maar das geen nieuwbouwquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n appartement in R'dam kostte 80k
Voor 1 of 2 personen als starter is dat echt prima![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wil ik in zo'n huisje geen kinderen krijgen, maar daar gaat het momenteel ook niet over
dump het wel bij m'n oudersquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nou de eerste paar jaar is een 2kamer flatje groot genoeg, daarna wil je toch wat meer ruimte (om je zooi in kwijt te kunnen)
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurigquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hem niet in zo'n Scootah-Anita van 16 met het IQ van een tennisbal hangt
En hoe ver is het bij de ArenA vandaan dan? Echt op steenworpafstand?
Ja met corsa is dat er dus niet bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
Als je een Maserati 155 had gehad Bara, had je nu mooi kunnen file-flirten
A3-printerquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en ik ben op zoek naar een printer.
Geen rare fratsen zoals foto's printen en all-in-one's e.d.
Heeft iemand nog een tip of iets dergelijks....?
Laser?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Vinex-wijken, waar de duivelskinderen worden gekweektquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon liever in een wat oudere buurt dan in een vinex-wijk
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoorquote:
quote:
wanneer is de operatie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Sjoin teh clupquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurig
ja echt een steenworpafstand... Alfristi noemt het al mijn tuinhuisje![]()
Boeit dat zoveel dan?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoin teh clup
En da's lekkerMaar het valt volgens mij wel mee met de feesten toch.....?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoor
en dan 3 jaar erna is het al weer met 20 a 25k gestegen die prijs![]()
ga dan ook in een voorstad van Leeuwarden wonenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boeit dat zoveel dan?
De goedkoopste nieuwbouw in Leeuwarden is ook 130-140k (+5% VON meen ik), dat is eigenlijk net wat te duur voor een starter, tenzij je bovenmodaal inkomen hebt en meteen aan de top van je hypotheek wilt zitten....
'morgen trouwens
Hoe vaak ben je van plan te gaan printen en wat zijn de andere eisen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
Dat is in iedere grote stad zo, hij mag nog blij zijn dat Ajax geen champions-league speeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
ik weet weinig meer van printers, maar weet wel dat HP cartridges spuug duur zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
En waarom een A3 printer? Ik print toch alleen maar wat samenvattingen e.d.....
En laser... Da's fucking duur toch...?
Geen eisen eigenlijk, en ik denk per week een blaadje of 10-20....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je van plan te gaan printen en wat zijn de andere eisen?
Iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet weinig meer van printers, maar weet wel dat HP cartridges spuug duur zijn![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ohja nog een mooitje, kwam vandaag erachter dat ik de planten/bloemen helemaal vergeten ben de afgelopen weken![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ohja nog een mooitje, kwam vandaag erachter dat ik de planten/bloemen helemaal vergeten ben de afgelopen weken![]()
grote geile platen printenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
Zoals? Drachten/Heerenveen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga dan ook in een voorstad van Leeuwarden wonen
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisiequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is in iedere grote stad zo, hij mag nog blij zijn dat Ajax geen champions-league speeltDat is met PSV wel anders
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
en nog 1, ik dacht vorige week van ik koop voor m'n kat eens voor de afwisseling van die fancy dure kattenvoer ipv die standaard meuk. Nu wil ze alleen dat en ik heb het al 2 dagen niet meer![]()
Stiens, ideaal als de rondweg er straks isquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals? Drachten/Heerenveen?
Huizen zijn momenteel gewoon belachelijk duur, zelfs in Leeuwarden
Ik zei dan ook "grote stad"quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisie
Jammer, we willen zelf namelijk een A3 printer, en ik had graag van je ervaringen willen hoernequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, hoeft van mij niet zo... gewoon A4-tjes met tekst
Dat wil Leeuwarden erg graag zijn jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "grote stad"
Gewoon in die strot stekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ze weigert gewoon dat standaard spul te eten he![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer, we willen zelf namelijk een A3 printer, en ik had graag van je ervaringen willen hoerne
Vooral blijven dromen zou ik willen zeggen tegen het dagelijks gemeentebestuurquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wil Leeuwarden erg graag zijn ja
Aantal valt mee, anders zou je voor een laserprinter kunnen gaan...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen eisen eigenlijk, en ik denk per week een blaadje of 10-20....
Gewoon A4-tjes met tekst en af en toe een plaatje misschien... da's al.... En dan vind ik het wat overdreven om daar 100 euro aan uit te geven... snap je?
Precies, nergens last van hierquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisie
Ja dat idee had ik ook al ja... alleen kan ik momenteel ff niets vinden bij de Blokker en Kruidvatquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aantal valt mee, anders zou je voor een laserprinter kunnen gaan...
Haal gewoon een cheap-o aanbieding kleurenprintertje wat je nadat de inkt op is weggooit omdat een nieuwe kopen goedkoper is (heerlijk die wegwerkmaatschappij, nietwaar?). Verslagen kun je wel netjes uit laten printen en inbinden @ uni lijkt me.
Ik ben dus echt blij dat dat bij mijn kat omgekeerd is.. die wil alleen maar de euroshopper brokjes hebben, de duurdere meuk laat ze gewoon liggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ze weigert gewoon dat standaard spul te eten he![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wil Leeuwarden erg graag zijn ja
dit spul wat ik gekocht is 3x zo duur per zakjequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben dus echt blij dat dat bij mijn kat omgekeerd is.. die wil alleen maar de euroshopper brokjes hebben, de duurdere meuk laat ze gewoon liggen
Onze hond vond kraanwater niet lekker, en ging altijd naar buiten om uit de sloot te zuipenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben dus echt blij dat dat bij mijn kat omgekeerd is.. die wil alleen maar de euroshopper brokjes hebben, de duurdere meuk laat ze gewoon liggen
Maar in Drachten kun je met de boot in het centrum liggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas wel... hoewel dat in Drachten nog erger is
Leeuwarden ook hoor, alleen moet je boot niet te hoog zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar in Drachten kun je met de boot in het centrum liggen
Probleem.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leeuwarden ook hoor, alleen moet je boot niet te hoog zijn
die van m'n ouders heeft een tijd besparen functie, ideaalquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
Die wasmachine doet er hier bijna 2 uur over
Toch gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van m'n ouders heeft een tijd besparen functie, ideaal
hoe doen jullie dat trouwens als je dingen wil wassen maar je eigenlijk nog niet genoeg hebt zodat het niet dat hele ding vult?![]()
Gewoon wassen? Met mijn witte was zit de wasmachine doorgaans maar 2/3e vol. Ik ga niet nog een halve week of langer wachten tot ik genoeg was heb iigquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe doen jullie dat trouwens als je dingen wil wassen maar je eigenlijk nog niet genoeg hebt zodat het niet dat hele ding vult?![]()
start - uitvoeren - msconfig en uitzetten in services en startupquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
Leuk hoor, zo'n laptop via de TU kopen, alleen jammer van die anti-RSI-software enzo
[afbeelding]
je vriezer moet je ook altidj helemaal volstouwen met zut, is energeibesparendquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
oh ik heb altijd gehoord dat je wasmaschines niet met te weinig mag laten draaien![]()
![]()
niet meer. Als je veel zwart wit tekstblaadjes print heb je meer aan een laser Aanschaf ligt ietsje hoger, maar dat verdien je terug in je inkt/toner en snelheidquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
Mya, maar ik neem aan dat dat meer slaat op < de helftquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
oh ik heb altijd gehoord dat je wasmaschines niet met te weinig mag laten draaien![]()
![]()
Ik heb een A3 printer en maar 3 keer op A3 geprint in de 6 jaar dat ik m hebquote:
korte programma doorlopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alsof hij gelijk naar de klote gaat als je dat een keertje doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
![]()
Mja, opzich wel confronterend.... Wel goed opzich, vooral als ik weer die hoerenmelding krijg dat ik VEEL te snel typquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
start - uitvoeren - msconfig en uitzetten in services en startup![]()
Beter dan "Flikker toch op joh, ik mot niet met jouw eteh"quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze had al plannen![]()
ach jah... ken gebeuren![]()
nee idd, maar nu zit ik me op te vreten. jaloerse klojo dat ik benquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan "Flikker toch op joh, ik mot niet met jouw eteh"
Misschien gaat ze zich wel laten palen op de keukentafel door een andere collega van jequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee idd, maar nu zit ik me op te vreten. jaloerse klojo dat ik ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien gaat ze zich wel laten palen op de keukentafel door een andere collega van je
Philips lighting wat er bijna naast staat is een klant van ons.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
Morgen PSV - Ajax
![]()
![]()
En dat terwijl ik met wat huisgenoten morgenmiddag een terrasje ga pakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien gaat ze zich wel laten palen op de keukentafel door een andere collega van je
Vorige week ofzo moest het Nederlands elftal voetballenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Philips lighting wat er bijna naast staat is een klant van ons.
Als er voetbal is kom je daar amper weg man![]()
Kutsupporters
PSV stadion gebruiken ze ook best vaak voor wedstrijden met 2 buitenlandse teamsquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vorige week ofzo moest het Nederlands elftal voetballenIn Eindhoven
Wist ik veel, loop de stad in, ALLES ORANJE
Dude, ik heb in R'dam gewoond, al stampen ze hier de hele stad vol, het blijft nog steeds peanuts voor mequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PSV stadion gebruiken ze ook best vaak voor wedstrijden met 2 buitenlandse teams
dan zit heel de stad vol met turken zoals ik 1x heb meegemaakt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/index.php#
ah ja daar is een hele stad vol turken natuurlijk dagelijkse kostquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, ik heb in R'dam gewoond, al stampen ze hier de hele stad vol, het blijft nog steeds peanuts voor me
Ruim 60% is allochtoon daar hèquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ah ja daar is een hele stad vol turken natuurlijk dagelijkse kost
kruimels in bedquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef BoJo het volgende:
UB40
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAAR IS DAT PRECIES???
M'N DROOM, IK MOET DAARHEEN!!1!!1!!!1!!!1!!!!
Plaagstootje naar Sexylexyquote:
Inderdaad, een mooie TAG met "Kankah, hieah hebbe we ég leipe bloemeh" had niet misstaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
wat is dat voor kale kutmuur, hadden ze daar niet paar ramen in kunnen knallen?
En waarom zit er geen graffiti op die muur?
Ik zou vandaag ook naar Burgumquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:07 schreef Paladijn het volgende:
Ik gok dat't in burgum is gezien de fotograaf
Anyway, 't is mooi weer dus ik ben er vandoor
Langweerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou vandaag ook naar Burgumof naar Langweer
in Burgum --> rescue day --> hulpverleningsvoertuigen
in Langweer --> Tatra meeting... 80 Tatra's uit heel Europa
Valt tegen ehquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, vind jou nu niet echt een conformist
ja en ik ben er nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LangweerDaar ligt de boot van een maat van me...
En de zeilschool van Vinea waar de reisleiders opgeleid wordenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LangweerDaar ligt de boot van een maat van me...
Nogal jaquote:
Nee ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de zeilschool van Vinea waar de reisleiders opgeleid worden
Excussnegerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Ik zie trouwens zojuist dat de Partij Voor De Allochtonen een Turkse op de 2e plaats op de kieslijst gaat zetten
Dit is echt hilarischquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Daewoo Racer
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 04-09-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie Tsjechië september 2006; Opel Kadett E sedan met andere logo's
Mja, da's een ander verhaal, dat gaat vaak/alleen op op de TV en bij films, maar dit vind ik echt....quote:
Bij de oude havenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
[..]
Waar dan?
Hoezo? Nederlandse turkenzijn toch ook gewoon normale mensen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, da's een ander verhaal, dat gaat vaak/alleen op op de TV en bij films, maar dit vind ik echt.... [afbeelding]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo? Nederlandse turkenzijn toch ook gewoon normale mensen?
