maar das geen nieuwbouwquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n appartement in R'dam kostte 80k
Voor 1 of 2 personen als starter is dat echt prima![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wil ik in zo'n huisje geen kinderen krijgen, maar daar gaat het momenteel ook niet over
dump het wel bij m'n oudersquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nou de eerste paar jaar is een 2kamer flatje groot genoeg, daarna wil je toch wat meer ruimte (om je zooi in kwijt te kunnen)
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurigquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hem niet in zo'n Scootah-Anita van 16 met het IQ van een tennisbal hangt
En hoe ver is het bij de ArenA vandaan dan? Echt op steenworpafstand?
Ja met corsa is dat er dus niet bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
Als je een Maserati 155 had gehad Bara, had je nu mooi kunnen file-flirten
A3-printerquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en ik ben op zoek naar een printer.
Geen rare fratsen zoals foto's printen en all-in-one's e.d.
Heeft iemand nog een tip of iets dergelijks....?
Laser?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Vinex-wijken, waar de duivelskinderen worden gekweektquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon liever in een wat oudere buurt dan in een vinex-wijk
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoorquote:
quote:
wanneer is de operatie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Sjoin teh clupquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurig
ja echt een steenworpafstand... Alfristi noemt het al mijn tuinhuisje![]()
Boeit dat zoveel dan?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoin teh clup
En da's lekkerMaar het valt volgens mij wel mee met de feesten toch.....?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoor
en dan 3 jaar erna is het al weer met 20 a 25k gestegen die prijs![]()
ga dan ook in een voorstad van Leeuwarden wonenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boeit dat zoveel dan?
De goedkoopste nieuwbouw in Leeuwarden is ook 130-140k (+5% VON meen ik), dat is eigenlijk net wat te duur voor een starter, tenzij je bovenmodaal inkomen hebt en meteen aan de top van je hypotheek wilt zitten....
'morgen trouwens
Hoe vaak ben je van plan te gaan printen en wat zijn de andere eisen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
Dat is in iedere grote stad zo, hij mag nog blij zijn dat Ajax geen champions-league speeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
ik weet weinig meer van printers, maar weet wel dat HP cartridges spuug duur zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
En waarom een A3 printer? Ik print toch alleen maar wat samenvattingen e.d.....
En laser... Da's fucking duur toch...?
Geen eisen eigenlijk, en ik denk per week een blaadje of 10-20....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je van plan te gaan printen en wat zijn de andere eisen?
Iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet weinig meer van printers, maar weet wel dat HP cartridges spuug duur zijn![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ohja nog een mooitje, kwam vandaag erachter dat ik de planten/bloemen helemaal vergeten ben de afgelopen weken![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
ohja nog een mooitje, kwam vandaag erachter dat ik de planten/bloemen helemaal vergeten ben de afgelopen weken![]()
grote geile platen printenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
En waarom een A3 printer? Ik print toch alleen maar wat samenvattingen e.d.....
En laser... Da's fucking duur toch...?
Zoals? Drachten/Heerenveen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga dan ook in een voorstad van Leeuwarden wonen
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisiequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is in iedere grote stad zo, hij mag nog blij zijn dat Ajax geen champions-league speeltDat is met PSV wel anders
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
en nog 1, ik dacht vorige week van ik koop voor m'n kat eens voor de afwisseling van die fancy dure kattenvoer ipv die standaard meuk. Nu wil ze alleen dat en ik heb het al 2 dagen niet meer![]()
Stiens, ideaal als de rondweg er straks isquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals? Drachten/Heerenveen?
Huizen zijn momenteel gewoon belachelijk duur, zelfs in Leeuwarden
Ik zei dan ook "grote stad"quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisie
Jammer, we willen zelf namelijk een A3 printer, en ik had graag van je ervaringen willen hoernequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, hoeft van mij niet zo... gewoon A4-tjes met tekst
Dat wil Leeuwarden erg graag zijn jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "grote stad"
Gewoon in die strot stekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ze weigert gewoon dat standaard spul te eten he![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer, we willen zelf namelijk een A3 printer, en ik had graag van je ervaringen willen hoerne
Vooral blijven dromen zou ik willen zeggen tegen het dagelijks gemeentebestuurquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wil Leeuwarden erg graag zijn ja
Aantal valt mee, anders zou je voor een laserprinter kunnen gaan...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen eisen eigenlijk, en ik denk per week een blaadje of 10-20....
Gewoon A4-tjes met tekst en af en toe een plaatje misschien... da's al.... En dan vind ik het wat overdreven om daar 100 euro aan uit te geven... snap je?
Precies, nergens last van hierquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lang leven Leeuwarden, cambuur is al een paar jaar laatste in de eerste divisie
Ja dat idee had ik ook al ja... alleen kan ik momenteel ff niets vinden bij de Blokker en Kruidvatquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aantal valt mee, anders zou je voor een laserprinter kunnen gaan...
Haal gewoon een cheap-o aanbieding kleurenprintertje wat je nadat de inkt op is weggooit omdat een nieuwe kopen goedkoper is (heerlijk die wegwerkmaatschappij, nietwaar?). Verslagen kun je wel netjes uit laten printen en inbinden @ uni lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |