nog niet nee .... en door omstandigheden zal dat voorlopig ook even niet snel gebeuren vrees ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
Verdorie Spekkiemonster![]()
sta jij nu eigenlijk onder controle bij een dokter (MMM) of moet de stap nog gezet worden of willen jullie dat niet doen? Ik ben het een beetje vergeten

Okquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
nog niet nee .... en door omstandigheden zal dat voorlopig ook even niet snel gebeuren vrees ik

He Hestria, dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef hestria het volgende:
ik mag uit de lijst, ben helaas niet zwanger, maar we hebben besloten om even te stoppen met klussen, ik zit niet zo lekker in mijn vel, en ben elke maand als de uitslag negatief is zo gedeprimeerd, dat het helemaal niet meer lekker gaat met mij, heb dus ook besloten om even te stoppen met klussen, om voor mezelf dingen goed op een rijtje te zetten.
Ik wens iedereen heel veel sucses toe, en dta julie maar snel zwanger mogen worden!

quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Suzziieee het volgende:
Bright..Weet je al wat???

Dit is inderdaad zonder hormoonstimulatie. Bij het gesprek zullen we nog aangeven dat we geen hormonen willen; telefonisch om gevraagd en we kregen als antwoord: ja, dit is inderdaad zonder hormonen, gezien de reden dat 'het' niet lukt..... Je krijgt dan een hormoon dat ervoor zorgt dat we precies kunnen bepalen wat de optimale dag is voor de KI...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright jullie gaan dus toch de molen inIk neem aan dat de KI zonder hormoonstimulatie is toch? Wel ongelovelijk spannend en hopelijk is dat net het kleine zetje wat nodig is
Ja he, vergeten hier te meldenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat spannend Bright !! hoe kan je dat nou vergeten te melden ....
quote:succes in elk geval en hopelijk is het idd het bekende zetje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |