abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41960991
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:58 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Nee klopt, maar wat ik wil duidelijk maken is dat ze niet in Nederland geboren is. Het feit dat ze een Nederlands paspoort heeft, bestempelt haar als Nederlander, maar ze is in het buitenland geboren.
De VS heeft een hele reeks 'buitenlandse' ministers gehad. Om er maar twee te noemen: 'Madeline Albright' en 'Henry Kissinger'.
pi_41961493
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht sigme, van die hersens.
Ja ja ja. Dat is zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41986491
Een programma van éénNL is er nog niet, maar woensdag werd wel de top zeven van de lijst gepresenteerd in Den Haag. Na lijsttrekker Pastors volgt Joost Eerdmans, lid van de Tweede Kamer voor de LPF. De nummer drie, Hikmat Mahawat Khan, was tot voor kort voorzitter van de Contact Groep Islam. Nummer vier is Ronald Sörensen, voormalig fractievoorzitter in de gemeenteraad van Rotterdam. Secil Arda, voormalig voorzitter van het Internationaal Netwerk Vrouwen uit Turkije, staat vijfde op de lijst. De nummer zes, Sander Simons, is geen obekende in politiek Den Haag. Hij heeft als journalist gewerkt bij de KRO,de Wereldomroep en RTL Nieuws.

bron: http://www.volkskrant.nl/(...)tapt_over_naar_EenNL
pi_41986547
Zullen we ons land gewoon meteen overdragen aan Turkije, dit ook ter bevordering van de integratie. Iedereen moet trouwens wel Turks praten hier dan.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:32:39 #255
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41986675
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Zullen we ons land gewoon meteen overdragen aan Turkije, dit ook ter bevordering van de integratie. Iedereen moet trouwens wel Turks praten hier dan.
Dat past wel in het straatje van de PvdA. Of dan ineens niet, vrees ik.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:39:13 #256
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41986791
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Alhoewel éénNL meer mensen van Turkse dan wel Arabische afkomst in de topzeven van de lijst heeft staan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41986863
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Je ondertitel, is die afkomstig uit War of the Worlds? Hoe dan ook wel passend gezien het feit dat dat personage uiteindelijk elk contact met de realiteit is verloren.
pi_41990122
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Gast, je bent echt zielig.

Nebahat ALbayrak gaat Nederland aan Turkije geven boehe.

Je moet echt het IQ van een tafelpoot hebben wil je hierin geloven.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:52:33 #259
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41990316
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef rvand het volgende:
Een programma van éénNL is er nog niet, maar woensdag werd wel de top zeven van de lijst gepresenteerd in Den Haag. Na lijsttrekker Pastors volgt Joost Eerdmans, lid van de Tweede Kamer voor de LPF. De nummer drie, Hikmat Mahawat Khan, was tot voor kort voorzitter van de Contact Groep Islam. Nummer vier is Ronald Sörensen, voormalig fractievoorzitter in de gemeenteraad van Rotterdam. Secil Arda, voormalig voorzitter van het Internationaal Netwerk Vrouwen uit Turkije, staat vijfde op de lijst. De nummer zes, Sander Simons, is geen obekende in politiek Den Haag. Hij heeft als journalist gewerkt bij de KRO,de Wereldomroep en RTL Nieuws.

bron: http://www.volkskrant.nl/(...)tapt_over_naar_EenNL
Het grote verschil is dat Albayrak wel op een verkiesbare plaats staat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 20 september 2006 @ 18:53:48 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41990352
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gast, je bent echt zielig.

Nebahat ALbayrak gaat Nederland aan Turkije geven boehe.

Je moet echt het IQ van een tafelpoot hebben wil je hierin geloven.
  woensdag 20 september 2006 @ 19:41:12 #261
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_41991905
Het onderzoek dat het IQ van conservatieven beduidend lager is, wordt alleen maar meer bevestigd na het lezen van dit topic.

Het enige wat jullie lezeen is het woordje "Turk".
Dat deze Turkse meer kwaliteiten heeft en meer bereikt heeft dan alle conservatieven in dit topic samen hecht niemand waarde aan.
pi_41992342
Ik vermoed dat de angel in dit verhaal de kandidatuur van Turkije is om tot de EU toe te treden. Een onderwerp dat de grote partijen doodzwijgen, en daarover het liefst achter de rug van de Nederlander beslissen, lees: doen wat internationaal gewenst wordt. En er zeker geen verkiezingsonderwerp van maken.

Dat maakt haar Turks-zijn tot een gevoelig punt lijkt me. Een onzinnige reden overigens, in zowel Frankrijk en Oostenrijk zal een referendum gehouden worden als het zover is (toetreding van Turkije). Turkije wordt dus geen lid van de EU. Wat wel een beetje verbazend is dat men maar blijft doen alsof Turkije een kans maakt, maar goed, politiek nietwaar
pi_41993285
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:44 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]
ik blijf hier toch niet wonen.
Kan ik dat zwart-op-wit krijgen?
  donderdag 21 september 2006 @ 07:43:45 #264
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_42006277
Vanochtend in de Metro een commentaar van "VVD kamerlid Zsolt Szabo". Die lijkt me ook een afstammeling van 15 generaties Nederlands staatsburgerschap, ja. En we zijn ook duidelijk uitgeleverd aan Hongarije, de laatste jaren.

Met andere woorden: Wat een kul-topic.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_42006367
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vanochtend in de Metro een commentaar van "VVD kamerlid Zsolt Szabo". Die lijkt me ook een afstammeling van 15 generaties Nederlands staatsburgerschap, ja. En we zijn ook duidelijk uitgeleverd aan Hongarije, de laatste jaren.

Met andere woorden: Wat een kul-topic.
Dat klopt, net als de oud-staatssecretaris Gabor.

Dit is verontrustender: Kandidaat-kamerlid CDA noemt Armeense genocide leugen
pi_42007762
Is bekend of Albayrak de Armeense genocide een leugen vindt?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_42008984
Wat een hokjesgeest zeg. Pvda is een allochtonenpartij, omdat er een allochtoon 2e staat op de lijst?
Pvda kiest gewoon een nummer 2 die intelligent is, goeie ideen heeft en deze ook goed uit kan dragen. Wat maakt het dan uit waar deze personen vandaan komen. Als al die mensen is wat minder bevooroordeeld denken en zet in dit topic dan beargumenteerd waarom Albayrak geen goede kandidaat is.
pi_42009842
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat klopt, net als de oud-staatssecretaris Gabor.

Dit is verontrustender: Kandidaat-kamerlid CDA noemt Armeense genocide leugen

Die is niet links. Dat is niet leuk bashen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 21 september 2006 @ 12:15:56 #269
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42011490
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef damian5700 het volgende:
Is bekend of Albayrak de Armeense genocide een leugen vindt?
Goeie vraag!
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 21 september 2006 @ 12:29:12 #270
137752 turkish_n3z
alleen voor vrouwen
pi_42011829
De Armeense Genocide is niet eens BEWEZEN laat staan dat je het in twijfel trekt.
"Rekt het niet dan scheurt het wel"
  donderdag 21 september 2006 @ 12:45:22 #271
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_42012225
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef turkish_n3z het volgende:
De Armeense Genocide is niet eens BEWEZEN laat staan dat je het in twijfel trekt.
Ga maar eens in HOC kijken. Er staan diverse topics met bewijzen voor de genocide.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_42012415
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef turkish_n3z het volgende:
Hoe voelt het, als je bij het enigste land in de wereld hoort die de genocide actief ontkent? Zeker als je dan ook nog af gaat vragen of je eigen land bevooroordeelt kan zijn of niet.
pi_42012462
Gezien de huidige discussie hierover lijkt me mijn vraag niet minder relevant, ondanks dat de meningen blijkbaar verschillen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_42012911
De Duitsers erkennen de Holocaust tenminste, dat kun je van die Turken niet zeggen.
  maandag 25 september 2006 @ 18:00:46 #275
61975 hallo1979
www.wetenschapsforum.nl
pi_42117672
hoezo? ook turkije erkent de holocaust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')