ik zag nog die foto's van je voeten! jeetje zeg! ik wist niet wat ik zag!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
ben best wel weer geslonken vannacht, hoorNu afwachten wat ik vandaag ga doen
![]()
Meid, ik werd pas na 50 dagen ongi. Er zijn zelfs vrouwen die er nog langer tot een half jaar niet ongi zijn!!!!! Maak je niet druk. Tis vervelend als je snel zwanger wilt worden, maar tis niet anders.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit nu al op dag 41!!!
Misschien dat ik een maandje oversla, ik reken er dan op dat ik eind deze maand ongi word, anders ga ik toch maar weer bij de dokter langs.
Trouwens kan iemand mijn nod weghalen? Mijn nod is ? Dank je!
Tearsong, hoe gaat met jou en eventuele ongi? Is er al iets veranderd?
Ik gun je ze van harte hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:48 schreef hartje het volgende:
[..]
ik wil potdorie eindelijk ook wel 's van die voeten!![]()
ik heb net na het stoppen van de pil ook heel wat testten erdoorheen gejaagd, was steeds overtijd. na ik denk zo'n maand of 3 werd het allemaal wat regelmatiger. tot nu dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:49 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Meid, ik werd pas na 50 dagen ongi. Er zijn zelfs vrouwen die er nog langer tot een half jaar niet ongi zijn!!!!! Maak je niet druk. Tis vervelend als je snel zwanger wilt worden, maar tis niet anders.....
thanks! het is natuurlijk wel balen met die hitte & al die kwalen enzo. ik leef dus ook met jullie in z&g mee hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik gun je ze van harte hoor
En alle anderen hier ook
ja, heb nu 3x getempt. had eigenlijk 5x moeten zijn, maar was een beetje verrast door die ongi & moest nog snel een thermometer kopen. ben benieuwd hoe het gaat verlopen deze maand, vind het wel een leuk biologie-experiment, met mezelf als proefkonijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:35 schreef jolene het volgende:
Hartje, ben je nu begonnen met tempen?
nou dan beschouw ik die 36,21 maar als een freak-of-nature & zet ik wel tussen haakjesquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:51 schreef jolene het volgende:
Ik heb vanmezelf ook niet zo'n hoge lichaamstemp.
Zal eens kijken of ik wat kan vinden
Normaal is de lichaamstemperatuur tussen de 36,5 en 37,5 graden Celsius.
medicinfo bron
ik heb nogeens tijd gehad om hem het allemaal ff precies uit te leggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:01 schreef jolene het volgende:
Gewoon goed bijhouden.
ikke ook erg benieuwd...wat vind manHartje hiervan...
Kwam jou cyclus wel meteen op gaan dan Hartje?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef hartje het volgende:
[..]
want ik denk dat je wel kan zeggen dat we verminderd-vruchtbaar zijn, toch?
oktober 2002 gestopt met de pil
september 2003 zwanger! maar na 6 wkn een mk
en sinds die tijd klussen we echt heel serieus, maar nog steeds niks![]()
vind het toch allemaal een beetje lang duren & in aug word ik 35!ik weet eigenlijk ook niet hoe het zit met evt. leeftijdsgrenzen & de mmm. heb vaag wel 's wat opgevangen over 35+ & dan geen ivf meer, of is dat niet zo? zie net op internet dat dat na de 40 is, pffft
rottige he...je kan ook niet zeggen ik denk aan de een datum verder weg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Githa het volgende:
Joleneik ben de hoop nog niet verloren ..... maar ik moet nog een dag wachten he
Gaan we dus maar doen ...
Hartje mijn temp schommelt van 36,4 tot 37,1 ... kan er geen ovulatie uithalen omdat ik eigenlijk de hele maand onder de 36.7 zit op 2 a 3 uitschieters van 37,00/ 37,1 naen de laatste week is ie dus elke ochtend 37 Zou je zeggen dat er een sprong geweest is maar wanneer ? .....Het is ook pas de eerste maand dus wie weet komt er na nog wat maandjes wat duielijkheid.
Ik wens je in i.i.g. succes![]()
mijn vakliteratuur ligt boven & ik zit nog maar net in deze materie, maar als ik dat zo bekijk zou ik zeggen: die 2 a 3 uitschieters waren je eisprong (is toch maar een verhoging van 0,nogwat, toch?) & dat ie nu nog steeds hoog is is omdat je zwanger bentquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Githa het volgende:
Joleneik ben de hoop nog niet verloren ..... maar ik moet nog een dag wachten he
Gaan we dus maar doen ...
Hartje mijn temp schommelt van 36,4 tot 37,1 ... kan er geen ovulatie uithalen omdat ik eigenlijk de hele maand onder de 36.7 zit op 2 a 3 uitschieters van 37,00/ 37,1 naen de laatste week is ie dus elke ochtend 37 Zou je zeggen dat er een sprong geweest is maar wanneer ? .....Het is ook pas de eerste maand dus wie weet komt er na nog wat maandjes wat duielijkheid.
Ik wens je in i.i.g. succes![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef hartje het volgende:
[..]
mijn vakliteratuur ligt boven & ik zit nog maar net in deze materie, maar als ik dat zo bekijk zou ik zeggen: die 2 a 3 uitschieters waren je eisprong (is toch maar een verhoging van 0,nogwat, toch?) & dat ie nu nog steeds hoog is is omdat je zwanger bent![]()
![]()
ik ga duimen!!!!!
Dat was ook het eerste dat ik dacht...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef hartje het volgende:
mijn vakliteratuur ligt boven & ik zit nog maar net in deze materie, maar als ik dat zo bekijk zou ik zeggen: die 2 a 3 uitschieters waren je eisprong (is toch maar een verhoging van 0,nogwat, toch?) & dat ie nu nog steeds hoog is is omdat je zwanger bent![]()
mag best hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:23 schreef jolene het volgende:
Ik ben soms ook bang omwat te zeggen waardoor jij misschien denkt...
raar he..wil je ook een beetje gewoon sparen.
Zal nooit meer een dag van te voren vragen..
jippie, ik kan weer: je vraagt er zelf om!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Githa het volgende:
[..]hartje .... maaruh ik kan toch geen 2 eisprongen hebben gehad niet dat het veel uitmaakt want heb beide keren flink geklust
... en je temp blijft toch hoog tot na de menstruatie of heb ik dat verkeerd ?
![]()
ohw ohw zo wordt ie wel spannend![]()
Maar ze zeggen als er een temp wissel komt dat dat kan komen door losgekomen HCG?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef minoes1967 het volgende:
mmmmmmmmmmmmm.........GITHA.....ik zie twee pieken,maar je temp.daalt erna meteen weer?
Verder lijkt het wel een jojo,tjee,wat een rare temp. heb jij!.![]()
Jahquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef minoes1967 het volgende:
mmmmmmmmmmmmm.........GITHA.....ik zie twee pieken,maar je temp.daalt erna meteen weer?
Verder lijkt het wel een jojo,tjee,wat een rare temp. heb jij!.![]()
Als dat zo was in mijn geval dan zou ik toch al raak geschoten moeten hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef minoes1967 het volgende:
Verder wil ik de eisprong dames nog ff laten schrikken:
Ik heb op een forum eens gelezen,dat een vrouw 9 eisprongen in 1 maand had!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je begrijpt,dat die dus niet lang heeft hoeven mikken,want het was bij elke pogong raak,hahha.
Wat ik hiermee wil aangeven is,dat je wel degelijk meerdere eisprongen per cyclus kunt hebben.
Groetjes,Minoes![]()
ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef minoes1967 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit van 3 pieken gehoord,hoor![]()
ik moet echt ff werken, maar had het net ergens gelezen:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:53 schreef jolene het volgende:
Oke Blondine door de bocht.
Je hebt eisprong temp is omhoog.
Als het eitje bevrucht raakt..en zit nog niet in baarmoeder.
Hoe komt het dan dat de temp hoger moet blijven...
Is het niet zo dat de temp, hoger wordt als het eitje zich nestelt in de baarmoeder.
Want dan kan het zich toch ontwikkelen.
en als dan de temp. hoger wordt en blijft tot twaalf dagen naar je nod, kun je spreken over zwanger zijn.
Bevrucht eitje zich genestelt en dan komt de productie van HCG toch op gaan?
Anders zou je toch na je eisprong al positief moeten kunnen testen..?
Kan iemand mij dit uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |