Voor particulier spul ja, dus je eigen gebruikte broek ofzo. Maar geen pure handel (inkoop - marge - verkoop)quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef trabando_fashion het volgende:
hoe bedoel je handel wat niet mag, het is toch de vraag en aanbod forum
jawel, maar die functie is verstoptquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef trabando_fashion het volgende:
[..]
ze hebben geen pm? lees ik net
W00t, aangeven bij de polisie!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:01 schreef Kentaro het volgende:
allemaal nep
hij reageert niet op de mijnequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
Momentje, dan stuur ik je even een PM.
Zulks een kwakzalver!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij reageert niet op de mijne
waar kun je dat zien die pm'squote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij reageert niet op de mijne
is alleen maar reclame en allemaal goed bedoeld voor jullie, we verkopen genoeg hoor maar ja als je geen interesse hebt waarom reageer je danquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
W00t, aangeven bij de polisie!![]()
Beetje dom bedrijf als je je shit hier moet verkopen
Zoals je hier kunt zien; op messages.fok.nlquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef trabando_fashion het volgende:
[..]
waar kun je dat zien die pm's
ga de regels eens doorlezen, dit is toegestaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:59 schreef Furia het volgende:
[..]
Voor particulier spul ja, dus je eigen gebruikte broek ofzo. Maar geen pure handel (inkoop - marge - verkoop)
Ja de zaken lopen lekker zo zonder internetsite?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:08 schreef trabando_fashion het volgende:
[..]
is alleen maar reclame en allemaal goed bedoeld voor jullie, we verkopen genoeg hoor maar ja als je geen interesse hebt waarom reageer je dan
Eerder een nieuwe jurk denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef Adelante het volgende:
Is Dizer nieuwe bloesjes aan het passen ofzo?
of het beleid moet heel er gewijzigd zijn, maar dit is niet toegstaan. je handelt niet uit een particulier oogpunt en verkoopt ook nog eens immitatie merkkleding.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef trabando_fashion het volgende:
ga de regels eens doorlezen, dit is toegestaan
Nee dit is niet toegestaan, lamme ezel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef trabando_fashion het volgende:
[..]
ga de regels eens doorlezen, dit is toegestaan
jonge als je geen interesse hebt zoals ik zei reageer niet bespaart je n hoop tijdquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja de zaken lopen lekker zo zonder internetsite?
Mooi man.
ik hoop met een hoogsluitend decollete...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef Paardesnikkel het volgende:
Eerder een nieuwe jurk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |