De VS heeft een hele reeks 'buitenlandse' ministers gehad. Om er maar twee te noemen: 'Madeline Albright' en 'Henry Kissinger'.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wat ik wil duidelijk maken is dat ze niet in Nederland geboren is. Het feit dat ze een Nederlands paspoort heeft, bestempelt haar als Nederlander, maar ze is in het buitenland geboren.
Ja ja ja. Dat is zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht sigme, van die hersens.
Dat past wel in het straatje van de PvdA. Of dan ineens niet, vrees ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Zullen we ons land gewoon meteen overdragen aan Turkije, dit ook ter bevordering van de integratie. Iedereen moet trouwens wel Turks praten hier dan.
Alhoewel éénNL meer mensen van Turkse dan wel Arabische afkomst in de topzeven van de lijst heeft staan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat past wel in het straatje van de PvdA. Of dan ineens niet, vrees ik.
Je ondertitel, is die afkomstig uit War of the Worlds? Hoe dan ook wel passend gezien het feit dat dat personage uiteindelijk elk contact met de realiteit is verloren.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat past wel in het straatje van de PvdA. Of dan ineens niet, vrees ik.
Gast, je bent echt zielig.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Zullen we ons land gewoon meteen overdragen aan Turkije, dit ook ter bevordering van de integratie. Iedereen moet trouwens wel Turks praten hier dan.
Het grote verschil is dat Albayrak wel op een verkiesbare plaats staat.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef rvand het volgende:
Een programma van éénNL is er nog niet, maar woensdag werd wel de top zeven van de lijst gepresenteerd in Den Haag. Na lijsttrekker Pastors volgt Joost Eerdmans, lid van de Tweede Kamer voor de LPF. De nummer drie, Hikmat Mahawat Khan, was tot voor kort voorzitter van de Contact Groep Islam. Nummer vier is Ronald Sörensen, voormalig fractievoorzitter in de gemeenteraad van Rotterdam. Secil Arda, voormalig voorzitter van het Internationaal Netwerk Vrouwen uit Turkije, staat vijfde op de lijst. De nummer zes, Sander Simons, is geen obekende in politiek Den Haag. Hij heeft als journalist gewerkt bij de KRO,de Wereldomroep en RTL Nieuws.
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)tapt_over_naar_EenNL
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gast, je bent echt zielig.
Nebahat ALbayrak gaat Nederland aan Turkije geven boehe.![]()
Je moet echt het IQ van een tafelpoot hebben wil je hierin geloven.
Kan ik dat zwart-op-wit krijgen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:44 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
ik blijf hier toch niet wonen.
Dat klopt, net als de oud-staatssecretaris Gabor.quote:Op donderdag 21 september 2006 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vanochtend in de Metro een commentaar van "VVD kamerlid Zsolt Szabo". Die lijkt me ook een afstammeling van 15 generaties Nederlands staatsburgerschap, ja. En we zijn ook duidelijk uitgeleverd aan Hongarije, de laatste jaren.
Met andere woorden: Wat een kul-topic.
quote:Op donderdag 21 september 2006 07:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt, net als de oud-staatssecretaris Gabor.
Dit is verontrustender: Kandidaat-kamerlid CDA noemt Armeense genocide leugen
Goeie vraag!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef damian5700 het volgende:
Is bekend of Albayrak de Armeense genocide een leugen vindt?
Ga maar eens in HOC kijken. Er staan diverse topics met bewijzen voor de genocide.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef turkish_n3z het volgende:
De Armeense Genocide is niet eens BEWEZEN laat staan dat je het in twijfel trekt.
Hoe voelt het, als je bij het enigste land in de wereld hoort die de genocide actief ontkent?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef turkish_n3z het volgende:
De Armeense Genocide is niet eens BEWEZEN laat staan dat je het in twijfel trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |