]()
Droom lekker Ambrosius , Noca Clauwee, Tong enz enz.quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius gaat ook slapen, trusten.
Je bedoeld dus neuken, anders ga je nooit zo vroeg. doe het wel safe hč menneke.quote:Op maandag 18 september 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook slapen.
Trusten Hoolers.
Ik ga het nu even terugkijkenquote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef maril het volgende:
nou ja ehh, ja hoor ,het kan, alles kan.
Maar ik vraag mij af of ik überhaupt humor heb ?, ik kon nl niet lachen om die grappen van "Nieuw dier", maar al ik die topic bekijk ,is het, het einde.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:57 schreef dndiek het volgende:
Nog even het café binnenkomt voor een slaappilsje
Bekeken,althans snel doorgespoeld na de reclame.quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef maril het volgende:
Maar ik vraag mij af of ik überhaupt humor heb ?, ik kon nl niet lachen om die grappen van "Nieuw dier", maar al ik die topic bekijk ,is het, het einde.![]()
Ziet er goed uitquote:
Daarom kom ik pas net thuis.quote:Op maandag 18 september 2006 01:33 schreef maril het volgende:
Lekker doe maar een Pepsi light ,je geniet zeker na , na winst van Roda?
Danku. Biertje?quote:Op maandag 18 september 2006 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu... gefeliciteerd dan maar...
Zo ongeveer het enige goede voetbalnieuws dit weekend, voor m'n eigen favo clubs was het duidelijk minderquote:Op maandag 18 september 2006 01:26 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goede avond! Rondje van mij!
Kom nu net pas thuis van Roda-Ajax...
Dat is niet al te slim, hoe kwam het?quote:Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef Eilanden het volgende:
Morgen! Gisteren bij voetballen een paar gekneusde ribben opgelopen ... auuuuuuuuuuw![]()
Bal stuiterde precies tussen de aanvaller (de daderquote:Op maandag 18 september 2006 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is niet al te slim, hoe kwam het?
ah, wederom een dagje Nood-Zuid overlast dusquote:Op maandag 18 september 2006 09:06 schreef appelsientje het volgende:
De hele rai staat te trillen... ze zijn hier van die ijzeren platen in de grond aan het slaan.... ik zit hier helemaal te shaken..... grappig
Thanx!quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ze maar gebroken Ailantsjie....
quote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, wederom een dagje Nood-Zuid overlast dus
niet echt, ik woon vlakbij station Lelylaan.quote:Op maandag 18 september 2006 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Woon jij hier in de buurt toevallig ?
Maar ze zijn nu gelukkig opgehouden.
Lopen Tot De Zon Komt en Als Het Vuur Gedoofd Isquote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft de eerste Acda en de Munnik CD maar eens uit het stof gehaald.
Het is wat he.quote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Lopen Tot De Zon Komt en Als Het Vuur Gedoofd Is![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Lopen Tot De Zon Komt en Als Het Vuur Gedoofd Is![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
En Vondelpark Vannacht, Het Geeft Niet, Henk, Mooi Liedje, Zwerver Met Een Wekker, Als Je Bij Me Weggaat, Dag Esmee en De Stad Amsterdam!
Oh, en de rest.
wat is watquote:
Goed te doen, heb hem nog regelmatig op staan...quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
En Vondelpark Vannacht, Het Geeft Niet, Henk, Mooi Liedje, Zwerver Met Een Wekker, Als Je Bij Me Weggaat, Dag Esmee en De Stad Amsterdam!
Oh, en de rest.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
Zullen we je even aan het lachen maken Eilandje![]()
Ik durf wel ergere dingen te zeggen hoorquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Zo, jij durft.
Mooiste album van zequote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft de eerste Acda en de Munnik CD maar eens uit het stof gehaald.
Uiteraard met alle respect enquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Zo, jij durft.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Oh, en de rest.
Verdomme Kees is toch dat oude nr van Frans Halsema ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb alle albums op mp3, maar dit is idd een van de beste.
Het nummer Kees is ook mooi, weet alleen niet op welke cd die staat.
Celtic heeft toch gewonnen?quote:Op maandag 18 september 2006 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo ongeveer het enige goede voetbalnieuws dit weekend, voor m'n eigen favo clubs was het duidelijk minder
Goedemorgen
daarna viel het me aldoor wat tegenquote:
Jazeker. Naar Grunn is altijd goedquote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef lookinforyou het volgende:
Hoe is het in Grunn Clau?
Is het vertrouwd dat ik daar morgen weer voor cursus kom
Maak je ff wat foto's van het Oosterpark voor me?quote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef lookinforyou het volgende:
Hoe is het in Grunn Clau?
Is het vertrouwd dat ik daar morgen weer voor cursus kom
Clau zou toch niet boos zijnquote:Op maandag 18 september 2006 12:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteraard met alle respect en![]()
![]()
natuurlijk
![]()
Eh ik kom niet in het Oosterparkquote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maak je ff wat foto's van het Oosterpark voor me?
Grunn misschien wel, maar naar Grunn niet hoorquote:Op maandag 18 september 2006 14:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jazeker. Naar Grunn is altijd goed![]()
Dan kom je langs Ermeloquote:Op maandag 18 september 2006 15:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Grunn misschien wel, maar naar Grunn niet hoor![]()
Wat een drama die A28
Dat is 10 uur reizen op 1 dag voor een paar foto'squote:Op maandag 18 september 2006 15:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Eh ik kom niet in het Oosterpark![]()
Maarre..... dat kan jezelf toch ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |