reken ik goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Die vent van het internationaal atoom agentschap heeft hem gewonnen
Doe ik wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand anders het telwerk ff doen? ik moet zo weg namelijkzal proberen nog up te daten vandaag
Jeej eindelijk weer eesn een putjequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
reken ik goed
Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) en het hoofd daarvan Mohamed ElBaradei, voor hun inzet om de verspreiding van kernwapens tegen te gaan.
Yurithemaster +1
Ook niet maar het komt wel in de buurtquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:02 schreef Neleos het volgende:
China Rails?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:05 schreef Neleos het volgende:
De Nationale Spoorwegmaatschappij van India?
Angst voor mooie vrouwenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:12 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Angst voor vrouwen
Nee. Het ligt aan de autoweg vanuit Frankrijk recht naar het zuiden naar Barcelona.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
Bilbao?
Hmm, dan weet ik het even niet zo snel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Nee. Het ligt aan de autoweg vanuit Frankrijk recht naar het zuiden naar Barcelona.
dndiek+1quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:04 schreef dndiek het volgende:
wielrennen Juliano Lampre
vipergts +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef vipergts het volgende:
vaalserberg vaals
Erm ik weet niet of ik nu moet lachen of niet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:13 schreef Freeling het volgende:
godfather is een trilogie..geen sequel dus
Zo werkt dat..Godfather 2 is deel van een trilogie. Een sequel is een opvolger van een film, is niet hetzelfde. Net zoals dat LOTR two towers niet de sequel van LOTR fellowship is. Het is gewoon 1 film die in drie stukken gehakt is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:14 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Erm ik weet niet of ik nu moet lachen of niet?
Ik zeg niet dat ik terminator 2 beter vind dan The godfather, integendeel, ik vond terminator 2 niet eens zo'n goeie film en godfather is natuurlijk een meesterwerk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef vipergts het volgende:
Ik vind het om te huilen als iemand een andere film boven the gothfather I en II plaatst
Dit is een sequel:quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef Freeling het volgende:
[..]
Zo werkt dat..Godfather 2 is deel van een trilogie. Een sequel is een opvolger van een film, is niet hetzelfde. Net zoals dat LOTR two towers niet de sequel van LOTR fellowship is. Het is gewoon 1 film die in drie stukken gehakt is.
dat is in mijn ogen wat anders dan een opvolger, die vult het verhaal aan waar geeindigd is.quote:A sequel is a work of fiction in literature, film, and other creative works that is produced after a completed work, and is set in the same "universe" but at a later time
Als je goed leest staat er: 'after a completed work'. Godfather 1 is geen completed work. De Godfather trilogie is een completed work.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is een sequel:
[..]
dat is in mijn ogen wat anders dan een opvolger, die vult het verhaal aan waar geeindigd is.
Godfather II is zelfs een sequel en prequel ineen
Bron: http://www.imdb.com/title/tt0071562/quote:Francis Ford Coppola, having nearly been fired several times from the first film, was given a Mercedes-Benz limousine from Paramount as a reward for the record success of the first film and an incentive to direct a sequel. He agreed on several conditions - that the sequel be interconnected with the first film with the intention of later showing them together
En normaal hou ik nog wel van wat gemekkerquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bron: http://www.imdb.com/title/tt0071562/
Hij heeft dus pas na het succes van Godfather toegezegd om een vervolg te maken.
@schaap: best welik denk dat sommige mensen er niet tegen kunnen om te verliezen
Toch niet meneer Harley en meneer Davidson lijkt me?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef NoSigar het volgende:
Wie wordt beschouwd als de oprichter van de Hells Angels zoals we die nu kennen?
Ik zoek een Amerikaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef NoSigar het volgende:
Wie wordt beschouwd als de oprichter van de Hells Angels zoals we die nu kennen?
Nu weet ik het zeker:ik moet lachenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:40 schreef Freeling het volgende:
het is gewoon een onderscheid: trilogie of sequel..LOTR is ook een trilogie. Maargoed, je kunt kiezen om daar geen rekening mee te maken..;)
Dat vind ik dan ook weer sterk overdreven...quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Kan het aub weer over de nieuwe vraag gaan? Zit ik hier een beetje voor een offtopic gesprek m'n wijsvinger lam te f5-en
Nou, als he nou een vermakelijk offtopic conversatie was, dan vond ik het ook niet erg, maar dit gaat sterk richting een welles-nietus discussiequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:49 schreef Etcetera het volgende:
het gaat hier zovaak offtopicwe nemen het niet al te serieus, houdt het leuk
Het werd inderdaad een beetje gewellus en genietus jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:51 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Nou, als he nou een vermakelijk offtopic conversatie was, dan vond ik het ook niet erg, maar dit gaat sterk richting een welles-nietus discussie
Graag gedaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef Etcetera het volgende:
ohw ja, LeisureSuitLarry, nog bedankt voor het tellen![]()
vind het wel meevallen, ben er nooit meer dan 3 of 4 minuten aan kwijtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar wat een k*tklus zeg
Feldhofer +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:54 schreef Feldhofer het volgende:
Sonny Barger
Ik ben dan ook erg luiquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
vind het wel meevallen, ben er nooit meer dan 3 of 4 minuten aan kwijt
CTRL + F doet het werk voor me, dan alleen nog bijhouden wie hoeveel punten heeft gepakt en optellen maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg lui
Yeah!quote:
Big blue iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:17 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
IBM?
Joepiedepoepiequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:23 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Big blue idd
LeisureSuitLarry +1
Supersheep +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef Supersheep het volgende:
Uit de Leisure Suit Larry spellen. Waarin de hoofdpersoon Larry Laffer heet. Larry is klein
zoiets?
vervolgvraagje dan maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Supersheep +1
Ik vroeg nog naar wat kenmerken om het wilde gokken een beetje uit te sluiten.
Dan geef ik je toch het puntje aangezien je het dus wist voordat ik de vraag had gesteld neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef Feldhofer het volgende:
Al Lowe, hoewel ik moet bekennen dat ik dit weet omdat ikj de vorige vraag heb gegoogled.
Wist het al voordat je jouw vraag stelde, ik google bijna elke vraag hier die ik niet weetquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schref Supersheep het volgende:
[..]
Dan geef ik je toch het puntje aangezien je het dus wist voordat ik de vraag had gesteld neem ik aan?
Feldhofer +1
mocht je het toch pas hebben gelezen nadat de vraag was gesteld laat het dan even weten zodat ik een andere vraag kan stellen
idd, ook uitgeput?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondNet terug van voetbal. Wat een hitte..
![]()
zal t wel zijn jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef NoSigar het volgende:
roquefort?
Helemaal, en ik ben slechts keeper..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef Supersheep het volgende:
idd, ook uitgeput?
Was een vraag voor schaapje johquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef NoSigar het volgende:
roquefort?
No Sigar is een nummer va Millencolin, ook gebruikt in de Tony Hawk spelletjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:00 schreef NoSigar het volgende:
(sorry voor dat schaap, trouwens)
Moi? Geen van beiden, weet niet eens wat het tweede is ? Moet nu eten, excuus...
geenaam +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef geenaam het volgende:
Dat is toch dat je je familie en vrienden enzo voortrekt.. Bijvoorbeeld als je een hoge positie hebt?
Dat heeft wel eens iemand gezegd trouwens, ik was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
No Sigar is een nummer va Millencolin, ook gebruikt in de Tony Hawk spelletjes
Eet smakelijk!
dan zijn de puntjes voor jouquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:40 schreef vipergts het volgende:
thx Jayhawk niet Pazzo maar Gazzo
ik gooi er nog wel eentje inquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef geenaam het volgende:
Ik moet gaan ik kan geen vraag stellen. Ga naar de bios.. Ajuuss
Dat maakt het weer wat makkelijkerquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef NoSigar het volgende:
PvdH komt niet uit Eindhoven.
Inderdaad een basketballerquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef NoSigar het volgende:
Die basketballer, Michel of zo iets...?
Daar wordt het bij mij niet beter van...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
Engelsman, geboren in Rome.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef Berkery het volgende:
Potatoe bicycle
Ik zou je bijna een punt geven Zetteke.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:29 schreef Z het volgende:
Mij schiet Wordsworth te binnen, maar dat was een dichter ...
Dat is wél een schilder.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:32 schreef doeka het volgende:
Waterhouse, is dat geen schilder?
Nee, geen grap! Ik wilde de spellingspolitie voor zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Quote jij jezelf? En moet je om je eigen grap lachen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Van der Sar?
Ow...dan begrijp ik het niet, waarschijnlijk omdat ik niet weet wie Dan Quayle is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:34 schreef Berkery het volgende:
Nee, geen grap! Ik wilde de spellingspolitie voor zijn.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef Feldhofer het volgende:
Robin van Persie nd8 ik?
