abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42060941
Hahahaha,
laat hem eerst aan deze sneltreinvaart wennen !
pi_42070816
hier is de ellende idd begonnen ... wel wat langere cyclus gehad dan normaal
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:42:25 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42071089
He nee Spekkie, niet leuk!
Sterkte
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:11:11 #104
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42071595
Och nee Spekkie, ik hoopte zo te lezen dat dat oud bruine bloed niet had doorgezeg
Sterkte...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_42071749
bah spekske.
pi_42071899
Spekkiemonster
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_42072243
Verdorie Spekkiemonster

sta jij nu eigenlijk onder controle bij een dokter (MMM) of moet de stap nog gezet worden of willen jullie dat niet doen? Ik ben het een beetje vergeten
pi_42072429
Marit, van harte ! Wat een snelheid! Lekker genieten!
pi_42072723
Gefelicitaart Marit!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42077033
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
Verdorie Spekkiemonster

sta jij nu eigenlijk onder controle bij een dokter (MMM) of moet de stap nog gezet worden of willen jullie dat niet doen? Ik ben het een beetje vergeten
nog niet nee .... en door omstandigheden zal dat voorlopig ook even niet snel gebeuren vrees ik
pi_42079894
hallo allemaal.. leuk die felicitaties !

ik zag net dat ik nog nieteens in de lijst stond ..
en nu sjees ik al weer door naar ander topic. Hoop dat ik daar kan blijven!
(ben nog half in shock, hihi. Vanmorgen nog een test gedaan en er stond toch echt 'zwanger')

Nu realiseer ik me ineens hoeveel er nog mis kan gaan,
dus ik probeer mezelf niet al te blij te maken ... as if
pi_42081425
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

nog niet nee .... en door omstandigheden zal dat voorlopig ook even niet snel gebeuren vrees ik
Ok
Hopelijk moet je er volgende maand zelfs al niet meer over nadenken
  zondag 24 september 2006 @ 09:39:27 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42087795
Spekkie wat jammer zeg.... dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_42091752
He, Spekkie... wat jammer weer...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_42092604
Marit,wat onwijs lekker voor je dat het zo snel gaat.En wees maar blij dat je niet zo lang hoeft te wachten,da's geen vrolijke bezigheid Toen het bij mij zo lang duurde stak het ook wel eens,als er weer zo'n snelle muts voorbij kwam Maar dat schuif je snel opzij en dan ben je alleen maar blij voor diegene.Want al die behandelingen is ook niet niks hoor.
Ga lekker genieten.

Spekkie ...... voor jou wachten we nog even een ronde met jompelen,maar binnenkort gaan de pomponnen voor jou ook uit de kast hoor

Groetjes,Minoes
pi_42096787
Marit, van harte!!!!! Snel hoor!

Bij mij is het toch niet zoals het hoort.
Vreselijk veel pijn. Onderrug, buik, koude zweet, maar het bloeden zet niet door.
Dus ik zal nog even moeten afwachten. Nu is het zo dat ik altijd maar licht ongesteld was of zelfs niet bloedde, maar dat alle klachten er verder wel waren. Dus ik ga er wel vanuit dat het gewoon mijn ongi is. Want het is echt op tijd.

Van de week verhuizen en dan komt er meer rust, dus dan zullen we misschien ook wel gaan klussen voor kids, hebben nu de belangrijke periode helemaal overgeslagen!
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:34:51 #117
156412 hestria
erg gastvrij
pi_42136739
ik mag uit de lijst, ben helaas niet zwanger, maar we hebben besloten om even te stoppen met klussen, ik zit niet zo lekker in mijn vel, en ben elke maand als de uitslag negatief is zo gedeprimeerd, dat het helemaal niet meer lekker gaat met mij, heb dus ook besloten om even te stoppen met klussen, om voor mezelf dingen goed op een rijtje te zetten.

Ik wens iedereen heel veel sucses toe, en dta julie maar snel zwanger mogen worden!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_42136767
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef hestria het volgende:
ik mag uit de lijst, ben helaas niet zwanger, maar we hebben besloten om even te stoppen met klussen, ik zit niet zo lekker in mijn vel, en ben elke maand als de uitslag negatief is zo gedeprimeerd, dat het helemaal niet meer lekker gaat met mij, heb dus ook besloten om even te stoppen met klussen, om voor mezelf dingen goed op een rijtje te zetten.

Ik wens iedereen heel veel sucses toe, en dta julie maar snel zwanger mogen worden!
He Hestria, dat is niet zo mooi.
Heel veel sterkte
pi_42136873
Ik ben op de wikisite geweest om alvast wat dingetjes aan te passen.

Ik had van Spekkie en Elle Driver, geen nieuwe datum zien staan en heb jullie naar beneden geschoven zonder datum.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:46:21 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42136948
Ik heb Hestria uit het lijstje gehaald (sterkte!). De anderen doen we meestal niks mee in de OP tot er een nieuwe datum is.
pi_42137018
het was toch de bedoeling dat het met dat wiki het voor iedereen makkelijker was. dacht pas het vast aan. Is toch makkelijker of lees ik weer verkeerd
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:51:27 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42137057
Oh nee, zo bedoelde ik het niet!
Meer om even aan te geven wat ik in de OP had gedaan en waarom. Voor het geval men zou vragen waarom ze daar niet ook omlaag gegaan zijn.
Dat jij de wiki gedaan hebt is super!
pi_42137107
Zoals ik al schreef LEZEN jolene

Oke, orde van de dag.

Kleintje balen
pi_42141348
Gefeliciteerd Marit !!! Super zeg !!

Hier nog steeds geen ongi te melden terwijl ik toch echt dacht afgelopen vrijdag ongi te worden..verloor een heel erg klein beetje bruin slijm..mocht eigelijk geen naam habben en voordat ik besefte wat er aan de hand was , wat het al weer gestopt..

Toch heb ik het gevoel dat mensen wat door hebben je ogen staan anderss, je kijkt anders, je bent rustiger geworden..en ik hou het maar op het feit, voor mezelf dan, dat dat komt omdat ik gestopt ben met de pil...

Maar goed..conclusie..cyclus is flink in de war en als ik ergens deze week nog niet ongesteld ben dan gaat ik maar eens even testen en anders wachten totdat het komt..
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:11:51 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42143725
Hestria jammer dat je vertrekt uit dit topic, het is geheel begrijpelijk. Ook ik heb zitten overwegen om hier maar niet meer te posten, maar kan het niet laten. Ik kan hier toch mn ei kwijt en zwanger worden, wil ik nog steeds. Al heb ik steeds vaker het gevoel dat het er voor mij niet meer inzit... maar ja.. Hopelijk heb je (snel) alles weer op de rij en kun je weer verder met je leven en evt. klussen. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:17:43 #126
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_42143820
Marit van harte meid

Hestria,sterkte ,jammer dat je gaat ,hopelijk gaat het snel beter met je en zien we je ooit eens terug (of niet want dan zijn wij vertrokken)
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:56:20 #127
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_42144849
hoi dames

spekkie meid dikke knuffel, rotduivels steeds weer

Marit gefeliciteerd (lekker snel) geniet er van

Hestria... veel stertkte en dikke knuffel, je kunt nog altijd lekker verder doen voor een beebje... Ik duim alvast

en ook voor de andere dames en heer hier duim ik me te pletter dat ze vlug Marit mogen volgen...

groetjes
pi_42160609
* worden vanmiddaag gebeld en zit al in spanning

Jammer Hestria, maar je blijft hier nog wel meelezen?
  woensdag 27 september 2006 @ 11:57:59 #129
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_42165513
spannend bright
  woensdag 27 september 2006 @ 16:30:34 #130
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_42172336
Bright..Weet je al wat???
pi_42174190
Bright! Al wat gehoord?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42174246
Hestria, succes met alles en hopelijk brengt het wat rust.

Vandaag in ondertrouw (lees onder GPS) gegaan! Wat een saaie bedoeling is dat, zo'n suffig stadsdeelkantoor...Na een kwartier sta je buiten, ff kopje koffie en daarne weer naar mijn werk. Wij gaan geregistreerd partnerschappen in april!

Succes meiden !
  woensdag 27 september 2006 @ 18:06:45 #133
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_42174775
gefeliciteerd kapitein_pannekoek met jullie ondertrouw.
pi_42178257
He Bright... hoe is het? Al wat gehoord inmiddels? We zijn wel benieuwd hoor!

Haha, ja, Pannekoek... leuk is dat, he? In ondertrouw gaan.. zo te horen is het in elke plaats hetzelfde .. behalve dan dat het bij ons geen suf kantoor was, maar gewoon een lange balie (met iets van 8 medewerkers daarachter) nummertje trekken, handtekeningetje zetten, kopje thee en (niet te vergeten) betalen... en klaar is kees!

Maarre... gefelicitaart in ieder geval!!
pi_42195105
Vorige week dus keurig op tijd ongesteld wat geen ongsteldheid genoemd kon worden. Wat druppels, dat was het.
Vandaag zonder voortekenen in 1 keer pijn in mijn rug en bloeden als een rund.
Dus sja, vrees dat dit pas mijn ongi is.
Dus nieuwe NOD is 26 oktober.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:40:20 #136
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_42196416
He wat k*t Kleintje! Op naar de volgende ronde...
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 28 september 2006 @ 13:02:00 #137
94046 PM-girl
pi_42196912
Jammer Kleintje. Het enige voordeel is dat je nu wel zeker weet dat je menstrueert.

Hestria, begrijpelijk. Hoop dat je je dingen weer een beetje op een rij krijgt.

Bright, heb je al nieuws?
*
pi_42199956
Ow er was ook niets in mij wat had verwacht dat ik zwanger was hoor. Maar had graag gewoon gelijk in 1 keer een goede cyclus gehad
Maar goed, ik weet nu dat ik wel menstrueer.
Dus vanaf nu gaan we maar rondes tellen.
pi_42226063
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Suzziieee het volgende:
Bright..Weet je al wat???
Ben ik toch helemaal vergeten hier een update te melden...

'Ons geval' is nog niet besproken, maar de arts heeft wel in de wandelgangen met een andere gesproken en ze komen eigenlijk tot de conclusie dat eerst een kijkoperatie een beetje zinloos is. Omdat de kwaliteit van mijn zaad wat onder het gemiddelde is en alle onderzoeken bij mijn vrouw aangeven dat het 'gewoon moet kunnen' gaan ze liever direct tot KI over.
Eerst 3x KI en als het dan nog niet lukt, alsnog een kijkoperatie, maar goed, dan zijn we wel alweer wat verder he.

Dit betekent dat we binnenkort ([b/]11 oktober[/b]) een gesprek hebben over hoe dat allemaal gaat etc. en dan bij de eerstvolgende eisprong wellicht een poging wagen
En de eerstvolgende eisprong valt ongeveer een week na dat gesprek, dus het zou erg mooi zijn als we dan al de eerste poging kunnen wagen. Dus de eerstvolgende eisprong zou al weleens de eerste KI-poging kunnen zijn
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 10:26:32 #140
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42226327
Bright jullie gaan dus toch de molen in Ik neem aan dat de KI zonder hormoonstimulatie is toch? Wel ongelovelijk spannend en hopelijk is dat net het kleine zetje wat nodig is
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42227243
wat spannend Bright !! hoe kan je dat nou vergeten te melden ....

succes in elk geval en hopelijk is het idd het bekende zetje
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:01:36 #142
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_42227311
hoi dames

Bright.. Hopelijk dat KI een wonder oplevert...

VOor iedereen toi toi toi en een fijn weekend

lunastar
pi_42228896
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright jullie gaan dus toch de molen in Ik neem aan dat de KI zonder hormoonstimulatie is toch? Wel ongelovelijk spannend en hopelijk is dat net het kleine zetje wat nodig is
Dit is inderdaad zonder hormoonstimulatie. Bij het gesprek zullen we nog aangeven dat we geen hormonen willen; telefonisch om gevraagd en we kregen als antwoord: ja, dit is inderdaad zonder hormonen, gezien de reden dat 'het' niet lukt..... Je krijgt dan een hormoon dat ervoor zorgt dat we precies kunnen bepalen wat de optimale dag is voor de KI...
dus: lekker dubbel weer.....
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat spannend Bright !! hoe kan je dat nou vergeten te melden ....
Ja he, vergeten hier te melden
Maar natuurlijk niet uit onze gedachten he. Je loopt er nu toch mee door
quote:
succes in elk geval en hopelijk is het idd het bekende zetje
inderdaad!
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:05:05 #144
94046 PM-girl
pi_42229173
Bright, fijn dat er iets gaat gebeuren, hopelijk met vlug resultaat!
*
pi_42231552
Bright, wat spannend voor jullie... wel fijn dat jullie nu in ieder geval een stap dichterbij zijn. Hopelijk kunnen jullie al snel voor de eerste KI poging! En het zou helemaal mooi zijn als het dan raak is!! Succes!!
pi_42235267
Spannend Bright...
Keep us informed. En inderdaad... lekker dubbel dat hormoonverhaal...
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 18:25:12 #147
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42238207
Bright onze eerste 3 pogingen waren ook zonder hormonen en ook de eisprong werd zonder hormonen gedaan. Die werd namelijk bepaald met ovulatietesten (LH testen). Bij sommige ziekenhuizen wordt de eisprong gestimuleerd door een hormooninjectie, maar als jullie dat niet willen dan kun je wellicht vragen om ovulatietesten?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42238752
Bright, bedankt voor je up-date

Hier even wat nieuws van mij, omdat ik weer last heb van mijn eisprong mag ik 18 oktober voor een echo om te kijken of alles goed is en wat misschien de oorzaak zou kunnen van die pijnlijke eisprong. Ook heb ik hem altijd rechts en nooit links (daar voel ik hem niet zeg maar)
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:51:27 #149
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42240256
Spannend Bright!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42256618
Bright wat spannend!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')