Mja ik vind dat het moet kunnen. Tja en stemmentrekkerij, daar maakt iedere partij zich 'schuldig' aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar dit vind ik echt totale "stemmentrekkerij"
Er zijn veel prominenter en bekender PVDA-leden die op de 2e plaats zouden passen
Daarbij is ze niet in Nederland geboren...
Mja, als ze onverhoopt in het kabinet terechtkomt denk ik niet dat ze geheel objectief kan regeren...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik vind dat het moet kunnen. Tja en stemmentrekkerij, daar maakt iedere partij zich 'schuldig' aan.
Maar op Woutertje ga je niet stemmen neem ik aan...?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Jeltje van Nieuwenhoven of Anita Andriesen op de 1e plek had gestaan had ik PvdA gestemd. Maar die wilden beide niet, dus Wouter Bos werd het
En Rita Verdonk wel?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als ze onverhoopt in het kabinet terechtkomt denk ik niet dat ze geheel objectief kan regeren...
Die moet eerst nog eens een cursusje of 28 "Hoe bedrijf ik politiek" hebben als je het aan mij vraagtquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar op Woutertje ga je niet stemmen neem ik aan...?
100 keer beter dan Wouter of wie dan ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn stem gaat gewoon weer naar Jan.
Continental GTquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar auto's van die Racer vandaan stond deze Bentley. Welk type ook alweer?
Agnes is ook OKquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn stem gaat gewoon weer naar Jan.
Deporteren naar midden Afrika als je het mij vraagt, mag ze daar negers pesten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die moet eerst nog eens een cursusje of 28 "Hoe bedrijf ik politiek" hebben als je het aan mij vraagt
Dat vind ik okè, maar dan moet Jan Marijnissen eerst een jaar in Rotterdam Zuid gaan wonenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deporteren naar midden Afrika als je het mij vraagt, mag ze daar negers pesten.
Is Oss niet erg genoeg?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik okè, maar dan moet Jan Marijnissen eerst een jaar in Rotterdam Zuid gaan wonen
Dude trust me Oss is echt een nare plekquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je hem duidelijk wil maken
Sjaaaarlooosquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik okè, maar dan moet Jan Marijnissen eerst een jaar in Rotterdam Zuid gaan wonen
De bakermat van Vos Logisticsquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dude trust me Oss is echt een nare plek
Ik probeer Sandra te overtuigen van de noodzaak dat ze kippensoep voor me meot makenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik boterhammen zal gaan roosteren of tosti's zal gaan maken
Johquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dude trust me Oss is echt een nare plek
Out-Sjaaarloos wel te verstaan.quote:
Ongekend inderdaad hoe die gasten dat doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bakermat van Vos Logistics
*ril*
Die hebben meer Polen in dienst dan er in Polen wonen geloof ik
Jij mankeert toch niets aan je poten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik probeer Sandra te overtuigen van de noodzaak dat ze kippensoep voor me meot maken
ja, dat zeg ik ook wel eens tegen haar, maar dan mept ze me bijkans knock outquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij mankeert toch niets aan je poten?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik ook wel eens tegen haar, maar dan mept ze me bijkans knock out
bijna alle betselbussen en kleine vrachtwagens in het oosten zijn ook Daewooquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
Daewoo Racer Hij is gewoon zo verkocht
tsssk, ik ben ziek en zieligquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik zat dan ook op die van jou te doelen
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
Daewoo Racer Hij is gewoon zo verkocht
ijverige poolse ricerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?
Nee, warm stokbrood en kusjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je dr weer pilletje sgevoerd?
Keihard in d'r oor schreeuwen dat je hier godverdomme bent om te neuken en niet om te internetten.quote:
Been there done thatquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Keihard in d'r oor schreeuwen dat je hier godverdomme bent om te neuken en niet om te internetten.
Restecptquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee swa, dit is de dikke bomshit.
Geen gepolijste alu-spiegels, dus nee.quote:
Volgens mij gewoon een A6 met een s-line pakket. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:
A6 dus?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen gepolijste alu-spiegels, dus nee.
M´n pik valt er nog een keer af als we dit tempo aanhoudenquote:
Dat bedoel ik idd jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
A4 zou ook kunnen, ze lijken allemaal zoveel op elkaar tegenwoordig.
Ik zei toch dat je het duidelijk moest maken door tegen haar te schreeuwen, niet door je pik tegen haar oor aan te raggen alsof het een zuurstok is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M´n pik valt er nog een keer af als we dit tempo aanhouden
Dan wordt het tijd dat jij deze Alpina gaat spottenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar he, er staat een logootje op, en daar gaat het immers om bij autospotten![]()
![]()
Mert je laptopje door de binnenstad van groninegn fietsen, foto's maken van elke BMW M3, en dan op internt keihard uitalchen van HAHAHA hij is nepquote:
De halve wereld over reizen en daar foto's maken vanuit je hotelkamer van logo's en vervolgens de rest van de dag internettenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mert je laptopje door de binnenstad van groninegn fietsen, foto's maken van elke BMW M3, en dan op internt keihard uitalchen van HAHAHA hij is nep
Op een concours gespot, dus die telt niet ROFLMWOAHAHAPONTOFFEL!!!!!!1111!!111111quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mert je laptopje door de binnenstad van groninegn fietsen, foto's maken van elke BMW M3, en dan op internt keihard uitalchen van HAHAHA hij is nep
picsquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
De overbuurman gaat z'n auto wassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe mooi
M'n stalen ros?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:01 schreef lipje het volgende:
nee de jouwe ernaast parkeren en zeggen: " puik werk, je mag de mijne ook doen"
Nee, dan onze oude buurmanquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
De overbuurman gaat z'n auto wassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe mooi
OMGquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan onze oude buurman
En ik durf er ten minste wel open en bloot foto's van te maken
Hij haat ons nog steeds denk ik
Kun jij hem niet PM'en?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletje kutnoobs, zonder PM
Mooitjequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
Nieuwe merkkleding leverancier
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
F5 eensHij is het spoor bijster
Vertel hem dat je voor de PM sectie een jaar geregged moet zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
F5 eensHij is het spoor bijster
Nee gek, dit is veel mooierquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vertel hem dat je voor de PM sectie een jaar geregged moet zijn
en dat ie dus moet optiefen met z'n kutspam
Je hoopt op een nieuw topic he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
Die dude zoekt zich volgens mij echt het schompes
Nee, ik hoop dat de mensen die niet zien dat ik hem zit te naaien opbokken uit dat topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hoopt op een nieuw topic he?![]()
![]()
Nee. Hij heeft geen PMquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij hem niet PM'en?
Ja, dat weet ik. Maar dat mag ik helaas nog niet vertellenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's jammer zeg, weet je misschien hoe hij dat kan aanvragen dan?
Da's naar voor die jongen, nu kan hij geen geld verdienenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat mag ik helaas nog niet vertellen
Voor mods is dat topic dubbel zo hilarisch. Leuke TRs ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's naar voor die jongen, nu kan hij geen geld verdienen
Had al zo'n vermoeden ja...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mods is dat topic dubbel zo hilarisch. Leuke TRs ook
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxxx! Help mij eens even, er is sinds vandaag een nieuwe gebruiker, en die kan z'n PM-inbox niet vinden, weet jij hoe dat kan??
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft geen PM
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is raar zeg, weet je misschien hoe hij dat kan aanvragen dan?
quote:Opzaterdag 16 september 2006 15:11] schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Hij moet zijn geld nog overmaken. Daar heeft hij een e-mail over gehad.
nee. liever nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden ja...
Mag ik dit plaatsen van je...?
[..]
[..]
[..]
[..]
hufterquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te laatEn hij zit al op slot
www.praha.czquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom ik er in s hemelsnama achter wat de Praagse vervoersmaatschappij is?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef nikky het volgende:
trabando_fashio, handelaar die het niet helemaal begrijpt.
En dat terwijl we net vriendjes werdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:39 schreef lipje het volgende:
hehehe
quote:> Datum: 16/09/06 03:44 PM
> Van: "Trabando Fashion" <trabandofashion@hotmail.com>
> Aan: mij
> CC:
> Onderwerp : kleding
>
> Beste forum.fok. lid,
>
> Ik had begrepen dat je interesse had in de kleding die ik aanbied, mocht dit
> nog het geval zijn, hoor ik het graag.
>
> Mvg
>
> Trabando Fashion
>
> _________________________________________________________________
> Gratis 500 foto's per maand uploaden en delen met vrienden?
> http://spaces.live.com
>
>
>
Blijft mooi ehquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6336617289916612545&q=hema+winkeldief
hoe professioneel, een hotmail adresquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
En wat ik verwachtte is uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ehm... Armani broeken, parfums, tasjes, en het mooiste, vandaar mijn interesse; MAATPAKKENquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:07 schreef Hugster het volgende:
wat en hoe bood ie aan dan? De OP is wegge-edit
quote:> Datum: 16/09/06 04:03 PM
> Van: "Trabando Fashion" <trabandofashion@hotmail.com>
> Aan: hermandeperman
> CC:
> Onderwerp : Re:kleding
>
>
> Hallo,
>
> Als u aangeeft van welke merk u het liefst een pak zoekt dan zal ik daarvan
> even een aantal foto's mailen. De prijzen zijn verschillend maar over het
> algemeen zal een pak bij ons varieren van rond de 130 tot 170 euro, in
> afwachting van uw reactie
>
> Mvg
>
> >From: hermandeperman
> >Reply-To: hermandeperman
> >To: Trabando Fashion <trabandofashion@hotmail.com>
> >Subject: Re:kleding
> >Date: Sat, 16 Sep 2006 15:55:27 +0200 (CEST)
> >
> >Beste meneer Trabando,
> >
> >Ik heb zeker intersse in de kleding. Ik ben op zoek naar een maatpak, hebt
> >U daar wat plaatjes en/of specificaties van? En wat is de normale gang van
> >zaken bij uw winkel met betrekking tot maatpakken?
> >
> >In afwachting van uw reactie verblijf ik,
> >
> >Met vriendelijke groet,
> >
> >hermandeperman
Subaru Legacy ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
en WTF is dit?was een brit in Praag
[afbeelding]
Nissan BlueBird of zo? Deed in ieder geval mee aan een barrel-rally
Manufacturer NISSANquote:
Voor Spanje gebruik ik http://www.freetranslation.com/quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:40 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet die website ook alweer waar je complete zinnen kan vertalen, of kan iemand me anders vertellen waar ik spaanse zinnen naar NL kan vertalen?
http://babelfish.altavista.com/quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:40 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet die website ook alweer waar je complete zinnen kan vertalen, of kan iemand me anders vertellen waar ik spaanse zinnen naar NL kan vertalen?
ik voel me vies nuquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Thankx Bojo en Alex * PeuRac gaat sexen danzij jullie![]()
![]()
sex voor het huwelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel je wel een keer aan haar voor![]()
ik ben bezig aan m'n eigen spaansequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel je wel een keer aan haar voor![]()
Mag dat wel van Hem?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik ookquote:
ik ben kabels aan het weg werken van mijn speakers. Wat een tering werk is dat zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
ik ben kapot van het velgen, bumpers en uitlaat poetsen![]()
babelfish ken je toch wel?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ookHelpt het als ik zeg dat ik je linkje ook bij mn favorieten heb gezet en dat ik het ga gebruiken om te communiceren met liefhebbers van oude Spaanse trucks?
ja ik moet daar straks ook over nadenken, wil ook geen kabels zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben kabels aan het weg werken van mijn speakers. Wat een tering werk is dat zeg.
Ik had er nooit aan moeten beginnen![]()
maar straks zie je van de speakers geen 1 draad meer lopen![]()
Word hier ook gewoon op exact het zelfde moment een stuk karton met gristelijke propaganda door de brievnbus gevrot hequote:
Voor de momenten dat je je echt dood verveeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
babelfish ken je toch wel?![]()
weet je wat leuk is, een tekst in het NLs laten vertalen naar Duits, dan naar Engels, naar smaak nog een taal en dan weer terug naar NLs. Leuke teksten krijg je dan![]()
http://www.translate.pl/pl.php4 is de beste vertalsite die ik ken... maar die doet alleen Engels-Pools en Pools-Engelsquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
babelfish ken je toch wel?![]()
weet je wat leuk is, een tekst in het NLs laten vertalen naar Duits, dan naar Engels, naar smaak nog een taal en dan weer terug naar NLs. Leuke teksten krijg je dan![]()
"Hij" ziet blijkbaar allesquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word hier ook gewoon op exact het zelfde moment een stuk karton met gristelijke propaganda door de brievnbus gevrot he
Ja. Als je de pan omdraait, valt je ei op het gasstel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
ik denk ik zo maar eens wat te eten produceren.
Ik wil een omelet bakken, maar ik krijg hem vast en zeker niet heel omgedraait![]()
iemand een tip?
Nee, oud papier is goed genoegquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
"Hij" ziet blijkbaar alles
je verbrand het toch wel ritueel hè?
jij hebt een nieuwbouw huis dus jij kan alle kabels weg werken in de muur.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik moet daar straks ook over nadenken, wil ook geen kabels zien![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Als je de pan omdraait, valt je ei op het gasstel.
Dat valt me een beetje tegen van je..quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, oud papier is goed genoeg
rollende stenenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb trouwens momenteel ook een EO jongerendag proof nummer aanstaan...
Sympathy for the Devil (live)
bij mij komt alles achter de plinten ja, we gaan eerst wat extra loze leidingen leggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt een nieuwbouw huis dus jij kan alle kabels weg werken in de muur.
Dat heb ik dus niet. Daar bij komt nog eens dat mijn huis ruim 100 jaar oud is of zo met als gevolg dat alle muren gewoon van hout zijn![]()
Maar ik ruk er net een plint van af en ik zie dat er nog mega ruimte zat tussen het laminaat en de muur. Dus daar leg ik nu alle kabels in van mijn speakers en de stroom kabels die de speakers nodig hebben. En klein hapje uit de plint halen en op die manier de kabels naar boven laten komen. Speaker strak tegen de muur en je ziet er niks meer van.
als ik straks zin heb maak ik er wel een foto van![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga het erop wagen met die omelet![]()
OMELET DU BOJOOOOO!![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef PeuRac het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga het erop wagen met die omelet![]()
OMELET DU BOJOOOOO!![]()
whahahquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je het verzonnen
Ik denk dat de beste man tot over z'n oren in de problemen zitquote:
Lijkt me ook ja..quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man tot over z'n oren in de problemen zitAls je je zo moet profileren op een forumpje, is er iets goed mis met je me dunkt
jij snapt hemquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
OMELETTE DU FROMAGE!!!!!!
Trein koppen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja..
What's next?
nee, waarschijnlijk een optreden van Jimi Hendrix met Brian Jones van de Stones en vocale ondersteuning van Kurt Cobainquote:
Wat doe Kurt bij die topartiesten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk een optreden van Jimi Hendrix met Brian Jones van de Stones en vocale ondersteuning van Kurt Cobain
Omdat hij ook dood is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe Kurt bij die topartiesten?
Maar ik ben ff neuken![]()
![]()
Ik weet het, kennis van me werd over 500 meter verspreid, en dat was op 500 meter van het station af, dus al aan het remmenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zoveel blijft er niet van je over, kan ik je uit eigen ervaring vertellen
Das klotequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, kennis van me werd over 500 meter verspreid, en dat was op 500 meter van het station af, dus al aan het remmen
ik geloof het zo.... toen die kennis van me werd geschept, dat was destijd svoor mn school.... precies op de tidj die ik normaal vrij was..... ik was precies die dag een uur eerder vrij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Das klote
Ik heb het ook 2 keer gezien..
geen prettige ervaring moet ik zeggen
maar jij kan een plasma aan een muur hangen en dan alle kabels invrezen. Dat is iets wat bij mijn huis niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij mij komt alles achter de plinten ja, we gaan eerst wat extra loze leidingen leggen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef BoJo het volgende:
een klein culinair drama heeft zich voltrokken in A'dam Zuid Oost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |