abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:25:47 #151
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_42260742
Ik zit inmiddels op cyclusdag 42 43...Dus net maar een test gedaan,waar zoals ik al verwachte niets op te zien was Het lijkt dus weer een gebed zonder eind te worden...

10 oktober naar de gyn...eens kijken wat hij erover te zeggen heeft..
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:30:26 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42260861
Bright dat wordt allemaal erg spannend. Hopelijk is het de eerste keer meteen raak en hoeven jullie niet verder het
traject in.

Ow jee Suzziieee wat balen is dat zeg... dikke knuffel van mij hopelijk kan de gyn wat nuttigs zeggen op 10 oktober.

Wat mijzelf betreft: ik heb al drie dagen zere buik, van de eisprong waarschijnlijk, vandaag is de pijn het ergst. Als ik blijf zitten, gaat het wel, maar zodra ik ga lopen of bewegen, voel ik het in mn buik en onderrug. Nou ja, het ziet er in ieder geval naar uit dat ik nu waarschijnlijk een betere eisprong heb dan zonder Clomid. De afgelopen twee maanden geen last gehad rond de eisprong. Wel "normale" cyclus gehad.
Make love, not war ☮
pi_42261589
he, Suzziieee... wat ontzettend balen zeg.. ik kan me voorstellen dat het telkens een klap in je gezicht is, ookal 'weet' je dat de test negatief zal zijn... je hoopt toch dat het raak is, als je menstruatie uitblijft...

Ik hoop voor je dat je 10 oktober wat meer duidelijkheid krijgt van je gyn... sterkte!

Diaan, mooi dat je je eisprong nu iig voelt...! Betekent toch dat je lichaam goed bezig is!! Ikzelf voel volgens mij ook altijd de eisprong in mijn buik... een soort opgeblazen gevoel, altijd aan de linkerkant... het is een wat irritant gevoel... Als ik daar in mijn buik druk, is het wel wat pijnlijk... Is het bij jou erg pijnlijk??
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:08:09 #154
114177 Diaan73
pi_42261711
Het is bij mij nu erg pijnlijk ja. Elke beweging voel ik mn buik. Dus ook als ik loop, fiets ofzo. Vandaag bijna de hele dag gezeten en dan gaat het wel. Heb ook op advies van een collega twee paracetamolletjes genomen, dat verlicht enigszins de pijn. Nou ja het gaat wel weer over en is voor het goede doel.
Make love, not war ☮
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:03:18 #155
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_42262990
Ergens dacht ik wel... zal het nu dan misschien raak zijn?Maar het leek me erg sterk,deed het meer omdat ik het gewoon gelijk zou moeten weten omdat ik dan strakker de regels moet gaan volgen van mijn diabetes.

...Toch viel het inderdaad heel ff tegen en nu hoop ik doordat ik een test heb gedaan ik snel ongesteld word...Heb het wel vaker gehad...een paar uur na de test gedaan te hebben ongesteld worden....Alsof je lijf dan toch in een fase van rust komt door zo'n test.

Ben wel erg nieuwsgierig naar de uitslagen bij de gyn,negatief of positief..ik wil het liever weten als er iets aan de hand is.

Diaan ik hoop dat de clomid goed gewerkt heeft en dat je een mega-ei geproduceerd hebt en dat die zich nu lekker aan het innestelen ofzo is.

Voor de rest blijven we gewoon positief en gaan we maandag en dinsdag eerst lekker leids ontzet vieren
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:34:06 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42267960
Sterkte Suzieee
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:43:24 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_42321710
quote:
Nou ja het gaat wel weer over en is voor het goede doel
Ja Diaan, dat is zeker waar... 't is alleen wel hopen dat je je niet voor niets zo 'rot' voelt tijdens je eisprong. Hopelijk leidt het ook naar een zwangerschap...! Maar het is in ieder geval al mooi dat je je eisprong nu merkt!! Da's goed nieuws!!

Suzie: ik kan me idd voorstellen dat je gewoon duidelijkheid wil van de gyn. Het is niet leuk om telkens maar zo te moeten wachten ... vooral niet als je maar niet ongesteld wordt...
Hoe is het er nu mee? Voel je inmiddels al wat aan komen? Ik hoop voor je dat het gauw doorzet en dat je dan in ieder geval vlug doorkunt naar de volgende ronde.. want zoals het nu bij je gaat is gewoon waardeloos...
pi_42327672
Sterkte Suzie.

Hier nog steeds geen ongi, nu 2 weken na de datum waarop ik ongi had moeten worden. TOch maar eens de dokter bellen, mogelijk kan die even kijken of het nog gaat komen, zou natuurljk wel erg prettig zijn aangezien ik me heel humeurig en opvliegerig voel....

Test is negatief, dus ik ga absoluut nergens van uit...
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:41:31 #159
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_42328713
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:43 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ja Diaan, dat is zeker waar... 't is alleen wel hopen dat je je niet voor niets zo 'rot' voelt tijdens je eisprong. Hopelijk leidt het ook naar een zwangerschap...! Maar het is in ieder geval al mooi dat je je eisprong nu merkt!! Da's goed nieuws!!

Suzie: ik kan me idd voorstellen dat je gewoon duidelijkheid wil van de gyn. Het is niet leuk om telkens maar zo te moeten wachten ... vooral niet als je maar niet ongesteld wordt...
Hoe is het er nu mee? Voel je inmiddels al wat aan komen? Ik hoop voor je dat het gauw doorzet en dat je dan in ieder geval vlug doorkunt naar de volgende ronde.. want zoals het nu bij je gaat is gewoon waardeloos...
Hier nog steeds niets.Ik voel nooit wat aankomen...dus ik wacht gewoon nog ff af.Volgende week naar de gyn,als ik dan nog steeds niet ongi ben,doe ik voor de zekerheid nog ff een test...en dan kijk ik wel wat hij ervan zegt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:06:31 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42330377
Misslautje84 sterkte hoor! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
En Suzziieee ook nog steeds in afwachting! Kom maar op met die duivels of anders gewoon een positieve test!!!

Hier over 2 dagen NOD (dag 28)... Aangezien ik de afgelopen maanden al eerder ongesteld werd (dag 25/26 meestal) zit ik nu al redelijk in spanning!
Het ene moment denk ik: ja, ik heb krampen, nu komen ze (snel)!
Het andere moment denk ik: ik voel helemaal niets meer!
En dan denk ik weer: ik krijg een puist, dus hormoonveranderingen, en nu weet ik het echt even niet!
M.a.w. er dus nog geen pijl op te trekken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_42332567
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright onze eerste 3 pogingen waren ook zonder hormonen en ook de eisprong werd zonder hormonen gedaan. Die werd namelijk bepaald met ovulatietesten (LH testen). Bij sommige ziekenhuizen wordt de eisprong gestimuleerd door een hormooninjectie, maar als jullie dat niet willen dan kun je wellicht vragen om ovulatietesten?
Dank je, dat is goed om te weten. Ik zal daar eens wat meer over opzoeken.
pi_42356434

Ik heb even een vraag Ik had deze week mijn eisprong en mijn temperatuur ging netjes omhoog. Nu 6 dagen later is mijn temperatuur nog steeds hoog ipv van dat het naar beneden gaat Ik heb dit nog nooit gehad!
Rond de tijd van mijn eisprong gaat het van 35.8 naar 36.1 en daarna word hij weer lager maar nu blijft het dus 36.1, met uitschieters naar de 36.2

Wie weet er antwoord op mijn vraag?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_42357122
beaker, hij moet ook juist hoog blijven, dus dat is alleen maar goed. als je zwanger bent, blijft ie hoog tot een x-tal weken in de zwangerschap (ongeveer de eerste helft meen ik maar 't zou ook korter kunnen zijn). ik kon altijd precies zien als 't mis ging, dan zakte de temperatuur en de volgende dag werd ik ongesteld.
pi_42357146
zie bijv. ook www.vruchtbaarheid.org voor nadere info.

marie ik duim met je mee!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:56:39 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42357233
quote:
Temperatuurmethode
Een 'oude' methode om de vruchtbare dagen van de vrouw te bepalen is de temperatuurmethode. Eén tot twee dagen na het vrijkomen van het eitje ontstaat door hormonale invloeden een stijging van de basale lichaamstemperatuur.
- De basale temperatuur is de temperatuur die het lichaam heeft wanneer het in rust is. -
Pas bij de volgende menstruatie wordt deze temperatuur weer normaal. Door 's ochtends zelf de lichaamstemperatuur op te nemen met een digitale thermometer kan worden vastgesteld wanneer de eisprong heeft plaatsgevonden. Let wel, een eitje geeft zaadcellen maar enkele uren de gelegenheid om het te bevruchten.
Bron
pi_42357794
Dus eigenlijk is dit misschien wel een beetje een goed teken? Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus ik moet dus nog 6 dagen wachten
Wanneer kan ik " verwachten " dat de temparatuur gaat zakken? Of is dat per vrouw verschillend? ( of hij zakt niet natuurlijk )

Ik lees het nu, thanx BE tot aan de volgende menstruatie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:18:26 #167
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_42357850
Hoi

Hoe gaat het hier???

Beaker bij mij daalde hij altijd dag nadat ik mijn ongi's kreeg.. maar zoals bixister zegt bij haar daalde temp dag voor nod.. dus ik denk dat het afhangt van de persoon...
Ik duim dat het positief voor jouw uitdraait meid

voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_42358109
Wachten op het tweede streepje deel 32

Beaker, ik heb even terug gezocht naar het deeltje van Githa.
Die had ook getempt.

pi_42358506
gehehehe ik had me nog zo voorgenomen het niet al te spannend te vinden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42358617
Ik moest meteen aan githa denken.
Dat we toen van alles en nog wat bij elkaar zochten
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:48:50 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42358807
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:16 schreef Beaker het volgende:
Dus eigenlijk is dit misschien wel een beetje een goed teken? Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus ik moet dus nog 6 dagen wachten
Wanneer kan ik " verwachten " dat de temparatuur gaat zakken? Of is dat per vrouw verschillend? ( of hij zakt niet natuurlijk )

Ik lees het nu, thanx BE tot aan de volgende menstruatie
Ik las nog op de predictor site (vragen en antwoorden) dat het ook nog wel een of 2 dagen na het begin van je menstruatie kan dalen.
pi_42361950
Oke dan is dat duidelijk, ik dacht namelijk dat je temperatuur vrij snel zou dalen nadat je je eisprong had gehad

Bedankt voor de uitleg!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42362659
ja, zo kan temperaturen een heel spannende aangelegenheid worden. hopelijk blijft ie lekker hoog de komende weken beaker!
pi_42366432
Wij hebben net (zie ook topic: negatieve test na 8 weken) een lege baarmoeder 'aangetroffen' bij de echo.

Volgens de verloskundige zou er eerdaags dan weer een ovulatie plaatsvinden gezien het lage hcg gehalte. We willen natuurlijk graag weten wanneer. We weten nu natuurlijk geen begindatum van de cyclus en willen dan om de dag met teststaafjes kijken wanneer de eisprong is.

Zal dit werken of heeft iemand betere iedeeen (behalve wachten op de volgende menstruatie natuurlijk en gewoon veel sex ) ?
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:08:29 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42368009
Je kan beginnen met temperaturen. Als hij om hoog gaat is je eisprong net geweest... dan weet je iig wanneer deze was.
pi_42368066
misschien ben ik niet helemaal wakker ..maar ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nou zit met die temperatuur...

is het nou zo dat je temperatuur stijgt na je eisprong en dat het dan altijd BLIJFT stijgen bij een zwangerschap (tot bijv. 37 graden)? Of kan je temperatuur na je eisprong ook wat kwakkelen en daarna pas gaan stijgen als je dus zwanger zou zijn of dus dalen als je idd ongesteld wordt...?!?!? Kun je na je eisprong al gelijk zien dat je zwanger bent, doordat je temperatuur dan al wat hoger wordt.. of kun je dat pas zien bijvoorbeeld in de week wanneer je ongesteld moet worden?

Ik weet niet of ik de vragen een beetje duidelijk heb gesteld... weet niet hoe ik ze anders moet stellen...

wacht, ik heb nog een plan hoe ik het uit kan leggen:

als ik kijk naar mijn eigen temp. curve... die ziet er vanaf dag 1 van deze cyclus zo uit:
36.7--36.4--36.4--36.5--36.6--36.5--36.6--36.6--36.6--36.5--36.3--36.7--36.6--36.6--36.5--36.4--36.5--36.5--36.6--...

waarschijnlijk dus bij 36.3 de eisprong gehad, maar daarna kwakkelt de temp nogal. Ik denk dus nu dat ik niet zwanger kan zijn... of is het nu zo dat de temp alsnog zou kunnen stijgen en dat je dan dus alsnog zwanger bent, omdat ik nu nog niet aan het einde van deze ronde ben??

Ik weet nu gewoon dat ik niet zwanger ben...dus deze vraag is niet omdat ik denk dat ik misschien stiekem toch zwanger ben, maar gewoon omdat het mij niet helemaal duidelijk is hoe je nou die temperatuur moet interpreteren...

[ Bericht 34% gewijzigd door Jose81 op 04-10-2006 20:19:46 ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:45:02 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42369129
Ik vind je temperatuur curve een beetje hetzelfde de hele cyclus door. Je temperatuur is ong. even hoog aan het einde als in het begin. Als ik naar mijn eigen curves kijk dan is mijn temperatuur na mijn eisprong iets van een halve graad hoger dan daarvoor.
Dit is mijn laatste cyclus die ik getempt heb.
36.7 - 36.6 - 36.7 - 36.7 - 36.7 - 36.5 - 36.9 - 36.7 - 36.8 - 36.5 - 36.4 - 36.5 - 36.5 - 36.6 - 36.4 - 36.5 - 36.5 - 36.4 - 36.6 - 36.8 - 36.9 - 36.8 - 36.9 - 36.7
Het dikgedrukte is dus ws. mijn eisprong. Nu heb ik niet de ideale cyclus met dag 14 mijn eisprong maar je ziet dus wel bij mij dat na mijn eisprong de temperatuur hoger is in het algemeen.
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk!

Even de stand van zaken van mijn kant: ik denk wel dat ik ongesteld ga worden, dat gevoel had ik vandaag maar er heeft nog niets doorgezet!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:32:44 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42370696
Als het goed is, is na de eisprong de temperatuur zo'n 0,3 graden hoger dan voor de eisprong. In een 'ideale' cyclus is ie dan bijv. de eerste 14 dagen 36.3 en de laatste 14 dagen 36.6.
Meestal vlak voor de menstruatie zakt de temperatuur weer naar het 'lage' niveau. (bij mij was dat de ochtend dat ik ongesteld werd, bij anderen pas de ochtend als ze al ongesteld zijn geworden).
Natuurlijk zitten er wat schommelingen in je temperatuur, maar als je het bijhoudt op ruitjespapier in een grafiekje en je kijkt door je wimpers, zou na je eisprong de lijn hoger moeten liggen.

Maar 't blijft best lastig (de voorwaarden zijn natuurlijk wel belangrijk: elke ochtend hetzelfde tijdstip, dezelfde termometer, nog niet uit bed geweest.. ongeveer evenveel uur slaap... )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:42:05 #179
114177 Diaan73
pi_42371004
Pffff als ik dat allemaal zo lees wat tempen betreft, ben ik blij dat ik daar nog steeds niet aan begonnen ben.... ik hoef het ook niet van de gyn te doen. Ik voel mn eisprong daarentegen wel heel goed. Ik heb in ieder geval dan bijna 3 dagen buikpijn..
Make love, not war ☮
pi_42371183
wat erg rdkraker, dus toch.. sterkte ermee. en je hoeft niet eens per se te wachten tot de eerste menstruatie geweest is hoor, dat is alleen handig om het begin van de volgende cyclus vast te stellen.

jose, ik zie in jouw temperatuurlijstje ook niet echt een duidelijke verhoging. het zou kunnen dat je deze cyclus geen ei-sprong gehad hebt. of misschien moet je nog preciezer meten, men raadt een thermometer met 2 cijfers achter de komma aan. het gaat maar om zulke kleine verschillen dat die soms door afronding of wat minder nauwkeurige thermometers onvoldoende zichtbaar worden. en elke ochtend zoveel mogelijk op hetzelfde moment (voor enige activiteit) temperaturen. en nee, geen voortdurende stijging dus, zoals ET al schreef. 1x een kleine stijging (dat is meestal vlak na de ei-sprong hoewel dat ook nogal blijkt te kunnen variëren) en vervolgens weer een ongeveer stabiele lijn.
pi_42371224
marie ik hou m'n duimen draaiende hoor!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:21:27 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42372584
Ik was net aan het kijken hoelang mijn vorige 2 cyclussen duurden, de één was 24 dagen en de ander 25, nu dus dag 27! Hoe was het ook alweer? Geen bloed geeft moed...
Aan de ene kant ben ik heel nuchter, ik zal wel weer ongesteld worden! Dat gevoel heeft ook wel de overhand, maar een heel klein beetje ben ik al aan het dromen, wat als... (ik maak mezelf echt niet gek, maar het is toch wel fijn om er over te dromen)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:23:28 #183
114177 Diaan73
pi_42372678
Spannend hoor Marie... ik hoop dat je binnenkort weer een tweede streepje tegemoet mag zien.
Make love, not war ☮
pi_42372777
marie, gezien je vrij late ei-sprong mag je denk ik nog niet te vroeg juichen, maar hoe langer 't duurt hoe meer kansen op een goede innesteling natuurlijk. ik hoop het zo ontzettend voor je!
pi_42372794
Ook mijn NOD is voorbij gegaan zonder ook maar een druppel bloed, en mijn borsten zijn zoals iedere maand strak gespannen en mijn humeur is net een achtbaan, jantje huilt jantje lacht. Maar ik durf niks te hopen. Ik wil niks liever dan een 2e kindje en liever gisteren dan morgen maar schijnbaar mag het keer op keer niet zo zijn, ik wil niet te hoopvol zijn voor het zo dadelijk weer de grond wordt ingeboord.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:25:49 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42372816
Ja dat hoop ik ook Diaan, en nog voor een heleboel meiden hierzo, die hier al veel te lang rondwaren! Waaronder jij natuurlijk
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:27:32 #187
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42372892
Bix, ik juich niet erg hard hoor! Ik voel nog steeds van alles die op een ongesteldheid kunnen wijzen die komen gaat!
pi_42373005
ja maar dat voelde ik ook alle 3 de keren dat ik toch zwanger bleek te zijn....

faja, oeh!! spannend!

en diaan, jij bent inderdaad nu ook echt wel eens aan de beurt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:30:53 #189
114177 Diaan73
pi_42373043
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Marie79 het volgende:
Ja dat hoop ik ook Diaan, en nog voor een heleboel meiden hierzo, die hier al veel te lang rondwaren! Waaronder jij natuurlijk

Faja... dat is ook erg spannend. Jullie houden het spannend hier zeg.... hopelijk kun jij ook tweede streepje tegemoet zien...
Make love, not war ☮
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:33:06 #190
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42373149
Ow Bix, nu maak je me helemaal in de war!
* Marie79 even broekloeren gaat! ik moet nl. wel veel vaker plassen dan anders
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:33:12 #191
114177 Diaan73
pi_42373153
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
ja maar dat voelde ik ook alle 3 de keren dat ik toch zwanger bleek te zijn....

faja, oeh!! spannend!

en diaan, jij bent inderdaad nu ook echt wel eens aan de beurt.
Tja dat vind ik zelf ook wel maar ja mn eitjes, lichaam, zaad van werken niet echt mee. Tenminste ze doen niet wat ze moeten doen. Ik moet in ieder geval nog 11 dagen wachten tot mn NOD... ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en wacht het maar gewoon af. Gelukkig heb ik het overdag erg druk, dus denk er bijna niet aan.
Make love, not war ☮
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:38:41 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42373419
Diaan, jij bent zeker aan de beurt hoor!

niks te zien aan bloed
pi_42379149
Miepes,je maakt het weer r*te spannend Hop es ff over naar Z&G....word wel es wat denk
Heel veel sterkte met afwachten.....men,wat word je dat woord zat in al die jaren

Groetjes,Minoes
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:05:11 #194
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42380278
Ik ben het eigenlijk al meer dan zat Minoes! En wat ben jij op een apart tijdstip wakker? Je doet toch geen nachten meer? Of houd frupke je wakker?

Even een kleine update van mijn kant: nog niks te zien en werd met een misselijk gevoel wakker, maar dit mogen jullie gewoon weer vergeten, zullen wel inbeeldingen van mij zijn
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:07:15 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42380309
Heb je enig idee wanneer je gaat testen Marie?
pi_42380327
miepesje!!!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:13:44 #197
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42380424
Als er morgen nog niks is, ga ik morgen wel testen denk ik!
In ieder geval nog even met vriendlief erover hebben wanneer we dat gaan doen... En anders wordt het zaterdag!
[dejavu-modus]vorig jaar juli toen ik zwanger was, was ik ook op donderdag dag 28, vrijdag voelde ik me duidelijk anders en zaterdag testte ik zwanger[/dejavu-modus]
pi_42380458
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:13 schreef Marie79 het volgende:
Als er morgen nog niks is, ga ik morgen wel testen denk ik!
In ieder geval nog even met vriendlief erover hebben wanneer we dat gaan doen... En anders wordt het zaterdag!
[dejavu-modus]vorig jaar juli toen ik zwanger was, was ik ook op donderdag dag 28, vrijdag voelde ik me duidelijk anders en zaterdag testte ik zwanger[/dejavu-modus]
Och Marie, wat moeilijk.

Maar het is nu wel spannend, we wachten mee.
pi_42381254
spannend weer hier!!

succes hoor, ik jompel weer mee
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 10:14:51 #200
81992 Githa
pi_42381513
Marie, ik hoop het zo voor je, het klinkt allemaal wel heel erg positief moet ik zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')