Dan Quayle was vice-president onder Bush I, en werd legendarisch om zijn domme acties. Zo corrigeerde hij een jochie van een jaar of acht omdat hij potato had geschreven, moest potatoe zijn volgens Dan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ow...dan begrijp ik het niet, waarschijnlijk omdat ik niet weet wie Dan Quayle is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
Heitinga?
Dat is weer eens wat anders dan tenenkaas.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
Dan Quayle was vice-president onder Bush I, en werd legendarisch om zijn domme acties. Zo corrigeerde hij een jochie van een jaar of acht omdat hij potato had geschreven, moest potatoe zijn volgens Dan.
Ik vind 'm wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef doeka het volgende:
Niet te geloven he? Geen smaak, die homo's
![]()
wyccie +1
quote:Speeltechniek bij strijkinstrumenten waarbij de snaren niet gestreken worden met de boog maar getokkeld worden met de vinger.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pirates of the carribean van DJ Tiesto?
Was iets van queen iig, ben de songtitel ff kwijtquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:08 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Van welk nummer gebruikte Vanilla Ice een sample toen hij zijn grootste hit maakte?
Berkery +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
Under pressure, queen met David Bowie
Die van Queen & David Bowie hè?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:15 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Platensingletje? Ik ook
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die van Queen & David Bowie hè?
Nee, da's niet echt een dorp. Het dorp is bij de meeste mensen alleen bekend van dat bloedbad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Saigon?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_My_Laiquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:23 schreef Feldhofer het volgende:
my lai, en volgens mij hebben ze er niks van geleerd![]()
Diep triest idd, jammer genoeg gebeuren ook nu nog van deze dingen in irag en a'stan, heel ergquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_My_Lai
Ik heb op de rommelmarkt ooit een boekje gekocht waarin het verhaal + doofpot uitgebreid aan bod komen. Ziek.
Feldhofer + 1
Nee joh, die was 17de eeuws, veel recenter, vorige eeuw.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:30 schreef gablentz het volgende:
Purcell
Toen waren het 'Vietcong', nu 'terroristen'. Ik denk dat de cover-ups tegenwoordig beter zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:32 schreef Feldhofer het volgende:
Diep triest idd, jammer genoeg gebeuren ook nu nog van deze dingen in irag en a'stan, heel erg![]()
Ws. wel ja, ik denk dat we niet veel van de echte gruwel weten, af en toe lekt er iets uit zoals abu ghraib, maar de echte terreur blijft voor ons verborgen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Toen waren het 'Vietcong', nu 'terroristen'. Ik denk dat de cover-ups tegenwoordig beter zijn.
Ja, vorige eeuw, de 20stequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Bedoel je met vorige eeuw 1900-1999?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
De enige UK componist die ik ken is Benjamin Britten
Hoi LsL, d8 dat je al sliep ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Mastino?
Scheelt niet veel. Mn laptop zakt steeds verder van mn buik en van de bank afquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:59 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Hoi LsL, d8 dat je al sliep ofzo
Ik denk niet dat het een dalmatier isquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:![]()
De naam het ras is half Frans/half Engels.
Om niet de vaart uit het spel te halen: de naam heeft de volgende structuurquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:![]()
De naam het ras is half Frans/half Engels.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:02 schreef vipergts het volgende:
bordeaux dog
Jammer trouwens dat je die link uit je sig heb gehaald. Ik kende het nog niet, en ik heb hem al aan een paar mensen dooorgestuurd (die gaan hem ook gebruiken bij het geven van mondeling engelsquote:Op zondag 17 september 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Mijn achterburen hebben er ook eentje.
vipergts + 1
Mechiko en Aroya?quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef vipergts het volgende:
wat is de officiele naam van mexico en hoe heet de regerend president
Naam klonk bekendquote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aroya is die Fillipijnse president-bitch
Pff zo'n hint was toch niet nodig, Neleosquote:Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef Neleos het volgende:
Hint. Z'n voornaam is Rogier
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Joo![]()
tong80 + 1
Het moest even snel, want ik wil naar de stad gaan.
zuipen
Ik ga ook niet beginnen. Ik ga het even afmakenquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..
Shit 'net' te laatquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..
The Doorsquote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Amerikaanse band was prominent in de film Apocalyps now
Nee man, een langlopende kinderserie die nog steeds elke avond te bewonderen is.quote:Op zondag 17 september 2006 01:03 schreef vipergts het volgende:
meneer de uil
Tong80 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |